Mooie kwaliteit/prima prijs

Ik heb nog nooit iets terug hoeven sturen. Maten kloppen altijd, materiaal vd travel is fantastisch en de prijs is heel erg prima!!

Geweldige service

Fijn bedrijf, direct contact, snelle oplossing bij een probleem, mooie kleding

Geweldige kleding en service

Geweldige service .

Snelle verzending en goede kwaliteit!

Bestelling supersnel in huis. Dit kan ook gezegd worden van de communicatie. Kwaliteit en pasvorm zeer goed. Kortom: een tevreden klant 😊

Wat doen jullie toch alles correct, ook als het een retourzending betreft|

Zie hierboven.

Vlot en helder

Tot nu toe vlot en probleemloos

Top kleding, service

Top ervaring

Voorwaarden niet zo duidelijk.

Kleding is mooi en redelijk betaalbaar. De website is wat onduidelijk. Er wordt niet heel goed aangegeven dat je moet betalen om iets retour te sturen.

Blij

Net een travelpak besteld en wat staat het mooi. Ik werd ook helemaal blij van jullie e-mails. Voel me echt een koningin als klant 😊

Bestellen ging snel, nu kijken of het artikel snel geleverd word

Prettige webshop

Lekker draagbare kleding voor een leuke prijs. Een keer wat teruggestuurd omdat de kwaliteit wel erg goedkoop aandeed. Maar over de travelkleding ben ik tevreden. Truien uit de sale (de dagen) hebben wat bijzondere pasvorm. Heel breed bij hals gedeelte, daarna te strak.

Jammer

Waarom maar tot maat 44... ik wil graag een travel pants in maat 46/48 😞

Bonjour Kiki, Helaas kunnen wij niet zomaar even uitbreiden naar meerdere maten, dat vergt meerdere aanpassingen die we niet zomaar kunnen doorvoeren. Wij gaan het uiteraard wel direct doorgeven aan onze stylisten, dus wie weet in de toekomst! Ik hoop dat je ons wel een andere beoordeling wilt geven, want een 1 puur omdat we deze maat (nog) niet kunnen aanbieden is niet helemaal fair......

Super leuke collectie en hele goeie service

Steeds leuke wisselende en betaalbare collectie wat ook nog is van hele mooie kwaliteit is. En hele fijne klantenservice die goeie service verlenen.

Gewoon top bedrijf

Eerst 2 broeken besteld, zaten super, dus de maten kloppen. Toen jurkje en blouse besteld, volgende dag al in huis. En zitten ook als gegoten.

Goede kwaliteit, goede service

geweldig materiaal en geweldige service!!!

geweldig materiaal en geweldige service!!!

Voortreffelijk!!!

Snelle levering. Alles keurig verzorgd!!!!!

SUPER!

Mijn bestellingen worden correct en supersnel geleverd, retour sturen gaat ook supereenvoudig. Daarnaast is de conversatietoon uiterst gezellig! 👌

over het algemeen leuke kleding !

De travelset in het rood en blauw gekocht, beide hebben een witte streep aan de zijkant van de broek. Blauwe set apart gewassen zonder vlekkenvanger erbij is de witte streep verkleurd. Rode set apart gewassen met een vlekkenvanger in de wasmachine is de witte streep ook niet wit meer. Wel geld teruggekregen.

Snelle levering prima pasvorm goede kwaliteit

Snelle levering, goede pasvorm prima kwaliteit

super

Snel en goed geregeld. Alleen moet de bezorger weten dat hij het af moet geven en niet half in de brievenbus van mijn flat moet proppen. Hier schrok ik van .....weet niet hoelang het zo gezeten heeft. Dit geeft te denken om nog iets te bestellen. Groetjes Ruby Mulder Maaskant

Kwaliteit

Goede kwaliteit en niet duur

Zie geen maat 44

Zou graag maat 44 willen zien in jullie collectie. Kan nu helaas niets kopen

Bonjour Jona, Deze maat is momenteel uitverkocht, maar bij alle komende nieuwe collecties zal deze maat er ook weer bij zitten hoor ;)

Aankopen bij Je m’appelle maken blij

Mijn aankopen zijn bijna altijd geslaagd. Leuk, kwalitatief goed en lekker zittend.

Was super

Waar blijft die leuke collectie? Ik mis de leuke Franse teksten!

Bonjour Sandra, Er is op dit moment echt ontzettend veel; vraag naar de travel items ;) Maar we gaan jouw verzoek in iedere geval doorgeven aan onze stylistes!