Uitstekende service en snelle service voor een scherpe prijs!

Ik heb hier al een aantal bestellingen gedaan en deze erg netjes ontvangen met een persoonlijk bericht erbij. Erg goede service en contact. Ook voor vragen kun je hier terecht en je ontvangt snel antwoord.

top service

op aanbeveling van vrienden hier mijn air intake besteld eerst vragen aan 24tuned of het allemaal wel kon hierbij hebben hun echt top mee geholpen dus ik ben echt dik maar dan ook dik tevreden team 24tuned bedankt voor de top service

Zeer snelle verwerking

Zeer snelle verwerking en opsturen van mijn bestelling. Ook met veel zorg ingepakt.

Goede ervaring!

Netjes op de hoogte gehouden via email. bezorging in de avond en live tracking wat perfect is voor mij. Producten netjes binnen gekregen en een persoonlijk kaartje en luchtverfrisser voor in de auto! Zie je niet vaak meer een extratje! Bedankt!

Top service!

Snelle levering, vriendelijk kaartje bij de verpakking. Top service!

Veel verstand van auto’s Goede hulp Neem de tijd voor je Snelle levering Goede kwaliteit

goede service en uitleg.

Nvt

Gewoon super !!!

Netjes optijd aangekomen,vriendelijk personeel,gewoon top matriaal

Hartstikke bedankt voor je review Mike. We zijn erg blij om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Veel rijplezier met de Intake Kit en graag tot de volgende keer ;)

Ik heb een lambda faker besteld bij 24tuned en kwam met erg snelle levering en optijd door de kleine verpakking paste het mooi door de brievenbus en het persoonlijke bedank briefje vond ik helemaal mooi echt een aanrader gr dylan

Hartstikke bedankt voor je review Dylan. Erg fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de Lambda Spacer en graag tot de volgende keer.

Leuke website en carterplug snel geleverd. Met een persoonlijke boodschap op een kaart erbij. Top!

Hartstikke bedankt voor het schrijven van een review Niels. We zijn erg blij om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de carterplug en graag tot de volgende keer.

Snelle en goeie levering van producten.

Hartstikke bedankt voor je review Arno. We zijn erg blij dat alles naar tevredenheid. Veel plezier met de bestelde onderdelen en graag tot de volgende keer :)

Goed bedrijf! Handelt heel snel en correct.

Hartstikke bedankt voor het schrijven van een review Idris. We zijn erg blij dat alles naar tevredenheid is verlopen. We helpen je graag in de toekomst en zien je graag winkelen bij 24TUNED.

Goeie prijs kwaliteit verhouding

Hartstikke bedankt voor het schrijven van een review Lorenzo. We zijn erg blij om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met het bestelde onderdeel en graag tot de volgende keer.

Het juiste onderdeel tegen een prima prijs. Snel verzonden en zelfs een persoonlijk kaartje erbij. Helemaal top!

Hartstikke bedankt voor je review Dolf. We zijn erg blij om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier het bestelde onderdeel, de beste wensen voor 2022 en graag tot de volgende keer :)

Simpelweg goed

Snelle levering, persoonlijke boodschap en ook precies wat geadverteerd werd is geleverd.

Hartstikke bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met het bestelde onderdeel, de beste wensen voor 2022 en graag tot de volgende keer.

Duidelijk advies en snelle service.

Eerste bestelling gedaan. Snelle levering en prima in orde. Goeie kwaliteit producten. Vragen worden snel beantwoord en krijg duidelijk advies over de mail.

Hartstikke bedankt voor je review Rick. We zijn erg blij om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de bestelde upgrades, de beste wensen voor 2022 en graag tot de volgende keer.

Top service en super snelle levering!

Smorgens vroeg een ramair intake voor mijn mk5 gti besteld en dezelfde avond nog binnen! Bij het installeren bleek een montageplaatje te ontbreken dat na een berichtje aan 24 tuned meteen is nageleverd! Top service! Bestel er zeker weer!

Hartstikke bedankt voor je review Sjoerd. Erg blij om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met de Ramair air intake, de beste wensen voor 2022 en graag tot de volgende keer.

Top winkel

24Tuned is een topper! Brede assortiment, scherpe prijzen, snelle levering, netjes ingepakt! Bedankt!

Hartstikke bedankt voor je review Jan. Erg mooi om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de RacingLine upgrades! Alle goeds voor 2022 en graag tot de volgende keer.

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en veel keuze in producten.

Hartstikke bedankt voor je review Nick. We zijn erg blij dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de luchtfilter. Alle goeds voor 2022 en graag tot de volgende keer.

Top bedrijf!

Hele goede ervaring met dit top bedrijf, alles heel duidelijk en snelle levering!!

Hartstikke bedankt voor je review Turgay. We zijn erg blij dat alles naar tevredenheid is. Bedankt voor al je bestellingen en veel plezier met de mooie upgrades. Alle goeds voor 2022 en graag tot de volgende keer :)

Vriendelijk

Klantvriendelijk, goede communicatie, betrokken bij hobby’ van de klant en doet veel leuke dingen via Instagram.

Hartstikke bedankt voor je review Glenn. We zijn erg blij om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de RacingLine upgrades. Het is een ware plezier om onder jouw motorkap te kijken! Alle goeds voor 2022 en graag tot de volgende keer :)

Goeie en snelle bezorgtijd

Ik had een 3 inch uitlaat klem nodig. Overal gekeken en nergens kunnen vinden, totdat ik 24tuned tegen kwam. Zij hadden elke merk en maat uitlaatklem voor me.

Hartstikke bedankt voor je review Mehmet. Erg mooi om te elzen dat alles naar tevredenheid. Veel plezier met de Bull-X uitlaatklem! Alle goeds voor 2022 gewenst en graag tot de volgende keer.

Super goede service en snel geleverd

Super makkelijk te bestellen en mega tof de story op insta dat jullie hebben geplaatst!

Hartstikke bedankt voor je review Zidane. Erg mooi om te lezen dat alles naar tevredenheid is en je ons ook op Instagram volgt. Veel plezier met de HF-series upgrades, alle goeds voor 2022 gewenst en graag tot de volgende keer :)

Goede ervaring

Het product was snel binnen en in goede staat ik ben zeer blij

Hartstikke bedankt voor je review Bart. Erg leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de turbo inlet, alle goeds voor 2022 gewenst en graag tot de volgende keer.

Snel geleverd en netjes verpakt, top!

Hartstikke bedankt voor je review Robin. Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Alle goeds voor 2022 gewenst en graag tot de volgende keer.