Pluspunten

Keurig geleverd binnen de aantal dagen. netjes ook om doekjes om te ontvetten aan te bieden omkijken te kopen

Instructieboek. Na tijdje lezen kwam ik er wel uit. Maar Had wel iets duidelijker erin mogen staan

Pluspunten

weet ik nog niet. pas een keer besteld. en de letters waren boven verwachting. helaas moet ik een overnieuw bestellen want een sticker liet niet goed los. maar ja dat is niet hun bedoeling geweest. ik ga zeker vaker bestellen.

bij de keuze voor een lettertype is niet meteen aan de omschrijving de lettertype te herkennen. je moet steeds selecteren dat neemt veel tijd in is verwarrend.

Pluspunten

Pluspunten

Het resultaat is mooier dan verwacht. Prijs is in vergelijking met andere aanbieders laag. Levering binnen een week.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Duidelijker op de site aangeven dat de hoogte van de plakletters ander is dan je in eerste instantie op geeft. Op de nota staat ook een andere hoogte dan er geleverd is Het antwoord op mijn klacht vond ik niet afdoende. Ik heb 1 ster aangeklikt omdat de beoordeling anders niet verzonden wordt

Goedendag, bedankt voor uw review. Helaas kan ik het niet duidelijker verwoorden dan wij reeds via de mail hebben gedaan. U heeft namelijk exact gekregen wat u heeft besteld. U heeft de hoogte aangegeven in "Letterhoogte". Op de website staat duidelijk aangegeven dat dit de hoogte is van de hoofdletter H. Alle andere letters zijn dus in verhouding. Een kleine letter "n" valt daardoor dus inderdaad kleiner uit. Dat is ook de reden waarom er naast letterhoogte ook de totale afmeting wordt aangegeven. Zo kunt u precies zien hoe groot uw sticker wordt.

Pluspunten

Genoeg mogelijkheden en duidelijk.

sneller leveren! adres gegevens etc. 1 malig opslaan dus een login, bij iedere order moet ik weer alles invullen.

Pluspunten

Ze doen wat ze zeggen.. Top

geen

Pluspunten

Snelke levering en de stickers plakken gaat heel gemakkelijk. De beste tot nu toe!

Pluspunten

Goede en vlotte service,duidelijke website.

niks op aan te merken,ga zo door.

Pluspunten

Snelle levering en makkrlijk bestellen

Geen

Pluspunten

Prima! Snelle levering, duidelijke website.

Pluspunten

snel en netjes

sticker in een koker ipv in doos, tegen scherpe vouwen...

Pluspunten

We hadden een foutje in de tekst gemaakt. Dit is door Plakletter Discounter keurig opgelost door ons een 2 voor de prijs van één aan te bieden. Top!

Pluspunten

- Goede kwaliteit - Snelle levering

Pluspunten

- snelle/nette levering - prijzen die in verhouding zijn met wat geleverd wordt.

Pluspunten

Snelle levering, prima kwaliteit.

Pluspunten

Snelle en correcte levering,goede kwaliteit plakletters

Pluspunten

snelle levering goede plakletters

ik had liever gezien dat de plakletters opgerold zaten in een koker bij het verzenden nu zaten ze opgevouwen in een doos krijg je vouwen in zin die gemaakt is dan is het moeilijker bij lange zinnen om zonder vouwen te plakken

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit!

Het uitzoeken van het lettertype is nu heel omslachtig, je moet nu steeds naar beneden scrollen om het resultaat te zien. Dit zou beter kunnen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bestelgemak,leveringstijd,prijs,diversiteit.

Houtsaachmole 43499

8531WC Lemmer