Prima afhandeling ook als je het verkeerde hebt besteld. Top

Door gebrek aan kennis had ik het verkeerde artikel besteld. Maar het is naar tevredenheid opgelost.

Scherpe prijs. Snel geleverd.

Scherpe prijs. Snel geleverd.

Super ondersteuning, zeer goede service

In overleg dimmer geleverd, iets totaal anders gekregen ? Fout vervoerder ,zonder discussie of af wachten nieuwe op gestuurd gemonteerd niet helemaal tevreden over resultaat, opnieuw contact gezocht en andere oplossing aangeboden deze werkt nu perfect. Bedankt voor goede service en ondersteuning . Fijne correcte medewerkers.

alles OK.

Super gelaufen

Telefonisch werden mijn vragen door een vriendelijke man gegeven, Levering werd door de Sint gestoord. Was voor mij geen probleem

Correct en snel

Goede producten tegen nette prijzen. Zeer correcte afhandeling en snelle levering.

Snelle en correcte levering

Prima dimmer voor weinig geld. Doet wat hij moet doen. Daarnaast reageert men snel als je contact zoekt voor advies.

Jammer dat u mij verplicht dit veld in te vullen. Ik vind mijn beoordeling duidelijk..

Service

Duidelijk geholpen en snelle service

Helaas een lampje werkt niet goed.Kandelaar nalaten kijken is oké Vlotte levering.

Produits de qualité

C'est la deuxième fois que je passe par ET48 pour commander des pièces que je trouve nulle part ailleurs. L'envoi est rapide et soigné, les pièces sont de très bonne qualité.

Netjes geholpen en een goede prijs.

Behulpzaam en doelgericht.

Idem

Kan niet beter

Dit bedrijf komt zijn afspraken na, zonder nonsens

Matériel reçu conforme et de qualité

Juste une remarque: j'avais noté que la livraison serait gratuite à partir d'un certain montant de commande, montant que je pense avoir respecté. Et pourtant, il m'a été facturé 15,50 € de livraison, ce que je n'ai pas compris. Cordialement.

Snel en deskundig geholpen

Ik zocht een vervanging van een defecte dimmer. Foto opgestuurd aan dit bedrijf, binnen 24 uur deskundig advies, besteld en binnen 24 uur geleverd. Prima

Efficace

Efficace

From placing the order to receiving the item less than 72 hours.

Exactly what I was looking for, and delivered very quickly. Thank you..

Fast & reliable delivery

The purchasing and delivery processes went really well. However, as a noob I did not realize that the plastic cover of the switch would not fit with the plastic frame I already have.

Arrivé trop tard pour que je l'utilise

Commandé avant 15 H livré le lendemain ! Je n'ai pas eu l'objet dans les délais ; il est sans doute dans la boite à lettres. Ayant dû m'absenter, je ne puis porter un jugement sur sa conformité à mes attentes.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Dear Denis, Sorry that you are not satisfied with our service. However, I think that you probably did not see that the text tomorrow at home only applies to addresses within the Netherlands. Outside the Netherlands this is not feasible for us. We are dependent on the parcel services. Thank you for your understanding. With kind regards, Team ET48

Très bien.

La livraison est très rapide, le produit correspond tout à fait à mon attente, c est très bien.

Ausgezeichneter Kundenservice und schnelle Problemlösung

Meine Erfahrung mit ET48 war durchweg positiv. Bei einem kleinen Problem mit meiner Bestellung demonstrierte das Unternehmen echtes Engagement. Sie reagierten nicht nur schnell, sondern fanden auch eine unkomplizierte Lösung. Diese Art von kundenorientiertem Service verdient Anerkennung. Absolut empfehlenswert!

Alles top!!

Snel geleverd en alles top!

Achat d'ampoule

Reçu colis parfaitement emballé. Parfait

Keurige afhandeling van de order

Nadat de order tijdens transport was beschadigd hebben ze meteen een nieuwe verstuurd.