Ik zit te wachten op mijn bestelling

Ik zit al een paar dagen te wachten op mijn bestelling

Prima geholpen

Ik ben prima geholpen

Snelle reactie op mijn vraag

Ze gaven mij een snelle reactie op mijn vraag

Eenvoudig besteld en snel geleverd.

De bestelling was eenvoudig en product in 3 dagen geleverd. Verpakking prime product goed ven kwaliteit.

Klopt precies zoals ze beloven

Prima geregeld

Een zeer snelle order afhandeling en de beste prijs in vergelijk met andere aanbieders.

Correct eenvoudig en snel geholpen.

Het was vervelend dat nergens in mijn omgeving (Nijmegen) de banden voor mijn scootmobiel uit voorraad te leveren waren. Gelukkig hier snel geholpen en de volgende dag waren de bestelde spullen binnen. Goede prijs en prima service.

Ik heb eerder een scootmobiel via scootmobiel aan huis geleased en enkele dagen geleden ben ik mn tweede contract aangegaan! Ik ben als vaste klant zeer goed verzorgd en de door mij uitgekozen scootmobiel is binnen 24 uur bezorgd aangezien ik m echt nodig heb, de snelheid van bezorgen was dus geweldig. Ze hebben mij vorstelijk behandeld en uiteraard raad ik scootmobiel aan huis aan iedereen aan, super. Grt, Rob.

geweldig!

Aan te bevelen ! Eerste tas was stuk en kreeg gelijk een nieuwe. Super service. Heel tevreden.

Denkt mee

Wacht nog op een mail

Na 4 dagen ontvangt de pakje niet

Tracking is altijd “Bezorgtijd nit bekend” - Raar

Beste, Wij hebben eerder contact met u gehad over de mail mbt uw bestelling. Zoals eerder aangegeven loopt dit via Postnl. Wanneer het bij ons de deur uit is is postnl verantwoordelijk voor de afhandeling van de zending. U heeft van ons netjes een track and trace gehad vanuit postnl en vanaf dat moment kunnen wij helaas niet toveren. Als er vertraging is bij postnl of dergelijke kunnen wij hier geen hand in steken en is het voor ons zoals voor u puur afwachten.

Goed en snel

Snelle levering, goed product

snel

snelle levering van rechterspiegel, makkelijk zelf erop te draaien

vlotte bezorging.

Miste toch wel een gebruiksaanwijzing . Ook bij het bestellen miste ik eigelijk de uitleg bij het kiezen wat het inhoudt met of zonder logo.Ook ging het heel erg krap over de hoofdsteun heen dus geen optie om hem er af te pakken en mee de winkel in te nemen. Komt dus toch wel heel precies welk merk scootmobiel je hebt. Maar nu hij er eenmaal opzit een mooie tas. Ook bij het stuurtasje was het goed bevestigen zodat hij ook op de juiste plaats blijft zitten lastig . Je bent dan wel 2 paar handen nodig omdat hij steeds naar beneden wilde glijden.

Prima.

Product oogt stevig en degelijk. Ik hoop wel dat het stevig genoeg is in de praktijk. De bestelling en levering ging snel.

Er ging buiten de schuld van Scootmobielaanhuis iets mis met de verzending. Na telefonisch contact is het keurig opgelost.

Probleem goed opgelost.

Ik had een mooie rode rollator besteld voor mijn moeder die 85 wordt. Toen ik hem bestelde stond erbij inclusief ruggensteun en daar was ik blij mee. Maar toen ik hem kreeg zat die ruggensteun er niet bij, dat is heel vervelend dus. Normaal zit die er niet bij het was een fout. Ik wilde het graag in orde hebben omdat het een cadeau van alle kleinkinderen en achterkleinkinderen is. Uiteindelijk hebben ze de ruggensteun nagestuurd en daar ben ik blij om.

Vlotte levering van het product. Goed aangegeven voor welke scooter welk accesoire is

Vandaag besteld . De volgende dag inhuis. Duidelijk traceerbaar. Klasse.

Afspraak na gekomen en product was er snel

Correcte afhandeling van het product

Zeer tevreden en goede service

Zeer tevreden en goede communicatie via mail en nette en goede gebruikte onderdelen toe gestuurd gekregen

Snelle levering,

De levering van een douchstoel daarentegen was super goed en snel geleverd.

Goede service en behulpzaam aan de telefoon.

Ondanks een track and trace probleem in het systeem, netjes de acculader ontvangen. Telefonisch contact gehad voor de bezorgdag. Nette service en bleef behulpzaam.

Goede en snelle service

Prettig om zaken mee te doen

Zeer snel geleverd in de avond besteld volgende morgen was het geleverd. Zat niet meer in de originele verpakking naar mijn gevoel. Is naar mijn eerste idee in goede staat ontvangen , had anders gekund

Beste, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Met betrekking tot de verpakking deze is enkel open geweest om het dienblad in de doos erbij te doen, verder is alles nieuw in doos en orgineel verpakt. Ik wens u veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Scootmobielaanhuis.

Over Scootmobielaanhuis

Zorgmiddelenaanhuis is een uitgebreide webwinkel op het gebied van zorg- en hulpmiddelen en accessoires. Hier vindt u een gevarieerd aanbod aan zorg- en hulpmiddelen die u veilig en vertrouwd online kunt kopen. Wij staan voor voordelige zorg- en hulpmiddelen van de beste merken. Zorg- en hulpmiddelen worden steeds vaker aangeschaft om het leven iets makkelijker te maken. Omdat de zoektocht naar de juist zorg- en hulpmiddel vaak niet eenvoudig is helpen we u zo goed mogelijk met de informatie op deze website. Wij adviseren u graag over onze producten en de installatie daarvan.