Bestens

Alles hat einwandfrei geklappt. Organisation, Übersichtlichkeit, Schnelligkeit, Sicherheit, Lieferung war alles Bestens. Gerne wieder.

correct en op tijd geleverd

Het bestelde item voldoet aan mijn verwachting en werd in een juiste verpakking (niet in een te grote doos) geleverd, Ook werd deze vlgs, beschrijving de volgende dag geleverd,

Goed product en duidelijke handleiding

De vloerdimmer functioneert naar behoren. Gemakkelijk te installeren via de duidelijke handleiding. De bezorging was snel het leek Max Verstappen wel en dit alles voor een goede prijs!

Correcte levertijden

Bestelling correct uitgevoerd, binnen 48 uur uitgeleverd en dat tijdens tijd tussen kerst en nieuwjaar

Commande conforme et rapidité de la livraison

Produit de qualité. Je recommande

Helemaal OK

Goede, snelle en correcte service. Bedankt.

snelle levering, ondanks de kerstdrukte

snelle levering, ondanks de kerstdrukte

positief

snel bezorgd en keurig verpakt.

Maken waar wat er beloofd wordt

Zie bovenstaand

Excellent

To be honest was reluctant to order being in another country, however easy order process, good product and Quick delivery, kept up to date on the parcel journey. Do recommend ET48.com, pleasure doing business. Many Thanks.

duidelijke web site

Door de overzichtelijke web site is het simpel om de juiste producten te vinden en te bestellen. Voorgestelde afleveringsdatum wordt correct weergegeven en uitgevoerd.

Je n’ai pas reçu le produit

Je n’ai pas reçu le produit.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goed advies en snelle levering

Aanrader

Top!!

Na eerst info via telefoon het artikel besteld, telefoon gesprek liep vlotten loos en artikel was snel geleverd.

Goede omschrijving van het product op de website. Degelijke kwaliteit. Snelle levering. Top!

Doen wat ze beloven.

Besteld volgende dag geleverd.

Product en bezorging zoals verwacht.

Goede ervaring

Goede service en snelle levering

Výborná

OK 100%

• Doporučili byste nás? Ano

Snellle en eerlijk handelaar.

Snelle en eerlijke handelaar die zijn beloftes nakomt! Ik had een dimmer besteld en die werd binnen 24 uur geleverd. Helaas was hij defect. DOA De verantwoordelijke persoon vroeg me om de dimmer op mijn kosten terug te sturen. Dit was peper duur uit België met track en trace. Binnen 48 uur kreeg ik een nieuwe dimmer toegestuurd en de retourkosten werden voor 100% vergoed. Ik raad zekers ET48.com aan !! Tot snel!

Prima keuze info op site en goede nazorg

Kies wel een andere bezorger dan DHL want die leverde tweemaal wanprestatie

Prima afhandeling ook als je het verkeerde hebt besteld. Top

Door gebrek aan kennis had ik het verkeerde artikel besteld. Maar het is naar tevredenheid opgelost.

Scherpe prijs. Snel geleverd.

Scherpe prijs. Snel geleverd.

Super ondersteuning, zeer goede service

In overleg dimmer geleverd, iets totaal anders gekregen ? Fout vervoerder ,zonder discussie of af wachten nieuwe op gestuurd gemonteerd niet helemaal tevreden over resultaat, opnieuw contact gezocht en andere oplossing aangeboden deze werkt nu perfect. Bedankt voor goede service en ondersteuning . Fijne correcte medewerkers.