Snelle levering plus top after sales

De levering was snel in huis, maar helaas eenn probleempje met de rollator. Een vriendelijke man zorgde direct voor omruiling. Zeer correct!

Zie onderstaande omschrijving

Het pak is veel te klein

Goede en snelle service.

Ik had snel een stevig badkrukje nodig en het werd na 1 dag bezorgd. Precies wat ik nodig heb.

Na ontvangst,zag ik dat scootmobiel aan huis gevestigd is in Kikkersbloem Hellevoetsluis. Volgende keer kom ik zelf langs dit is voor mij 5 min rijden,ik heb trauwens 2 batterijen bij u gehaald die uitstekend werken in mijn mobiel,zo spaar ik verzendkosten uit. Vr groet Hugo Schoonrok.

Het was goed en snel

Het was ook goede maten van de scootmobiel dus helemaal goed

Snelle reactie snelle levering

Ik ben zeer tervreden

Geweldige service

Gemakkelijke internetsite om te bestellen met mooie artikelen! snel geleverd!!

Voldoet de door mij gestelde eisen,goede grip,ziet er mooi uit en prima op hoogte intestellen.

Geen opmerking

Geen opmerking

Prima zaak!

De bestelling die ik plaatste werd naar volle tevredenheid verwerkt. En... de wandelstok was goed-- en goedkoop. Top!

Helemaal top! De beste!

Mijn complimenten voor de hele goede service, de hulp en klantvriendelijk! De service dat de scootmobiel dezelfde dag geleverd kon worden is de kers op de taart! Ik zal jullie zeker aanbevelen . Ga zo door!

Prettig onafhankelijk

Plotseling heb ik een rollator nodig. Hopelijk tijdelijk. Over de bestelling en bezorging ben ik tevreden. Wel nog twee punten, lees dit als opbouwende kritiek. - het bijgeleverde boekje is duidelijk, maar de letters zijn veel te klein - het mandje op de rollator schuift er spontaan af, ik heb ze nu vast met klemmen.

Snelle service goed verpakt

Een webwinkel met ruim assortiment en een super snelle levering. Ben zeer tevreden.

Zeer goed!

Vlotte correcte levering! Artikel is, zo als aangegeven!

Goed geholpen

Ik had 3 stuks van een artikel besteld, maar ze hadden maar 1. Ik werd netjes gebeld door een vriendelijke meneer en binnen een paar minuutjes was het opgelost. En de bestelling was de volgende dag al in huis. De artikelen zijn ook van goede kwaliteit. Ben zeer tevreden.

Prima service en bestelling op tijd

prima.

Goede service en snelle levering.

Prima stickers

Ik had op 26 februari anti slip stickers besteld omdat de vloer en douchebak in ons nieuwe huis gevaarlijk glad bleken te zijn. Op 1 maart kreeg ik al wel een verzoek om een beoordeling te plaatsen, maar waren er nog geen stickers bezorgd. Dat kwam zo: door de drukte rond de verhuizing heb ik de mogelijkheid om te kiezen tussen kleur en semi transparant over het hoofd gezien. Scootmobiel aan huis blijkt verschillende pogingen te hebben gedaan om te achterhalen of ik de stickers in kleur of semi-transparant wilde hebben, maar alweer: Door de verhuisdrukte geen telefoon gehoord en dus ook niet opgenomen.... De stickers zijn prima en de service van het bedrijf ook.

Beste Adrienne, Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen. Helaas heeft u niet aangegeven welke kleur stickers u wilt hebben. Dit moest u bij uw bestelling op de website aangeven. Ik heb u meerdere keren geprobeerd te bellen de afgelopen dagen maar er wordt helaas niet opgenomen op het door u opgegeven nummer. Kunt u misschien contact met ons opnemen zodat wij uw bestelling kunnen verzenden en u hopelijk uw beoordeling kunt veranderen in een positieve beoordeling aangezien wij ons best hebben gedaan om u te pakken te krijgen. Met vriendelijke groet, Scootmobielaanhuis.nl

Alles prima in orde

Snelle levering goed product

Totaal niets mis mee!!

Grandioze service!

Prima, snelle levering, zonder overbodige verpakking. Top

Optijd geleverd

Ben blij mee