service zoals het eigenlijk overal moet zijn

Ik heb iets van eichholtz dinsdag besteld en betaald. Vrijdag werd het pakketje al bezorgd. Het was prachtig. Hartstikke bedankt en gauw tot weer.

De bestelling verliep vlot. De lamp was snel geleverd.

Alle ervaringen, leveringen en dienst na verkoop waren top!

Onmiddellijk geholpen ieder keer!

Snelle vlotte levering!

Snelle levering, ook al had chauffeur pech onderweg, volgende dag als nog gekomen.

vlot geleverd, niets op aan te merken

Vlot en goed

Snelle levering en aardig contact.

Wij hebben geboft komt gezellig langs met de bestelde goederen, Wordt dan ter plekke in elkaar gezet! Vandaar 5*

Top! Snelle levering . Super mooi en ze waren heel meedenkend! Dank je wel

Doen wat ze beloven

Prima service klantvriendelijk

Ze maken de verwachtingen waar.

Duidelijke service en geen verrassingen. Prima.

We zijn er super blij mee

Afspraak netjes / Hilversum

De twee waren eerder dan verwacht. Net eigen transport en de hoekbank van LifeStyle werd geïnhaleerd waar wij bij waren. Alle rommel opgeruimd en meegenomen. Dank team Berlano Ilse

Producten telkens niet leverbaar en sorry ho maar

Nu voor de tweede keer een product op deze site besteld en vervolgens voor de tweede keer te horen gekregen dat het product helemaal niet leverbaar is. En een sorry kan er niet van af.

Snelle service👍

Mooie grote Eichholtz lamp gekocht. Enorm tevreden met de kwaliteit en service. Hele snelle levering, sneller dan gewend. De lamp was nog mooier dan op de foto in de webshop.

Vorige week op tijd geleverd!

Wij hadden zelf een verkeerd meubel besteld en vroegen if dit nog veranderd kin worden. Het team Berlano is speciaal op zondag de bank komen omruilen. Echt zo blij mee.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Geen

goede service, goed behandeld

Over Berlano

Elegant wonen is een manier van leven! We zijn hier om elegantie en schoonheid te geven aan uw momenten naast uw ruimte. Eclectische stukken, geïnspireerde interieurprojecten, ambitieuze ervaring, verheven stijlideeën, verfijnde partnerschappen, ‘Born to be’ interieurontwerpers, uitzonderlijke klantenservice. Ontdek de wereld van Berlano Elegant Living!