Snel en net geleverd

Produkten zijn krap en daardoor moeilijk aan en uit te trekken voor grotere mensen en mensen die toch al niet soepel bewegen

Kwaliteit/prijs verhouding goed, snelle levering.

Artikel is zo als op de foto weergegeven. Snelle levering en produkt voldoen aan de gestelde wensen. Bedankt

Lastig in te komen

De voetenzak was lastig in te komen, al helemaal voor mijn moeder die niet mobiel is.

teleurgesteld.

Ik had gehoopt dat het scootkleed veel dikker zou zijn. Vraag me af of ik er iets aan heb als het echt koud wordt. Ga elders een dikkere zoeken. jammer.

Beste, Wat vervelend, mag ik uw ordernummer dan kan ik even met u meekijken. Wij hebben namelijk verschillende schootskleden een normale en een gevoerde. Tevens voor de kou is mischien een voetenzak ook aan te raden. Met vriendlijke groet, Zorgmiddelenaanhuis

Erg goed geholpen. Goed te woord gestaan.

Erg goed

Optijd en goed

Maar na een botsing moet ik e.m toch na laten kijken ligt niet aan het contactslot defect noodstop

jammer

de toegezegde levertijd werd niet nagekomen , er werd al gevraagd of het product naar tevredenheid was en het was er nog niet eens !!

Beste, Wat vervelend om te horen dat de toegezegde levertijd niet behaald is. Helaas wanneer een pakket bij ons de deur uit gaat zijn wij volledig afhankelijk van postnl. Zou ik uw order nummer mogen om even te kunnen kijken waar het precies om gaat en wat er mis is gegaan? Heeft u het product ondertussen wel netjes ontvangen? Met vriendelijke groet, Scootmobielaanhuis

Ik heb nog steeds niets ontvangen,

track en trace code staat dat er nog niets door postnl is verwerkt!!! T duurt erg lang. Ligt dit aan Uw firma of aan de expediteur?

Beste, Wat vervelend dat u uw product nog niet heeft ontvangen. Zou u ons een order nummer kunnen geven zodat ik kan bekijken waar het misgaat. Wanneer een pakket bij ons verzonden is zijn wij volledig afhankelijk van postnl helaas. Met vriendelijke groet, Scootmobielaanhuis

niets op aan te merken

zeer goed

Dit is SERVICE verlenen

Na telefonisch kontakt mijn probleem aan de scootmobiel, namelijk 3 lekke banden. Snel en vakkundig binnen 2 uur na melding opgelost. Dit is nog eens Service.

Ik ben tevreden

Niets meer niets minder

Voor mijn vader een regencape en deken besteld. Dit was snel geleverd. Ook nog iets teruggestuurd. Netjes terugbetaald, al duurde het wel langer dan de beloofde 5 dagen

erg goed

Bezorging was super snel en product prima

Werd snel op mijn vraag gereageerd.

Goed. snel en vriendelijk geholpen.

Goed advies, goede kennis van product. Snelle levering.

Fijne zaak , plezierig personeel en vrolijke eigenaar.

Ruime soortering, komen afspraken altijd na.

Levering goed. Vervoer niet.

Scootmobiel aan huis is een goede leverancier. Snel geleverd. Wel een advies neem een andere vervoerder. Postnl bezorgt niet daar waar het moet zijn, maar bij een Postnl punt in je plaats. Kun je nog zelf op stap om het te gaan halen. Daar betaal je de hoofdprijs voor.

Eerste keer wat gekocht,prima.

Prima snelle levertijd

Snelle levering en acceptabele prijs

Geweldige service

Kwam voor scootmobiel kijken, was een half uur ervoor verkocht. Door mijn persoonlijke omstandigheden hebben ze er alles aan gedaan dat diegene een andere geleverd krijgt volgende week en deze weer terug kwam na de winkel. Scootmobiel getest en is geweldig, weer een hele tevreden klant erbij.

uitstekend

goede en snelle levering

Leuk bedrijf met een nette showroom. Erg klantgericht en nemen echt de tijd voor je. Ik ben enorm goed geholpen en zou het zeker aanraden.

scooter wiel

helaas dit wiel past niet ik dacht een wiel van een carpo 3 is

Over Scootmobielaanhuis

Zorgmiddelenaanhuis is een uitgebreide webwinkel op het gebied van zorg- en hulpmiddelen en accessoires. Hier vindt u een gevarieerd aanbod aan zorg- en hulpmiddelen die u veilig en vertrouwd online kunt kopen. Wij staan voor voordelige zorg- en hulpmiddelen van de beste merken. Zorg- en hulpmiddelen worden steeds vaker aangeschaft om het leven iets makkelijker te maken. Omdat de zoektocht naar de juist zorg- en hulpmiddel vaak niet eenvoudig is helpen we u zo goed mogelijk met de informatie op deze website. Wij adviseren u graag over onze producten en de installatie daarvan.