Snelle service, uistekende begeleiding

Afgezien van het feit dat het snel bezorgd werd, zat er ook een stappenplan bij. Reparatie was hierdoor een fluitje van een cent.

Dag 1 besteld, dag2 geleverd. Was er blij mee!

Vlot en goed geleverd

Onbegrijpelijk voor mij is uw prijspolitiek! Een prijs van 49,95 euro terwijl bij 50 euro franco huis geleverd wordt. Dat heeft mij 7,50 euro gekost om jullie trucje om extra te vangen te financieren. Ik neem aan, dat u ondanks dat de levering prima verliep, begrijpt dat dit mijn laatste bestelling is geweest bij u. Duidelijk een marketing blunder. H. Boelaars

Beste, Ik begrijp uw frustratie echter wil ik wel even meegeven dat wij ondanks dit het zitvlak veel goedkoper aanbieden dan andere aanbieders. De adviesverkoop prijs voor dit product is normaliter 69,- wij hebben hem voor 49,95 waardoor onze marge enorm laag is. Hierdoor zijn de verzendkosten in dit geval voor de klant. Uiteraard kunnen wij het product ook aanbieden voor een hogere prijs inclusief verzendkosten, echter is hierin ook meegenomen wanneer de klant meerdere dingen besteld deze het zitvlak voor een enorm strakke prijs heeft.

Product was snel in huis en duidelijk omschreven op de website

Reserve sleuteltjes besteld voor de scootmobiel, weliswaar een kleine bestelling maar netjes binnen 24 uur verstuurd. Ook kleine dingen kunnen soms voor de klant belangrijk zijn en Scootmobielenaanhuis begrijpt dit. Hulde !!!

Snel geleverd op de wadden

Besteld om iemand te helpen en het was erbinnen 1,5 dag,top

Super snel geleverd ondanks de pinksterdagen...‼️

Super snelle levering ondanks de feestdagen...‼️‼️

Alles volgens afspraak

Alles goed

Alles goed geregeld.

Allemaal netjes verlopen toen ik de banden voor mijn vaders scootmobiel had besteld. Snel geleverd en een goede kwaliteit,

Mijn ervaring super vriendelijk goede uitleg helemaal top raad iedereen aan

ben tevreden maar duurde voor mij te lang met bezorgen

Mijn bestelling iets verlaat ontvangen

Mijn bestelling was na een week om een niet bekende reden nog niet verzonden, of eigenlijk niet ontvangen bij Post nl Toch maar even gebeld en dezelfde dag nogmaals verstuurd De daarop volgende dag ontvangen

Snel, goedkoop en goed

Duidelijke website, scherp geprijsd, duidelijke communicatie (mail) en supersnel ontvangen.

Prima bedrijf!

Wij hebben weer een demontabele Scoot mobiel gekocht bij scoot mobiel aan huis ,waarom bij dit bedrijf? omdat je daar goed behandeld wordt zonder toeters en bellen gewoon goed .Ga zo door, wij zullen indien nodig weer gebruik maken van dit bedrijf vanwege de zeer goede service en klantvriendelijkheid.BRAVO!!!!!

Geweldig geholpen door twee aardige mannen

Vlot en vriendelijk geholpen goede uitleg en snelle levering top

Fijne site en mooi dat jullie het onderdeel hebben. En goed verpakt en snelle service

Snel en efficiënt.

Duidelijk en snel.

Werkwijze is goed

Mijn verwachting was een sterkere band te ontvangen

Alles op tijd geleverd.

Snel. En stukken goedkoper dan de concurrentie

TOP

Top product, snel geleverd.

Spytig als je belt Da je lang moet wachten om de scooter op te halen en geen vervanging heb door dat Kan hy gans de week nergens na toe is zyn enige vervoermiddel die hy geeft

Beste, Ik begrijp even niet wat u bedoelt. U heeft enkel bij ons online een buitenband en binnenband besteld. Kunt u me meer tekst en uitleg geven?

lang op de spullen gewacht

10 dagen op het pakketje gewacht

Beste, Erg vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft met de levering van uw product. Ik heb zojuist even gekeken in ons verzendsysteem. U heeft bij ons op 5 april een pakket besteld en deze hebben wij dezelfde dag ook gewoon netjes aangeboden bij postnl. Helaas zie ik dat het bij postnl enige tijd geduurd heeft voordat ze het doorgezet hebben. Ik vind dit uiteraard zeer vervelend, helaas is op het moment dat het bij Postnl is aangeboden zijn wij afhankelijk van Postnl.

Help aardig met de mails

Al betaald maar ben nog altijd wachtende nu ong 2 weken Mvg Ivan

Ene dag bestellen andere dag in huis

Bedrijfsgegevens

Stephensonweg 1

3225 LW Hellevoetsluis

0181-850439

[email protected]

Over Scootmobielaanhuis

Zorgmiddelenaanhuis is een uitgebreide webwinkel op het gebied van zorg- en hulpmiddelen en accessoires. Hier vindt u een gevarieerd aanbod aan zorg- en hulpmiddelen die u veilig en vertrouwd online kunt kopen. Wij staan voor voordelige zorg- en hulpmiddelen van de beste merken. Zorg- en hulpmiddelen worden steeds vaker aangeschaft om het leven iets makkelijker te maken. Omdat de zoektocht naar de juist zorg- en hulpmiddel vaak niet eenvoudig is helpen we u zo goed mogelijk met de informatie op deze website. Wij adviseren u graag over onze producten en de installatie daarvan.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.