erg goed

Bezorging was super snel en product prima

Werd snel op mijn vraag gereageerd.

Goed. snel en vriendelijk geholpen.

Goed advies, goede kennis van product. Snelle levering.

Fijne zaak , plezierig personeel en vrolijke eigenaar.

Ruime soortering, komen afspraken altijd na.

Levering goed. Vervoer niet.

Scootmobiel aan huis is een goede leverancier. Snel geleverd. Wel een advies neem een andere vervoerder. Postnl bezorgt niet daar waar het moet zijn, maar bij een Postnl punt in je plaats. Kun je nog zelf op stap om het te gaan halen. Daar betaal je de hoofdprijs voor.

Eerste keer wat gekocht,prima.

Prima snelle levertijd

Snelle levering en acceptabele prijs

Geweldige service

Kwam voor scootmobiel kijken, was een half uur ervoor verkocht. Door mijn persoonlijke omstandigheden hebben ze er alles aan gedaan dat diegene een andere geleverd krijgt volgende week en deze weer terug kwam na de winkel. Scootmobiel getest en is geweldig, weer een hele tevreden klant erbij.

uitstekend

goede en snelle levering

Leuk bedrijf met een nette showroom. Erg klantgericht en nemen echt de tijd voor je. Ik ben enorm goed geholpen en zou het zeker aanraden.

scooter wiel

helaas dit wiel past niet ik dacht een wiel van een carpo 3 is

Uitmuntend

Verkeerde bestelling was mijn fout, is heel snel en heel goed opgelost waarvoor dank! Vriendelijke groet Jos

zeer goed

snelle levering ; telefonisch lomp

De bestelling was snel geleverd; de chat ging goed; maar toen ik telefonisch hulp vroeg over de montage van de spiegels (er zat geen instructie bij) werd ik afgescheept alsof ik achterlijk was. Er waren toch meerdere onderdelen en ze pasten maar net.

We zijn heel tevreden.Alles is keurig afgehandeld

Wij hadden problemen met de rollator in elkaar te zetten. Maar dat hebben ze keurig opgelost.

Snel ontvangen

Accessoire besteld, prijs was in orde, snel ontvangen.

Super vriendelijke, erg behulpzaam. Goede uitleg

PRIMA

inmiddels alsnog mijn bestelling ontvangen; PRIMA net wat ik zocht

Beste, Vervelend om te horen, echter geeft ons systeem aan dat het pakket afgeleverd is. Er was wel een vertraging in de zending via postnl, helaas gaat dit buiten ons om. Ik hoor graag of alles alsnog juist is ontvangen,. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Zorgmiddelenaanhuis

Wij hebben onze bestelling in goed orde ontvangen

Wij zjn zeer tevreden hoe het is afgehandeld. Bedankt

Beste Ria, Wat vervelend om te horen dat uw order nog niet ontvangen is, kunt u ons een berichtje sturen met uw order nummer dan kan ik even voor u kijken wat er mis is gegaan. Met vriendelijke groet Zorgmiddelenaanhuis

Via via aan dit e-mail adres gekomen na lang zoeken voor een boodschappenmand voor mijn scootmobiel. Geleverd zoals vermeld op de website en super snel.

Niet wat het hoort te zijn.

Ontvangen product voldeed niet aan voorgespiegelde indruk. Afhandeling en om ruil slecht verkeerd intern gecommuniceer. na div. mail en telefoon en week verder eindelijk omruil onntvangen. maar tot verbazig weer iets niet juist. Kort om het is fijn dat er tweedehands onderdelen zijn, maar de service en realistischere omschrijving is op zijn plaats. Kortom veel verbetering wenselijk. Verder succes met het mobiiel houden van de mens.

Snel, kennis van zaken,perfect.

Slecht

Niet meer met post ml sturen heb het nog niet

Een accessoire voor de rollator.

Prima! Op tijd bezorgd en keurig verpakt. Ik ben tevreden.

Slechte kwaliteit

Rechter spiegel voor scootmobiel besteld. Moertje om spiegel vast te zetten lag los in de behuizing die niet open te maken is. Het schroefje wat erbij hoort te zitten en wat de spiegel vast moet zetten zat er niet bij. Schroefdraad van de spiegel was erg beschadigd en verbogen. Omdat ik zelf heel handig ben heb ik de spiegel nog netjes op de scootmobiel kunnen zetten. Bij kwaliteitscontrole vlieg1t zoiets rechtstreeks in de kliko Erg jammer zo verlies wel klanten. Misschien een idee om het te controleren voordat je iets opstuurd?

Over Scootmobielaanhuis

Zorgmiddelenaanhuis is een uitgebreide webwinkel op het gebied van zorg- en hulpmiddelen en accessoires. Hier vindt u een gevarieerd aanbod aan zorg- en hulpmiddelen die u veilig en vertrouwd online kunt kopen. Wij staan voor voordelige zorg- en hulpmiddelen van de beste merken. Zorg- en hulpmiddelen worden steeds vaker aangeschaft om het leven iets makkelijker te maken. Omdat de zoektocht naar de juist zorg- en hulpmiddel vaak niet eenvoudig is helpen we u zo goed mogelijk met de informatie op deze website. Wij adviseren u graag over onze producten en de installatie daarvan.