Ma première commande trés satisfait.

Pour ma 1ʳᵉ commande, un variateur de sol d'éclairage, exactement le modèle qui me fallait, j'ai pu changer le défectueux. Merci

Na bestelling, snel ontvangen

Adequaat en betrouwbaar

Bestelling snel en conform specs geleverd

Prima order afwerking na ontstane problemen door DHL.

Gezien meerdere problemen die wij gehad hebben met leveringen met DHL, gaan wij bij geen enkele leverancier nog iets bestellen als deze met DHL versturen.

zeer snelle levering

daags na mijn bestelling het product al in huis huis en kon er direct mee aan de gang. Ben dan ook zeer tevreden over zowel de levering als mijn product.Ik kom hier zeker terug en staat bij mijn fovoriten.

Clair, precis, rapide

Rapidement trouvé ce dont j'avais besoin. Stock indiqué. Commande et paiement aisé. Délai respecté. Livraison sécurisé par la poste

super

De dimmer van onze vloerlamp was kapot gegaan. We zijn zowat overal wezen zoeken naar deze dimmer maar deze was nergens te krijgen. Ook via internet zagen wij deze dimmer niet. We zijn toen naar afbeeldingen wezen kijken en zagen deze zelfde dimmer op een plaatje via afbeeldingen. Zo zijn wij terecht gekomen bij ET48.com. Deze dimmer is precies dezelfde die wij hadden bij deze vloerlamp. We zijn super tevreden dat we onze vloerlamp weer kunnen gebruiken. Ook snel en netjes geleverd. Wij zijn dus zeer tevreden met ET48.com

Alles ok

Alles gut

Super goed

De ene dag bestellen de volgende dag leveren,kon niet sneller, echt super.

Rapide

Commande conforme et envoi très rapide bon site je recommande. Merci

Prima advies gekregen

Goed voor een herhaling

Goed product voor een goede prijs

Goede communicatie. Snelle verzending.

Correcte afhandeling van de bestelling.

Mag wel iets vlotter.

Très bien

Service après vente excellent !

Waardeloos

IK heb besteld en betaald. Vervolgens kreeg ik een mail van DHL: bezorgd. Ik heb echter niets ontvangen. Op mijn mail over deze zaak heb ik gen antwoord gektrigen.

Wat vervelend dat het pakket niet geleverd is. Inmiddels is het pakket terecht, het was bij de buren geleverd. Wij als ET48 kunnen hier niets aan doen dat DHL het pakket verkeerd aflevert.

Schnelle Lieferung gute Funktion

Das bestellte Teil kam mit 2 Tagen Verspätung, funktioniert einwandfrei

Sehr schnelle Lieferung aus NL

Sehr schnelle Lieferung des bestellten Artikels aus den Niederlanden mit guter Kommunikation des Ablaufes

Snel geleverd, prima kwaliteit

Snel geleverd, prima kwaliteit

Perfect!

Everything great, fast delivery!

Goed product en snel geleverd.

Goed product met korting en snel geleverd en! Communicatie via mail duidelijk.

Prima aankoop

Ruime keus, goede communicatie, snelle levering.

Good.

Very good.

super ervaring

correct en perfect geleverd, voldoet prima aan de verwachting