Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Pluspunten
Super leuke en grappige teksten in de mails! Echt leuk gedaan!
VerbeterpuntenDe was me eerste bestelling en ik heb voor zo ver geen verbeterpunten of tips!
Beveelt aan
26 July 2016
denise
purmerend
Pluspunten
Aan alle details is gedacht! Zo'n feestje om bestelling te doen en ontvangen alleen al . En de kleding is van mooie kwaliteit . Ik zeg houden zo !! Ik word er blij van!!!
VerbeterpuntenKan nu niks bedenken echt geweldig!
Beveelt aan
25 July 2016
Danitsja
Julianadorp
Pluspunten
Supergoede/mooie kwaliteit! Maten kloppen exact. Snelle levering!
Verbeterpunten??
Beveelt aan
25 July 2016
Winny
Zoetermeer
Pluspunten
Mooie kleding, supersnelle levering en zeer soepele retour- afhandeling
VerbeterpuntenFilteren op maat
Beveelt aan
25 July 2016
Mariette
Eersel
Pluspunten
Zeer leuke verpakking. Altijd snelle bezorging. Prima kwaliteit.
Beveelt aan
25 July 2016
Kirsten
Leeuwarden
Pluspunten
Overzichtelijk duidelijk snel
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
25 July 2016
Melanie
Hoorn
Pluspunten
Keurig afgeleverd
VerbeterpuntenGeen,was mijn eerste bestelling en ik ben dik tevreden
Beveelt aan
25 July 2016
Geurie
Barneveld
Pluspunten
9
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
25 July 2016
Sabina
Ouderkerk aan de Amstel
Pluspunten
Altijd snel en correct
VerbeterpuntenMinder leuke collectie ;)
Beveelt aan
25 July 2016
Saskia
Weesp
Pluspunten
Supersnelle levering, leuke kleding, net even iets anders
Beveelt aan
25 July 2016
Karla
Barneveld
Pluspunten
Duidelijke site. Snelle levering.
Verbeterpunten-
Beveelt aan
25 July 2016
Laura
Ouddorp
Pluspunten
Snelle levering, leuke kleding, goede prijs! Kortom, helemaal top :)
VerbeterpuntenMisschien de delivery terms met dhl, ik kon na de eerste afleverpoging niet zelf een tijdstip kiezen oid, pas na de 2e poging, maar dit was niet storend.
Beveelt aan
25 July 2016
Linda
Amsterdam
Pluspunten
Snelle leveren en leuke aankleding van het bezorgde pakket.
Beveelt aan
25 July 2016
Natasja Knoop
Maassluis
Pluspunten
Snelle service, vriendelijke mensen, mooie kwaliteit kleding.
VerbeterpuntenN.v.t.
Beveelt aan
25 July 2016
Leonie
Twello
Pluspunten
Kadootje om te mogen ontvangen! Alleen de verpakking al is geweldig! En daarnaast de kleding die gewoon super zit! Blij mee!
Beveelt aan
25 July 2016
Maddie
Pluspunten
Gemakkelijk bestellen
VerbeterpuntenDHL mag een pakje de eerste keer afgeven bij de buren... Uiteindelijk 3 dagen langer moeten wachten :(
Beveelt aan
25 July 2016
Toesja
Den Haag
Pluspunten
Super snelle levering!
VerbeterpuntenHeb geen verbeterpunten
Beveelt aan
25 July 2016
Bobbie maijoor
Uden
Pluspunten
Snelle levering, grappige manier van communiceren, super leuk verpakt en de kleding is natuurlijk geweldig!
VerbeterpuntenTja, m'n sweater was niet meer op voorraad nadat ik hem besteld en betaald had! Jammer, ik had me er zo op verheugd.
Beveelt aan
25 July 2016
Marloes
Elst
Pluspunten
Geweldige spullen, goede pasvorm,super leuke en snelle levering. ! Ik kocht deze week het stripe pak,broek en jasje en een shirt...voor een super sale prijs... ( gelukkig had ik het niet eerder besteld door een vakantie
VerbeterpuntenKan echt niks bedenken dat verbeterd zou moeten/kunnen worden! Hooguit minder leuke spullen zodat mijn beursite het kan bijhouden? ?
Beveelt aan
25 July 2016
Dees
Landgraaf
Pluspunten
Mooie kleding fijne stoffen supersnelle levering
Beveelt aan
24 July 2016
Aanstoot
Nijverdal
Pluspunten
Zeer snelle levering met een TOP service
Beveelt aan
24 July 2016
Claudia
Assendelft
Pluspunten
Snelle leveting
VerbeterpuntenAfspraken nakomen er zouden nog 2 stuks geleverd worden helaas nog steeds niet ontvangen
Beveelt aan
24 July 2016
Annette snellink
Noorden
Pluspunten
een super snelle service en leuke kleding!
Verbeterpuntennog niet kunnen vinden
Beveelt aan
24 July 2016
laura
zwolle
Pluspunten
Het was de eerste keer dat ik een bestelling deed bij jullie, maar zeker niet de laatste keer. Hele leuke dingen en een super snelle bezorging, leuk verpakt. Misschien hen ik geluk en win ik de €100 shop tegoed, dat zou dan zeer van pas komen. Gr, Sandy Hubert
Beveelt aan
24 July 2016
Sandy
Zutphen
Pluspunten
Snelle levering
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
24 July 2016
anoniem
Je m'appelle is het eerste Nederlandse kledingmerk dat alleen online (2014) verkrijgbaar is. Een casual chique dameskledingmerk, goede kwaliteit voor een goede prijs. Met een Frans accent. Franse vrouwen verstaan namelijk als geen ander het ‘je ne sais quoi' gevoel; Het lijkt alsof ze zo maar iets aan hebben getrokken, maar het klopt precies. Alsof het ze niet zoveel kan schelen (is niet waar natuurlijk). Dat is het ultieme ‘je ne sais quoi'-gevoel. Een casual chique gevoel dat je look creëert zonder dat het je uren kost.
Lage Brink 96
7317bd Apeldoorn
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops