Ben er doodziek van. Bestelling geplaatste op 21 oktober na 2 dagen nog niet binnen.

Jammer dat afspraken niet nagekomen worden. 99% dat het de volgende dag bezorgd wordt, niet dus. Zelfs de volgende dag niet. Twijfel nu wel heel veel of ik hier nog een bestelling ga plaatsen..

Bonjour Ineke, We hebben al even met elkaar gesproken en gelukkig waren we er snel achter, waar het mis ging ;) Jouw bestelling plaatste je inderdaad op 21 oktober. Nu hebben wij de luxe op onze website, dat je kunt kiezen voor een gewenst bezorgmoment. Jij koos als afleverdatum, voor 29 oktober. Dit was dan ook de reden, dat jouw pakket nog niet verzonden en/of geleverd was. Als je dat wilde, konden we het pakket eerder versturen, maar dat kwam nu minder goed voor je uit. We hebben de datum daarom, in overleg met jou, op 29 oktober laten staan. Ik zie op de track en trace van DHL, dat het pakket ondertussen bezorgd is, en je de leuke outfit al fijn kan dragen! ;) Fijn dat we er zo uit zijn gekomen en hopelijk mogen we je snel weer blij maken met een bestelling! ;)

Geweldig!!

Ik ben dol op jullie broeken, ik heb ze in veel modellen, blijven prachtig en zitten als gegoten, jullie hebben ook telkens leuke aanbiedingen en de points verzamelen is ook ideaal, en als je wat wilt vragen ook gelijk antwoord, de service is dus ook top, kortom een aanrader!!! blij met jullie!!!

Fijne collectie en vriendelijke klantenservice!

Ben dol op de jumpsuits can travelstof! Zitten heerlijk en krijg altijd complimenten als ik deze draag. Snelle levering, prima kwaliteit. Kijk, je ziet verschil in de details en gebruikte stof bij Studio Anneloes maar daarom betaal je ook een hele andere prijs. Onlangs probleem met retour en werd keurig netjes opgelost! Kortom: fijne collectie en goede service!

Mooie kwaliteit en goede service

Al een aantal broeken en een jurkje gekocht. Fijne stof, mooie kwaliteit en goede pasvorm. En toen laatst iets met retourneren niet helemaal goed ging is dat heel snel en netjes geregeld.

Snelle reactie

Erg blij met de Travelstof van de broeken, ik heb inmiddels al 5 broeken in de kast hangen en de pasvorm is perfect!

Bar slecht.

Kan me niet afmelden voor al die ongevraagde mailing!

Bonjour Anthoinette, Wat vervelend dat je mails van ons ontvangt, die je liever niet ontvangt. Dat lijkt ons niet de bedoeling! We hebben het even nagekeken in ons systeem, maar kunnen jouw gegevens nergens vinden en kunnen je dus ook helaas niet uitschrijven. We hebben je ook al even gemaild, met de vraag op welk mailadres je de mails ontvangt, maar krijgen helaas geen antwoord van je. Dit mag je ons zeker nog even laten weten, zodat wij de uitschrijving voor je kunnen regelen ;) Echter is er ook altijd een mogelijkheid om jezelf uit te schrijven. Er staat een linkje, onderaan elke mail, waarmee je je eenvoudig uit kan schrijven voor mailing! We hopen dat het zo gaat lukken en anders horen we graag van je! ;)

Ik kon lingerie

Ik kon lingerie niet invullen om

Prima kleding !!!!

Bravo!

Perfecte draagcomfort, super! En snel geleverd. Bravo!

Kwaliteit en uitstekende pasvorm

Ervaring uitstekend, maar het lukt me nooit om de club points te verzilveren. Het gaat om kleine bedragen, maar alles bij elkaar heb ik al heel wat verspeeld. Het zou veel eenvoudiger moeten. Bij het afrekenen, hoewel dat genoemd wordt, kom ik die verzilveringsoptie nooit tegen.

Nooit meer: wat moet ik aan vandaag!

Ik heb een aantal broeken en blouses van Je m’appelle, zit perfect en past bij iedere gelegenheid. De meeste complimenten krijg ik als de krijtstreep broek en blouse draag, het lijkt net een jumpsuit maar dat is het niet. Ik ben fan!

Voor mij geen Studio Anneloes meer!

Ik was altijd fan van Studio Anneloes voordat ik deze webshop ontdekte via TV-commercials. Maar ik ben helemaal om, de kwaliteit van Je m'appelle is perfect en het scheelt letterlijk de helft van het aankoopbedrag. Jullie hebben er een nieuwe fan bij!

Goede service bij terugsturen

Ik had Slippers, sandalen besteld. Maar het plastic stuk tussen de tenen was veel te breed en dik waardoor het enorm veel.pijn deed tussen de tenen. Van de Evi traval pant vond ik de stof tegen vallen. Ik mocht beide producten terugsturen en geld terug gekregen ondanks dat ik de broek al had gedragen en geen originele verpakking meer had. Heel blij met deze service en coulance regeling. Chapeau!

Fantastisch!!

Kleding past als gegoten, mooie kwaliteit,mooie afwerking en echt zorgvuldig ingepakt! Je suis content de mes nouvelle vêtements !!

Goed verpakt, zit heerlijk, past goed, een echte aanwinst!

Accuraat en volgens afspraak

Heel tevreden met de eigentijdse modellen, stokoude en draagbaarheid. Dank

Fantastische kleding en snelle goede service

Ik bestel nagenoeg nergens anders meer. Garderobe behoorlijk aangevuld afgelopen jaar met heerlijk dragende en makkelijke travel stoffen! Niks strijken, je t’aime:-) Wel vaker broeken met draai pijp gehad. Kan gewoon kosteloos omgeruild worden.

Heerlijke kleding

Heerlijke kleding. Prijs- kwaliteit goed. Kan het niet laten elke keer weer wat nieuws uit te zoeken.

Heerlijk materiaal, goede service

Prettig materiaal, goed zit, goede service, snelle levering

Perfecte service

Er was een probleempje met de broek (naad trok scheef), dit is supergoed opgepakt. Kreeg een belletje van je m'appelle dat dit natuurlijk niet kon en dat een nieuwe broek al onderweg was. Fantastische service, merci beaucoup :)

Altijd fijn geholpen, fijne producten!

Altijd fijn geholpen, fijne producten!

Fantastisch!!!

Ongeveer mijn complete garderobe bestaat inmiddels uit kleding van Je m'apelle. Super fijne en draagbare kleding. Blijft mooi, ook na vaak wassen. Draagt heerlijk en is sportief en netjes tegelijk. Wordt altijd snel geleverd en ieder pakketje is mooi verpakt en is een cadeautje voor jezelf. Enige minpuntje is dat Jean-Jacques nooit eens persoonlijk langskomt in zijn 2CV ;-) de Chardonnay staat koud!

Foto klopt niet met de collectie

De reclame foto geeft een leuk shirt weer wat niet terug te vinden is op de site. Dit zie ik vaker als ik een mail met foto krijg. Het product als afgebeeld is nergens te vinden. Jammer. Verder leuke kleding, prima prijs.

Mijn bestelling was in eerste instantie niet geleverd, dit is heel goed opgepakt. Vriendelijk geholpen

Over Je m'appelle

Je m'appelle is het eerste Nederlandse kledingmerk dat alleen online (2014) verkrijgbaar is. Een casual chique dameskledingmerk, goede kwaliteit voor een goede prijs. Met een Frans accent. Franse vrouwen verstaan namelijk als geen ander het ‘je ne sais quoi' gevoel; Het lijkt alsof ze zo maar iets aan hebben getrokken, maar het klopt precies. Alsof het ze niet zoveel kan schelen (is niet waar natuurlijk). Dat is het ultieme ‘je ne sais quoi'-gevoel. Een casual chique gevoel dat je look creëert zonder dat het je uren kost.