Goed, snel en mooi

Ik heb een jumpsuit besteld in travel-stof. De maat valt normaal, ik ben 1,70 en 77 kg en heb een L besteld die best wel nauw aansluit. Ik had verwacht dat de stof iets meer elastisch zou zijn, maar de jumpsuit is nog steeds zeer comfortabel. De levering was heel snel en keurig, de stof lijkt stevig. Het pak is netjes, maar ook sportief en ik ben er erg blij mee!

Snelle levering en erg leuk verpakt

Heerlijk om zo snel je pakketje te krijgen, super!

GEWELDIG!!!

Ik heb al vele malen Travel stof kleding besteld. Broeken, jurkje en tunieken. Alles blijft mooi! De kleuren, pasvorm en stof. En alles zit heerlijk! Ik heb wel een maat kleiner besteld van broek dan ik eigenlijk heb. Die vallen een beetje ruim. Makkelijk in onderhoud. Wassen, ophangen en hup weer aan. Je hoeft het niet te strijken. Het kreukt nauwelijks. Ideaal! Ik ben echt een fan! Ook ik moet oppassen om niet te veel te bestellen. ;)

Geweldige service

Ik wilde iets ruilen maar had de originele verpakking meer. Was geen probleem en kon mijn kleding gewoon retourneren echt snelle service en makkelijk dat het met whatsapp veel geregeld kan worden

Pasvorm perfect

Nou ik sta paf mooie stoffen pasvorm perfect en even wat anders dan anders

Mooi model, snelle service

Jumpsuit zit fantastisch, kwaliteit is goed en levering super snel en sympatiek gedaan. Ik ben fan!

Snel, goeie kwaliteit en aantrekkelijk geprijsde kleding

Vandaag voor het eerst, mijn gisteren bestelde travelstof broek, ontvangen. Voor herhaling vatbaar. Kan concurreren met de bekende merken. Ben er erg blij van geworden.

Ondanks drukte toch snelle levering!

Jammer dat de site ontzettend traag was met bestellen, maar gelukkig werd er snel geleverd. Ik had, in de outlet, een complete set besteld, blouse met broek van travel kwaliteit in Navy. (met rode lurex/blauwe biezen) Wat ik wel jammer vind is dat de broek en blouse toch verschillend van kleur zijn. De blouse is echt donkerder dan de broek.. Draag het wel bij elkaar en misschien ben ik enige die het ziet.. maar toch jammer. Het is verder wel echt mooi van kwaliteit.

Superfijne kleding!

Voor het eerst een complete set besteld en wat ben ik er blij mee! De kwaliteit is prima, de levering heel snel en zelfs toen ik een item moest ruilen had ik dit de volgende dag al in huis!

Mooie kleding.Goede kwaliteit- pasvorm snell bestelling

Goed/heel goed

Geweldige service als je iets moet retourneren!!

Heerlijke broek!

Áltijd weer blij!

Super fijne kleding en er is altijd weer iets nieuws. Ook de outletafdeling is altijd goed gevuld en de service is top. Vooral Jean-Jacques krijgt een dikke 10 voor al zijn effort 😆

Kwalitatief goede en mooie kleding! Service is ook top!

Alles heeft klasse.

Al van de verpakking wordt je blij. Kleding is top. Ik hoop volgend jaar winter een dikkere stof. Top!

Snel

Artikel bleek niet goed afgewerkt te zijn. Mail werd snel beantwoord en vervangend artikel werd meteen verstuurd. Merveilleux!

Zeer tevreden 😊

Vaker kleding besteld. Keurig en snel geleverd. Producten waren naar verwachting. Prijs/kwaliteit naar verhouding. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Jammer dat het aanbod beperkt is😏.

Toffe kleding, goeie pasvorm en mooie kwaliteit

Snelle service, mooie kleding, goed verpakt

Fijne kleding en een geweldige klantenservice!

De klantenservice heeft mijn vragen duidelijk en snel beantwoord, zodat ik mijn bestelling direct daarna kon plaatsen. Deze had ik de volgende dag ook al in huis. Heel fijn! De kleding paste perfect en voelt fijn aan. Zeker een aanrader!

Klacht over kwaliteit stof

Klacht is goed opgepakt. Snelle reactie via Whatsapp.

Bonjour, Vervelend dat je de ervaren hebt dat jouw klacht als afgedaan werd beschouwd. Maar met een dergelijke stof, en dat doet niets af aan de kwaliteit, valt iets pillen bij bijvoorbeeld de plekken waar de stof schuurt (bijvoorbeeld binnenkant bovenarmen, zitvlak) helaas niet te voorkomen. Dan kan je wellicht beter kiezen voor een jurkje van Travelstof. Je hebt ons twee foto's gestuurd. Een daarvan is van de jurk in zijn geheel, en daarop zien wij geen pillen van de stof. Op de foto waarop maar een klein stukje van de jurk te zien is, zien wij wel een klein beetje pillen, maar zien wij geen afgedragen jurk. Als wij deze foto verkeerd beoordeeld hebben, dan verzoek ik je om de jurk even naar ons terug te sturen. Na ontvangst zullen wij hier dan direct naar kijken en contact met je opnemen.

Als ik iets wil weten over mn bestelling , dan krijg ik direct antwoord en er wordt meteen aangewerkt om het naar mijn zin te maken .

sweater met productiefout

Ik kreeg helaas een sweater toegestuurd die vage vlekken in de stof had. Waarschijnlijk een productiefout. Heb er wel een excuus via de mail voor gekregen.

super vriendelijk geholpen

Waar ik wat moeite had met het plaatsen van mijn bestelling waren de mensen bij je m'apelle onmiddellijk bereid mij te helpen. De menselijke maat en dat bij een online winkel, Chapeau. Heerlijke kleding en nu die nieuwe prachtige jurk, geen little black dress maar een japonne noir in een mooie draagbare lengte tot half de kuit.

super!!!

Goede service, klantvriendelijk, tot in de puntjes verzorgd en top kleding voor een betaalbare prijs; super!

Prachtige kwaliteit, geweldige en snelle service!

Erg tevreden over de kwaliteit en pasvorm en beide bestellingen de volgende dag in een vrolijke verpakking in huis. 1 artikel omgeruild en ook dat verliep goed en super snel! Top webwinkel wat mij betreft!

Super snelle levering, érg fijne broeken (travel)

Snelle levering, hele fijne broeken (travel pants) multi inzetbaar (zowel zakelijk als casual). Op aanbeveling van mijn zusje gekocht.