Voor mij geen Studio Anneloes meer!

Ik was altijd fan van Studio Anneloes voordat ik deze webshop ontdekte via TV-commercials. Maar ik ben helemaal om, de kwaliteit van Je m'appelle is perfect en het scheelt letterlijk de helft van het aankoopbedrag. Jullie hebben er een nieuwe fan bij!

Goede service bij terugsturen

Ik had Slippers, sandalen besteld. Maar het plastic stuk tussen de tenen was veel te breed en dik waardoor het enorm veel.pijn deed tussen de tenen. Van de Evi traval pant vond ik de stof tegen vallen. Ik mocht beide producten terugsturen en geld terug gekregen ondanks dat ik de broek al had gedragen en geen originele verpakking meer had. Heel blij met deze service en coulance regeling. Chapeau!

Fantastisch!!

Kleding past als gegoten, mooie kwaliteit,mooie afwerking en echt zorgvuldig ingepakt! Je suis content de mes nouvelle vêtements !!

Goed verpakt, zit heerlijk, past goed, een echte aanwinst!

Accuraat en volgens afspraak

Heel tevreden met de eigentijdse modellen, stokoude en draagbaarheid. Dank

Fantastische kleding en snelle goede service

Ik bestel nagenoeg nergens anders meer. Garderobe behoorlijk aangevuld afgelopen jaar met heerlijk dragende en makkelijke travel stoffen! Niks strijken, je t’aime:-) Wel vaker broeken met draai pijp gehad. Kan gewoon kosteloos omgeruild worden.

Heerlijke kleding

Heerlijke kleding. Prijs- kwaliteit goed. Kan het niet laten elke keer weer wat nieuws uit te zoeken.

Heerlijk materiaal, goede service

Prettig materiaal, goed zit, goede service, snelle levering

Perfecte service

Er was een probleempje met de broek (naad trok scheef), dit is supergoed opgepakt. Kreeg een belletje van je m'appelle dat dit natuurlijk niet kon en dat een nieuwe broek al onderweg was. Fantastische service, merci beaucoup :)

Altijd fijn geholpen, fijne producten!

Altijd fijn geholpen, fijne producten!

Fantastisch!!!

Ongeveer mijn complete garderobe bestaat inmiddels uit kleding van Je m'apelle. Super fijne en draagbare kleding. Blijft mooi, ook na vaak wassen. Draagt heerlijk en is sportief en netjes tegelijk. Wordt altijd snel geleverd en ieder pakketje is mooi verpakt en is een cadeautje voor jezelf. Enige minpuntje is dat Jean-Jacques nooit eens persoonlijk langskomt in zijn 2CV ;-) de Chardonnay staat koud!

Foto klopt niet met de collectie

De reclame foto geeft een leuk shirt weer wat niet terug te vinden is op de site. Dit zie ik vaker als ik een mail met foto krijg. Het product als afgebeeld is nergens te vinden. Jammer. Verder leuke kleding, prima prijs.

Mijn bestelling was in eerste instantie niet geleverd, dit is heel goed opgepakt. Vriendelijk geholpen

Snelle levering en hele goede service

Hele fijne webshop met een goede service en snelle levering Ben zeer tevreden

Fijne webshop ,snelle afwikkeling prachtige kleding

Zee trevreden

Snelle levering, helaas moest ik het terugsturen ,het stond mij niet mooi. Retour gedaan {makkelijke manier} na paar dagen al geld terug op mijn rekening. Dat noem ik nou service. Geen moeilijk gedoe. Prima hoor Je m`appelle......Top !!

Leuke kleding, betaalbaar en verantwoorde productie

Wat een leuke, mooie kleding. En geweldig dat er ook lengtematen in de broeken zijn. Leuk spaarsysteem! En wat goed dat betaalbaar wordt gecombineerd met verantwoorde productie. Top!

Erg tevreden.

Succes met mijn kleding en omruilservice. Subliem en super snel

Fout bij verzending snel opgelost

2 weken geleden bestelling geplaatst. Tot op heden helemaal niets gehoord. 1x gebeld. Kreeg toen direct een kort antwoord dat het donderdag zou worden verstuurd. Week later niets ontvangen. Nu een mail gestuurd. Hopelijk snel een antwoord en mijn bestelling. Direct smorgens een antwoord op mijn mail. Bestelling was wel een dag later naar het afgesproken DHL punt gestuurd. Helaas heb ik nooit een bericht van DHL ontvangen. Mijn pakket was dus weer retour gegaan naar Jemappelle. Mijn pakket wordt nu alsnog naar mij opgestuurd. Prima en snel opgelost! Groet, Annemarieke

Fantastisch!

Ik had een zwarte broek gekocht, en ben na 1 x dragen uit de ‘naad ‘ geschoten. Helaas was de broek op de naad gestikt, waardoor hij niet meer te maken was. Ik heb een e-mail gestuurd en….. een nieuwe broek is al onderweg!!! Grandioos, wat een service. Een dikke tien met een griffel.

Prima service,er wordt ook goed gereageerd op vragen

Bonjour Sabine, Wat vervelend dat je het zo ervaart! Ik zie inderdaad dat je ingeschreven hebt gestaan, voor een seintje (mail), dat je krijgt zodra de Jogg Denim er weer is in jouw maat. Op 12 mei hebben we je dan ook op de hoogte gesteld van de voorraad, want toen was jouw maat er weer. Ik begrijp dus, dat het toen niet gelukt is, om deze te bestellen? Dat is natuurlijk heel erg jammer! Maar goed nieuws! Halverwege augustus krijgen wij opnieuw een aanvulling binnen van deze Jogg Denim. Ik heb je zojuist weer opnieuw ingeschreven voor het seintje, zodat je deze krijgt wanneer de aanvulling binnen is. De Jogg Denim kun je dan gaan bestellen ;) Omdat er nu nog wel een aantal andere maten op voorraad zijn, staat de broek nog op onze site. ;)

Heerlijk draagbare kleding

De stof voelt prettig aan. Veel keuze in kleuren. Mooie pasvorm en goede maat aangegeven. Snelle levering.

Toppie

Geweldig mooie kwaliteit van de travel artikelen,jaren geleden gevallen voorstudie anneloes" en een poosje geleden toch een keer "je m'apelle"besteld,nou geen spijt van hoor.

Travel kleding is super.

Ik heb de jumpsuit van sweatstof. Die is wel snel verwassen. De kleur vervaagt snel. Volgende x in travelstof want het zit fijn en is mooi.

Altijd Goed

Mijn eerste broeken bestelde ik na een buikoperatie, ik leefde erin, heerlijk comfortabel. Inmiddels ben ik een beetje gaan golfen en zocht een fatsoenlijke broek. Golfbroeken zijn heel duur (en niet echt mooi) dus ik besloot tot nog meer je m appele aankopen, korte broek en lange broek. Superblij mee, passen perfect, zijn mooi, gaan lang mee, en zitten comfortabel. Enige minpunt is de weinige kleuren/variatie in travelstof. Misschien ga ik de leuke kleurtjes van sweater/crinklestof proberen maar ik haat retourneren dus moet eerst zeker van mijn zaak worden. Alle lof voor dit merk, bezorging is ook echt perfect.

Over Je m'appelle

Je m'appelle is het eerste Nederlandse kledingmerk dat alleen online (2014) verkrijgbaar is. Een casual chique dameskledingmerk, goede kwaliteit voor een goede prijs. Met een Frans accent. Franse vrouwen verstaan namelijk als geen ander het ‘je ne sais quoi' gevoel; Het lijkt alsof ze zo maar iets aan hebben getrokken, maar het klopt precies. Alsof het ze niet zoveel kan schelen (is niet waar natuurlijk). Dat is het ultieme ‘je ne sais quoi'-gevoel. Een casual chique gevoel dat je look creëert zonder dat het je uren kost.