The best

The fastest delivery and best customer service

Super snel geleverd en weer top zoals altijd!

Goeie kwaliteit .

Nick en Max zou goeien vrienden. Zij hebben mij geholpen met alles. Met vragen die ik stelde.

Super blij mee

Super blij mee nadat ik had besteld werd ik goed op de hoogte gehouden ik ga snel nog een keer bestellen XD

Product is goed! Alleen jammer dat er geen goede auto specifieke instructies bij zitten.

Mooi product montage handleiding nirt zo duidelijk

Produst was netjes

Fast service friendly company

Besteld en binnen de 5 werkdagen geleverd top toch

Ik had een vraag dus eerst eens via facebook hen gecontacteerd, goeie info gekregen, vriendelijke communicatie, dan het onderdeel besteld en is mooi en correct geleverd geweest. Dik in orde!

Prettig

Mooie online winkel,overzichtelijk en kwaliteits spullen. Snelle levering en altijd een persoonlijk kaartje

Toppie

Top, snelle levering netjes opgestuurd

Top service Snelle levering

Qua opsturen en snelheid van het leveren ben ik zeer tevreden

Qua product ben ik wel wat teleurgesteld. Ik heb meerdere dingen van Maxton gehad en altijd is het in zwart glans geweest. Alleen dit is in matzwart en daar ben ik zeer teleurgesteld over De diffuser is verder Perfect en past ook heel erg mooi maar is helaas niet in glans zwart, wat ik wel verwacht had. Dus jammer, dat had ik liever geweten . Dan had ik het waarschijnlijk niet gekocht.

Geen spijt want het is top kwaliteit!!!

Zeer tevreden met de de aankoop van de Forge dump valve voor mijn focus st280 mk4. Zoals omschreven perfecte pasvorm en zonder kwaaltjes. De levering liet iets langer opzich wachten maar alles kwam goed. Een pluspunt is dat de communicatie vlot verliep en dat alle vragen beantwoord werden. Dus 24tuned is een aanrader voor het aankopen van upgrades voor u wagen!!!

perfect!

het werdt goed geleverd. pakje was duidelijk goed verpakt. instructies waren ook duidelijk. fijne ervaring

Uitstekend!

Heb een uitgebreid r600 intake paket besteld en alles is na 1 werkdag al netjes thuis bezorgd !

Goed onderdeel en snelle levering

Bedrijf met passie!

Voor mijn Golf 8 R had ik vanuit 3 bedrijven 3 performance onderdelen bestelt waarbij 24tuned de snelste en beste levering heeft. Ook nog een handgeschreven kaartje erbij gekregen, hart voor de zaak

Super artikel

Ik had mijn cold air intake besteld en deze was de volgende dag al binnen super bedankt

Betrokken verkoper

Besteld bij 24 Tuned. Altijd netjes binnen de aangegeven data mijn product binnengekregen. Daarnaast een kaartje ontvangen als dank voor bestelling.

Snel, goed geprijsd en op voorraad

Goede service en erg klantbindend

Netjes afgehandeld

Goed vertrouwen.

Zeer goed en snelle levering

Zeer tevreden, goede uitleg van het artikel op de website en makkelijk te bestellen en snel geleverd, zeker aan te bevelen.

Perfect.

Tevreden met de levering, enige nadeel was de lange levertijd van ruim 4 weken ipv de geschatte 3 weken omdat dit artikel nog niet leverbaar was helaas. Ook de levering van DPD was 2 dagen later, maar was al blij dat het sowieso geleverd was met DPD. Maar niet te min was het allemaal het wachten waard voor de nieuwe GFB DV+ T9388 voor mijn Mercedes. Goed en vriendelijk contact en snel antwoord op je vragen. Absoluut een aanrader.

Super snelle levering

Communicatie is zeer goed wel via Instagram maar ze reageren snel

Bedrijfsgegevens

Tromputte 9

6269 BC Margraten

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.