Heb mijn jumpsuit de volgende dag al ontvangen .ziet er prachtig uit en past perfect Dankjewel

C’est magnifique!!!

Wauw wat een leuk merk en wat een super aardige mensen Prachtige kwaliteit!! J’aime je m’apelle

Snel en topkwaliteit!

Lang geaarzeld vanwege slechte ervaringen bij andere web shops. Nu blij dat ik toch besteld heb. Snelle levering en goede kwaliteit!

Prima kleding wat heel comfortabel zit!

Kleding zit héérlijk! En de levering gaat super snel.

Geweldige kleding en wordt super snel geleverd.

Mijn mooie traveller-broek zit als gegoten

Ik ben ontzettend blij met mijn zwarte traveler-broek met de witte strepen, hij staat heel goed en heeft een fijn draagcomfort.

Super goede afhandeling

Mooie en fijn draagbare kleding, zo blij dat ik dit merk heb ontdekt :))))

Je maakt me blij met de mooie kleding. Super kwaliteit, zit heerlijk. Ook de prachtige schoenen met de hartjes lopen heerlijk. Vriendelijke groet Willy

Mooie kleding en super goede service!

Stoere jumpsuits van fijne travelkwaliteit gekocht. De snelle omruilservice dmv shoptegoed werkt perfect. Nadat ik de juiste maat had, bleek helaas na paar keer wassen dat er een weeffout in de stof zat, na een mailtje gestuurd te hebben kreeg ik direct een nieuwe jumpsuit toegestuurd. Echt topservice!! Zeker bestellen bij Je’mappelle..

Makkelijk shoppen en betalen. Alles wordt met zorg ingepakt. Artikelen zijn van top kwaliteit.

Super ervaring. Is gewoon top.

Kleding goede kwaliteit voor een leuke prijs. Goede bezorging.

Ik ben Fan!

Kwaliteit goed, communicatie erg prettig en persoonlijk door de whatsapp service. En eigelijk niet belangrijk maar O Zo leuk... de verpakking :-)

Supersnelle service en levering

Supersnelle service en levering, daarbij gezellige e-mail en de sneakers zitten verpakt in een reuze leuke doos... Chapot!! P.S. Les Sneakers Heart--> zitten geweldig!!!

Superhippe, confortabele kleding en een snelle, prettige service!

Het is een leuke ervaring om te shoppen bij Je m’appelle! Je krijgt geinige mails en prachtig verpakte kleding. Het voelt alsof je een cadeautje aan jezelf gegeven hebt! (Vast helemaal de bedoeling van hun marketing, maar toch oh lala zo leuq! ) Ik ben vooral weg van de travelkwaliteit en de pasvorm. Je m’appelle zit me als gegoten!

Alles lekker snel binnen , en helemaal fantastische kleding

Altijd goed , snelle levering ,netjes verpakt en makkelijk retour ! Top shop ! ❤️

Uitmuntend

Menig bedrijf kan een voorbeeld nemen aan de service van dit bedrijf.

vandaag 23-6-2020 mijn jurken mogen ontvangen. Één woord GEWELDIG. super snelle levering, netjes verpakt, overzichtelijk..werkelijk top. Jurken zitten als gegoten. Dit word mijn vast adres voor heerlijke soepelvallende en mooie travel kleding.

Mooie kleding met goede pasvorm en van goede kwaliteit - én goede service

Ik heb nu een aantal keer besteld bij Je m'appelle en elke keer ben ik uiterst tevreden. De pasvorm is altijd goed (ik ben 1,78 m, weeg rond de 70 kilo en heb ongeveer kledingmaat 40). Lengte is voor mij vaak een issue, maar zowel de mouwen, als broekspijpen als lijfjes van T-shirts van jullie kledingstukken zijn telkens lang genoeg voor mij en nooit te breed. Mijn laatste bestelling is de jurk La Robe Linn Longue. De 'one size fits all' vond ik wat spannend maar hij zit mij geweldig! Voor mijn zus (1,68 m) is hij wel te lang en wijd, maar hij staat mij waanzinnig leuk. Verder vind ik jullie manier van communiceren (orderbevestiging, verzendbevestiging enz.) heel leuk en persoonlijk en tot nu toe hoef ik niet lang te wachten voor mijn bestelde producten in huis zijn. Rest mij een compliment te geven voor de kwaliteit van jullie items. Er is nog niets gekrompen in de was, kleding loopt niet uit tijdens het dragen, kleurbehoud is gewoon goed - al met al een 10!

4x wat besteld, allemaal prima, maat perfect. De jumpsuit is schitterend zwart.wit Moet niet te vaak op de site kijken, zie steeds Wat leuks

Excellente

Kleding is van goede kwaliteit. Maatvoering klopt. En een erg snelle levering. ‘s Middags besteld en ‘s avonds al in huis via 055bezorging.nl!

Altijd goed! Bestellen, betalen en snelle verzending!

Prima ervaring met dit bedrijf!

Top en prima service

De kleding is van een goede kwaliteit en zit perfect en de service zijn geweldig. Chapeau

geweldige collectie kleding, accessoires en schoenen

Ben super blij met de nieuwste sneaker. Was al fan van de Stan Smith van Adidas, maar déze zitten bijna nog lekkerder. goed voetbed, mooie kwaliteit leer. goede koop !

Uitstekende kwaliteit en geweldige service

Natuurlijk koop je kleding omdat het je aanspreekt. Maar Je m'appele maakt ook de de communicatie rond orderverwerking en ontvangst tot een ervaring waarbij je het gevoel krijgt dat je een kado krijgt. Buitengewoon charmant! Ook bij je retour gaat het keurig. Ik kom zeker terug, olk vanwege de gunfactor!

Al drie artikelen besteld. Super!

De chino navy is echt een fantastische broek Ik wilde dat die er ook in t grijs was.

Over Je m'appelle

Je m'appelle is het eerste Nederlandse kledingmerk dat alleen online (2014) verkrijgbaar is. Een casual chique dameskledingmerk, goede kwaliteit voor een goede prijs. Met een Frans accent. Franse vrouwen verstaan namelijk als geen ander het ‘je ne sais quoi' gevoel; Het lijkt alsof ze zo maar iets aan hebben getrokken, maar het klopt precies. Alsof het ze niet zoveel kan schelen (is niet waar natuurlijk). Dat is het ultieme ‘je ne sais quoi'-gevoel. Een casual chique gevoel dat je look creëert zonder dat het je uren kost.