Het hele project is prima gegaan

Goede en snelle service

De bestelling werd snel verzonden en is in goede staat ontvangen.

tegenstrijdig

Prima geregeld, snelle levering. Maar.....als je een wandelstok ontvangt waar een prijskaartje aanhangt van 19,95 en je hebt 29,95 moeten betalen, voel ik me toch een beetje in de maling genomen. Gebeld, antwoord: alles uit China is duurder geworden. Zal best, maar in de winkel moeten ze het ook verkopen voor de prijs die erop staat. Waarom jullie niet?!

Uitstekende rollator, goede kwaliteit, zéér voordelig en compleet!

Na veel zoekwerk zijn we uiteindelijk bij scootmobielaanhuis terecht geraakt en konden wij zéér goed slagen voor 'n complete rollator. Compleet is bedoeld met ruggensteun want vaak zit die er niet bij als je 'n rollator koopt voor dit gewichtsklasse tot max. 200 kilo. Hiernaast is hij mooi afgewerkt en voldoet aan alle eisen. Ook heel geschikt voor lange mensen, ik heb hem aangekocht voor iemand die 2.02 cm is en met 'n gewicht van 125 kilo, dus met deze rollator is hij enorm tevreden en geeft hem 'n veilig gevoel als hij de straat op gaat. Deze rollator is dus echt aan te raden als je op zoek naar 'n brede zit, met ruggensteun en 'n draagvermogen van max. 200 kilo

Heel snel en accuraat.

De monteur kwam snel, wist wat hij moest doen en legde goed uit.

snel en goed verzorgt

eerste keer snel en alles in goed orde ontvangen

Overzichtelijke site om te bestellen

Snelle en accurate levering, binnen 24 uur.

Goed opgelost

Het is door scootmobielaanhuis goed opgelost meteen actie ondernomen en vandaag bezorgd.Uitstekend door scootmobiel geregeld. Grandioos

Goede prijzen

super

Vriendeijke meneer en duidelijk geholpen

perfect

snelle service en verzending en goed product

Leuk

Goed en duidelijk

zeer tevreden

Wat ik heb besteld, ook gekregen en nog mooier als op de foto. Top

top kwaliteit

Kwaliteit zeer tevreden een aanrader

zeer slecht

op 5 april 2019 kocht ik bij dit bedrijf een scootmobiel afikim breeze c4 al na een paar manden had ik problemen met de accu's heb toen 2 nieuwe accu's gehad maar het probleem bleef voort bestaan en na diversen mails en brieven gaf dit bedrijf niet thuis van service heeft men nooit gehoord en ook werd het probleem niet opgelost kortom zou ik willen adviseren om zich goed te bedenken om bij dit bedrijf iets te komen want als je problemen krijgt dan laten ze je in de steek nog steeds zit ik met een onbetrouwbare scootmobiel die niet goed is

Naar alle tevredenheid

heel goed en vlug en goed uitgelegd

zou het zeker nog doenkan bijna niet beter!!!

Negen euro

Snap niet dat ik negen euro moet betalen ,en dat het dan de volgende dag zou binnen komen ,terwijl het 2 dagen duurt Verder tevreden

Perfecte levering

Ik had in het weekend bestelt mar ondanks dat had ik mijn bestelling nog snel in buis

goede service

Onderdelen besteld vlot en goed geleverd

Ik ontving het juiste product via de post op de juiste tijd.

Ik ontving het juiste product via de post op de juiste tijd.

Helemaal perfect

Helaas kon Scootmobielhuis niet aan mijn wensen voldoen , maar de wijze waarop ik ben behandeld gun je een ieder in deze wereld. Chapeau.