Altijd de beste producten

Mooi product. Doet wat ie moet doen merk het verschil. Met rijden .bedankt

Top dat alles in 1 pakket word aangeboden

Ipv 4 bobines 1 ontvangen. Met de 2de deellevering netjes alles geleverd.

Mooi product

Het product is top, goede kwaliteit en makkelijk te monteren. Echter was mijn ervaring niet zo goed. Nadat ik het heb gemonteerd begint mijn auto olie te verbruiken en vooral lekken. Ik denk dat de druk er voor zorgde dat er olie op de zwakke plekken word uit gedrukt. Ik heb helaas mijn originele pcv moeten terugzetten.

Super snel en uitstekend geleverd

Zowel de service als de kwaliteit van het product zijn zeker in orde Enkel had ik wel verwacht iets te merken van de bobines/bougie’s zoals een iets snellere reactie door de betere ontsteking maar de auto rijdt & draait gewoon het zelfde

Top bedrijf !

Meerdere malen onderdelen gekocht met vooraf goeie informatie en advies. De pakketten worden verzorgd aangeleverd. Ze zijn erg klantvriendelijk !

Snelle levering, goeie prijs en snel een reactie op een hulpvraag over montage. Helemaal goed!

Goede kwaliteit

Bestelling snel binnen gekomen. Goede kwaliteit

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Top kwaliteit en service

Blow off valve cold air intake en turbo inlet gekocht. Na bestelling merkte ik dat er een stukje te kort was. Via messenger dit gemeld. Hebben mij perfect verder geholpen en het stuk na gestuurd. Ook goede hulp gekregen zodat ik alles perfect kon installeren. Is zeker aan te raden.

Goed werk mooi

Prachtig

Zeer fijne webwinkel.

Al meerdere spullen voor mijn audi project besteld, altijd kwaliteitsproducten en snel verstuurd. Met altijd nog een persoonlijk kaartje bij de bestelling.

Alles is perfect gegaan vanaf het moment dat de bestelling er doorheen was. Niks op aan te merken. En jullie persoonlijke berichtje in de doos is echt een kers op de taart. Wat betreft het product perfecte pasvorm perfect begeleiding helemaal top.

Prima alleen 1 minpuntje

Voor het plaatsen van de ecr waren verkeerde boutjes geleverd . Gelukkig had ik er nog 3 gevonden thuis . Verder prima in orde !

Geweldige service en levering

Ik had een air intake gekocht en deze kwam de volgende dag al binnen wat een goeie service, ook had ik hier een vraagje over en kreeg ik met 3 min al antwoord. Daarnaast een leuk kaartje handgeschreven en een luchtverfrisser maakt de zending persoonlijk en leuk!

Ziet dr mooi uit en alles staat erop. Super bedankt

Tevreden wel

Nee jij bedankt, Ferdy πŸ˜„ Helemaal top dat je tevreden bent met je Maxton spoiler. Superbedankt voor je beoordeling en geniet van je auto πŸ’™

Top kwaliteit zeker aan te raden

Helemaal super dat je tevreden bent over je Ramair PRORAM sportluchtfilter, Shaun πŸ˜„ Superbedankt voor je beoordeling en heel veel rijplezier πŸ’™

Snel en goede service

Besteld en volgende dag binnen gekregen heel mooi verpakt met extras erbij topp !!!!

Superbedankt voor je top beoordeling Kayne πŸ’™ Helemaal fijn dat je tevreden bent. Geniet van je Ramair Performance intake en veel rijplezier πŸ˜„

The best

The fastest delivery and best customer service

You are the best Tyurker πŸ˜„ Thank you for your amazing review. Happy to read you are happy. Have fun with your upgrades and enjoy your day πŸ’™

Super snel geleverd en weer top zoals altijd!

Jij bent super Maxime! Superbedankt voor je leuke beoordeling πŸ˜„ Geniet van al je upgrades en heel veel rijplezier πŸ’™

Goeie kwaliteit .

Nick en Max zou goeien vrienden. Zij hebben mij geholpen met alles. Met vragen die ik stelde.

Gurkan je bent geweldig πŸ’™ Superbedankt voor je toffe beoordeling. Altijd top om je weer te zien winkelen bij ons en met je te spreken. Geniet van je upgrades en heel veel rijplezier πŸ˜„

Super blij mee

Super blij mee nadat ik had besteld werd ik goed op de hoogte gehouden ik ga snel nog een keer bestellen XD

Wat zijn we blij dat je supertevreden bent Rick πŸ˜„ Heel erg bedankt voor je toffe beoordeling πŸ’™ Geniet van je Ramair upgrade en heel vele rijplezier!

Product is goed! Alleen jammer dat er geen goede auto specifieke instructies bij zitten.

Superbedankt voor je beoordeling Sem πŸ˜„ Top dat de RacingLine upgrade goed bevalt. Je feedback over de instructies gaan we mee aan de slag. Heel veel rijplezier πŸ’™

Mooi product montage handleiding nirt zo duidelijk

Produst was netjes

Superbedankt voor je beoordeling Quinten πŸ˜„πŸ’™ Helemaal top dat je tevreden bent over de intake. Wat vervelend dat de handleiding niet zo duidelijk was. Goed dat je het aangeeft. We gaan er naar kijken. Geniet van je intake en heel veel rijplezier.

Fast service friendly company

Besteld en binnen de 5 werkdagen geleverd top toch

Superbedankt voor je toffe beoordeling Leroy πŸ˜„πŸ’™ Helemaal top dat je tevreden bent. Geniet van je Ramair upgrade en een geweldige dag gewenst.

Bedrijfsgegevens

Tromputte 9

6269 BC Margraten

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.