Snelle levering.

Ik had een iets stevigere tas besteld voor mijn scootmobiel en een tasje voor aan het stuurkolom. Dat bevalt beiden erg goed. Snelle levering en duidelijke website.

Goed geholpen, maar ..............

Ik heb via de webshop een kabel voor m'n stuurhuisverstelling besteld, moest wel vooruit betalen, was niet op voorraad, maar toch redelijk snel geleverd. Het onderdeel "aan huis" in de naam zie ik niet helemaal, want het is niet mogelijk, het onderdeel "aan huis" te monteren. Uit reactie van het bedrijf blijkt, dat het misschien wel mogelijk is "aan huis" te monteren. Ik wacht af.

Beste, Bedankt voor uw review. Bij ons is het zeker mogelijk om reparaties aan huis te doen. Echter is het geen standaard procedure wanneer er iets online besteld wordt dat het gemonteerd word. Wanneer u dit gewenst had had u hiervoor even moeten bellen dan hadden wij dit kunnen bespreken met u. Met vriendelijke groet, Scootmobielaanhuis

Slechte ervaring met levertijd

Ik ben een eerlijk man en er word naar mijn ervaring gevraagd met scootmobiel aan huis dus bij deze. Als het gaat om contact is daar niks mis mee je krijg meestal dezelfde dag nog antwoord op je vraag en zeer correct maar helaas de levertijd is het slecht want ik heb ongeveer 7 weken moeten wachten op de onderdelen voor mijn scootmobiel en waarom het zolang moest duren dat was volgens zeggen dat de leverancier zo vreselijk langzaam was met leveren dus als het zo is dat val er niks te wijten aan Scootmobielaanhuis. Ik zal zeker nog een poging wagen als ik iets nodig heb maar dan hoop ik dat het op voorraad is en binnen de afgesproken tijd geleverd word.

Geweldige service

Ben vriendelijk en professioneel geholpen bij het leveren van een onderdeel voor mijn rollator.

Service goed prijs voor product erg duur hopelijk kan het meerdere jaren mee!

Snelle service, uistekende begeleiding

Afgezien van het feit dat het snel bezorgd werd, zat er ook een stappenplan bij. Reparatie was hierdoor een fluitje van een cent.

Dag 1 besteld, dag2 geleverd. Was er blij mee!

Vlot en goed geleverd

Onbegrijpelijk voor mij is uw prijspolitiek! Een prijs van 49,95 euro terwijl bij 50 euro franco huis geleverd wordt. Dat heeft mij 7,50 euro gekost om jullie trucje om extra te vangen te financieren. Ik neem aan, dat u ondanks dat de levering prima verliep, begrijpt dat dit mijn laatste bestelling is geweest bij u. Duidelijk een marketing blunder. H. Boelaars

Beste, Ik begrijp uw frustratie echter wil ik wel even meegeven dat wij ondanks dit het zitvlak veel goedkoper aanbieden dan andere aanbieders. De adviesverkoop prijs voor dit product is normaliter 69,- wij hebben hem voor 49,95 waardoor onze marge enorm laag is. Hierdoor zijn de verzendkosten in dit geval voor de klant. Uiteraard kunnen wij het product ook aanbieden voor een hogere prijs inclusief verzendkosten, echter is hierin ook meegenomen wanneer de klant meerdere dingen besteld deze het zitvlak voor een enorm strakke prijs heeft.

Product was snel in huis en duidelijk omschreven op de website

Reserve sleuteltjes besteld voor de scootmobiel, weliswaar een kleine bestelling maar netjes binnen 24 uur verstuurd. Ook kleine dingen kunnen soms voor de klant belangrijk zijn en Scootmobielenaanhuis begrijpt dit. Hulde !!!

Snel geleverd op de wadden

Besteld om iemand te helpen en het was erbinnen 1,5 dag,top

Super snel geleverd ondanks de pinksterdagen...‼️

Super snelle levering ondanks de feestdagen...‼️‼️

Alles volgens afspraak

Alles goed

Alles goed geregeld.

Allemaal netjes verlopen toen ik de banden voor mijn vaders scootmobiel had besteld. Snel geleverd en een goede kwaliteit,

Mijn ervaring super vriendelijk goede uitleg helemaal top raad iedereen aan

ben tevreden maar duurde voor mij te lang met bezorgen

Mijn bestelling iets verlaat ontvangen

Mijn bestelling was na een week om een niet bekende reden nog niet verzonden, of eigenlijk niet ontvangen bij Post nl Toch maar even gebeld en dezelfde dag nogmaals verstuurd De daarop volgende dag ontvangen

Snel, goedkoop en goed

Duidelijke website, scherp geprijsd, duidelijke communicatie (mail) en supersnel ontvangen.

Prima bedrijf!

Wij hebben weer een demontabele Scoot mobiel gekocht bij scoot mobiel aan huis ,waarom bij dit bedrijf? omdat je daar goed behandeld wordt zonder toeters en bellen gewoon goed .Ga zo door, wij zullen indien nodig weer gebruik maken van dit bedrijf vanwege de zeer goede service en klantvriendelijkheid.BRAVO!!!!!

Geweldig geholpen door twee aardige mannen

Vlot en vriendelijk geholpen goede uitleg en snelle levering top

Fijne site en mooi dat jullie het onderdeel hebben. En goed verpakt en snelle service

Snel en efficiënt.

Duidelijk en snel.

Werkwijze is goed

Mijn verwachting was een sterkere band te ontvangen

Alles op tijd geleverd.

Snel. En stukken goedkoper dan de concurrentie

Stephensonweg 1

3225 LW Hellevoetsluis

Over Scootmobielaanhuis

Zorgmiddelenaanhuis is een uitgebreide webwinkel op het gebied van zorg- en hulpmiddelen en accessoires. Hier vindt u een gevarieerd aanbod aan zorg- en hulpmiddelen die u veilig en vertrouwd online kunt kopen. Wij staan voor voordelige zorg- en hulpmiddelen van de beste merken. Zorg- en hulpmiddelen worden steeds vaker aangeschaft om het leven iets makkelijker te maken. Omdat de zoektocht naar de juist zorg- en hulpmiddel vaak niet eenvoudig is helpen we u zo goed mogelijk met de informatie op deze website. Wij adviseren u graag over onze producten en de installatie daarvan.