Vriendelijke Mensen bij dit bedrijf

Ben goed op de hoogte gehouden met de levering Snel antwoord op de e-mail Fijn zaken gedaan Een product die goed past en is van goede kwaliteit is Kan dit bedrijf zeker aanbevelen

Pracht product.

Geweldig mooie uitlaatsierstuk geleverd gekregen. Helaas door al het gedoe rond Covid19 waardoor alles wat langer duurt, toch nog geleverd en helemaal naar mijn zin. Bedankt voor alle communicatie tussendoor. Een tevreden klant.

Dankjewel Koos voor de review. Ook bedankt voor je begrip en geduld rondom de vertraging in levering door Covid19. Graag tot ziens!

Prima levertijd, overzichtelijk besteld en een top insta account van de beheerder ;) groeten @cupra_mk2

Een professionele zaak, met een top eigenaar.

Een zeer gastvrije sfeer. En nu nog steeds zeer tevreden over de chiptuning aan mijn auto.

Goede dienst

Zeer fijne ervaring met hun hersteldienst voor keramische remmen. Kostentechnisch zeer gunstig en ook een kwalitatieve oplossing voor het vervangen van mijn keramische remmen. Zeker een aanrader voor andere Porsche rijders

Snelle service en goede afhandeling.

Alhoewel de service top was, had een handleiding in dit geval geen overbodige luxe geweest.

Product besteld, zeer snel geleverd. Plannen gewijzigd waardoor product overbodig werdt. Snelle retour en terugbetaling. Echt top geregeld!

Zeer kwalitatieve producten en een snelle levering. Producten hebben goede pasvorm en zijn zeer netjes verpakt en afgewerkt. Zeker een aanrader om hier nog eens te bestellen.

Correcte verwerking

Zeer snel geleverd en super verpakt

Pluspunten

Snelle levering Prima contact met de verkopers Makkelijk dat je met overschrijving kan betalen

Pluspunten

Heel goede service, snelle reactie, goede prijzen. Top!

Pluspunten

Altijd bereid om te helpen! En hele snelle service keer op keer!

Pluspunten

Het pakket was snel binnen

Ze zouden me een mail sturen wanneer het pakket verzonden was, dit is niet gebeurd en kon dus het pakket niet volgen

Hallo Mathias, Ik zie inderdaad dat er geen e-mail verzonden is door ons systeem. Dit gaat altijd automatisch. Door een storing in het systeem zijn deze dag geen e-mails verstuurd. Ondanks de storing is het pakket binnen 1 dag geleverd. Heel veel plezier met je aankoop. En bedankt voor je bestelling ;)

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering, goede artikelen

Pluspunten

Hele snelle levering, product zat heel goed verpakt zodat het niet kon beschadigen. Zou zeer zeker opnieuw hier bestellen en andere dit bedrijf aanraden!

Pluspunten

Goedde verzending snel netjes gebruiksaanwijzing

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over de service! Goed contact gehad met de verkoper. De Tesla spoiler had een zeer goede pasvorm. Zeer positief over de kwaliteit van deze spoiler.

Pluspunten

Super goede klantenservice en een transparante bestelling. De hoge kwaliteitsproducten die aangeboden worden op de website krijg je met een snellere levering thuis verzonden. Zeker een aanrader en zal zeker in de toekomst niet twijfelen om meerdere bestellingen te plaatsen.

Pluspunten

Kwaliteitsproducten, snel geleverd, goede service. Advies per e-mail was ook compleet en eerlijk. Ook fijn dat ik mijn spullen kon laten inbouwen bij een van hun vertrouwde inbouwpartners.

Pluspunten

snelle levering en snelle reacties op e-mails. Producten waren van zeer goede kwaliteit en netjes ingepakt.

Pluspunten

Duidelijk,snelle levering

Foto's van het eindresultaat zou fijn zijn dat je iets niet op de gok koopt

Berste Lars, bedankt voor je tip. Wij streven ernaar om je zo volledig als mogelijk te informeren. Er is een functie in onze webwinkel die het mogelijk maakt om foto's te uploaden van het gemonteerde product. Misschien was dit bij jouw product nog niet gedaan. Vriendelijk vragen wij jou dan ook om de eerste te zijn om foto's van het gemonteerde product te uploaden onderaan de productpagina. Zo help je niet alleen ons, maar ook andere website bezoekers. We zijn benieuwd naar je foto's.

Pluspunten

Snelle levering, en goed geholpen met al mijn vragen.