Altijd goed

Mooie collectie, goede prijzen en snelle leveringen. Ook snel antwoord op vragen. Super!

Duidelijke site.

Snelle levering. Of de geleverde planten het goed doen is nog even afwachten.

• Snelheid/Levertijd

Snelle levering tegen lage bezorgkosten.

Ik had mijn bestelling vrij snel binnen. De planten zagen er goed uit en waren zorgvuldig ingepakt. Ik had ook nog wat zakken grond erbij besteld en alles werd keurig aan de deur bezorgd. Ga hier zeker nog eens bestellen. Trouwens de app vind ik ook zeer fijn om mee te bestellen.. Al met al een aanrader!

topervaring

Snelle levering van goede kwaliteit planten en uitstekend verpakt. Ze staan er in en groeien prima door,

Komen na wat ze beloven

Netjes op tijd geleverd.

Netjes geleverd

Prima levering. Had de planten wel groter verwacht. Dit mag beter omschreven worden dan enkel de potmaat te vermelden

Geleverd zoals gezegd.

Ik heb 3 mini mirabelle fruitbomen besteld via internet en geheel prima zoals afgesproken geleverd. Geheel tevreden!

• Snelheid/Levertijd

77 priemvetmuur plantjes binnen twee dagen thuis geleverd gekregen. Zorgvuldig verpakt en via de eigen bezorgservice. Superblij mee!!!

Snelle en correcte service

Mooie planten, snel bezorgd

De planten werden netjes neergezet op de plek die ik had aangegeven. Ze zien er allemaal gezond uit en zijn een mooie maat.

Gezonde plantjes

De planten die we ontvingen zagen er top top uit. Blij mee

• Snelheid/Levertijd

Exact wat ik heb besteld en snel geleverd

Ik heb al vaker tuinplanten online besteld maar dit is de eerste keer dat ik exact kreeg wat ik bestelde.

• Snelheid/Levertijd

Mooie leibomen, snel en zorgvuldig geleverd.

Zeer tevreden.

Goede kwaliteit

Wij bestellen al jaren onze planten bij tuinplanten winkel. Goede kwaliteit, na een paar dagen bezorgd door eigen bezorger.

Perfect!

Makkelijk bestellen via de site. Zeer snelle levering met vriendelijke eigen bezorgers van het bedrijf. Tweede keer dat ik een bestelling doe en wederom een goede ervaring.

De grote viel me tegen

Ik vond alle planten erg klein van stuk ik had er meer van verwacht Wel keurig en snel geleverd. Er waren al div plantjes dood of zo klein dat ik daar niks aan had. En de dahlia werden geleverd als bolentjes ipv plantjes. De plantjes die we hebben gekocht slaan wel goed aan.

• Snelheid/Levertijd

Klantenservice Tuinplantenwinkel.nl Bedankt voor het geven van een review Wat jammer dat u zo ervaren heeft want er is niets aan de hand met uw bestelling. De planten zijn niet dood, u heeft een soort uitgezocht die afsterft in de winter en nu net boven de grond komt dat kan helaas nog niet meer zijn maar dat gaat snel veranderen met het mooie groeizame weer. Verder heeft u van de zomer bollen die we aanbieden de dahlia besteld dat is zoals we aangeven een bolgewas en word als bol geleverd maar ook dat is normaal en kan nu niet anders dat is ook niet nodig de bol groeit uit tot een mooie plant deze zomer. Wat jammer dat u niet even contact opgenomen heeft dan hadden we u dit uitgelegd en was u gerustgesteld. Succes met uw planten dat kan niet fout gaan.

Mooie planten perfecte bezorging

Ik kocht een verzameling van vaste planten. De planten zagen er gezond uit en zijn goed door wortels. Dankzij eigen bezorgdienst en goede verpakking hebben ze niet geleden. Ik ben erg tevreden.

• Snelheid/Levertijd

goed verzorgd zowel verpakking als produkt

tijdig geleverd, en nog dezelfde namiddag gepoot. zodat er de aanvullende nacht voldoende regenwater over de planten gevallen was e.e.a. konform weersverwachting.

Snelle prima levering

Planten werden snel en keurig bezorgd. Prima prijs kwaliteit verhouding

• Snelheid/Levertijd

Fijne werkwijze en denken goed mee.

Hele fijne ervaringen gehad met deze webshop. Ze hebben een hele heldere werkwijze en denken mee. We hadden een bestelling geplaatst die we graag de dag erna wilden ophalen maar niet alles bleek op voorraad te zijn. De planten die er niet waren zijn uit de 'fysieke' winkel gehaald en zo konden we toch de complete bestelling ophalen. Ook als je vragen stelt heb je in no time reactie. Heel fijn!

Goede kwaliteit, nette bezorging

Niets op aan te merken Kwaliteit en correspondentie over bezorgen uitstekend Ga zo door

• Snelheid/Levertijd

Mooie plantjes. Goede levering.

Het is heel netjes geleverd door een zeer vriendelijke man. Ook zien de plantjes er heel goed en mooi uit!

Helemaal top

Alles zeer duidelijk, van website tot levering

• Snelheid/Levertijd

Zeer vlot en uitstekende service

Correct geholpen met online bestelling.

Mooie planten

Planten hebben goede kwaliteit. Alles was goed ingepakt en keurig afgeleverd!

sneidershoek 5

5511 KR Knegsel

0497 33 78 81 / 06 22 66 15 24

Over Tuinplantenwinkel.nl

Wij zijn specialisten op het gebied van tuinplanten. In onze webwinkel vindt u een uitgebreide selectie aan tuinplanten en bomen. Daarnaast houden we ons assortiment beperkt tot de noodzakelijke benodigdheden bij het aanplanten. Op deze manier kunnen we onze aandacht richten op het leveren van de beste kwaliteit tuinplanten met daarnaast een goede service. Maak kennis met onze beloftes: A-kwaliteit planten, Eigen bezorgdienst (geen schade door transport), Deskundige klantenservice, Bezorgkosten altijd slechts €9,95 per bestelling en Aangroeigarantie.