Mooie kwaliteit en goede pasvormen en zeer leuk verpakt ♥️

Heel positief

Uitmuntend

Een geweldige ontdekking deze zaak. Mooie kleding met name de travel. Betrouwbare maten. Goede website. Foto’s komen overeen met de werkelijkheid. Vriendelijk e-mailverkeer. Zeer snelle levering en netjes verpakt. Toppie!

Alles klopt!

Mooie basic kleding gemaakt van de fijne travelstof. Prima prijs-kwaliteit verhouding, goede, snelle service en grappige, originele marketing/communicatie.

Hele mooie collectie, snelle levering en geweldige service. Er ging iets niet goed met mijn retour maar het is heel snel en zeer netjes opgelost.

Fantastisch!

2 jurken besteld, maat is goed. Mooi model en fijne stof. Communicatie over bestelling is goed, snelle levering. Samengevat: betrouwbare website met mooie kwaliteit kleding en uitstekende service

Geweldige service

Snel en mooi ook mooi verpakt

Méér dan goed!

Heel blij ben ik met de " hartjes" sneakers. Via Bol.com besteld. Ik dacht dat ze te groot waren, dus retour aangemeld, maar heel snel het retour proces geannuleerd. Ben SUPER blij met deze prachtige sneakers. Én....ik hou van hartjes.. L.gr.Wilma

Mooie broek maar valt te groot

Ik zag al vaak de advertenties voorbij komen en uiteindelijk toch maar eens een broek besteld na al die lovende recensies. De speciale aanbieding Coco travel in navy. Ik twijfelde over de maat maar met behulp van de maattabel toch gekozen voor maat 38/M dat ik gewoonlijk draag. Na ontvangst gepast en in eerste instantie gedacht dat de maat goed was. Na een paar keer dragen is de broek soepeler/losser en daarmee echt te groot geworden, vooral rond mijn bovenbenen. Ik heb nu spijt dat ik toch niet voor maat 36/S heb gekozen. Dat is toch het risico van online kopen en niet de mogelijkheid hebben verschillende maten te passen bij twijfel. Hopelijk kan ik er iemand anders nog een plezier mee doen...

Blij mee

Blij met de artikelen en de service.

Helemaal TOP!

Ik ben al jaren super tevreden over Je m'appelle. Ik heb al zoveel, travelstof kwaliteit, tunieken, broeken en jurkjes besteld. Ik ben helemaal fan van deze stof en heb een vriendin ook enthousiast gemaakt hierover. Ze heeft haar eerste bestelling al ontvangen! De travelstof blijft mooi, kleurecht het is heel snel droog en je hoeft het niet te strijken. Ideaal! Verder over het bedrijf zelf, de levering is altijd super snel, je wordt vriendelijk te woord gestaan met vragen of iets dergelijks. Kortom ze doen wat ze beloven! Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Fantastische service!

Bestellen bij deze webshop werkt goed, door mijn eigen onhandigheid had ik wat hulp nodig van de klantenservice en die hulp is in één woord fantastisch! Snelle reactie, antwoord op al mijn vragen en alle hulp werd geboden. Ook de producten zijn van hele mooie kwaliteit!

Snelle levering en mooie sweater and chino!

Heerlijke comfortabele kleding met goede uitstraling. Snel geleverd en leuk verpakt. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Ik word er blij van!

Ik leef in de broeken van jullie! Heb van de travel meerdere zwarte en blauwe broeken. Enigste nadeel is dat mijn "gewone broeken" blijven liggen. De broeken zitten heerlijk. Maat M is wel snel uitverkocht dan bestel ik extra lang en maak de broek zelf korter. Klantenservice vriendelijk. Groetjes Laura

Topwinkel

Snelle levering . Ruilen of retourneren ook geen probleem. Die travelstof is echt geweldig

Super snelle levering! Broek maat L extra lang...ik ben zelf 1.82...past perfect. Schoenen maat 40 ook perfect. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Prachtige kwaliteit en past perfekt

Mooi en perfekte kleding. Door maattabel die klopt. Zelf blouse kunnen kopen door maattabel en de blouse in het echt. Ik maak veel reclame voor je m'appelle. Diurzaam en ontworpen/geproduceerd in Europa onder eerlijke omstandigheden. Geweldig.

Snelle en nette levering, mooie kleding en goede maatvoering. Heb retour gestuurd omdat zwart toch niet mijn kleur is. Maar dat lag zeker niet aan de artikelen zelf. Heel snel antwoord via mail.

mail word niet beantwoord

Ik heb via de mail een vraag gesteld over een lengte van een jurk. Daar krijg ik geen antwoord op, jammer. Rianne Groeneweg

Eeuwig seintje

Ik vind de kleding en materialen erg leuk. Maar als ik iets zie is mijn (gemiddelde) maat altijd uitverkocht, en kan ik aangeven 'Geef me een seintje'. Maar dat seintje komt nooit.

Bonjour Jacqueline, Wat vervelend dat je het zo ervaart! Kan het zijn, dat deze mailtjes wellicht in jouw spam terecht komen? Daarnaast geeft de optie ''Geef me een seintje'' helaas geen zekerheid, dat het item nog op voorraad komt. Wij hebben iedere 2 weken een nieuwe collectie en daarom komen veel items alleen op voorraad door ruilingen van andere klanten. Wanneer je ingeschreven staat voor onze nieuwsbrief, blijf je op de hoogte van al onze nieuwe collecties en acties. Zo ben je er als eerste bij! ;)

Fijne broeken en super klantvriendelijk!

Ik heb 2 broeken van travelstof besteld. Na 2 maanden toch al bij beide broeken een gaatje op de naad. Na melding hiervan echt supersnel een reactie terug en het is fantastisch goed opgelost. De broeken zitten heerlijk en de klantenservice is perfect!

Blij!

Advertenties op facebook wekken bij mij meestal geen vertrouwen, maar ik ben blij verrast! 2 super mooie, goed zittende en perfect op maat broeken ontvangen! Perfect voor het thuis werken. Gekleed en toch zeer comfortabel! Ik ben blij en zal zeker terugkomen!

Slecht

Ik heb de chill suit gekocht en ben hierover erg ontevreden. Al na twee keer dragen begon de stof te rullen. De broek wordt steeds groter en het model was er na een week helemaal uit. Ik bestel niets meer. Jammer want het ziet er zo op de foto allemaal erg leuk uit Nadat ik mijn klacht had ingediend werd deze heel netjes afgehandeld. Ik had de keuze tussen een nieuw pak, een shop tegoed of mijn geld terug, Ik ben hierover heel tevreden

Snelle bezorging met prachtige kwaliteitsprodukten

Ik heb nu vier artikelen besteld en ik ben er zo blij mee. De maat is goed, de kwaliteit geweldig en de snelle verzending gewoon top. Kortom ik bestel graag kleding bij je m'apelle. Topbedrijf!!

Formidabele !!

Vanavond mijn pakketje ontvangen. Mijn complimenten jullie maken er een feestje van. Van de mailtjes tot de doos. Alles is leuk en uiteraard de inhoud. Heel blij mee

Mooie kwaliteit, snelle service en omruilservice. Kortom TOP

Lage Brink 96

7317bd Apeldoorn

Over Je m'appelle

Je m'appelle is het eerste Nederlandse kledingmerk dat alleen online (2014) verkrijgbaar is. Een casual chique dameskledingmerk, goede kwaliteit voor een goede prijs. Met een Frans accent. Franse vrouwen verstaan namelijk als geen ander het ‘je ne sais quoi' gevoel; Het lijkt alsof ze zo maar iets aan hebben getrokken, maar het klopt precies. Alsof het ze niet zoveel kan schelen (is niet waar natuurlijk). Dat is het ultieme ‘je ne sais quoi'-gevoel. Een casual chique gevoel dat je look creëert zonder dat het je uren kost.