mooi je binnenband wel een beetje duur

ik had een binnen band bestelt van 100x65-9 maar krijg een binnenband van 300-8-tr87 als het de zefde band is doe er dan een brief je jij dat het de zelf de maat is groetjes dijkstra [email protected]

Ik ben blij met de product die ik hier hebt gekocht. Kwaliteit en de levering is goed. Mocht ik in de toekomst nog iets hebben dan kom ik zeker hier weer kijken.

Snelle en kundige service

niks op aan te merken!

Artikel Past niet

Artikel past niet en kan nergens vinden hoe ik het kan retourneren

Beste, Wat vervelend om te horen dat het niet past. Uiteraard mag u het altijd retour sturen of ruilen. U kunt een retour formulier op onze website vinden. Mocht u er niet uitkomen mag u ons uiteraard altijd even bellen en dan zullen we u verder helpen. Vriendelijke groet, Scootmobielaanhuis

Behulpzaam.

Een onderdeel was niet voorradig, maar omdat we het acuut nodig hadden werd het van een nieuwe rollator afgehaald en ons toegestuurd.

Een hele snelle afhandeling van een bestelling

goet

Snelle geregelt goede service

Ongelooflijk!

Beste scootmobielaanhuis, Ik had op internet een scootmobiel regenponcho besteld voor mijn oude moeder, en wat denk je, de volgende dag werd er bij mij aangebeld en kreeg ik een pakketje in mijn handen gestopt. Ik hoor u al bijna denken, ja duhhh, dat is natuurlijk die bestelde poncho! Nou inderdaad dat was ook zo! Alles was precies zoals ik had aangeklikt en twee maal bevestigd kreeg op mijn scherm tijdens het bestel proces! Een paar dagen later kwam uw verzoek erachteraan om te reageren en te beoordelen hoe ik dit alles ervaren heb? Hier heb ik bij deze dan uit beleefdheid aan voldaan. Maar tegelijkertijd vraag ik me oprecht af of we met elkaar niet aan het doorslaan zijn met zo een verzoek? Maken we, net als dit lange antwoord, alles niet veel te omslachtig en zijn we met dit soort acties eigenlijk niet gewoon ordinair zelf aan het vissen naar complimenten? Waar hebben we het over. Deze genoemde actie is zo simpel. Alleen het juiste artikel moet met het goede adres erop worden ingepakt en klaargelegd voor verzending. Het afleveren zelf gebeurd namelijk door een extern transportbedrijf! Is het niet gewoon de corebusiness van uw bedrijf, dat u gewoon levert wat er besteld is, daar heb je toch geen compliment voor nodig. Ook valt aan zo een simpele handeling niet zo veel te verbeteren lijkt mij. En nog los daarvan vraag ik mij ook oprecht af wat de onderliggende definitie per ster kan zijn? Je kan namelijk zelfs kiezen uit vijf sterren opties voor deze genoemde actie! Wat is hierbij dan de toegevoegde waarde van mijn inspanning als uw klant. Slaan we niet een beetje door met dit soort verzoeken aan de consument te blijven rondsturen? Als ik bij de bakker een brood koop, vraag hij mij toch ook niet hoe ik de hele transactie heb beleeft, gevoeld of heb ervaren! Hoeveel sterren zou u mijn antwoord willen geven: *****

Leveri g was prima, materiaal was prima!

Fijn apparaat

Prima service, makkelijke prijs.

Snelle levering en goede poncho

Goed telefonisch advies en zeer snelle levering

Positief

snel te vinden en prima afhandeling

snelle afhandeling van het bestelde

Ok, snelle service.

Ik had moeite om de juiste maat binnenband te bestellen; ik kon de juiste maat niet vinden op de website.. Bovendien vind ik het vreemd, dat twee binnenbandjes in een giga-grote doos worden gestuurd. Lijkt mij kostenbesparend om gepaste verpakkingen te gebruike?!

Binnen 2 dan alles in huis . Slechts q opmerking . Hadden 4 wielen besteld , helaas bij q wiel ontbrak het lager en een busje . Dit opgelost door de onderdelen uit het oude wielbte halen .

Ik heb het onderdeel nog steeds niet binnen ondanks dat ik een verstuur bericht heb gehad.

Onderdeel heeft heel lang geduurd om te bestellen ( een wiel??) maar nu schijnt het opgestuurd ze zijn maar na bijna twee weken nog niet gezien.

Beste John, Helaas hebben we op het moment enorme vertragingen op meerdere vlakken zowel bij de leverancier als dat het bij postnl enorm mis gaat. Hier hebben wij helaas geen hand in. Kunt u uw order nummer doorsturen zodat ik kan onderzoeken waar het nu nog spaak loopt.

Hele nette service.

Had de verkeerde beugel besteld maar dat werd super opgelost. De volgende dag had ik de goede beugel in huis. Super service!

Beste, U heeft afgelopen zaterdag de bestelling geplaatst, bij dit product ivm niet op voorraad stond vermeld een levertijd van 5 werkdagen. Dit betekend dat hij sws pas morgen aangeboden zou worden. Nu hebben wij hem eerder kunnen versturen echter zit er nog wel vertraging bij postnl, dit is ook te zien bij de track and trace die u gehad heeft. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Snelle Levering

De Rollator bel die ik had gekocht werd snel geleverd.Goede kwaliteit en verpakking.

Uitstekende service ! Prima prijs kwaliteit

Klote

Ik kan er niets over zeggen, heb ng niks in huis. Wel al 3 x mail gehad dat ze het druk hebben , maar alwel de wagen van de post voor de deur gehad! Nu is het weer afwachten wanneer hij wel gaat komen. Nu kunnen jullie zeggen dat je daar niets aan kan doen, maar post nl flikt dit de laatste tijd wel meer is mijn ervaring. Meschien overwegen ander besteller nemen! Ik ben in afwachting en ik blijf wel thuis mee dit mooie weer, groetjes en ik laat wel weten als ik de bandjes thuis heb grt j

Beste John, Excuus voor het ongemak, helaas is dit een probleem bij postnl waarbij enorme vertraging is opgetreden. Wij zitten er vol op echter zijn wij volledig afhankelijk van hun en krijgen wij dezelfde antwoorden als de klanten dat ze geduld moeten hebben. Echter zit ik net te kijken naar uw track and trace en is de bezorger onderweg en verwacht ik dat ze het pakket vandaag zullen leveren. Excuus nogmaals voor het ongemak.

Prima ervaring

Het was een prima gesprek en de hulp was uitstekend.

goed product

product is prima. Alleen was de bezorging door PostNL 2 dagen later dan verwacht

Het is mij eerste bestelling bij jullie voor mij moeder en het onderdeel past prina

Ik zit te wachten op mijn bestelling

Ik zit al een paar dagen te wachten op mijn bestelling

Over Scootmobielaanhuis

Zorgmiddelenaanhuis is een uitgebreide webwinkel op het gebied van zorg- en hulpmiddelen en accessoires. Hier vindt u een gevarieerd aanbod aan zorg- en hulpmiddelen die u veilig en vertrouwd online kunt kopen. Wij staan voor voordelige zorg- en hulpmiddelen van de beste merken. Zorg- en hulpmiddelen worden steeds vaker aangeschaft om het leven iets makkelijker te maken. Omdat de zoektocht naar de juist zorg- en hulpmiddel vaak niet eenvoudig is helpen we u zo goed mogelijk met de informatie op deze website. Wij adviseren u graag over onze producten en de installatie daarvan.