Blij mee

Blij met de artikelen en de service.

Helemaal TOP!

Ik ben al jaren super tevreden over Je m'appelle. Ik heb al zoveel, travelstof kwaliteit, tunieken, broeken en jurkjes besteld. Ik ben helemaal fan van deze stof en heb een vriendin ook enthousiast gemaakt hierover. Ze heeft haar eerste bestelling al ontvangen! De travelstof blijft mooi, kleurecht het is heel snel droog en je hoeft het niet te strijken. Ideaal! Verder over het bedrijf zelf, de levering is altijd super snel, je wordt vriendelijk te woord gestaan met vragen of iets dergelijks. Kortom ze doen wat ze beloven! Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Fantastische service!

Bestellen bij deze webshop werkt goed, door mijn eigen onhandigheid had ik wat hulp nodig van de klantenservice en die hulp is in één woord fantastisch! Snelle reactie, antwoord op al mijn vragen en alle hulp werd geboden. Ook de producten zijn van hele mooie kwaliteit!

Snelle levering en mooie sweater and chino!

Heerlijke comfortabele kleding met goede uitstraling. Snel geleverd en leuk verpakt. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Ik word er blij van!

Ik leef in de broeken van jullie! Heb van de travel meerdere zwarte en blauwe broeken. Enigste nadeel is dat mijn "gewone broeken" blijven liggen. De broeken zitten heerlijk. Maat M is wel snel uitverkocht dan bestel ik extra lang en maak de broek zelf korter. Klantenservice vriendelijk. Groetjes Laura

Topwinkel

Snelle levering . Ruilen of retourneren ook geen probleem. Die travelstof is echt geweldig

Super snelle levering! Broek maat L extra lang...ik ben zelf 1.82...past perfect. Schoenen maat 40 ook perfect. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Prachtige kwaliteit en past perfekt

Mooi en perfekte kleding. Door maattabel die klopt. Zelf blouse kunnen kopen door maattabel en de blouse in het echt. Ik maak veel reclame voor je m'appelle. Diurzaam en ontworpen/geproduceerd in Europa onder eerlijke omstandigheden. Geweldig.

Snelle en nette levering, mooie kleding en goede maatvoering. Heb retour gestuurd omdat zwart toch niet mijn kleur is. Maar dat lag zeker niet aan de artikelen zelf. Heel snel antwoord via mail.

mail word niet beantwoord

Ik heb via de mail een vraag gesteld over een lengte van een jurk. Daar krijg ik geen antwoord op, jammer. Rianne Groeneweg

Eeuwig seintje

Ik vind de kleding en materialen erg leuk. Maar als ik iets zie is mijn (gemiddelde) maat altijd uitverkocht, en kan ik aangeven 'Geef me een seintje'. Maar dat seintje komt nooit.

Bonjour Jacqueline, Wat vervelend dat je het zo ervaart! Kan het zijn, dat deze mailtjes wellicht in jouw spam terecht komen? Daarnaast geeft de optie ''Geef me een seintje'' helaas geen zekerheid, dat het item nog op voorraad komt. Wij hebben iedere 2 weken een nieuwe collectie en daarom komen veel items alleen op voorraad door ruilingen van andere klanten. Wanneer je ingeschreven staat voor onze nieuwsbrief, blijf je op de hoogte van al onze nieuwe collecties en acties. Zo ben je er als eerste bij! ;)

Fijne broeken en super klantvriendelijk!

Ik heb 2 broeken van travelstof besteld. Na 2 maanden toch al bij beide broeken een gaatje op de naad. Na melding hiervan echt supersnel een reactie terug en het is fantastisch goed opgelost. De broeken zitten heerlijk en de klantenservice is perfect!

Blij!

Advertenties op facebook wekken bij mij meestal geen vertrouwen, maar ik ben blij verrast! 2 super mooie, goed zittende en perfect op maat broeken ontvangen! Perfect voor het thuis werken. Gekleed en toch zeer comfortabel! Ik ben blij en zal zeker terugkomen!

Slecht

Ik heb de chill suit gekocht en ben hierover erg ontevreden. Al na twee keer dragen begon de stof te rullen. De broek wordt steeds groter en het model was er na een week helemaal uit. Ik bestel niets meer. Jammer want het ziet er zo op de foto allemaal erg leuk uit Nadat ik mijn klacht had ingediend werd deze heel netjes afgehandeld. Ik had de keuze tussen een nieuw pak, een shop tegoed of mijn geld terug, Ik ben hierover heel tevreden

Snelle bezorging met prachtige kwaliteitsprodukten

Ik heb nu vier artikelen besteld en ik ben er zo blij mee. De maat is goed, de kwaliteit geweldig en de snelle verzending gewoon top. Kortom ik bestel graag kleding bij je m'apelle. Topbedrijf!!

Formidabele !!

Vanavond mijn pakketje ontvangen. Mijn complimenten jullie maken er een feestje van. Van de mailtjes tot de doos. Alles is leuk en uiteraard de inhoud. Heel blij mee

Mooie kwaliteit, snelle service en omruilservice. Kortom TOP

Prachtige kwaliteit, kleur is precies wat ik ervan had verwacht. Service heel goed. Direct antwoord op mijn appje. Maten kloppen precies.

Super, goede kwaliteit

Ik had een huispak besteld en deze zit zo enorm fijn, ik heb nu de tweede besteld. En die gratis sjaal maakt het helemaal af ;) En niet te vergeten de fijne klantenservice, waardoor ik snel werd geholpen.

Ik ben helemaal blij met m'n chillsuit. Zit heerlijk en de gratis sjaal. Het huispak loopt iets uit maar dat is logisch. En de leukste mails van Jean-Jacques uiteraard ;)

Slechte kwaliteit -> blijkt productiefout

Edit 3 maart 2021: de klantenservice heeft contact met me opgenomen over onderstaande beoordeling. Super netjes opgelost! Hierdoor zou ik best weer wat bestellen. Waar ik blij mee ben, want super leuke spullen! Een eventueel volgende keer direct contact met hen. *** Onlangs soort van huispak besteld. Twee keer gewassen nu, niet meer om aan te zien. Al na 1ste keer had ik mijn bedenkingen al. Lijkt wel alsof ik het al jaren gedragen hebben het op de markt gekocht heb. Ik maakte gebruik van een actie waarbij je een sjaal cadeau kreeg, maar dat mag toch niet betekenen dat dit zo slecht is? Moest toch nog steeds rond de €70 betalen. Niet al te lang geleden een coltrui gekocht hier, die was niet duur. Die kwaliteit is ook zeer betreurenswaardig. Ik zal hier niet meer bestellen.

Hele mooie kwaliteit en super service!

Zelfs op zondagavond kreeg ik een reactie. Heel goed geholpen via messenger. Maandag besteld en dinsdag mijn broek en blouse al binnen! Ik ben er superblij mee!

Snelle bezorging, mooie kwaliteit.

Heerlijke comfortabele kleding

Heerlijke comfortabele kleding, super snel bezorgd. Ik ben fan

Geweldig!!

Beetje jammer zoveel vragen!

Over Je m'appelle

Je m'appelle is het eerste Nederlandse kledingmerk dat alleen online (2014) verkrijgbaar is. Een casual chique dameskledingmerk, goede kwaliteit voor een goede prijs. Met een Frans accent. Franse vrouwen verstaan namelijk als geen ander het ‘je ne sais quoi' gevoel; Het lijkt alsof ze zo maar iets aan hebben getrokken, maar het klopt precies. Alsof het ze niet zoveel kan schelen (is niet waar natuurlijk). Dat is het ultieme ‘je ne sais quoi'-gevoel. Een casual chique gevoel dat je look creëert zonder dat het je uren kost.