Superervaring

Ik bestel hier al jaren en het blijft me verbazen gelukkig ;) Fijne betaalbare kwaliteit en een erg lieve klantenservice.

na het invullen van een negatieve review goed geholpen

Er zijn door een verkeerd email-adres dingen mis gegaan met mijn bestelling. Helaas was het bedrijf niet te bereiken, zowel telefonisch als per mail. Na het plaatsen van een slechte review is het opgepakt en goed afgehandeld.

Bonjour Anda, We vinden het erg vervelend dat je het zo ervaren hebt! Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat je, helaas, een typefout gemaakt hebt, bij het invullen van jouw mailadres. Hierdoor heb je inderdaad zowel de bestelbevestiging, als de verzendbevestiging niet ontvangen. Ook de mail van DHL, over de levering, heb je om deze reden niet gekregen. Je hebt hierdoor het pakket helaas niet op tijd af kunnen halen, bij het door jou gekozen DHL-punt. DHL heeft het pakket daarom, als retour, naar ons teruggestuurd. Na ontvangst is het pakket, door ons, als retour verwerkt en aan je terugbetaald. Hierover ontvingen wij zondag een mailtje van jou en daar hebben wij maandag dan ook direct op gereageerd. De retourkosten, die bij de retourverwerking ingehouden zijn, hebben wij toen ook direct aan je terugbetaald ;) Telefonisch zijn wij, helaas, inderdaad minder bereikbaar. Onze klantenservice werkt namelijk, volgens RIVM richtlijnen, thuis. Dit staat ook vermeld op onze website. Ondanks alles, hopen we dat we snel weer een bestelling van jou, tegemoet mogen zien! ;)

Teleurgesteld

Weken geleden wasparfum bestelt betaalt en nooit gekregen Bestel altijd veel kleding nu bestel je een ander product komt het niet

Bonjour Antje, We vinden het erg vervelend dat je het zo ervaren hebt! Ik heb het direct even voor je uitgezocht. Helaas is jouw bestelling, door een technische fout, niet goed doorgezet naar ons magazijnsysteem. Hierdoor was jouw bestelling niet niet verzonden. Excuses voor het ongemak!! Ik heb deze direct handmatig doorgezet, en jouw pakket is dezelfde dag nog bij ons de deur uitgegaan. Het pakket heb je afgelopen donderdag, gelukkig, in ontvangst mogen nemen! We hopen dat de wasparfum bevalt ;) Ondanks alles, hopen we snel weer een bestelling van jou, tegemoet te zien! ;)

Goede kwaliteit voor een vriendelijke prijs. Top service en zeer snelle levering. Heb in het voorjaar een broek en blazertje gekocht van travel stof en gister een mantel besteld in mijn favoriete kleur blauw. Pasvorm hiervan is top en de kleur is prachtig. Tot de volgende keer!

Zeer tevreden over kleding en levering. Je m'apelle tovert bij bestelling een grote glimlach op mijn gezicht. Heerlijk om te ervaren..

Supersnelle levering, prachtige kwaliteit!

Zeer tevreden over mijn aankoop bij je m' appelle. Snelle levering in een mooie verpakking. Het tovert een glimlach op mijn gezicht.

Beste kleding website ever!!!

Bestel al jaren me kleding bij je mappelle. In al die jaren top kwaliteit top service en heb maar twee keer iets terug moeten sturen omdat ik het te klein had besteld. Ga zo door.

Mooie kwaliteit, snelle service.en hele goede communicatie

Steeds weer positief verrast door dit bedrijf.

Slecht

Ik kan maar niet bestellen. Al 20 keer alles ingevuld en nog lukt het niet,

Bonjour Hanneke, We vinden het jammer dat je het zo ervaren hebt! Vorige week maakten wij de overstap naar een nieuwe website (met daarop de nieuwe collectie), waardoor de server er 's avonds heel even uitgelegen heeft. Nadat wij even kort mailcontact gehad hebben, is het jou de volgende ochtend, toch gelukt een bestelling te plaatsen. Gelukkig ;) Wij hebben jou daarna ook nog even gemaild, maar hebben toen helaas geen antwoord meer mogen ontvangen van je en is deze recensie, helaas, toch geplaatst.

Supersnelle levering! Leuke kleding!

Snelle levering en een top kwaliteit, voor een super mooi bedrag. Kocht altijd studio anneloes, maar koop voortaan hier.

Fijn!

Ik heb eerder een tuniek en de witte demintregging besteld. Levering de volgende dag al. Helaas bleek de tuniek te groot. De omruil service is echt super en voor dat Je m’appelle de tuniek terug had, was mijn kleinere versie alweer onderweg. Ik draag beide stukken graag. Gisteren de nieuwe Paisley Leaf broek besteld, en die lag klaar toen ik vandaag thuis kwam. Wat een super broek. Zo blij mee.

Goed bereikbaar per telefoon bijzonder fijn!

Fantastisch!

Ik heb deze week voor het eerst besteld bij Je m'appelle, en ik was erg benieuwd. Fijne internet site, goede communicatie via de mail en producten netjes verpakt. Levering was ook erg snel, en de twee (travel) blouses die ik had besteld zien er geweldig goed uit! Ik heb veel travel kleding en draag altijd maat M, dus deze maat ook besteld bij Je m'appelle. Blouses sluiten perfect aan, kwaliteit is ontzettend goed. Ik kan niet anders zeggen dan TOP. Je m'appelle is wat mij betreft een aanrader!

Heb mijn jumpsuit de volgende dag al ontvangen .ziet er prachtig uit en past perfect Dankjewel

C’est magnifique!!!

Wauw wat een leuk merk en wat een super aardige mensen Prachtige kwaliteit!! J’aime je m’apelle

Snel en topkwaliteit!

Lang geaarzeld vanwege slechte ervaringen bij andere web shops. Nu blij dat ik toch besteld heb. Snelle levering en goede kwaliteit!

Prima kleding wat heel comfortabel zit!

Kleding zit héérlijk! En de levering gaat super snel.

Geweldige kleding en wordt super snel geleverd.

Mijn mooie traveller-broek zit als gegoten

Ik ben ontzettend blij met mijn zwarte traveler-broek met de witte strepen, hij staat heel goed en heeft een fijn draagcomfort.

Super goede afhandeling

Mooie en fijn draagbare kleding, zo blij dat ik dit merk heb ontdekt :))))

Je maakt me blij met de mooie kleding. Super kwaliteit, zit heerlijk. Ook de prachtige schoenen met de hartjes lopen heerlijk. Vriendelijke groet Willy

Mooie kleding en super goede service!

Stoere jumpsuits van fijne travelkwaliteit gekocht. De snelle omruilservice dmv shoptegoed werkt perfect. Nadat ik de juiste maat had, bleek helaas na paar keer wassen dat er een weeffout in de stof zat, na een mailtje gestuurd te hebben kreeg ik direct een nieuwe jumpsuit toegestuurd. Echt topservice!! Zeker bestellen bij Je’mappelle..

Makkelijk shoppen en betalen. Alles wordt met zorg ingepakt. Artikelen zijn van top kwaliteit.

Super ervaring. Is gewoon top.

Kleding goede kwaliteit voor een leuke prijs. Goede bezorging.