Super broek

Heerlijke broek om te dragen, staat elegant!

Formidable!

Snelle levering, klantvriendelijk, elke bestelling verpakt als cadeautje.

Super mooie kleding en prima service

Supersnelle en correcte levering!

Zojuist de jumpsuit cassis ontvangen, ik heb al eerder een zwarte jumpsuit met overslag besteld in maat m, bij dit model stond bij dat hij klein valt, ik heb hier dan ook een xl besteld, hij valt bij de onderbenen wel strak maar niet te, boven niet te strak zodat de knoopjes niet gaan kieren. Erg mooi warme kleur. Altijd super tevreden over de kwaliteit en levering! Wel heel verleidelijk 😊.

Snelle levering, correcte maten , goede kwaliteit!

Leuke, betaalbare kleding van goede kwaliteit snelle levering. Fijne service. Netjes en leuk verpakt.

Mooie kleding, prima service

Hele leuke kleding, vlotte levering en ( dat werkt goed) leuke en normale grootte dozen, er wordt gedacht aan het milieu. Ik heb een paar keer besteld, maar helaas ook terug moeten sturen. Ik val precies tussen maat 36 en 38 bij Je m'appelle. Maar ik blijf proberen, want terugsturen is nooit een probleem. Nu in afwachting van de flesgroene jumpsuit, want die zat op een paar plekjes nét te strak in 36.. ik hoop toch zooooo dat de 38 niet aan alle kanten te wijd zit nu!!

Wat een fantastische kleding.

Super leuke kleding. En een hele snelle levering. Nu in de Coronatijd gewoon de volgende dag al in huis. De doos is ook een kadootje om uit te pakken. Helemaal verzorgd.

Super kleding ,mooie pasvorm en style,snel geleverd 👌🏻Tevreden klant

Ben heel blij met mijn aankoop!

super snelle levering,prima kwaliteit en pasvorm. ik zal zeker bij deze site met een gerust hart weer wat kopen.

Goed, snel en mooi

Ik heb een jumpsuit besteld in travel-stof. De maat valt normaal, ik ben 1,70 en 77 kg en heb een L besteld die best wel nauw aansluit. Ik had verwacht dat de stof iets meer elastisch zou zijn, maar de jumpsuit is nog steeds zeer comfortabel. De levering was heel snel en keurig, de stof lijkt stevig. Het pak is netjes, maar ook sportief en ik ben er erg blij mee!

Snelle levering en erg leuk verpakt

Heerlijk om zo snel je pakketje te krijgen, super!

GEWELDIG!!!

Ik heb al vele malen Travel stof kleding besteld. Broeken, jurkje en tunieken. Alles blijft mooi! De kleuren, pasvorm en stof. En alles zit heerlijk! Ik heb wel een maat kleiner besteld van broek dan ik eigenlijk heb. Die vallen een beetje ruim. Makkelijk in onderhoud. Wassen, ophangen en hup weer aan. Je hoeft het niet te strijken. Het kreukt nauwelijks. Ideaal! Ik ben echt een fan! Ook ik moet oppassen om niet te veel te bestellen. ;)

Geweldige service

Ik wilde iets ruilen maar had de originele verpakking meer. Was geen probleem en kon mijn kleding gewoon retourneren echt snelle service en makkelijk dat het met whatsapp veel geregeld kan worden

Pasvorm perfect

Nou ik sta paf mooie stoffen pasvorm perfect en even wat anders dan anders

Mooi model, snelle service

Jumpsuit zit fantastisch, kwaliteit is goed en levering super snel en sympatiek gedaan. Ik ben fan!

Snel, goeie kwaliteit en aantrekkelijk geprijsde kleding

Vandaag voor het eerst, mijn gisteren bestelde travelstof broek, ontvangen. Voor herhaling vatbaar. Kan concurreren met de bekende merken. Ben er erg blij van geworden.

Ondanks drukte toch snelle levering!

Jammer dat de site ontzettend traag was met bestellen, maar gelukkig werd er snel geleverd. Ik had, in de outlet, een complete set besteld, blouse met broek van travel kwaliteit in Navy. (met rode lurex/blauwe biezen) Wat ik wel jammer vind is dat de broek en blouse toch verschillend van kleur zijn. De blouse is echt donkerder dan de broek.. Draag het wel bij elkaar en misschien ben ik enige die het ziet.. maar toch jammer. Het is verder wel echt mooi van kwaliteit.

Superfijne kleding!

Voor het eerst een complete set besteld en wat ben ik er blij mee! De kwaliteit is prima, de levering heel snel en zelfs toen ik een item moest ruilen had ik dit de volgende dag al in huis!

Mooie kleding.Goede kwaliteit- pasvorm snell bestelling

Goed/heel goed

Geweldige service als je iets moet retourneren!!

Heerlijke broek!

Áltijd weer blij!

Super fijne kleding en er is altijd weer iets nieuws. Ook de outletafdeling is altijd goed gevuld en de service is top. Vooral Jean-Jacques krijgt een dikke 10 voor al zijn effort 😆

Kwalitatief goede en mooie kleding! Service is ook top!

Alles heeft klasse.

Al van de verpakking wordt je blij. Kleding is top. Ik hoop volgend jaar winter een dikkere stof. Top!

Snel

Artikel bleek niet goed afgewerkt te zijn. Mail werd snel beantwoord en vervangend artikel werd meteen verstuurd. Merveilleux!

Zeer tevreden 😊

Vaker kleding besteld. Keurig en snel geleverd. Producten waren naar verwachting. Prijs/kwaliteit naar verhouding. Telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Jammer dat het aanbod beperkt is😏.

Lage Brink 96 7317bd Apeldoorn

Over Je m'appelle

Je m'appelle is het eerste Nederlandse kledingmerk dat alleen online (2014) verkrijgbaar is. Een casual chique dameskledingmerk, goede kwaliteit voor een goede prijs. Met een Frans accent. Franse vrouwen verstaan namelijk als geen ander het ‘je ne sais quoi' gevoel; Het lijkt alsof ze zo maar iets aan hebben getrokken, maar het klopt precies. Alsof het ze niet zoveel kan schelen (is niet waar natuurlijk). Dat is het ultieme ‘je ne sais quoi'-gevoel. Een casual chique gevoel dat je look creëert zonder dat het je uren kost.