Goed materiaal en snel geleverd.

Niet gekregen wat ik besteld had

Ik heb een mail gestuurd naar dit bedrijf met een foto van de bestaande accu’s of ze dezelfde accu’s kunnen leveren zoals op de foto. Ja was het antwoord met een link er bij om te bestellen. In die link staat inderdaad de zelfde accu / afbeelding. Accu’s besteld en geleverd maar wel hele andere kleiner, andere Amp en niet dezelfde aansluitingen. Ook was het geen Gel. Gebeld maar dit zou een soort gelijke zijn maar goed is toch een andere. Ik heb het er maar bij gelaten en ik heb een lokaal bedrijf ze maar laten plaatsen.

Deskundig; veel keus; snelle en nette levering.

Overzichtelijk website met veel keuze, makkelijk te bestellen en degelijk materiaal. Snelle en keurige levering.

Fijne voetenzak

Een mooi produkt, netjes afgewerkt. Ik had deze voor mijn moeder besteld. De afbeelding en beschrijving klopt niet helemaal. De voetenzak voor de scootmobiel had niet een extra lange rug zoals op de foto te zien was en beschreven was. Toch gehouden, want hij is lekker warm. De verstevigde bodem voor schoenen lijkt ook goed. Hierdoor wordt de voering niet vies, zoals in andere voetenzakken waar de voering doorloopt.

Beste, Bedankt voor uw beoordeling en vervelend te lezen dat het niet klopt. Volgens ons systeem heeft u de XL versie besteld en deze is wel met de verhoogde rug alleen de M is zonder verhoogde rug. Ik hoor graag of het klopt dat u de XL versie heeft dan ga ik even kijken wat er mis is gegaan waardoor u de verhoogde rug niet heeft. Met vriendelijke groet, Zorgmiddelenaanhuis.

Zit nog steeds op het onderdeel te wachten!!

Dat het wel heel lang duurt van bestelling tot levering.

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Concurrende prijs voor artikelen die ik nodig had.

Redelijk snel ontvangen. Prijs gaf de doorslag om mijn artikelen hier te bestellen.

netjes goed

onderdeel was in orde

Alles klopte precies.ben dankbaar dat het zo vlot

Ben dankbaar dat alles zo vlot is verlopen.

Snel en net geleverd

Produkten zijn krap en daardoor moeilijk aan en uit te trekken voor grotere mensen en mensen die toch al niet soepel bewegen

Kwaliteit/prijs verhouding goed, snelle levering.

Artikel is zo als op de foto weergegeven. Snelle levering en produkt voldoen aan de gestelde wensen. Bedankt

Lastig in te komen

De voetenzak was lastig in te komen, al helemaal voor mijn moeder die niet mobiel is.

teleurgesteld.

Ik had gehoopt dat het scootkleed veel dikker zou zijn. Vraag me af of ik er iets aan heb als het echt koud wordt. Ga elders een dikkere zoeken. jammer.

Beste, Wat vervelend, mag ik uw ordernummer dan kan ik even met u meekijken. Wij hebben namelijk verschillende schootskleden een normale en een gevoerde. Tevens voor de kou is mischien een voetenzak ook aan te raden. Met vriendlijke groet, Zorgmiddelenaanhuis

Erg goed geholpen. Goed te woord gestaan.

Erg goed

Optijd en goed

Maar na een botsing moet ik e.m toch na laten kijken ligt niet aan het contactslot defect noodstop

jammer

de toegezegde levertijd werd niet nagekomen , er werd al gevraagd of het product naar tevredenheid was en het was er nog niet eens !!

Beste, Wat vervelend om te horen dat de toegezegde levertijd niet behaald is. Helaas wanneer een pakket bij ons de deur uit gaat zijn wij volledig afhankelijk van postnl. Zou ik uw order nummer mogen om even te kunnen kijken waar het precies om gaat en wat er mis is gegaan? Heeft u het product ondertussen wel netjes ontvangen? Met vriendelijke groet, Scootmobielaanhuis

Ik heb nog steeds niets ontvangen,

track en trace code staat dat er nog niets door postnl is verwerkt!!! T duurt erg lang. Ligt dit aan Uw firma of aan de expediteur?

Beste, Wat vervelend dat u uw product nog niet heeft ontvangen. Zou u ons een order nummer kunnen geven zodat ik kan bekijken waar het misgaat. Wanneer een pakket bij ons verzonden is zijn wij volledig afhankelijk van postnl helaas. Met vriendelijke groet, Scootmobielaanhuis

niets op aan te merken

zeer goed

Dit is SERVICE verlenen

Na telefonisch kontakt mijn probleem aan de scootmobiel, namelijk 3 lekke banden. Snel en vakkundig binnen 2 uur na melding opgelost. Dit is nog eens Service.

Ik ben tevreden

Niets meer niets minder

Voor mijn vader een regencape en deken besteld. Dit was snel geleverd. Ook nog iets teruggestuurd. Netjes terugbetaald, al duurde het wel langer dan de beloofde 5 dagen

Over Scootmobielaanhuis

Zorgmiddelenaanhuis is een uitgebreide webwinkel op het gebied van zorg- en hulpmiddelen en accessoires. Hier vindt u een gevarieerd aanbod aan zorg- en hulpmiddelen die u veilig en vertrouwd online kunt kopen. Wij staan voor voordelige zorg- en hulpmiddelen van de beste merken. Zorg- en hulpmiddelen worden steeds vaker aangeschaft om het leven iets makkelijker te maken. Omdat de zoektocht naar de juist zorg- en hulpmiddel vaak niet eenvoudig is helpen we u zo goed mogelijk met de informatie op deze website. Wij adviseren u graag over onze producten en de installatie daarvan.