Ik heb nog steeds niets ontvangen,

track en trace code staat dat er nog niets door postnl is verwerkt!!! T duurt erg lang. Ligt dit aan Uw firma of aan de expediteur?

Beste, Wat vervelend dat u uw product nog niet heeft ontvangen. Zou u ons een order nummer kunnen geven zodat ik kan bekijken waar het misgaat. Wanneer een pakket bij ons verzonden is zijn wij volledig afhankelijk van postnl helaas. Met vriendelijke groet, Scootmobielaanhuis

niets op aan te merken

zeer goed

Dit is SERVICE verlenen

Na telefonisch kontakt mijn probleem aan de scootmobiel, namelijk 3 lekke banden. Snel en vakkundig binnen 2 uur na melding opgelost. Dit is nog eens Service.

Ik ben tevreden

Niets meer niets minder

Voor mijn vader een regencape en deken besteld. Dit was snel geleverd. Ook nog iets teruggestuurd. Netjes terugbetaald, al duurde het wel langer dan de beloofde 5 dagen

erg goed

Bezorging was super snel en product prima

Werd snel op mijn vraag gereageerd.

Goed. snel en vriendelijk geholpen.

Goed advies, goede kennis van product. Snelle levering.

Fijne zaak , plezierig personeel en vrolijke eigenaar.

Ruime soortering, komen afspraken altijd na.

Levering goed. Vervoer niet.

Scootmobiel aan huis is een goede leverancier. Snel geleverd. Wel een advies neem een andere vervoerder. Postnl bezorgt niet daar waar het moet zijn, maar bij een Postnl punt in je plaats. Kun je nog zelf op stap om het te gaan halen. Daar betaal je de hoofdprijs voor.

Eerste keer wat gekocht,prima.

Prima snelle levertijd

Snelle levering en acceptabele prijs

Geweldige service

Kwam voor scootmobiel kijken, was een half uur ervoor verkocht. Door mijn persoonlijke omstandigheden hebben ze er alles aan gedaan dat diegene een andere geleverd krijgt volgende week en deze weer terug kwam na de winkel. Scootmobiel getest en is geweldig, weer een hele tevreden klant erbij.

uitstekend

goede en snelle levering

Leuk bedrijf met een nette showroom. Erg klantgericht en nemen echt de tijd voor je. Ik ben enorm goed geholpen en zou het zeker aanraden.

scooter wiel

helaas dit wiel past niet ik dacht een wiel van een carpo 3 is

Uitmuntend

Verkeerde bestelling was mijn fout, is heel snel en heel goed opgelost waarvoor dank! Vriendelijke groet Jos

zeer goed

snelle levering ; telefonisch lomp

De bestelling was snel geleverd; de chat ging goed; maar toen ik telefonisch hulp vroeg over de montage van de spiegels (er zat geen instructie bij) werd ik afgescheept alsof ik achterlijk was. Er waren toch meerdere onderdelen en ze pasten maar net.

We zijn heel tevreden.Alles is keurig afgehandeld

Wij hadden problemen met de rollator in elkaar te zetten. Maar dat hebben ze keurig opgelost.

Snel ontvangen

Accessoire besteld, prijs was in orde, snel ontvangen.

Super vriendelijke, erg behulpzaam. Goede uitleg

PRIMA

inmiddels alsnog mijn bestelling ontvangen; PRIMA net wat ik zocht

Beste, Vervelend om te horen, echter geeft ons systeem aan dat het pakket afgeleverd is. Er was wel een vertraging in de zending via postnl, helaas gaat dit buiten ons om. Ik hoor graag of alles alsnog juist is ontvangen,. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Zorgmiddelenaanhuis

Wij hebben onze bestelling in goed orde ontvangen

Wij zjn zeer tevreden hoe het is afgehandeld. Bedankt

Beste Ria, Wat vervelend om te horen dat uw order nog niet ontvangen is, kunt u ons een berichtje sturen met uw order nummer dan kan ik even voor u kijken wat er mis is gegaan. Met vriendelijke groet Zorgmiddelenaanhuis

Stephensonweg 1 3225 LW Hellevoetsluis

Over Scootmobielaanhuis

Zorgmiddelenaanhuis is een uitgebreide webwinkel op het gebied van zorg- en hulpmiddelen en accessoires. Hier vindt u een gevarieerd aanbod aan zorg- en hulpmiddelen die u veilig en vertrouwd online kunt kopen. Wij staan voor voordelige zorg- en hulpmiddelen van de beste merken. Zorg- en hulpmiddelen worden steeds vaker aangeschaft om het leven iets makkelijker te maken. Omdat de zoektocht naar de juist zorg- en hulpmiddel vaak niet eenvoudig is helpen we u zo goed mogelijk met de informatie op deze website. Wij adviseren u graag over onze producten en de installatie daarvan.