Kleine bestelling met grote zorg klaar gemaakt

Snelle levering goed verpakt leuke attentie er bij Kan dit bedrijf zeker aanbevelen

Het totale plaatje is top, de bestelling word heel persoonlijk gemaakt

Zeer positief.

correcte service en levering!

alles correct en vlot verlopen met een persoonlijke attentie!

Snelle levering en eenvoudige montage

Super goed en super snel

Goede kwalitijd en snelle levering

Goed en snelle service

Ik heb een GFB DV+ besteld die sneller binnen was als verwacht, verwachte levertijd was 24 Juli maar hij was 21 Juni al binnen.

Dit is een heel goed bedrijf , snelle leveringen en top kwaliteit geleverd met nog extra’s . Deze mannen zijn top top kerels antwoorden snel en klantvriendelijk.

Heel leuke ervaring met 24tuned van service tot prijs kwaliteit verhouding!

Goed geholpen duidelijke afspraken top bedrijf

Snelle afhandeling en duidelijk over bezorging

Jij bent top Hidde. Super bedankt voor je mooie beoordeling πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je Bull-X Downpipe en graag tot de volgende keer. πŸ™

Best client treatment!

Pleasure to be a client of this incredible shop!

You make us really happy Ruben! πŸ˜ƒ Thank you so much for your beautiful review! So happy that you are happy. Enjoy your awesome new upgrades and see you the next time πŸ’™

Een goede ervaring alle aangekochte spullen heb ik indien nodig de juiste informatie over kunnen krijgen.

Zo fijn dat alles naar tevredenheid is Kristof. Super bedankt voor je mooie beoordeling πŸ™. Veel plezier met je upgrades en graag tot de volgende keer ❀️

Super bedrijf

Top service, snelle reacties, snelle levering tegen een scherpe prijs

Super bedankt voor je mooie beoordeling Mike πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je mooie upgrades en graag tot de volgende keer πŸ™

Geweldige website!

24Tuned heeft een ruim assortiment, is scherp geprijsd en levert snel. al mijn tuningspullen bestel ik hier. Ook de persoonlijke kaartjes en soms een geurhanger laten blijken dat je gewaardeerd wordt als klant. Zeker een aanrader deze website :)

Wat worden we toch gelukkig van je beoordeling en van jou Giovanni! πŸ’™ Super bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met al je mooie RacingLine en Maxton Design upgrades en graag tot de volgende keer.

Vlekkeloze ervaring

Het artikel wat ik gekocht heb (de ram air luchtfilter set voor de 1.8 20vt) was het goedkoopste geprijsd en sneller binnen dam verwacht. Kom snel weer terug om wat te kopen!

Bart je bent geweldig. Hartstikke bedankt voor je beoordeling. πŸ™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je Ramair Intake kit en graag tot de volgende keer!

Alles goed verlopen

Snelle communicatie bij vragen

Super bedankt voor je beoordeling Juan πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je mooie MST Performance intake en graag tot de volgende keer πŸ™

Goed!

Zou graag nog wel nieuwe stickers ontvangen voor op de auto.

Super bedankt voor je beoordeling Patrick πŸ™ We sturen je even een mailtje over de stickers. Veel plezier met de RacingLine R600 intake en graag tot de volgende keer πŸ’™

Super geregeld

Snel geleverd, een persoonlijk kaartje erbij, goed bezig

Zo fijn dat alles naar tevredenheid is Govert. Super bedankt voor je mooie beoordeling πŸ’™ Veel plezier met de HF-series muffler delete en graag tot de volgende keer πŸ™

Goed en zeer snel geleverd!

Heb verschillende artikelen gekocht deze waren zeer snel geleverd!

Je bent geweldig Danny! Super bedankt voor je mooie beoordeling πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Heel veel plezier met al je mooie nieuwe upgrades en graag tot ziens!

Super snelle service. Alles zat netjes verpakt en er zaten nog wat extra's bij. Nick! Nog bedankt voor de hulp en het persoonlijk geschreven kaartje! Als ik weer wat nodig heb, is de keuze snel gemaakt. 24TUNED !!!! ⭐⭐⭐⭐⭐

Andy je bent helemaal geweldig! Super bedankt voor je mooie beoordeling. Zo fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Tot de volgende keer πŸ’™πŸ˜ƒ

De service is prima en het pakketje was leuk om uit te pakken.

Ik vind het echt heel leuk dat er een gepersonaliseerd kaartje bij zit en een zakje snoepjes. Dat zet toch de extra stap vergeleken met andere bedrijven. De insta filmpjes van het inpakken zijn ook heel leuk groetjes CornΓ© kraaijveld Opel Corsa opc

CornΓ© je bent geweldig. Hartstikke bedankt voor je mooie beoordeling πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je Ramair PRORAM filter en graag tot de volgende keer. πŸ™

Goed service Leuk extraatje Duidelijk informatie Ik ga vaker bestellen bij 24tuned

Wat worden we toch gelukkig van je beoordeling Martijn πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Super bedankt voor je beoordeling en graag tot de volgende keer. πŸ™

F*cking awesome super happy

Installing the cold air intake was super easy and bring a ton of joy, sounds so good!! And the throttle respond is better. Absolutely love and looks dope.

So happy to read your review Nisha ❀️ And so happy that you love the new Ramair Intake upgrade. Have fun and till the next time πŸ˜€

Snelle vriendelijke service

Ik heb gezien dat jullie net een stapje extra doen voor de klant (instagram/kaartje) En dat bevalt me zeer goed en zal vaker bij jullie bestellen

Wat worden we gelukkig van je beoordeling Cyril! Super bedankt ervoor ❀️ Veel plezier met de cleaning kit en graag tot de volgende keer πŸ™

Positieve ervaring, ook goede communicatie

Doordat jullie wat leveringsproblemen hadden, kreeg ik een mail met de vraag of er een alternatief aangeboden kon worden. Hier gelijk op gereageerd en de volgende dag de spullen is huis! Chapeau!!

Zo fijn om te lezen dat je tevreden bent met je nieuwe intake Wesley. Super bedankt voor je mooie beoordeling ❀️ Veel plezier met je upgrade en graag tot de volgende keer πŸ˜€

Top service en producten

Fijne ervaring zeker vaker hier bestellen. Goeie service en klant gericht! Gr jeroen

Wat een super mooie beoordeling Jeroen! πŸ™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je mooie Ramair Intake upgrade en graag tot de volgende keer ❀️