Perfect en supersnel

Belooft pakket tijdig te versturen en komt dit ook na. Zo behoort een webshop te zijn. Pakket stevig verpakt en te volgen via PostNL. Indien nodig zal ik hier weer bestellen.

Goed webshop

Niet op afspraak zoals vermeld op de site. “Voor 17:00 uur besteld morgen in huis” Donderdag 2 accu besteld, vandaag is het zondag 16:45 uur, ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelling.

Bestelling geplaatst op mijn vakantie adres en inderdaad, zoals beloofd, het pakket de volgende dag ontvangen. Geweldig!

Na bijna een week nog geen levering

Hallo, Nadat ik afgelopen donderdag (3 juni) drempelvervangers besteld had kreeg ik eerst een bevestiging voor levering op 4 juni, toen op 5 juni en nu op komende dinsdag 8 juni. Hoop dat ze dan komen maar geen beste eerste ervaring.

was een dag later

Prima service, prima product

Snelle levering, attente medewerkers.

Zeer vriendelijk goed advies en snel geleverd

Nog geen ervaring, Heer, Dame

Goed alleen verpakking van de door mij bestelde wandelstok had wat mij betreft nog wel een papier omheen gekund ivm beschadiging zo los in de doos

Dankzij de scootmobiel van Scootmobielaanhuis hebben we een geweldige vakantieweek gehad

We hebben een fantastische vakantieweek gehad. De gehuurde scootmobiel was een uitkomst. Mijn partner kan niet meer zover lopen, en heeft ook de rollator nodig. Een vakantie zoals wij die altijd hielden zat er niet mee in. Actief de natuur in of oude pandjes en geveltjes bekijken. En stil zitten is nog niet onze stijl. Thuis is een scootmobiel aanwezig en kan ik het goed "bijlopen". Maar vakantie???....Nee, daar zagen we tegenop. Geen vakantie meer voor ons. Scootmobieaanhuis is een echte aanrader. Netjes tijden afgesproken voor brengen en halen. Vriendelijke meneer. Goede uitleg. Goede prijs. Een weekje weg?? Ik bel Scootmobielanhuis!! Bedankt. En tot de volgende keer.

positief!

Pakket kwam gelijk de dag na het bestellen, goed verpakt en in goede staat. Betrouwbare site en vriendelijke medewerkers. erg behulpzaam.

Geweldig fantastisch en beter dan verwacht

Wat een geweldige service, prima uitleg, vriendelijk personeel

Prima gedaan

Oke

snel geleverd

binnen 2 dagen geleverd zeer tevreden

Mee denkend, Top

Mijn artikel was in eerste instantie niet op voorraad, maar uiteindelijk door vriendelijk mee denken toch nog een goed alternatief geleverd.

mooi product. prima kwaliteit/prijs

mooie wandelstok, voor een goede prijs.

uitstekend

goede voorlichting en behulpzaam

Goede sevice en snelle levering

Na telefonisch contact goed voorgelicht te zijn via de web site de bestelling geplaatst na een paar dagen ivm weekend snel geleverd !!!

Zeer goed en vlotte levering.

vlug geleverd petje af

Goed verzorgd

Heel goed geholpen.

Wanneer je twijfelt over een product, dan wordt je uitgebreid te woord gestaan. Er wordt goed meegedacht over een alternatief wanneer product niet voorradig is.

Goede service, snelle levering

Snel