Pluspunten

goede service

Pluspunten

Zeer snelle levering uit voorraad (bankstel). Communicatie over levertijd en dag. Correcte levering aan huis.

Geen.

Pluspunten

Top persoonlijke service!

Pluspunten

Snel geleverd, mooie bank.

Pluspunten

Vlotte levering op afgesproken tijd Directe reactie op telefoontje Superblij met mijn mooie stoelen Duim voor de service

Pluspunten

Het persoonlijke contact met Berlano. We hadden online een bank gezien maar wilden deze in het echt zien. Berlano heeft dit voor ons kunnen regelen. Top!! Nu staat onze nieuwe bank sinds een maandje bij ons, en we zijn zeer tevreden

Kan niks bedenken

Pluspunten

Snelle levering.

Gebruik van piepschuim of andere betere verpakkings materiaal om product niet te beschadigen mag waf royaler.

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden over Berlano. De Fauteuils die wij op het laaste moment bestelde werden nog speciaal voor de kerstdagen bezorgd.

N.v.t.

Pluspunten

Een salontafel besteld van Eichholtz interior die zoals afgesproken op tijd bezorgd is en geïnstalleerd in onze woonkamer. De klantenservice is goed bereikbaar en heeft mij vriendelijk te woord gestaan.

Op zondag bezorgen

Pluspunten

Keurige service, snelle levering en plaatsing van onze kast. Bij uitpakken van de kast bleek er een stukje hout kapot te zijn. Dit werd direct opgelost en een week later stond er een nieuwe kast!

Blijf zo doorgaan, want service wint het altijd!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Sneller geleverd dan verwacht

Zeer klantonvriendelijke klantenservice! Reageert niet binnen 24 uur. Soms wel een week later. Reageren heel kortaf en totaal niet medelevend. Lossen ook geen enkel probleem op, ook al heb je voor duizenden euros gekocht! Door deze after sales behandeling koop ik hier nooit meer.

Er is direct op een correcte manier gecommuniceerd na de eerste e-mail dat wij geen artikelen retour nemen na meer dan 4 weken. Wij kunnen de teleurstelling begrijpen... Team Berlano

Pluspunten

Zowel de aankoop van de lamp, stoelen en fittingen verliep via de mail perfect. Ze regelen alles voor ons.

n.v.t.

Pluspunten

alles prima hoor!

Pakbrief in het pakket

Pluspunten

Goede en snelle levering. Goed op de hoogte gebracht van mijn bestelling en zeer goede kwaliteit.

Pluspunten

Zeer tevreden. Meubelen zijn volgens afspraak op tijd bezorgd.

Pluspunten

Zeer goede klantenservice en prachtige stoelen van Eichholtz. Netjes op tijd bezorgd.

Net

Pluspunten

Snelle reactie op mail Snelle levering

Pluspunten

Gewoon goed en snel geleverd en prettig emailcontact

Geen...ga zo door...

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooie produkten

ik moest zelf de tafel in elkaar zetten. Dat was vooraf niet gecommuniceerd. Of je zet de tafel in elkaar of je laat weten dat de kopen het zelf moet doen.

Pluspunten

Correcte en snelle reactie en informatie, zelfs 's avonds (niet verwacht). Stoelen ook goed verpakt en netjes aangekomen

Pluspunten

Super kwaliteit en een hele goede service

Geen te bedenken!!

Pluspunten

Flexibel! Bank op “het oog” gekocht en laten plaatsen. Zeer snelle levering (1 dag later kwam de bank). Vonden we de bank niet mooi kon hij ook weer opgehaald worden (wet koop op afstand) maar dit was gelukkig niet nodig. Heel erg blij met onze prachtige bank!

Geen verbeterpunten, ga zo door!!

Pluspunten

Mooie producten, sneller reactie op mijn vraag, duidelijke site

Levering zou ongeveer 5 dagen zijn, na 7 dagen contact opgenomen met de vraag wanneer het bezorgd zou worden. Was 9 dagen later. Goed idee om de klant op de hoogte te houden wanneer de levering plaats vindt, mailtje dat het wat later is?

Over Berlano Nederland

Interieur / Meubelen / Accessoires