Filters

10

Magnifuque!

Wat een ontzettende leuke webshop, met ontzettend veel keuze en uitstekende kwaliteit! De meiden van de klantenservice staan altijd paraat om je zoveel mogelijk te helpen, erg klantvriendelijk! Leuke manier van communiceren, lekker luchtig. Een webshop waar je geen dagen hoef te wachten op een antwoord. Elk week ontvang ik weer een vrolijke mailing, met ontzettende mooie items die je niet kan missen in je kledingkast! Mij zien ze in ieder geval terug, en Je Mappelle is een echte aanrader. Voor ieder wat wils ;)

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Ik vind dit een ontzettende leuk webshop, met veel keus en uitstekende kwaliteit! Gister contact opgenomen met de klantenservice over een klacht, en ik werd binnen een uur al geholpen en het is ook meteen opgelost! Ze namen mij klacht ook serieus en dat vind ik heel erg fijn! Daar kunnen vele webshops tegenwoordig nog wat van leren! Ik zal hier zeker vaker gaan bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
1

Er ging heel veel fout!

Bedrag werd niet teruggestort wat een systeemfout bleek te zijn. Kortingscode werd niet toegepast wat ook een systeemfout bleek te zijn. Ik dacht gebruik te maken van een gratis omruilservice en bestelde een andere broek. Helaas beide broeken niet geschikt voor mij. In totaal heb ik hiermee 7,98 (!) aan verzendkosten moeten betalen. Voor een online kledingmerk geen goede service! Ik ga hier dus helaas niet meer bestellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bonjour Ingrid, We vinden het ontzettend vervelend dat dit jouw ervaring is. Excuses! Via onze eigen klantenservice hebben we jou al gesproken, en hebben we het probleem omtrent de terugbetaling direct voor je opgelost en afgehandeld ;) We hebben je hierbij ook uitgelegd dat je gebruik hebt gemaakt van een kortingsactie, waardoor de nieuwe verzendkosten bij deze omruiling niet werden vergoed. Dit staat ook in onze voorwaarden staan beschreven. Je bestelde een nieuw item, maar hiervoor heb je geen verzendkosten hoeven te betalen! Helaas was dit item niet naar wens, en stuurde je deze retour, waarvoor wij 1x retourkosten hebben ingehouden. Verzend- en retourkosten zijn voor ons ook een bijdrage aan de vervoers- en milieukosten die worden gemaakt om o.a. deze pakketjes bij jouw thuis te bezorgen ;) Nu willen we niet dat jij er een vervelend gevoel aan overhoudt, en we hebben daarom aangeboden om de verzend- en retourkosten te vergoeden in de vorm van een Shoptegoed, maar dit aanbod sloeg je, tot onze spijt, af.

6

Deze keer niet zo positief

Normaal gesproken koop ik travelbroeken bij Je M'appelle en zijn ze kwalitatief er goed! Deze keer heb ik de nieuwe travelvariant bij ze gekocht, de Travel Brushed. Duurder in aanschaf, zou beter van kwaliteit moeten zijn. Echter deze stof is geen travel, het is eerder een soort pantyachtige joggingstof. Het beschadigt heel erg snel en is niet de mooie nette kwaliteit die ik gewend ben. Heel erg jammer, deze stof broek zal ik ook niet meer kopen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Super fijne broek !

De Jogg coated Dark Brown broek besteld : zit perfect, heeft lekkere zachte warme voering en een prachtige donkerbruine kleur. Heel blij mee !

  • Aanbevelen? Ja
10

Oui, je m’appelle…!

Ik ben heel blij dat ik Je m’appelle ontdekt heb! De kleding is net even anders dan anders en ik voel me er mooi en vrouwelijk in. Het hele bestelproces is van begin tot eind ook een feestje. Zowel op de site wanneer je je voorstelt hoe het je zal staan, je de bestelling plaatst en je de mail ontvangt dat het gelukt is, je bijna niet kunt wachten tot je de vrolijke verpakking in handen hebt en je het uit mag pakken en het aan mag trekken, tot aan de “positive feeling labels” aan de kleding aan toe. Je blijft terugkomen op de site om te kijken of er misschien toch niet nóg iets leuks voor je bij zit…:)

  • Aanbevelen? Ja
3

Ziet er mooi uit maar kwaliteit slecht

Ik was super blij met de 2 pantalons, zeker omdat ze extra lang waren en ik dat ook ben. Maar na 1 keer dragen blijkt het elastiek in de band niet alleen te draaien (irritant) maar ook gewoon gebroken… echt niet de kwaliteit die ik had verwacht voor dit geld, super zonde..

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bonjour Ingrid, We zagen jouw beoordeling op Kiyoh en wilden hier graag op reageren ;) We vinden het namelijk ontzettend vervelend dat je klachten ervaart, en we hebben je daarom op verschillende manieren proberen te bereiken, maar zonder succes! We zien alleen ook dat je nooit eerder deze klachten bij ons hebt gemeld en wij daardoor dus ook niet de kans hebben gehad om het samen op te lossen :( Service staat bij ons voorop, en we hopen dan ook dat je alsnog contact met ons opneemt, zodat we jou hiermee verder kunnen helpen en een oplossing kunnen bieden! Salut!

10

Betaalbare topkwaliteit

Wat een sjieke uitstraling heeft deze kleding. En heel goede kwaliteit. Maten en maattabellen zijn verrassend treffend. Ik ben heel blij dit ik dit merk heb ontdekt. Heel vriendelijke en adequate klantenservice, reageren ook snel. Kortom, tip top voor elkaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne kleding, goede webwinkel, vriendelijke klantenservice.

Goede draagbare kleding, blijft lang mooi. Snelle bezorging. Bij vragen via de mail binnen een paar uur antwoord. Pakketjes zijn leuk verpakt. Kortom aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig en aanbevelingswaardig

Snelle en correct en verzorgde levering.het Chino broekpak is bovenverwachting. Mooie kwaliteit en stijlvol. Dit was voor mij nieuwe ervaring van Travelstof pakken heb ik al meerdere kleuren en zijn super draagbaar. Zowel zakelijk als sportief.

  • Aanbevelen? Ja
9

Waar voor je geld, word er zeer blij van!!

Goede kwaliteit kleding, de maattabellen bij de kleding kloppen, dat is voor mij (vrouw 1.88m) erg fijn, want dan weet ik zeker dat het gaat passen. Het wordt geleverd in een vrolijke verpakking. Ben een zeer tevreden klant. :-))

  • Aanbevelen? Ja
10

Comfortabele betaalbare kleding en uitstekende service

2 jurkjes besteld waar de naden al heel snel van loslieten. Ik mocht ze terug sturen en shop tegoed of geld terug ontvangen maar ik wilde de jurkjes niet kwijt. Helaas waren ze uitverkocht. Ze hebben fijn meegedacht en nu mag ik de jurkjes houden en laten maken bij een kleermaker. De kosten ervan krijg ik als shop tegoed. Ben zoooo tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service, mooie producten

Ik had een klacht(je) Is buitengewoon goed en snel afgehandeld. Mooie producten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kleding

Goede service, snel bezorgd, blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijke (reis) kleding met goede rek

Mooie kwaliteit - fijne zakken (geen dikke bobbels maar wèl eindelijk eens een hand in een echte zak - goede normale maat voering

  • Aanbevelen? Ja
4

Redelijk

De maatvoering klopt niet... de maat komt niet overeen ... ik had twee jurkjes besteld met de maat L ... het leek alsof dat het maat xs was zo strak dit zijn Italiaanse of Franse maten en zijn niet geschikt voor Hollandse dames! Helaas voor mij geen j m appelle

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bonjour Anja, We zagen jouw beoordeling op Kiyoh en wilden hier graag op reageren ;) Wat jammer dat de jurkjes niet naar wens waren en ook te klein. Dat is natuurlijk niet waar je op hoopt, als je met smart op jouw bestelling wacht. ;) Je gaf in de beoordeling aan, dat deze jurkjes echt heel klein vallen. We hebben dit al wel eens eerder gehoord en zijn er toen direct mee aan de slag gegaan, maar dat is gelukkig niet het geval. De maten van de jurkjes, kloppen precies met de maten, die wij benoemen in de maattabel. Ik ben daarom bang, dat je de fit anders verwacht had, dan dat deze daadwerkelijk is. De jurkjes horen namelijk inderdaad goed en mooi aangesloten te zitten. Daarnaast hebben wij een echt Nederlandse maatvoering en ontwerpen wij deze ook helemaal zelf! De maten van onze kleding valt dan ook gelukkig niet kleiner. Nu hebben we al contact gehad, en hebben we je het aanbod gedaan om de jurkjes even kosteloos om te ruilen, als een extra stukje service vanuit ons ;) Alleen heb je dit aanbod afgeslagen. Toch hopen we je in de toekomst, toch nog eens blij te mogen maken met een bestelling die wel naar wens is! Salut!

7

Vlot geleverd mooie spullen

Vandaag mijn bestelling ontvangen en alles is keurig geleverd en vlot gegaan. Maar 2 shirts ruiken helaas naar rook. Echt zo’n sigaretten geur. Jammer. Voor de rest past alles goed en ben blij met mijn bestelling.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bonjour Marlies, Wat vervelend dat je kleding ontvangen hebt, die naar rook ruiken. Dat is zeker niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak! Nu zie ik, dat het in jouw bestelling, om allemaal nieuwe items gaat, die pas net bij ons geleverd zijn door de fabrikant. Daarom kan ik je garanderen, dat het écht nieuwe items zijn! Ik ben echter wel bang, dat de items, na het verfproces, te snel in de polybag gestopt is, waardoor deze een iets wat nare geur kan afgeven. Sommigen associëren dit inderdaad met een sigarettenlucht, maar dat is het dus gelukkig niet ;) Wanneer je het item even uithangt, is de geur gelukkig snel uit de kleding!

9

Eén groot feest!

Álles aan dit ontzettend toffe merk klopt: van de kleding (top pasvorm en kwaliteit!), de website met super duidelijke productomschrijvingen, de service (omruilen gaat heel soepel en snel), de levering (het voelt alsof je een kadootje krijgt: wat een leuke verpakking), de aftersales, hele manier van communiceren (zooo origineel, authentiek en consequent doorgevoerd) tot en met de prijs (echt waar voor je geld). Ik kan slechts één nadeel bedenken: ik word er hebberig van ;-p.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne kleding!

Altijd leuke setjes en de maattekening vind ik geweldig, echt duidelijk en past bij mij steeds precies! De travelstof vind ik ideaal, draagt lekker en blijft mooi. Al meerdere blouses die ik vaak draag en was, ze blijven netjes! In een woord TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige kleding en super snel thuis.

Super tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Zo leuk hoe ze de bestelling via de mail brengen. En dan de verpakking! Een leuke doos. Waar het natuurlijk omgaat is de kleding en heerlijk. Ik heb bewust de dunnere travel broek ++2 ivm een autovakantie en het zit heerlijk. Het is ook een fijne broek voor in huis. Wat het in de was gaat doen weet ik nog niet maar heb er alle vertrouwen in.

  • Aanbevelen? Ja
6

Snel geleverd maar niet mijn ding

Travelstof ++ is veel te dun voor de winter. Model valt tegen, de taille is te hoog. Na het wassen zakt het kruis steeds. Het zit daardoor niet lekker maar staat ook voor hen kant. In de aanbieding gekocht maar zelf 30 euro is de broek niet waard. De winkel heeft netjes en snel geleverd maar dit is zeker niet mijn ding. Vind het ook vreemd dat er geen review zijn op de pagina over de pasvorm dit niet klopt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

Weet ik nog niet

  • Aanbevelen? Ja
10

Verrassing van de dag

Gisteren besteld, dag later in huis. Leuke communicatie met cliënt. Alles ziet er zeer verzorgd uit. De verpakking, manier van verpakken...en heel belangrijk, prima kwaliteit. Top!!

  • Aanbevelen? Ja
6

zit heerlijk lekkere stof helaas pluist snel

omdat de suit chill zo lekker zat meteen nog een pak besteld . in de beschrijving staat dat de stof iets uitloopt . Dat “ iets” scheelt dus zeker 2 maten zou een ieder aanraden een maat kleiner te kopen voorts pilled de stof heel snel

  • Aanbevelen? Nee

Over Je m'appelle

Je m'appelle is het eerste Nederlandse kledingmerk dat alleen online (2014) verkrijgbaar is. Een casual chique dameskledingmerk, goede kwaliteit voor een goede prijs. Met een Frans accent. Franse vrouwen verstaan namelijk als geen ander het ‘je ne sais quoi' gevoel; Het lijkt alsof ze zo maar iets aan hebben getrokken, maar het klopt precies. Alsof het ze niet zoveel kan schelen (is niet waar natuurlijk). Dat is het ultieme ‘je ne sais quoi'-gevoel. Een casual chique gevoel dat je look creëert zonder dat het je uren kost.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.