Zo ontzettend goed

Tot 3 keer gebeld en vreselijk goed geholpen. Snelle service.

Beoordelingen

Het verzoek van webwinkels om een beoordeling te plaatsen is vaak sneller dan het pakket wordt afgeleverd.

Vriendelijk personeel en behulpzaam

Gelukkig zij er nog mensen die wel iets willen uitzoeken als je iets niet weet.

super snel

snelle levering en goed verpakt super

Had het van internet Zijn blij snelle en goede raad

Zeer goede ervaring

uitstekend

duidelijke site. duidelijke omschrijving van de producten. Prijs/kwaliteit goed. hebben het bestelde zeer snel ontvangen en wij zijn hier zeer tevreden over.

Redelijke prijzen en snelle levering.

Goede adviezen.

Zeer snelle en goede service

Ik had een rollator besteld voor mijn moeder in een kleur die niet op voorraad bleek, binnen een half uur werd ik gebeld of een alternatieve kleur ook mocht...en zeker: vandaag besteld, morgen in huis!!!

Ben in afwachting

Heb een mandje besteld, kreeg donderdag een ander moel wat kleiner was dan de bestelling. Zou uitgezocht worden

Perfecte service en een goeie uitleg

Vorige week een mooie scootmobiel gekocht bij Scootmobielaanhuis De service is tot nu toe echt heel goed en deskundig. Mooie grote showroom en lekkere koffie.

Het hele project is prima gegaan

Goede en snelle service

De bestelling werd snel verzonden en is in goede staat ontvangen.

tegenstrijdig

Prima geregeld, snelle levering. Maar.....als je een wandelstok ontvangt waar een prijskaartje aanhangt van 19,95 en je hebt 29,95 moeten betalen, voel ik me toch een beetje in de maling genomen. Gebeld, antwoord: alles uit China is duurder geworden. Zal best, maar in de winkel moeten ze het ook verkopen voor de prijs die erop staat. Waarom jullie niet?!

Uitstekende rollator, goede kwaliteit, zéér voordelig en compleet!

Na veel zoekwerk zijn we uiteindelijk bij scootmobielaanhuis terecht geraakt en konden wij zéér goed slagen voor 'n complete rollator. Compleet is bedoeld met ruggensteun want vaak zit die er niet bij als je 'n rollator koopt voor dit gewichtsklasse tot max. 200 kilo. Hiernaast is hij mooi afgewerkt en voldoet aan alle eisen. Ook heel geschikt voor lange mensen, ik heb hem aangekocht voor iemand die 2.02 cm is en met 'n gewicht van 125 kilo, dus met deze rollator is hij enorm tevreden en geeft hem 'n veilig gevoel als hij de straat op gaat. Deze rollator is dus echt aan te raden als je op zoek naar 'n brede zit, met ruggensteun en 'n draagvermogen van max. 200 kilo

Heel snel en accuraat.

De monteur kwam snel, wist wat hij moest doen en legde goed uit.

snel en goed verzorgt

eerste keer snel en alles in goed orde ontvangen

Overzichtelijke site om te bestellen

Snelle en accurate levering, binnen 24 uur.

Goed opgelost

Het is door scootmobielaanhuis goed opgelost meteen actie ondernomen en vandaag bezorgd.Uitstekend door scootmobiel geregeld. Grandioos

Goede prijzen

super

Vriendeijke meneer en duidelijk geholpen

perfect

snelle service en verzending en goed product

Leuk

Goed en duidelijk