Zeer vriendelijke en snelle communicatie.

Producten nergens beter verkrijgbaar in NL en omstreken dan bij 24 Tuned! Super bedankt voor de snelle reactie en bezorging. Kan niet wachten om weer mijn volgende upgrade (bestelling) te plaatsen. Tot later, Thanks.

Vriendelijk, snel geleverd, alleen maar kwaliteit merk producten.

Past perfect

Mooie passing van de slang

Superbedankt voor je beoordeling Mark πŸ’™πŸ˜„ Helemaal top om te lezen dat de Forge Motorsport upgrade goed bevalt. Geniet ervan en een geweldige dag gewenst.

Werkt perfect bedankt

Jij bedankt Mario! Superbedankt voor je beoordeling πŸ’™πŸ˜„ Zo fijn om te lezen dat de Ramair Performance intake goed bevalt. Geniet ervan en heel veel rijplezier.

Snelle levering en snelle contact

Toffe bedrijf, doen met passie hun werk. Beantwoorden vragen snel en duidelijk. Zijn erg behulpzaam. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van je bestelling, en de spullen worden ook heel snel geleverd.

Jij bent tof, Zeki! Superbedankt voor je geweldige beoordeling πŸ’™πŸ˜„ Wat leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je RacingLine, Milltek en GFB Upgrades. Heel veel rijplezier!

Snelle levering en goed service mooie en duidelijk website

Superbedankt voor je leuke beoordeling Pascal πŸ’™πŸ˜„ Heel leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je toffe Forge Motorsport upgrades en heel veel rijplezier gewenst.

Goed, snel en eerlijk geholpen !!

Had een paar vragen over een cold air intake , netjes en snel andwoord gekregen over de mail top ! Toch voor een inleg sport filter gegaan van ramair Snelle levering en past perfect erg blij mee ... Thanks Niels

Jij bedankt Niels! Superbedankt voor je leuke beoordeling πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen adviseren in je zoektocht. Geniet van je Ramair PRORAM sportluchtfilter en heel veel rijplezier gewenst.

Was snel geregeld

Was snel geregeld donderdag besteld dinsdag binnen Bedank jongens Mvg tv

Jij bedankt! Superbedankt voor je leuke beoordeling πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van de Forge Motorsport upgrade en heel veel rijplezier gewenst.

Snel goede services kwaliteit.. Gewoon perfect ben blij met de eerste bestelling en er komen meer bestellingen aan haha. Het leukste van alles is de geschreven kaartje toppertje

Je bent een topper Bjorn! Superbedankt voor je leuke beoordeling πŸ’™πŸ˜„ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je CTS en NGK upgrades en een geweldige dag gewenst!

Ervaringsniveau bovengemiddeld!

Verwachtingen worden vooraf goed gemanaged, leveringstijd zelfs nog een dag eerder dan gepland! Persoonlijke boodschap in het pakket en continu op de hoogte gehouden van de status tijdens het proces. Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. Go 24 Tuned!

Wauw Rico, superbedankt voor je geweldige beoordeling πŸ’™πŸ˜„ Wat leuk om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van al je toffe CTS Turbo upgrades en héél veel rijplezier gewenst.

Prima ervaring goede communicatie over de levering en netjes verpakt

Ik heb een goede ervaring gehad met mn aakopen. Alle leveringen prima gecommuniceert en telkens een mailtje als er wat meer bekent was. De producten zaten prima verpakt en het persoonlijke handgeschreven kaartje maakte de levering compleet. Mijn mening is niks veranderen en ga zo door! Bedankt voor de goede ervaring en succes met jullie voortgang. Mvg zico niemeijer

Superbedankt voor je toffe beoordeling Zico πŸ’™πŸ˜„ Zo fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je upgrades en een geweldige dag gewenst.

Lang moeten wachten maar een TOPproduct

Gezien het product een probleem had bij de fabrikant waardoor de wachttijd wat langer duurtde, is het product echt geweldig en zeer makkelijk te installeren met een klein beetje autokennis.

Superbedankt voor je leuke beoordeling Keith πŸ’™πŸ˜„ Supersorry dat het langer heeft geduurd dan verwacht. Gelukkig was het het wachten waard en ben je helemaal blij met je intake upgrade. Geniet ervan en heel veel rijplezier gewenst.

Uitstekende communicatie + vlotte levering

Nadat ik mijn eventuri Carbon air intake besteld had werd ik netjes op de hoogte gebracht met een persoonlijke mail dat er een klein beetje vertraging ging opzitten. Hiermaar gebruik van gemaakt om even wat bijkomende informatie te vragen aan 24tuned in verband met extra updates. En ook hier hebben ze mij heel goed bijgestaan met een duidelijke uitleg. Dus zogezegd zo gedaan en de turbo inlet ook bij besteld. Dit werd allemaal netjes samen geleverd. Hierbij raad ik 24tuned zeker en vast aan !

Dylan, je bent geweldig πŸ’™πŸ˜„ Superbedankt voor je leuke en uitgebreide beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je Eventuri upgrades en heel veel rijplezier gewenst.

Snelle levering en goede service

Leuk dat er een persoonlijk geschreven kaartje in de doos er bij zat! Dit heb ik nog nooit meegemaakt

Superbedankt voor je toffe beoordeling Stefan πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van de Eventuri carbon fiber intake en een geweldige dag gewenst.

1 woord, Top!!

Nieuwe inlaat-set gekocht voor mijn golf 7,5. - Een goede beschrijven of het zou moeten passen. - Bestelling kwam 1 dag eerder dan verwacht. - Netjes ingepakt. - Een handgeschreven kaart met een leuk bericht. Ik zou het mijn vrienden zeker aanraden!

Jij bent helemaal top, Sinan πŸ’™πŸ˜„ Superbedankt voor je geweldige beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van al je toffe nieuwe upgrades en heel veel rijplezier gewenst.

Super snelle levering en product zoals omschreven

Levering was binnen 24 uur al binnen en product was zoals omschreven. Super blij mee!

Superbedankt voor je leuke beoordeling Kay πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn dat je blij bent met je Ramair upgrade. Geniet ervan en een geweldige dag gewenst.

Goede prijs, vriendelijk personeel en snel verzonden

Duidelijke (mannen) website. Je zoekt wat je wil hebben en gaat weer door. Alles staat duidelijk opgesteld en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Ook via instagram kreeg ik een filmpje binnen dat mijn bestelling werd ingepakt, erg leuke toevoeging!

Superbedankt voor je geweldige beoordeling Henrico πŸ’™πŸ˜„ Zo fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je toffe Ramair Performance intake en heel veel rijplezier!

Snel en betrouwbaar

Snelle levering Product netjes verpakt Hoogwaardige kwaliteit!

Justin, superbedankt voor je toffe beoordeling πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je Bull-X upgrade en een geweldige dag gewenst.

Super service binnen 30min verzonden

Super service van 25Tuned Dankjewel

Jij bedankt Chris! Superbedankt voor je leuke beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je luchtfilter en een geweldige dag gewenst πŸ’™πŸ˜„

Dpd problemen

Helaas mijn bestelling nog niet mogen ontvangen, maar dit ligt waarschijnlijk aan de DPD, aangezien ik door de mensen van 24Tuned super geholpen ben! Ik hoop mijn bestelling alsnog snel te ontvangen

Wat vervelend dat de levering langer heeft geduurd dan de bedoeling Dennis. Supersorry hiervoor! We hebben hier een melding van gemaakt. Ik zie dat je bestelling gelukkig inmiddels geleverd is. Heel veel plezier ermee en een geweldige dag gewenst πŸ’™πŸ˜„

Top om zelf temonteren!

Monteren als een onervaren monteur is super simpel, neem voor al de tijd en je kan met een uurtje de weg op! Top spul dus!!

Superbedankt voor je leuke beoordeling Damian. πŸ’™πŸ˜„ Wat goed om te lezen dat het gelukt is om je toffe Forge en MST upgrades zelf te monteren. Geniet ervan en veel rijplezier.

Top service!

Top service en heel behulpzaam als je iets niet weet of specifieke vragen hebt! Snelle reacties en snel verzonden! Als ik 10 sterren kon geven hadden jullie die gehad! Bedankt

Jij bent helemaal top, Khalid πŸ’™πŸ˜„ Superbedankt voor je leuke beoordeling. Heel fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je upgrades en heel veel rijplezier.

Snelle levering, goede producten, makkelijk bestelling plaatsen en een leuk kaartje van Nick :)

Jij bent top, Aleks πŸ’™πŸ˜„ Superbedankt voor je toffe beoordeling. Zo fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je Forge Motorsport upgrades en veel rijplezier!

Tot nΓΊ toe tevreden

Ik heb mijn pakje teruggestuurd en ik hoop dat ik de goeie terugkrijg . zelf de verkeerde besteld. Als ik dan de goede terug gestuurd krijgt ben ik zeer tevreden .

Superbedankt voor je beoordeling Ruud πŸ’™πŸ˜„ Ik zie dat je inmiddels het juiste artikel hebt ontvangen. Geniet ervan en een geweldige dag gewenst.

Uitstekend service

Bestellingen waren zeer goed ingepakt en Heel snel ontvangen en het allerbelangrijkste zeer erg klantvriendelijk

Superbedankt voor je toffe beoordeling GΓΆkmen πŸ’™πŸ˜„ Zo fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je Pipercross upgrade en een geweldige dag gewenst.