The product is the same as the pictures, delivered very fast and installation was very easy.

Goede duidelijke website en goede service

De website is duidelijk en informatief! Als je twijfels had in het bestellen van een product, dan werden die weggenomen door de begeleidende info. Na bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden wat de status is en wanneer je product wordt geleverd. Bestelde producten zijn van A kwaliteit. Gewoon goed!

Het onderdeel was binnen 2 dagen al in huis en de pasform is perfect zoals ook aangegeven! Heel leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat!

Perfect product, het klinkt heerlijk onder de motorkap, monteren was zo gedaan.

Top bedrijf

Gewoon top bedrijf spullen kwamen mooi op tijd binnen en leuke mailtjes wat het allemaal gewoon net een stukje leuker maakt

Goed product. Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat.

Hele snelle levering en ze hebben uitstekend top spul!

Rapide

De bonne qualité. Conforme à la description

Veel keuze en geweldige klantenservice!

Verschillende onderdelen voor mijn golf 7 besteld. Alles netjes en snel geleverd met gratis merchandise en persoonlijk geschreven kaart. Bij het installeren van de onderdelen liep ik tegen wat problemen aan, toen via instagram contact gehad met 24tuned…ik kreeg binnen 5 minuten een reactie met tips en installatie video's! Echt snel en uitstekend geholpen zodat ik verder kom met het installeren van de upgrades. Een dikke 10 voor klantenservice en een 10 voor levering en productkeuze

Wauw Glenn, je bent geweldig en bezorgt ons een glimlach! Superbedankt voor je geweldige beoordeling. Wat fijn om te lezen dat we je hebben kunnen helpen om die toffe Golf 7 van je nog toffer te maken. Heel veel plezier met al je upgrades en een hele fijne dag gewenst 💙😄

Top geregeld!

Alles past naar behoren en krijgt alles netjes afgeleverd. Ook snelle levering en eenvoudig te monteren.

Jij bent top, Thijmen! Superbedankt voor je leuke beoordeling 😄 Wat fijn om te lezen dat de Forge Motorsport Blow Off Valve goed past en je hier tevreden over bent. Geniet ervan en heel veel rijplezier gewenst 💙

Delivered quick, Part fit perfectly.

MST turbo elbow fit perfectly and was cheaper than anyone else! This is a great company. Cheers

So happy to read that you are happy David 😄 Thank you so much for your great review 💙 Enjoy your MST Performance High flow turbo elbow and have a wonderful day.

Snelle levering! Goed info!!

Juiste info op de site en snelle levering!!

Heel erg bedankt voor je toffe beoordeling Bregt 😄 Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je Pipercross filter upgrade en heel veel rijplezier 💙

Snelle levering en heel persoonlijk met hand geschreven kaart. Duidelijke beschrijving. En na de levering nog interesse tonen of alles gelukt is.

Wauw, superbedankt voor je toffe beoordeling Marcel 💙 Zo fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet lekker van je Ramair Performance intake en een geweldige dag gewenst 😄

Nog een persoonlijke kaart erbij gehad ook, moet niet gekker worden hehe

Je bent geweldig Amir. Superbedankt voor je leuke beoordeling! Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Heel veel plezier met de GFB DV+ en veel rijplezier 💙😄

Top product

Gemakkelijk te installeren

Superbedankt voor je beoordeling Jurgen 😄 Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de RacingLine upgrades. Geniet ervan en heel veel rijplezier gewenst 💙

Gewoon goed zoals altijd!

Goed verpakt en snel geleverd.

Superbedankt voor je mooie beoordeling Mohammed! Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Altijd leuk om je weer te zien winkelen bij ons. Geniet van je upgrades en je auto 💙😄

Zeer tevreden met product en service!

Zeer tevreden met product en nog snel geleverd ook. Service is TOP! Werd heel goed geholpen en geadviseerd welke verlagingsveren het beste bij mijn auto horen. Product en 24TUNED zijn absoluut een aanrader! Product: Cobra Suspension verlagingsveren - 25mm - Golf 6

Nee Robert, jij bent top! Wat geweldig om te lezen dat de Cobra Suspension verlagingsveren goed bevallen. Superbedankt voor je mooie beoordeling en heel veel rijplezier gewenst 💙😄

Snelle levering. En fijn contact.

Superbedankt voor je leuke beoordeling Patrick! Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Heel veel plezier met de Forge Motorsport High Flow Turbo inlet 💙😄

Top service en super snel

Ik had snel een intake nodig voor me b58. Ze hebben me geholpen van a tot z. Volgende dag had ik hem al binnen Top top service

Jij bent top Ricardo! Superbedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je toffe Ramair PRORAM Carbon intake en een geweldige dag gewenst 💙😄

Snelle en goede service,

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is Tom 😄 Superbedankt voor je toffe beoordeling. Geniet van je CTS Upgrade bobines en een geweldige dag gewenst 💙

top service

top materiaal en service, zeer hartelijk bedankt

Jij bent top Rudy! Superbedankt voor je geweldige beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je toffe Bull-X sportuitlaat en een mooie dag gewenst 💙😄

Super snelle service

Uitstekende kwaliteit, snelle levering en prima prijs

Superbedankt voor je toffe beoordeling Andre! Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is en de CTS Bobines goed bevallen. Geniet ervan en een geweldige dag gewenst 💙😄

Duidelijke omschrijving en zeer snelle leverering

Product is precies zoals omschreven op de site, echter stond er bij dat de levertijd misschien 2 weken zou zijn maar toch kwam het pakket binnen 24 uur thuis. Zeer tevreden met deze site! Echt een aanrader!

Wauw Tom, wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Superbedankt voor je leuke beoordeling. Geniet van je Ramair PRORAM filter en een geweldige dag gewenst 💙😄

Mooi geluid

In de beschrijving stond past perfect voor polo 6R met een beetje duwen en trekken er tussen gekregen wel jammer dat er geen installatie beschrijving bij zat maar ziet er mooi uit

Superbedankt voor je beoordeling Michael 💙😄 Wat fijn om te lezen dat het gelukt is met monteren en het geluid goed bevalt. Je feedback omtrent de handleiding gaan we meenemen. Geniet van je toffe intake en een geweldige dag gewenst.

Heb 2 filters besteld voor mijn motor Duidelijke website Eenvoudig bestellen en betalen Filters waren snel geleverd

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is Erwin. Superbedankt voor je toffe beoordeling. Geniet van je Ramair PRORAM filters en een geweldige dag gewenst 💙😄

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.