lang op de spullen gewacht

10 dagen op het pakketje gewacht

Help aardig met de mails

Al betaald maar ben nog altijd wachtende nu ong 2 weken Mvg Ivan

Ene dag bestellen andere dag in huis

perfect

vriendelijk super snelle verzending

Goede service, snel geholpen

ik had enkele vragen voor mijn scootmobiel ondedelen waarbij ik telefonische bijstand kreeg en alles heel duidelijk was, ook betalingsbevestiging en verzending liepen heel vlot!

Vriendelijke behandeling en medewerking

Heb remkabeltje voor rollator van heel oude buurvrouwtje besteld. Vriendelijke en behulpzame heer heeft goed medewerking verleend m.b.t. goede en juiste type kabel. Gaf snel antwoord op mails. Bestelling opgenomen. Levering duurde echter wel langer dan verwacht. Na telefoontje nam vriendelijke heer contact op met importeur? darna was het kabeltje binnen twee dagen binnen. Buurvouwtje blij.

Na mijn eerdere bericht gelijk gereageerd en probleem opgelost

Bestelde accus snel geleverd.

Alles was snel geregeld

Het bestel proces was goed , en de spullen waren binnen 2 dagen binnen ( had in het weekend besteld)

Na lang wachten toch nog aangekomen

Alles is netjes afgeleverd, maar de levertijd was helaas wel erg lang.

klantvriendelijk

heel klantvriendelijke bezorger

Ik ben zeer tevreden over scootmobielaanhuis.

Zij hebben zeer goede producten.

Kwalitatief uitermate teleurstellend

Artikel nog steeds niet ontvangen

Na overleg is het goed opgelost

In overleg heb ik een bedrag terug gestort gekregen.

Beste, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Gaarne ontvang ik uw order nummer zodat ik er even in kan duiken. Tevens begrijp ik ook niet direct wat het probleem is. Met vriendelijke groet, Scootmobielaanhuis.

Correct geregeld en prima spullen

Binnen 1 dag in huis, prima

Goede service, snel geholpen

ik had enkele vragen voor mijn bestelling waarbij ik telefonische bijstand kreeg en alles heel duidelijk was, ook betalingsbevestiging en verzending liepen heel vlot!

Prima produkt gelevert en op tijd

Alles prima geregeld en afgehandeld

Zie eerste zin hierboven

Makkelijk besteld en snel geleverd, alleen het was makkelijker geweest als er tevens gereedschap besteld kon worden passend bij de bestelling

Prima in overleg en service

Denken mee met wat je nodig hebt eb handelen daar dan ook naar.

Alle hulpmiddelen zijn perfect.

Goed bedrijf

Mijn ervaring is dat zeer adequaat reageren ik heb zelf 4 jaar een scootmobiel geleased kwam 4 jaar geleden met dit bedrijf in contact het eerste wat me opviel was de eerlijkheid en goede service weinig problemen als wat was werd het de dezelfde dag nog opgelost.

Duidelijke website

Makkelijk kunnen vinden wat ik nodig had. Volgende dag al geleverd

Snel besteld en snel geleverd.

De website geeft een prima overzicht van de producten en je kan ze stuk voor stuk uitgebreid bekijken. De bestelling gaat heel gemakkelijk en overzichtelijk de betaling is snel geregeld en de levering vind tijdig plaats ondanks de december drukte. Kortom heel tevreden. De rollator ziet er heel mooi uit en is eenvoudig te monteren en alles is compleet en het is een uiterst licht gewicht en rijdt heel soepeltjes.

Mindere communicatie

Goede ervaring, jammer dat ik zelf moest bellen of mailen hoe de stand van zaken was met mijn bestelling. Er moest wat vervangen worden, en na mijn mail kreeg ik een mail terug met een vervangend, en duurder , alternatief. ( product is tijdelijk niet leverbaar) Jammer dat er niet vanuit hún gecommuniceerd werd, juist omdat het spullen zijn die de klant hard nodig heeft. Buiten dit, ben ik dik tevreden over scootmobiel aan huis

Over Scootmobielaanhuis

Zorgmiddelenaanhuis is een uitgebreide webwinkel op het gebied van zorg- en hulpmiddelen en accessoires. Hier vindt u een gevarieerd aanbod aan zorg- en hulpmiddelen die u veilig en vertrouwd online kunt kopen. Wij staan voor voordelige zorg- en hulpmiddelen van de beste merken. Zorg- en hulpmiddelen worden steeds vaker aangeschaft om het leven iets makkelijker te maken. Omdat de zoektocht naar de juist zorg- en hulpmiddel vaak niet eenvoudig is helpen we u zo goed mogelijk met de informatie op deze website. Wij adviseren u graag over onze producten en de installatie daarvan.