Goed product,snel geleverd. Toppers!

Donderdag avond besteld betalen met klarna in 3 termijnen zondag avond zat het er al onder echt een super snelle levering. Mijn vriend was er heel blij mee zodat zijn nieuwe auto meteen mooier eruit zag onder de moterkap. Super bedankt voor de goede service zeker een aanrader!

Wauw, super bedankt voor je mooie beoordeling Anouk! Die vriend van jou zal vast en zeker blij zijn met zo'n lieve vriendin. Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. ๐Ÿ˜ Wens je vriend heel veel plezier ermee en graag tot de volgende keer. ๐Ÿค

Top service en snelle levering.

Duidelijke website waar snel de juiste onderdelen kunt vinden. Door een snelle levering zo de auto weer voor elkaar.

Super bedankt voor je mooie beoordeling Stan! Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de mooie HF-series upgrade en graag tot ziens ๐Ÿ’™

Top service en snelle verzending

Fijne webshop, goede service en snelle levering. Gewoon top!

Jij bent top Tristan! Super bedankt voor je toffe beoordeling. Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de Ramair upgrade en graag tot ziens ๐Ÿ’™

Fantastisch !!!

Het is niet mijn eerste keer dat ik bestel, maar alle keren dat ik besteld heb super snelle levering. Wanneer ik een vraag heb proberen ze me ook altijd goed en eerlijk te helpen!

Vincent je bent geweldig! Super bedankt voor je mooie beoordeling ๐Ÿ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met al je mooie upgrades! Geniet ervan en graag tot ziens.

Top webshop

De zaak is top overzichtelijk Nemen de bestellingen snel in behandeling enkelt de levering duurde langer als 2 dagen kreeg ook geen melding van DPD van me pakketje

Super bedankt voor je mooie beoordeling Danny! ๐Ÿ’™ Vervelend dat je geen melding hebt gehad van DPD, we gaan bekijken waar dit mis is gegaan. Gelukkig is je mooie Pipercross upgrade met een lichte vertraging toch goed aangekomen. Geniet ervan en graag tot ziens.

Top service en snelle levering !!

15:15 mijn bestelling geplaatst, volgende dag voor 12uur geleverd

Peter je bent geweldig! Super bedankt voor je mooie beoordeling. Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je upgrade en graag tot ziens ๐Ÿ’™

Goede en snelle service! Beter kunnje niet wensen als klant! Egt een aanrader! Bewijs, kameraad van mij heeft ook een intake besteld

Wauw, wat ben je een topper Michael. Super bedankt voor je mooie beoordeling ๐Ÿ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de mooie Ramair intake upgrade en graag tot ziens.

Snel, goede service!

Bestelling goed toegekomen en alles naar behoren. Aanrader dus. ik zal hier nog bestellen!

Super bedankt voor je mooie beoordeling Bram. Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de RacingLine gasveer en graag tot ziens. ๐Ÿ’™

Helemaal happy

Juiste product binnen gekregen en hele snelle levering! Ik ben super tevreden.

Je bent een topper Marco! Super bedankt voor je mooie beoordeling ๐Ÿ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je mooie Ramair upgrade en graag tot ziens.

Vriendelijke shop

Zeer prettig en goede producten. Persoonlijke noot bij de levering geeft goede indruk.

Super bedankt voor je mooie beoordeling Jan David ๐Ÿ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de GFB Upgrade en graag tot ziens.

Mijn pakketje kwam mooi optijd

Het werkt goed

Super bedankt voor je mooie beoordeling Marco ๐Ÿ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de cleaner en graag tot ziens.

mooi spul

ziet er goed uit, mooi verpakt, keurige instucties en werkt ook nog eens goed

Super bedankt voor je mooie beoordeling Bas ๐Ÿ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je upgrade en graag tot ziens.

Zeer correct en efficiรซnt

Top ervaring met tuned24 gratis geurtje voor in de wagen super goed verpakt en op tijd geleverd

Super bedankt voor je mooie beoordeling Jimmy ๐Ÿ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je mooie nieuwe upgrades en graag tot ziens.

Super, vriendelijke kerels en snelle levering

Vorige week bij deze 24tuned wat spullen besteld, na 50min had ik door dat ik andere stukken moest hebben. Ondanks dat het bijna 17u was. Heb ik dit via hun klantendienst nog kunnen rechtzetten. Ze hebbenik dezelfde dag nog de nieuwe juiste spullen nog ingepakt en voor 17u verzonden, zodat ik ze de volgende dag al had. Hier koop ik nog onderdelen.

Super bedankt voor je mooie beoordeling Benjamin. Zo fijn dat alles naar tevredenheid is ๐Ÿ’™ Geniet van je Ramair onderdelen en graag tot ziens.

Heel klant vriendelijk

Heel beleefd naar de klant toe

Super bedankt voor je mooie beoordeling Bente ๐Ÿ’™ Je bent een topper! Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met al je mooie nieuwe upgrades en graag tot ziens.

Topppp

Jij bent top Quinten ๐Ÿ’™ Super bedankt voor je mooie beoordeling. Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je mooie Oettinger upgrade en graag tot ziens.

Kan beter

Heb betaalt voor 3x pipercross cleaners en krijg er maar 1 opgestuurd? Vergissing laat ons hopen.

Oei daar is iets misgegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling Tino. Onze excuses! Er zijn nu 2 cleaners naar je onderweg ๐Ÿ˜ Bij problemen of vragen mag je altijd gerust met ons chatten via onze webshop, social media of via de e-mail. Dan kunnen we je nog sneller helpen. Alvast veel plezier met de cleaners en de mooie Pipercross sportluchtfilter ๐Ÿ’™

Ondanks de wat langere levertijd een top ervaring.

Zoals de titel omschrijft. Het wachten op mijn product duurde naar mijn mening iets te lang. Hierop volgend had ik een mail gestuurd. Sander antwoordde snel en dook erin voor mij. Binnen 3 dagen kwam het pakket aan met een persoonlijk geschreven excuus briefje. De persoonlijke aanpak en het goede contact maakt dat ik mijn volgende bestelling weer bij 24tuned zal plaatsen. Nogmaals dank voor de goede zorgen.

Super bedankt voor je mooie beoordeling Jurrien ๐Ÿ’™ En natuurlijk bedankt voor je geduld en begrip. Veel plezier met je mooie upgrade en graag tot ziens.

Bardzo szybka wysyล‚ka miล‚o otrzymaฤ‡ imienna karteczkฤ™ i zapach do auta

• Poleciล‚byล› nas? Yes

Thank you very much for your beautiful review Mariusz ๐Ÿ’™ We are so happy that you are happy. Enjoy the HF Series upgrade!

Toppers!!

Snelle levering top producten!.

Superbedankt voor je mooie beoordeling Galib ๐Ÿ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je mooie Ramair & GFB upgrade en graag tot ziens.

Alles prima verlopen

Goede service, kom zeker terug!

Zo fijn dat alles naar tevredenheid is Jan ๐Ÿ’™ Super bedankt voor je mooie beoordeling! Veel plezier met de mooie RacingLine verlagingsveren.

Was het wachten waard

Pro Ram bestled voor mijn project. Deze had een iets langere levertijd dan normaal. Maar ik werd keurig op de hoogte gehouden over mijn bestelling.

Super bedankt voor je mooie beoordeling Peter ๐Ÿ™ Veel plezier met de mooie PRORAM luchtfilter en graag tot ziens. ๐Ÿ’™

Geleverd zoals t beschreven staat

Super bedankt voor je mooie beoordeling Dennis. Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de mooie Ramair Performance air intake en graag tot ziens ๐Ÿ’™

Snel service!

Suoer bedankt voor je beoordeling Bogdan ๐Ÿ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de ruitenwisser delete en graag tot ziens.