Open en klantvriendelijk!

Al jaren goede ervaringen. Eerlijke prijzen en klantvriendelijke en behulpzame service. Top bedrijf.

Werd erg prettig en deskundig geholpen. Ben blij met mijn nieuwe scootmobiel

Super behulpzaam en goed advies

Ik kwam naar de zaak omdat ik niet meer lang kan lopen en Scott adviseerde mogelijke opties. Uiteindelijk gekozen om een week een opklap scootmobiel te huren en zo uit te proberen wat voor mij werkt. Top service

Nare ervaring met dit bedrijf

Een opvouwbare scoot mobiel gehuurd voor 2weken waarvan ik dan aanneem dat deze na zo`n verhuurperiode als occassion verkocht gaat worden hij is dan immers gebruikt. En aan verhuur brengt deze ook nog behoorlijk geld op voor de verhuurder . Daarom is het zo schandalig dat wij hem inleverde en voor 3 krassen op de plastic accubak 85 euro moesten betalen. ik begrijp dat ik er voor verantwoordelijk ben en heb daar op zich vrede mee . Maar dat is tijdens het transport gebeurd. En zo`n plastic bak zie je amper als de scoot gemonteerd is. Het had de man gesierd als hij een redelijke vergoeding had gevraagd. I.P.V. de nieuwe verkoopsprijs van een accubak. Door de Parkinson was ik al sprakeloos en ben maar weggegaan . Maar dit zijn gewetenloze praktijken naar mijn mening.

Beste Jack, Erg vervelend dat u dit een gewetenloze praktijk noemt want dat is totaal niet aan de orde. U heeft de scootmobiel met een onbeschadigde accubak meegekregen toen u de scootmobiel kwam ophalen. U heeft de stoel tijdens transport op de accubak gelegd. U kunt er dan vanuit gaan dat deze beschadigd. De nieuwprijs van een losse accubak bedraagt € 145,- Wij hebben slechts € 85,- gerekend. Mocht u volgende keer geen geld willen betalen dan adviseren wij om zuinig om te gaan met de gehuurde artikelen. Nogmaals wil ik benadrukken dat wij gewoon een eerlijke nette prijs hebben gerekend voor de schade die tijdens uw huurperiode is ontstaan. Voor nu wens ik u een prettige dag en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Scootmobielaanhuis.

Snel, voordelig en een enorm aanbod

Had een bestelling gedaan. Binnen een kwartier werd ik gebeld of ik wel de juiste maat had besteld. Dat klopte inderdaad gelukkig. De volgende ochtend had ik het in huis, netjes verpakt. Superservice in met de klant mee te denken.

Helaas laat de communicatie te wensen over, beloften worden niet nagekomen

Na herhaaldelijk bellen en mailen uiteindelijk de belofte dat de inruil artikelen dezelfde dag zouden worden toegestuurd. Niet dus, we zijn intussen een paar dagen verder maar weer een mail gestuurd, geen reactie tot op heden..... we wachten af

heel goed telefoon gesprek gehad

Post nl had weer eens een fout gemaakt waar door mijn bestelling dagen vertraagd werd. Maar nadat ik ben gebeld door een mede werker van het Scootmobielaanhuis werd alles duidelijk. geweldig dat zij gelijk kontakt hebben opgenomen na mijn beoordeling die niet echt prettig was ,maar die bij tnt post had moeten zijn

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Google

• Kennis & Vakmanschap

Zit nog te wachten opeen onderdeel wat vernieuwd moet worden.

Pluspunten

Andere bezorgdienst zal positieve bijdrage leveren aan het bedrijf.drie keer bezorging buiten de opgegeven tijd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heeft adequaat gereageerd op fout in aflevering door PostNL.

Pluspunten

snelle afwerking

nihil

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Supersnelle levering en nakomen van afspraken

Ik vond het blokprofiel van de banden niet echt een blokprofiel maar radiaal banden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Online besteld dus verder geen contact gehad

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Heel snele Levering en de Prijs is goed.

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima prijs, snelle levering.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prima bedrijf

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Duidelijke site ...goede prijs.....snelle levering

geen