Fantastische service, mooie producten

Ik had een klacht(je) Is buitengewoon goed en snel afgehandeld. Mooie producten!

Mooie kleding

Goede service, snel bezorgd, blij mee

Heerlijke (reis) kleding met goede rek

Mooie kwaliteit - fijne zakken (geen dikke bobbels maar wèl eindelijk eens een hand in een echte zak - goede normale maat voering

Redelijk

De maatvoering klopt niet... de maat komt niet overeen ... ik had twee jurkjes besteld met de maat L ... het leek alsof dat het maat xs was zo strak dit zijn Italiaanse of Franse maten en zijn niet geschikt voor Hollandse dames! Helaas voor mij geen j m appelle

Bonjour Anja, We zagen jouw beoordeling op Kiyoh en wilden hier graag op reageren ;) Wat jammer dat de jurkjes niet naar wens waren en ook te klein. Dat is natuurlijk niet waar je op hoopt, als je met smart op jouw bestelling wacht. ;) Je gaf in de beoordeling aan, dat deze jurkjes echt heel klein vallen. We hebben dit al wel eens eerder gehoord en zijn er toen direct mee aan de slag gegaan, maar dat is gelukkig niet het geval. De maten van de jurkjes, kloppen precies met de maten, die wij benoemen in de maattabel. Ik ben daarom bang, dat je de fit anders verwacht had, dan dat deze daadwerkelijk is. De jurkjes horen namelijk inderdaad goed en mooi aangesloten te zitten. Daarnaast hebben wij een echt Nederlandse maatvoering en ontwerpen wij deze ook helemaal zelf! De maten van onze kleding valt dan ook gelukkig niet kleiner. Nu hebben we al contact gehad, en hebben we je het aanbod gedaan om de jurkjes even kosteloos om te ruilen, als een extra stukje service vanuit ons ;) Alleen heb je dit aanbod afgeslagen. Toch hopen we je in de toekomst, toch nog eens blij te mogen maken met een bestelling die wel naar wens is! Salut!

Vlot geleverd mooie spullen

Vandaag mijn bestelling ontvangen en alles is keurig geleverd en vlot gegaan. Maar 2 shirts ruiken helaas naar rook. Echt zo’n sigaretten geur. Jammer. Voor de rest past alles goed en ben blij met mijn bestelling.

Bonjour Marlies, Wat vervelend dat je kleding ontvangen hebt, die naar rook ruiken. Dat is zeker niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak! Nu zie ik, dat het in jouw bestelling, om allemaal nieuwe items gaat, die pas net bij ons geleverd zijn door de fabrikant. Daarom kan ik je garanderen, dat het écht nieuwe items zijn! Ik ben echter wel bang, dat de items, na het verfproces, te snel in de polybag gestopt is, waardoor deze een iets wat nare geur kan afgeven. Sommigen associëren dit inderdaad met een sigarettenlucht, maar dat is het dus gelukkig niet ;) Wanneer je het item even uithangt, is de geur gelukkig snel uit de kleding!

Eén groot feest!

Álles aan dit ontzettend toffe merk klopt: van de kleding (top pasvorm en kwaliteit!), de website met super duidelijke productomschrijvingen, de service (omruilen gaat heel soepel en snel), de levering (het voelt alsof je een kadootje krijgt: wat een leuke verpakking), de aftersales, hele manier van communiceren (zooo origineel, authentiek en consequent doorgevoerd) tot en met de prijs (echt waar voor je geld). Ik kan slechts één nadeel bedenken: ik word er hebberig van ;-p.

Fijne kleding!

Altijd leuke setjes en de maattekening vind ik geweldig, echt duidelijk en past bij mij steeds precies! De travelstof vind ik ideaal, draagt lekker en blijft mooi. Al meerdere blouses die ik vaak draag en was, ze blijven netjes! In een woord TOP

Prachtige kleding en super snel thuis.

Super tevreden.

Zo leuk hoe ze de bestelling via de mail brengen. En dan de verpakking! Een leuke doos. Waar het natuurlijk omgaat is de kleding en heerlijk. Ik heb bewust de dunnere travel broek ++2 ivm een autovakantie en het zit heerlijk. Het is ook een fijne broek voor in huis. Wat het in de was gaat doen weet ik nog niet maar heb er alle vertrouwen in.

Snel geleverd maar niet mijn ding

Travelstof ++ is veel te dun voor de winter. Model valt tegen, de taille is te hoog. Na het wassen zakt het kruis steeds. Het zit daardoor niet lekker maar staat ook voor hen kant. In de aanbieding gekocht maar zelf 30 euro is de broek niet waard. De winkel heeft netjes en snel geleverd maar dit is zeker niet mijn ding. Vind het ook vreemd dat er geen review zijn op de pagina over de pasvorm dit niet klopt.

Weet ik nog niet

Verrassing van de dag

Gisteren besteld, dag later in huis. Leuke communicatie met cliënt. Alles ziet er zeer verzorgd uit. De verpakking, manier van verpakken...en heel belangrijk, prima kwaliteit. Top!!

zit heerlijk lekkere stof helaas pluist snel

omdat de suit chill zo lekker zat meteen nog een pak besteld . in de beschrijving staat dat de stof iets uitloopt . Dat “ iets” scheelt dus zeker 2 maten zou een ieder aanraden een maat kleiner te kopen voorts pilled de stof heel snel

Gweldig

Ik heb onlangs zo'n mooie zwarte jas gekocht met rode details. Een heerlijke in between jas, zit lekker! Prima kwaliteit, echt blij mee!

Wat een heerlijke stof

De kleding zit zo lekker dat je het niet eens voelt. Zo soepel en zacht. En super leuk te combineren met de leuke sjaals

Toppie

Mooie kleding,koop vooral travel, Handige maat tabel. Wel jammer dat je de foto's niet zelf goed kan inzoomen ,zodat je de structuur van de stof goed kan zien en de achterkant van de artikelen. Maar zeer tevreden over kwaliteit en prijs.

Fantastisch!

Fantastisch bedrijf! Mooie kleding, goede pasvorm en goede prijs/kwaliteit verhouding. De manier waarop ze hun communicatie vormgeven is top! Hun pakketjes zijn erg mooi en verleidelijk verpakt. Geen saaie kartonnen doos, maar gewoon een doos met hartjes. Hoe leuk! Het zijn de kleine dingen die net dat beetje extra geven. Ik bestel hier graag!

Chapeau

Wat een fantastische service Je wordt erg goed gehoord

In 1 woord: ☆ Magnifique ☆

Supersnelle levering aan huis, lekker zittende stof & een goede kwaliteit. Overzichtelijke website.

Mooie producten

Kwaliteit spijkerbroeken

Nooit meer een spijkerbroek van je m'appelle. Slechte kwaliteit, stof rekt erg uit. Maatvoering klopt ook niet. Spijkerbroek met flare pijpen, 1x gedragen. Voor mij gaat deze broek in de kledingcontainer als afval. Erg jammer. Na deze review mag ik van je m' appelle, alle broeken retour sturen. De waarde van deze broeken, krijg ik terug als shoptegoed. Blijft 3 jaren geldig. SUPER OPGELOST, DANK JE WEL, JE M' APPELLE. EEN DANKBARE KLANT.

Zit heerlijk

Goede kwaliteit

Snelle bezorging zoals beloofd. Na een opmerking via facebook hebben ze meteen contact opgenomen en is mijn 'klacht' snel opgelost. Heel tevreden over deze goede service. Nu wachten op een nieuwe trui

Ontzettend fijne kleding, goede service en zeer leuke correspondentie

Perfect, blijf zeker klant.

Ben er doodziek van. Bestelling geplaatste op 21 oktober na 2 dagen nog niet binnen.

Jammer dat afspraken niet nagekomen worden. 99% dat het de volgende dag bezorgd wordt, niet dus. Zelfs de volgende dag niet. Twijfel nu wel heel veel of ik hier nog een bestelling ga plaatsen..

Bonjour Ineke, We hebben al even met elkaar gesproken en gelukkig waren we er snel achter, waar het mis ging ;) Jouw bestelling plaatste je inderdaad op 21 oktober. Nu hebben wij de luxe op onze website, dat je kunt kiezen voor een gewenst bezorgmoment. Jij koos als afleverdatum, voor 29 oktober. Dit was dan ook de reden, dat jouw pakket nog niet verzonden en/of geleverd was. Als je dat wilde, konden we het pakket eerder versturen, maar dat kwam nu minder goed voor je uit. We hebben de datum daarom, in overleg met jou, op 29 oktober laten staan. Ik zie op de track en trace van DHL, dat het pakket ondertussen bezorgd is, en je de leuke outfit al fijn kan dragen! ;) Fijn dat we er zo uit zijn gekomen en hopelijk mogen we je snel weer blij maken met een bestelling! ;)

Over Je m'appelle

Je m'appelle is het eerste Nederlandse kledingmerk dat alleen online (2014) verkrijgbaar is. Een casual chique dameskledingmerk, goede kwaliteit voor een goede prijs. Met een Frans accent. Franse vrouwen verstaan namelijk als geen ander het ‘je ne sais quoi' gevoel; Het lijkt alsof ze zo maar iets aan hebben getrokken, maar het klopt precies. Alsof het ze niet zoveel kan schelen (is niet waar natuurlijk). Dat is het ultieme ‘je ne sais quoi'-gevoel. Een casual chique gevoel dat je look creëert zonder dat het je uren kost.