Fantastische firma. Alles gaat op rolletjes. Topservice!

Sinds twee jaar heb ik een geleasede scootmobiel bij dit bedrijf. Het is nu pas dat ik mijn mening geef. Eerst even afwachten dacht ik. Heb al 19 jaarervaring met andere bedrijven zoals Welzorg e.d. Maar dit is echt een bedrijf dat naar je luistert en begrijp wat je nodig hebt. Ook bij eventuele pech, ook onderweg, prima geholpen. Zojuist een onderhoudsbeurt gekregen. Ja, geweldig. Alles is bekeken, nieuwe spiegel, stoel vastgezet. Kortom, ik voel me veilig hier.

Snelle service, pakketje goed ontvangen.

Een geweldige service, moest fietsplaatje hebben met de letters S/H . Gebeld en gelukkig was dat op voorraad en ik had het de volgende dag in huis.

Goede uitleg

geweldig

Ik moest hem voor mijn buurman bestellen en hij is er zeer tevreden over. Hij zei letterlijk: nu blijf ik droger als anders en het is nog warmer ook.

Wel goed materiaal.

Lastig te bestellen. Weet niet met qr code om te gaan. Had gelukkig op dat moment hulp. Andere betaalmethode aanbevolen.

Omdat ik een volledige knie prothese krijg heb ik een Vitility Quick wandhandgreep besteld. Deze zit nu enkele dagen vast op het toilet en zit nog steeds stevig vast en de muur.

aan te bevelen

Super direct geleverd

goede servive

prijs-kwaliteit TOP.

Aanvankelijk had ik een artikel ontvangen waar een fabrieksfout in zat. Na 1 keer contact met een uiterst klantvriendelijke en behulpzame klantenservice, werd ik meteen geholpen en ontving de volgende dag al een nieuwe artikel. Ik ben erg tevreden.

Snelle bezorging.

Hele snelle service :)

Hele snelle service

Prima telefoongesprek duidelijk

Top bedrijf!

Levering was super vlot, er kwam een extra artikel bij die ik telefonisch besproken had met ze en mocht keurig per factuur die in de doos zat het restant betalen. Daarna namen ze nog contact op om uit te leggen hoe de onderdelen te monteren dus waar ik op moest letten. Top service dus.

Alles volgens afspraak

Goede kwaliteit en vlug verzonden

Niets mis mee

Zoals het hoort

Perfect, komt afspraken netjesna.

Geweldige service

Geweldig bedrijf

Als een warm bad werd ik ontvangen. Eerst lekker ontspannen een kopje koffie drinken en mijn wensen kenbaar maken. Hierna werden de scootmobielen die aan mijn wensen voldeden voor gereden en uitgebreid uitgelegd. Uit eindelijk 2 scootmobiel gekozen en hierop werden deze naar buiten gereden en kon ik ze uitgebreid testen. Deskundige uitleg en na dat ik een beslissing had gemaakt werd de scootmobiel gewoon de volgende ochtend geleverd inclusief verzekering. Bedankt!!!

Geweldig bedrijf

Perfecte service

Wat ben ik hier goed geholpen! Ze namen echt alle tijd voor me en waren erg deskundig. Scootmobiel werd een dag later al afgeleverd en nogmaals duidelijk en rustig uitgelegd. Bedankt!!!

Open en klantvriendelijk!

Al jaren goede ervaringen. Eerlijke prijzen en klantvriendelijke en behulpzame service. Top bedrijf.

Werd erg prettig en deskundig geholpen. Ben blij met mijn nieuwe scootmobiel

Super behulpzaam en goed advies

Ik kwam naar de zaak omdat ik niet meer lang kan lopen en Scott adviseerde mogelijke opties. Uiteindelijk gekozen om een week een opklap scootmobiel te huren en zo uit te proberen wat voor mij werkt. Top service