We zijn heel tevreden.Alles is keurig afgehandeld

Wij hadden problemen met de rollator in elkaar te zetten. Maar dat hebben ze keurig opgelost.

Snel ontvangen

Accessoire besteld, prijs was in orde, snel ontvangen.

Super vriendelijke, erg behulpzaam. Goede uitleg

PRIMA

inmiddels alsnog mijn bestelling ontvangen; PRIMA net wat ik zocht

Beste, Vervelend om te horen, echter geeft ons systeem aan dat het pakket afgeleverd is. Er was wel een vertraging in de zending via postnl, helaas gaat dit buiten ons om. Ik hoor graag of alles alsnog juist is ontvangen,. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Zorgmiddelenaanhuis

Wij hebben onze bestelling in goed orde ontvangen

Wij zjn zeer tevreden hoe het is afgehandeld. Bedankt

Beste Ria, Wat vervelend om te horen dat uw order nog niet ontvangen is, kunt u ons een berichtje sturen met uw order nummer dan kan ik even voor u kijken wat er mis is gegaan. Met vriendelijke groet Zorgmiddelenaanhuis

Via via aan dit e-mail adres gekomen na lang zoeken voor een boodschappenmand voor mijn scootmobiel. Geleverd zoals vermeld op de website en super snel.

Niet wat het hoort te zijn.

Ontvangen product voldeed niet aan voorgespiegelde indruk. Afhandeling en om ruil slecht verkeerd intern gecommuniceer. na div. mail en telefoon en week verder eindelijk omruil onntvangen. maar tot verbazig weer iets niet juist. Kort om het is fijn dat er tweedehands onderdelen zijn, maar de service en realistischere omschrijving is op zijn plaats. Kortom veel verbetering wenselijk. Verder succes met het mobiiel houden van de mens.

Snel, kennis van zaken,perfect.

Slecht

Niet meer met post ml sturen heb het nog niet

Een accessoire voor de rollator.

Prima! Op tijd bezorgd en keurig verpakt. Ik ben tevreden.

Slechte kwaliteit

Rechter spiegel voor scootmobiel besteld. Moertje om spiegel vast te zetten lag los in de behuizing die niet open te maken is. Het schroefje wat erbij hoort te zitten en wat de spiegel vast moet zetten zat er niet bij. Schroefdraad van de spiegel was erg beschadigd en verbogen. Omdat ik zelf heel handig ben heb ik de spiegel nog netjes op de scootmobiel kunnen zetten. Bij kwaliteitscontrole vlieg1t zoiets rechtstreeks in de kliko Erg jammer zo verlies wel klanten. Misschien een idee om het te controleren voordat je iets opstuurd?

Slecht

Zitten nog steeds te wachten op krukkenhouder

Prima product

Ik heb een poncho gekocht voor op de scootmobiel. Daarover ben ik zeer tevreden

snel geleverd.

Ben blij dat jullie ook in 2e hands scootmobiel onderdelen handelen, En het meestal wel op voorraad is.

Was oké

Goede service , mooi materiaal

Goed advies

Voor het onderdeel wat ik odig goed advies gekeregen.

Fijne je goede hulp bij het uitzoeken van een onderdeel van mijn rollator

Prima de bezorger was op tijd

Een goede website duidelijke foto’s en een goede services.

Super goed geholpen. Mooie scootmobiel aangeschaft

Slechte service en slechte bereikbaarheid

De rollator van mijn moeder ging binnen de garantie termijn kapot. Maar de garantie geld, zo werd mij telefonisch gemeld, alleen als ik hem fysiek langs zou brengen bij Zorgmiddelenaanhuis (dus niet via een mail met foto’s als bewijsmateriaal). Verzocht om het kapotte wiel (want daar ging het om) tegen betaling op te sturen. Nu 3 weken later, veel telefoontjes en mailtjes verder nog niet geholpen…ten einde raad, via een andere dealer een wiel besteld. Kortom:iets bestellen via de website is een fluitje van een cent, maar bij een probleem geeft Zorgmiddelenaanhuis.nl niet thuis…

Beste Leanne, Vervelend om te horen dat dit zo misgelopen is! Ik hoop dat u nu geholpen bent iedergeval, mocht er in de toekomst wat zijn zullen we dit uiteraard anders oplossen. Tevens bieden wij ook steeds meer onderdelen aan voor rollators die los te bestellen zijn via onze webshop. Mocht er in de toekomst iets nodig zijn wat er niet op staat kunt u altijd even bellen en kunnen wij kijken of we u ermee kunnen helpen. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Scootmobielaanhuis

Geweldige service

In eerste instantie (verkeerde) product supersnel en netjes geleverd. Na een telefoontje goede artikel verstuurd voordat andere artikel door hen was terugontvangen. Prima service :)

supersnelle levering

supersnelle levering. smiddags besteld en volgende ochtend binnen!

Ze zijn binnen! Zooo fijn! Wat een enorm snelle service! Heel veel dank!

Ík heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Zeer goed en goeie kwaliteit

Stephensonweg 1

3225 LW Hellevoetsluis

Over Scootmobielaanhuis

Zorgmiddelenaanhuis is een uitgebreide webwinkel op het gebied van zorg- en hulpmiddelen en accessoires. Hier vindt u een gevarieerd aanbod aan zorg- en hulpmiddelen die u veilig en vertrouwd online kunt kopen. Wij staan voor voordelige zorg- en hulpmiddelen van de beste merken. Zorg- en hulpmiddelen worden steeds vaker aangeschaft om het leven iets makkelijker te maken. Omdat de zoektocht naar de juist zorg- en hulpmiddel vaak niet eenvoudig is helpen we u zo goed mogelijk met de informatie op deze website. Wij adviseren u graag over onze producten en de installatie daarvan.