Pluspunten

duidelijke website inzake levering van de producten,groot assortiment,gunstige prijzen,correct en snel geleverd.

zou ik momenteel niet kunnen noemen.

Pluspunten

Goede kwaliteit stickers, eenvoudig aanbrengen. Duidelijke gebruiksaanwijzing bijgevoegd. Zeer goede prijzen en snelle levering. Zeer tevreden.

Pluspunten

prima kwaliteit, snel in huis!

om lettertype te kiezen zou je op een lettertype moeten kunnen staan en gelijk het type zien. Nu moet je steeds er op klikken en doorscrollen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, grote keuze en gemakkelijk te bestellen met toegankelijke site

Geen idee

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goedkoop en netjes!

Snellere levering, duurde nu 5dagen

Pluspunten

Alles keurig op tijd geleverd. Letters zijn naar wens en gemakkelijk te plakken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De bestelling door mij gedaan is prima afgewerkt. Met een duidelijke beschrijving hoe de plakletters aan te brengen. Toppie.....

Hoewel ik geen idee heb van het productie proces, zou het fijn zijn als de bezorgdata vroeger ligt dan dit bedrijf aangeeft. 4 dagen, is in vergelijking met andere internetbedrijven wel lang.

Pluspunten

Snel en netjes verpakt afgeleverd. Prima.

Geen

Pluspunten

Goede kwaliteit en vlotte aflevering.

Prima zo.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie stickers, goede kwaliteit.

De duur van de levertijd is een verbeterpunt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Makkelijk om een bestelling te plaatsen.

Pakket is niet te volgen. Het was lang onduidelijk of het pakket nog onderweg was. Uiteindelijk wel ontvangen na anderhalve week. Klantenservice reageert vlot.

Pluspunten

Goed product,snelle levering !!

geen

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling.

Bij de keuze van het lettertype zou er meteen een voorbeeld moeten komen zodra je het met de muis aanwijst (zie bij Word). Nu moet je alles aanklikken en dat is wat bewerkelijk.

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit, ziet er mooi uit!

Pluspunten

De letters zijn van een goede kwaliteit, snel geleverd en geen verzendkosten!! Duidelijke beschrijving en de letters plakken goed.

Pluspunten

Goede kwaliteit en snelle levering!

Pluspunten

goed en betrouwbaar

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik bestelde een sticker van een meter lang en die wordt geleverd in een vrij platte maar wel stevige doos van A4 formaat. Nu heb ik de stickers eerst maar eens onder het vloerkleed gelegd om weer plat te worden. Fijner zou zijn als u ze zou oprollen denk ik. Of een wat dikkere doos met daarin een vulstuk waar de sticker omheen zit. dat vulstuk kan dan zorgen dat de bochtjes niet als te krap worden.

Bedankt voor uw review! Om voor onze klanten de best mogelijke prijs te bieden, kiezen wij indien het formaat dit toelaat voor brievenbus verzending. Hiervoor gebruiken we bij grotere formaten inderdaad een brievenbus doos. Het is echter niet de bedoeling dat er in de sticker "harde" vouwen ontstaan. We proberen de stickers opgerold in de doos te verpakken. Helaas wil het wel eens voorkomen dat de verpakking in de verdrukking komt. In de meeste gevallen zijn deze vouwen gemakkelijk weg te wrijven in de sticker en zie je hier in het eindresultaat niets meer van. Mocht er desondanks toch onvrede zijn over het eindresultaat, dan horen wij dat graag om te kijken naar een passende oplossing. Uiteraard veel plezier met uw aankoop.

Pluspunten

Alles was gewoon goed. Totaal geen minpunten.