Filters

9

Snelle bezorging met prachtige kwaliteitsprodukten

Ik heb nu vier artikelen besteld en ik ben er zo blij mee. De maat is goed, de kwaliteit geweldig en de snelle verzending gewoon top. Kortom ik bestel graag kleding bij je m'apelle. Topbedrijf!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Formidabele !!

Vanavond mijn pakketje ontvangen. Mijn complimenten jullie maken er een feestje van. Van de mailtjes tot de doos. Alles is leuk en uiteraard de inhoud. Heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Mooie kwaliteit, snelle service en omruilservice. Kortom TOP

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Prachtige kwaliteit, kleur is precies wat ik ervan had verwacht. Service heel goed. Direct antwoord op mijn appje. Maten kloppen precies.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super, goede kwaliteit

Ik had een huispak besteld en deze zit zo enorm fijn, ik heb nu de tweede besteld. En die gratis sjaal maakt het helemaal af ;) En niet te vergeten de fijne klantenservice, waardoor ik snel werd geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Ik ben helemaal blij met m'n chillsuit. Zit heerlijk en de gratis sjaal. Het huispak loopt iets uit maar dat is logisch. En de leukste mails van Jean-Jacques uiteraard ;)

  • Aanbevelen? Ja
5

Slechte kwaliteit

Onlangs soort van huispak besteld. Twee keer gewassen nu, niet meer om aan te zien. Al na 1ste keer had ik mijn bedenkingen al. Lijkt wel alsof ik het al jaren gedragen hebben het op de markt gekocht heb. Ik maakte gebruik van een actie waarbij je een sjaal cadeau kreeg, maar dat mag toch niet betekenen dat dit zo slecht is? Moest toch nog steeds rond de €70 betalen. Niet al te lang geleden een coltrui gekocht hier, die was niet duur. Die kwaliteit is ook zeer betreurenswaardig. Ik zal hier niet meer bestellen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Hele mooie kwaliteit en super service!

Zelfs op zondagavond kreeg ik een reactie. Heel goed geholpen via messenger. Maandag besteld en dinsdag mijn broek en blouse al binnen! Ik ben er superblij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle bezorging, mooie kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heerlijke comfortabele kleding

Heerlijke comfortabele kleding, super snel bezorgd. Ik ben fan

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!!

Beetje jammer zoveel vragen!

  • Aanbevelen? Ja
2

2x verzendkosten en klein uitgevallen kleding

Wat een teleurstelling. Na enige tijd toch besloten maar eens wat te bestellen. Helaas wel verzendkosten maar oké, de kleding lijkt leuk. Ook dat is een teleurstelling. Model is gemaakt voor lange slanke vrouwen met maat S lijkt het. En die gratis retourzending die op de site staat? Helaas! Alleen bij omruiling is het gratis. Ook nu moet ik weer betalen voor (terug)zending. Voor mij nooit meer. Een leuk bedrag lichter en nog steeds geen mooie broek. Voortaan bestel ik gewoon weer bij een partij als Wehkamp.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bonjour Debby, We vinden het jammer dat je de eerste kennismaking met Je m'appelle, als vervelend hebt ervaren! Je betaalt bij ons inderdaad verzendkosten, tenzij jouw bestelling boven de €79 komt. Wanneer je de bestelling volledig terugstuurt, krijg je van ons de verzendkosten terug. Wel is het inderdaad zo, dat we een kleine bijdrage van €2,99 vragen, voor de retourkosten. Hier zijn we ook transparant over in de info, op onze website. Zo weet de klant precies waar zij aan toe is. Wij hebben veel verschillende modellen in de broeken en wellicht dat een ander model beter bij je had gepast. Ondanks de ervaring, hopen we je snel blij te mogen maken met een nieuw pakketje! ;)

3

De betaling lukt niet

Ik wil graag een broek bestellen Verschillende keren geprobeerd om te betalen. Jammer genoeg lukt dit niet. Zo kan ik die leuke broek nooit ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Super mooie kwaliteit & snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Superervaring

Ik bestel hier al jaren en het blijft me verbazen gelukkig ;) Fijne betaalbare kwaliteit en een erg lieve klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
5

na het invullen van een negatieve review goed geholpen

Er zijn door een verkeerd email-adres dingen mis gegaan met mijn bestelling. Helaas was het bedrijf niet te bereiken, zowel telefonisch als per mail. Na het plaatsen van een slechte review is het opgepakt en goed afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bonjour Anda, We vinden het erg vervelend dat je het zo ervaren hebt! Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat je, helaas, een typefout gemaakt hebt, bij het invullen van jouw mailadres. Hierdoor heb je inderdaad zowel de bestelbevestiging, als de verzendbevestiging niet ontvangen. Ook de mail van DHL, over de levering, heb je om deze reden niet gekregen. Je hebt hierdoor het pakket helaas niet op tijd af kunnen halen, bij het door jou gekozen DHL-punt. DHL heeft het pakket daarom, als retour, naar ons teruggestuurd. Na ontvangst is het pakket, door ons, als retour verwerkt en aan je terugbetaald. Hierover ontvingen wij zondag een mailtje van jou en daar hebben wij maandag dan ook direct op gereageerd. De retourkosten, die bij de retourverwerking ingehouden zijn, hebben wij toen ook direct aan je terugbetaald ;) Telefonisch zijn wij, helaas, inderdaad minder bereikbaar. Onze klantenservice werkt namelijk, volgens RIVM richtlijnen, thuis. Dit staat ook vermeld op onze website. Ondanks alles, hopen we dat we snel weer een bestelling van jou, tegemoet mogen zien! ;)

9

Teleurgesteld

Weken geleden wasparfum bestelt betaalt en nooit gekregen Bestel altijd veel kleding nu bestel je een ander product komt het niet

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bonjour Antje, We vinden het erg vervelend dat je het zo ervaren hebt! Ik heb het direct even voor je uitgezocht. Helaas is jouw bestelling, door een technische fout, niet goed doorgezet naar ons magazijnsysteem. Hierdoor was jouw bestelling niet niet verzonden. Excuses voor het ongemak!! Ik heb deze direct handmatig doorgezet, en jouw pakket is dezelfde dag nog bij ons de deur uitgegaan. Het pakket heb je afgelopen donderdag, gelukkig, in ontvangst mogen nemen! We hopen dat de wasparfum bevalt ;) Ondanks alles, hopen we snel weer een bestelling van jou, tegemoet te zien! ;)

10

Top

Goede kwaliteit voor een vriendelijke prijs. Top service en zeer snelle levering. Heb in het voorjaar een broek en blazertje gekocht van travel stof en gister een mantel besteld in mijn favoriete kleur blauw. Pasvorm hiervan is top en de kleur is prachtig. Tot de volgende keer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Zeer tevreden over kleding en levering. Je m'apelle tovert bij bestelling een grote glimlach op mijn gezicht. Heerlijk om te ervaren..

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle levering, prachtige kwaliteit!

Zeer tevreden over mijn aankoop bij je m' appelle. Snelle levering in een mooie verpakking. Het tovert een glimlach op mijn gezicht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste kleding website ever!!!

Bestel al jaren me kleding bij je mappelle. In al die jaren top kwaliteit top service en heb maar twee keer iets terug moeten sturen omdat ik het te klein had besteld. Ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie kwaliteit, snelle service.en hele goede communicatie

Steeds weer positief verrast door dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Ik kan maar niet bestellen. Al 20 keer alles ingevuld en nog lukt het niet,

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bonjour Hanneke, We vinden het jammer dat je het zo ervaren hebt! Vorige week maakten wij de overstap naar een nieuwe website (met daarop de nieuwe collectie), waardoor de server er 's avonds heel even uitgelegen heeft. Nadat wij even kort mailcontact gehad hebben, is het jou de volgende ochtend, toch gelukt een bestelling te plaatsen. Gelukkig ;) Wij hebben jou daarna ook nog even gemaild, maar hebben toen helaas geen antwoord meer mogen ontvangen van je en is deze recensie, helaas, toch geplaatst.

10

Top!

Supersnelle levering! Leuke kleding!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering en een top kwaliteit, voor een super mooi bedrag. Kocht altijd studio anneloes, maar koop voortaan hier.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd