Betaalbaar kwaliteit

Snelle levering van een gunstig geprijsde rechter buiten spiegel. Eenvoudige montage zonder een enkel probleem.

Perfecte service

Niet alleen met het uitzoeken van een nieuwe scootmobiel was de service geweldig. Bij aflevering bleek er maar 1 sleutel erbij te zitten. Een mailtje en ze stuurde een volledig nieuw setje sleutels op. Top !!!!

Na flink benadeeld te zijn bij de lokale verkoper van een prijzige rollator die ze zogenaamd niet meer konden repareren (half jaaroud), heb ik zelf de onderdelen bij scootmobiel aan huis besteld , het duurde even voor het onderdeel binnen was door leverproblemen bij de producent , maar tien de onderdeeltjes binnen waren, zelf de rollator binnen 10 min gerepareerd, er waren duidelijke instructies bij. Nu is de rollator, die volgens de verkoper totalloss was voor 50 euro gerepareerd. 10 punten en 5 sterren voor de goede kwaliteit en levering en snelle mailcontact.

Excuses ontvangen

Keurig en vlot een excuses ontvangen. Volgende keer neem ik telefonisch contact op.

Slecht heb niks gekregen

Heb niks gekregen????

Perfect onderdeel en vlotte levering

Super goed

Super geleverd in 1,5 dag

De site is makkelijk. En de levering gaat ook snel.

Zeer tevreden.

Snelle levering. Prima produkt met handleiding erbij.

Snelle en goede levering

Goede prijs van het artikel, ik moest wel verzendkosten betalen , het kleine artikel ( binnenband had ook door de brievenbus gekund.)

Prima bedrijf

Goed Product gekocht verzending prima

Goede kwaliteit en prijs

Ben tevreden met de product dat ik heb besteld en het was goed om het product te vervangen ben zeer tevreden

Voldoende

Dienstverlening is oke . Vond het jammer dat de prijs hoog was voor een scootmobiel weer in orde te krijgen.

5 weken moeten wachten

5 weken gewacht op een onderdeel voor mijn rollator, na 3 x bellen was het binnen 2dagen verstuurd...vreemd

1 sleutel ipv 2

Op de afbeelding staan 2 sleutels afgebeeld en je krijgt er maar 1 geleverd. Staat ook niet heel duidelijk aangegeven in de beschrijving

Veel geld voor weinig tas

Ik heb de tas ontvangen en gemonteerd dit ging allemaal prima. Ik had alleen een stevigere tas verwacht. De tas is van erg dun materiaal gemaakt en ben benieuwd hoe lang deze meegaat.

Goede service en advies! Jullie zijn met handen en voeten gebonden aan de leverancier van hulpmiddelen, dat begrijp ik! Dat de levering van mijn bestelde artikelen dan ook weken in beslag nam lag niet aan jullie!

Uitst

Mooie goede producten,snelle leveringekekend bedrijf!

Prima bezorgd

Netjes bezorgd

Aan de telefoon gehad als je vraag netjes aan word gekregen

Heb goede advies gekregen van een rotator die ik nodig had vriendelijke mensen aan de telefoon

vlug artikel gevonden, besteld en verzonden

* vlug artikel gevonden * gemakkelijk besteld * en snel verzonden

Snel geleverd.

Past perfekt.

Vertrouwd

Eerlijk bedrijf super advies en vlotte levering.

Verkeerde artikel bezorgd

Wel de juiste 2 dagen later toegestuurd. Kwaliteit is niet goed

Goede kwaliteit spullen tegen een redelijke prijs

2 banden voor een scootmobiel besteld. Goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. De levering duurde wat langer maar dat kwam door PostNL.

Oostdijk 4

3223 CB Hellevoetsluis

Over Scootmobielaanhuis

Zorgmiddelenaanhuis is een uitgebreide webwinkel op het gebied van zorg- en hulpmiddelen en accessoires. Hier vindt u een gevarieerd aanbod aan zorg- en hulpmiddelen die u veilig en vertrouwd online kunt kopen. Wij staan voor voordelige zorg- en hulpmiddelen van de beste merken. Zorg- en hulpmiddelen worden steeds vaker aangeschaft om het leven iets makkelijker te maken. Omdat de zoektocht naar de juist zorg- en hulpmiddel vaak niet eenvoudig is helpen we u zo goed mogelijk met de informatie op deze website. Wij adviseren u graag over onze producten en de installatie daarvan.