Goeie service en fantastisch personeel!

Wat een super goeie service! Ik heb het filter op vrijdagavond besteld en zaterdag was hij gewoon al binnen! Het briefje wat erbij zat die persoonlijk geschreven is met daarop een bedankje vond ik super! Dat doen niet veel bedrijven

Super bedankt voor je mooie beoordeling Justin πŸ’™ Je bent geweldig. Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je Ramair upgrade en graag tot ziens. πŸ˜„

Goed bedrijf Snelle levering

Heb daar een intercooler besteld. Goede en snelle levering

Super bedankt voor mooie beoordeling Tonnie πŸ˜„ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van de Wagner Tuning intercooler en graag tot ziens πŸ’™

Hele auto zit vol met producten van 24tuned dus dat zegt al genoeg denk ik Simpel betalen Snel binnen En makkelijk te installeren Top bedrijf

Allard je bent geweldig πŸ’™ Super bedankt voor je toffe beoordeling. Heel veel plezier met al je mooie upgrades op je mooie auto. Graag tot ziens.

Goede kwaliteit met snelle levertijden

Super overzichtelijke website met veel keuze, goede prijs-kwaliteit verhouding Binnen 1 dag geleverd wat echt super is Klantenservice reageerd snel en erg behulpzaam en denkt met je mee

Super bedankt voor je mooie beoordeling Maurits πŸ’™ Je bent geweldig! πŸ˜„ Heel veel plezier met al je mooie upgrades op je toffe auto. Graag tot ziens.

Besteld de ene dag, de andere dag al geleverd met een persoonlijke bedanking Top! Bedankt

Super bedankt voor je mooie beoordeling Ivender πŸ˜„ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. πŸ’™ Geniet van je mooie Ramair PRORAM intake en graag tot ziens.

Uitstekende service en prijs

Na wat zoeken naar het juiste onderdeel ben ik uiteindelijk op de site van 24Tuned terecht gekomen. Zij hadden hier hetgeen wat ik wilde voor een goede prijs en levertijd. Omdat ik nog twijfelde over wat ik exact wilde, heb ik toch maar even contact opgenomen met 24Tuned (en andere webshops). Binnen een paar uur, in tegenstelling tot de rest, had ik al een reactie waar ik ook wat mee kon. Ook kon ik makkelijk nog andere vragen stellen en kreeg ik een voor mij logisch advies. Uiteidenlijk mijn bestelling gedaan volgens het advies wat ze gaven. De verwachte bezorgtijd was enkele dagen, maar uiteindelijk heb ik het de volgende dag direct al binnen gekregen. Daarna nog een bestelling gedaan van een product met langere levertijd, deze was ook op tijd binnen. Bij beide bestellingen die ik gedaan heb, kreeg ik ook een handgeschreven kaartje met een persoonlijk bericht. Een leuk gebaar wat er zeker voor zorgt dat ik vaker bij ze ga bestellen. Zeker een aanrader!

Wauw Robin, super bedankt voor je mooie uitgebreide beoordeling πŸ™ Je bent geweldig! Wat zijn we blij dat alles naar tevredenheid is en we je hebben kunnen helpen met het vinden van de juiste upgrades. Heel veel plezier met je mooie nieuwe Ramair PRORAM Air intake en Alpha Competition upgrade. Natuurlijk graag tot de volgende keer πŸ’™

Snelle levering en veel keuze

Heb hier een sportfilter voor mijn auto besteld en ben tevreden. Snelle levering en niet te duur.

Super bedankt voor je mooie beoordeling Andre πŸ’™ Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je Pipercross sportluchtfilter en graag tot ziens.

Topproduct, echt een verbetering

Deze gascilininder is uiterest eenvoudig te monteren en is een echte upgrade; de motorkap van een Golf 8 is bepaald zwaar en met deze β€œgasveer” zo licht als een veertje. Je vervangt een M6 moertje door een M6 kogelkop van RVS 304 (electrolytische corrosie kun je voorkomen door keramisch vet op het M6 draadeindje aan te brengen). De cilinder is 830mm hart-op-hart en dus gaat de motorkap even ver open als met de door VW aangebrachte stang (in een auto van 66k…). O ja, ik hoefde de retour-koelslang niet in hoek te verdraaien zoals Racingline in de bijgaande instructie aangeeft, er is standaard voldoende ruimte. Ja, veel geld voor een gascilinder, maar iedere cent waard voor het comfort!

Super bedankt voor je beoordeling Ron πŸ’™ Zo fijn dat de RacingLine gasveer zo goed bevalt! En wat super handig dat je je ervaring deelt! Veel plezier ermee en natuurlijk graag tot ziens.

Supersnelle levering en goede prijzen.

Donderdag 16uur besteld, volgende dag pakketje ontvangen. Super!

Super bedankt voor je mooie beoordeling Danny πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van de mooie CTS Turbo Bobines en graag tot ziens.

Het voelde na lange tijd en vele bestellingen bij veel webshops weer eens als een feest om het pakketje uit te pakken. Dit mede dankzij een hand geschreven bedankje voor de bestelling en een klein extraatje in het pakket. Zo'n persoonlijke touch bij je bestelling kan ik wel waarderen!

Wauw Quincy, super bedankt voor je mooie beoordeling πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je mooie nieuwe Ramair en Forge Motorsport upgrades. Tot een volgende keer. πŸ˜€

Perfect!

Nano Ramair Proram luchtfilter, met 80mm aluminium Velocity stack besteld voor mijn Focus ST, ter vervanging vd foam versie. Snelle levering met persoonlijk kaartje erbij ( wordt zeer gewaardeerd ;) ) Filter en stack van top kwaliteit! Mooi geluid, perfect fit, 3 minuten montage! Ga zo door 24Tuned! Tot ziens, Groet Twan

Twan je bent geweldig! Super bedankt voor je toffe beoordeling πŸ’™ Zo fijn om te lezen dat de Ramair PRORAM luchtfilter en de levering ervan naar tevredenheid is. Geniet ervan en graag tot ziens.

Topservice en communicatie!

Topservice en top communicatie!

Super bedankt voor je toffe beoordeling Siebran πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de mooie Ramair Air intake en graag tot ziens.

Gewoon goede ervaring

Ben super tevreden heb via de mail een vraag gesteld kreeg ook snel antwoord na een paar dagen krijg ik een mail of alles goed gegaan is jongens dit is gewoon uitstekend hoe dat jullie met de klanten omgaan hier sieren jullie je bedrijf mee mijn volgende aankoop zal weer bij jullie zijn alleen jammer dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn dat zou het wel afmaken maar ja dat is jullie keuze Mvg john

John je bent geweldig! Super bedankt voor je mooie beoordeling πŸ’™ Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van de mooie Ramair Performance air intake en graag tot ziens.

Top zaak

Snel geleverd goede kwaliteit spullen

Jij bent top Wesley! Super bedankt voor je mooie beoordeling πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de mooie Ramair Air intake. Alle goeds voor 2023 gewenst πŸŽ‡

Snelle en correcte levering, met een luchtverfrisser als cadeau!

Super bedankt voor je mooie beoordeling Gerwin πŸ’™ Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de mooie Ramair Air intake kit. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2023 gewenst! πŸŽ‡

Zeer vriendelijk en professioneel bedrijf !!!

Ik ben als klant heel tevreden over mijn aankoop (MST Permance Intake Set), en al mijn vragen over deze aangekochte produkten werden helder en uitgebreid beantwoordt. Juist de tijd die genomen werd, om mij als klant alle nodige info over deze produkten te verstrekken, kan ik zeer waarderen. Ga zo door !!! Met vriendelijke groet, Michel van Dijk

Wauw, super bedankt voor je mooie beoordeling Michel πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de mooie MST Performance upgrades. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2023 gewenst!

Super Service snel geleverd

Duidelijke website, Snelle levering. Super

Super bedankt voor je mooie beoordeling Timo! Zo fijn dat alles naar tevredenheid is πŸ’™ Veel plezier met de mooie Ramair luchtfilter. Alle goeds voor het komend jaar gewenst. πŸŽ‡

Top producten

Super bedankt voor je beoordeling Mert! Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de mooie APR Bobines. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2023 gewenst πŸ’™πŸŽ‡

Jij bent top Mariska! Super bedankt voor je beoordeling. Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de Ramair luchtfilter. Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2023 gewenst πŸŽ‡

Mooi product ontvangen

Goed verpakt Prima contact met de medewerkers Fijn zaken gedaan Verkopen daar top merken

Super bedankt voor je mooie beoordeling Jan πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de mooie Forge Motorsport upgrade. Fijne feestdagen en alle goeds voor 2023 gewenst. πŸŽ„

Top bedrijf, mijn vaste site om te bestellen!

Kort geleden heb ik hier 2 producten besteld, een intake van MST en een bov van Forge. De intake was niet voorradig, maar werd hier steeds van op de hoogte gehouden wanneer dit verstuurd zou worden. Contact met het bedrijf was perfect. Bij vragen kreeg ik binnen 1 uur tijd meestal al antwoord. Goed geformuleerd en uitgelegd wat de processen zijn en mij meerdere opties geboden. Al en al, mijn geduld zeker goud geweest. Hier komen mijn producten nu vandaan! Jullie zijn een vaste klant rijker.

Shiva, je bent geweldig! Super bedankt voor je toffe beoordeling πŸ’™ Wat fijn dat de upgrades goed bevallen. Geniet ervan! Fijne feestdagen en alle goeds voor 2023 gewenst. πŸŽ„

Top service en kwaliteit ze leggen alles uit en laten de verschillen zien ik koop hier onderdelen voor mijn auto.

Super bedankt voor je mooie beoordeling OrΓ§un πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je mooie RacingLine upgrades en carbon fiber motorafdekkap. Fijne feestdagen en alle goeds voor 2023 gewenstπŸŽ„

Op 28 november had ik een bestelling geplaatst bij 24Tuned en deze zou op 16 december worden geleverd. Tot mijn verbazing kwam het pakket op 6 december al binnen, 10 dagen eerder dus! =) Daarnaast zat er in het pakket nog een leuk handgeschreven kaartje en een geurhangertje. Al met al gewoon top, ga hier zeker vaker bestellen!

Super bedankt voor je mooie beoordeling Mack. Je bent geweldig πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de mooie Forge Motorsport intake. Fijne feestdagen en alle goeds voor 2023 gewenst. πŸŽ„

Hier een ramair intake besteld voor mijn bmw, verwachte levering werd niet behaald, hier super contact over gehad en alles was snel opgelost.

Super bedankt voor je mooie beoordeling Sander πŸ’™ Geniet van de mooie Ramair air intake. Fijne feestdagen en alle goeds voor 2023 gewenst. πŸŽ„

Op afgesproken tijd afgeleverd

Netjes ingepakt

Super bedankt voor je toffe beoordeling Michel πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de mooie Oettinger spoiler. Fijne feestdagen en alle goeds voor 2023 gewenst. πŸŽ„