Snelle levering, product als omschreven

Leuk speelgoed, zijn er blij mee

Netjes afgeleverd

Super blij met mijn nieuwe puzzels, snel geleverd en netjes

Fijn

bestelde producten snel ontvangen goed verpakt!

Top: Alles is ging naar wens

Website overzichtelijk. Bestellen ging gemakkelijk. Betalen ook. Bezorging ook.

Snelle levering.

Uitstekend! Bij uitpakken een product beschadigd, zelfde dag oplossing gekregen! Bedankt!

Zeer snel geleverd en vlotte service!

X

X

Bestelling geannuleerd zonder mij daarover te berichten

Artikel besteld dat volgens de site op voorraad was en de volgende dag geleverd zou worden. Toen ik maar geen verzendbericht kreeg heb ik ingelogd en bleek mijn bestelling geannuleerd. Zonder enig bericht van de kant van Toyhouse! Spamfolder nagezien of ik misschien het bericht gemist had, maar ook daar niets. Het artikel was op de site ook niet meer op voorraad. Ik snap dat het kan gebeuren dat iets achteraf toch niet op voorraad blijkt en je een bestelling moet annuleren, maar de klant daarover niets laten weten vind ik echt slecht.

Ruime keuze snelle levering leuke prijs

Inmiddels vaker besteld. Goedkoop snelle levering en ruime keuze

Voor de eerste keer besteld. Prima afgeleverd

Snelle bestelling geleverd

Goede prijs, snelle levering

Alles prima geregeld!

Voldeed geheel aan mijn verwachtingen!

Helemaal goed

Goed verpakt en snel geleverd

Netjes en vlot

Speelgoed kwam netjes en vlot aan.

Nog steeds niks binnen

Bestelling ontvangen duurt lang

Snel, goede prijzen

Alles prima geregeld.

Positieve ervaring

Prima ervaring met deze winkel. Een cadeau gekocht, vlot geleverd gekregen en het product was zoals het moest zijn. Ik heb geen ervaring met retouren of klantenservice.

Redelijk goed

Op de buitenkant van het pakket stond wat er in zat. I.v.m. sinterklaas niet zo handig als kinderen kunnen lezen wat er in zit. In dit geval was her niet zo erg, het cadeautje was voor een kind dat ergens anders woont. Verder was het prima ingepakt en verzonden.

Goede prijs en snelle levering

Snel geleverd, in een stevige doos, en goed geprijsd, super blij mee!

Ik ontvang op tijd hetgeen ik heb besteld

Het klinkt eenvoudig en dat is het het ook; bestellen, betalen, beetje geduld en ontvangen.

Supergoede webwinkel

XXL pluche beer supersnel geleverd en is van mooie kwaliteit. Prijs is ook gunstig. Deze webwinkel kan ik iedereen aanbevelen.

Puzzel besteld en op netjes geleverd

Bestelling niet ontvangen

Ik heb donderdagochtend de bestelling geplaatst en tot op heden niets ontvangen. Door een ‘sorteer fout’ heeft DHL niks bezorgd en de status van de bezorging blijft hier dan ook op staan. De webshop neemt geen verantwoording, doer dus een valse belofte van volgende werkdag is bezorging en vervolgens als je contact zoekt geven ze aan dat dit niet aan de webshop ligt dus dat je moet wachten en dus maar kijken of het aankomt. De bestelling was de volgende werkdag nodig en nu komt deze dus veel te laat aan, mocht die ooit aankomen. De retourkosten zijn dan ook nog eens voor eigen rekening! Een hele slechte service en ik zou hier nooit meer iets aanschaffen!

Hele snelle levering goed verpakt helemaal top!

Loperstraat 14 7891jt Klazienaveen

06 83 05 20 06