Waanzinnig snel geleverd

Op zondag besteld en dinsdag al in huis,. En natuurlijk op dinsdag al direct gemonteerd op men auto,super tevreden van de colt air intake voor op men polo gti.

Jij bent waanzinnig top, Steven! Superbedankt voor je toffe beoordeling. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is en dat de MST Performance intake goed bevalt. Geniet ervan en een fijne dag gewenst πŸ’™πŸ˜„

Ik heb een open air filter besteld en die was er met 1 dag kwaliteit en top merken verkopen ze

Jij bent super Josco! Superbedankt voor je leuke beoordeling. Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je upgrades en een geweldige dag gewenst πŸ’™πŸ˜„

Top kwaliteit

Het product werd netjes geleverd op de datum, kwaliteit is natuurlijk zoals beloofd en ofcourse de psssssht van de intake is dag en nacht verschil. Top volgende aankoop blow off valve binnekort.

Superbedankt voor je leuke beoordeling Michiel πŸ’™πŸ˜„ Helemaal top om te lezen dat de CTS Turbo air intake goed bevalt. Geniet ervan en veel rijplezier.

Goed product en snelle levering.

Ik zou zeker nog een keer wat bij jullie bestellen .

Superbedankt voor je toffe beoordeling Dennis πŸ’™πŸ˜„ Zo fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is en je tevreden bent met de CTS & NGK upgrades. Geniet ervan en veel rijplezier.

Jij bent top Danny. Superbedankt voor je toffe beoordeling en heel veel plezier met je upgrades πŸ’™πŸ˜„

Makkelijk en snel besteld en geleverd

Keep it up!!!

Superbedankt voor je toffe beoordeling πŸ’™πŸ˜„ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je bestelling en een geweldige dag gewenst.

Goeie service en vlotte levering

Bij het bestellen werd er aangegeven het bestelde item 2 werkdagen later te al te mogen ontvangen. Op dag van levering kreeg ik een mail met het voorziene leveringsuur. De bezorger was mooi op tijd en het item was niet beschadigd. De intake die ik besteld had heeft wel een ander hitteschild dan op de foto’s maar past alsnog gewoon goed. Super blij met mijn aankoop.

Wauw, superbedankt voor je toffe beoordeling Tibo! Wat fijn dat alles snel en in goede staat is aangekomen. Heel fijn dat je blij bent met je aankoop. Geniet van je intake upgrade en een geweldige dag gewenst. πŸ’™πŸ˜„

Echt een top product zeker aan te raden.

Wat top om te lezen dat je upgrades goed bevallen Darell πŸ’™πŸ˜„ Superbedankt voor je beoordeling en heel veel rijplezier gewenst.

Uitstekende kwaliteit, makkelijk te monteren en klinkt geweldig!

Superbedankt voor je toffe beoordeling Berend πŸ’™πŸ˜„ Wat goed om te lezen dat de Ramair en Forge upgrades goed bevallen. Geniet ervan en héél veel rijplezier gewenst.

toppie!

Mooi op tijd geleverd en het juiste product.

Jij bent toppie Jeroen. Superbedankt voor je leuke beoordeling πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Heel veel plezier met je Forge Motorsport upgrade en veel rijplezier.

Friendly support and fast deliveries

I ordered an intake kit from 24tuned. They have written me a welcome card by hand, which i find super friendly. Unfortunately a bracelet was missing, but they have sent me the missing part within a couple of days. Clear communication. I am satisfied and happy!

Wauw, thank you very much for your amazing review Akos. We are so happy to read that you are happy. Have fun with your Ramair and Forge upgrades πŸ’™πŸ˜„

Goede producten en service!

Altijd goede service bij vragen, goede producten en goede levertijden

Kian, je bent geweldig. Superbedankt voor je toffe beoordeling πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je upgrades en veel rijplezier.

Gewoon super

Snel en simpel

Jij bent super, Dennis! Superbedankt voor je beoordeling πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je upgrades en veel rijplezier.

Altijd hele goede service en bij vragen word je vriendelijk geholpen

Ik bestel altijd bij 24tuned vanwege de klantvriendelijke service... bij vragen helpen ze je graag en leveren altijd kwaliteit.

Je bent een topper Bas πŸ’™πŸ˜„ Superbedankt voor je leuke beoordeling en heel fijn dat alles naar tevredenheid is. Altijd leuk om je weer te zien winkelen bij ons. Geniet van je upgrades en van je auto.

Top materiaal

Makkelijk te monteren goed product zeer goed verpakt en geeft echt een boost aan de rijervaring van je auto.

Superbedankt voor je beoordeling Eabe πŸ’™πŸ˜„ Wat ontzettend fijn dat de Ramair PRORAM Performance intake goed bevalt. Geniet ervan en veel rijplezier gewenst.

Geweldige klantservice en super goed geregeld

Heb netjes al mijn vragen beantwoord gekregen en werd over de bestelling goed up to date gehouden

Jij bent geweldig Thomas! πŸ’™πŸ˜„ Superbedankt voor je leuke beoordeling. Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van al je upgrades en héél veel rijplezier gewenst.

Geen kit voor mijn auto

Kit die ik had aangeschaft paste niet op mijn auto, maar uiteindelijk de kit aangepast totdat deze wel paste.

Wat vervelend dat de intake kit niet passend is op je auto. Ik zie dat je hierover in contact bent met mijn collega. We helpen je natuurlijk graag verder, zodat je alsnog kunt genieten van een intake upgrade πŸ’™πŸ˜„

Eerlijke verkopers & top klantenservice

Ik heb onlangs een dump valve besteld bij dit bedrijf en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben! Voordat ik de bestelling plaatste, vroeg ik of het zou passen en ze gaven me nuttige informatie. Ik waardeer hun eerlijkheid enorm. Dit bedrijf heeft echt mijn verwachtingen overtroffen. Ze behandelen hun klanten als prioriteit en dat voel je. Ik zou het ten zeerste aanraden om hier je onderdelen te kopen. Geweldige ervaring!

Je bent geweldig Siro πŸ’™πŸ˜„ Superbedankt voor je toffe beoordeling. Heel leuk om te lezen dat alles naar tevrendheid is en we je hebben kunnen helpen. Geniet van je GFB Blow off valve en heel veel rijplezier gewenst.

Niks te klagen gewoon een goed bedrijf snelle levering

Superbedankt voor je toffe beoordeling Jelle πŸ’™πŸ˜„ Zo fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je Forge Motorsport upgrade en een hele fijne dag gewenst.

Goede service, snel geleverd! Kortom top bedrijf!

Goede kwaliteit van de producten die ik besteld had! Top bedrijf

Jij bent top Josip! πŸ’™πŸ˜„ Superbedankt voor je leuke beoordeling. Wat fijn dat de Ramair sportluchtfilter goed bevalt. Geniet ervan en héél veel rijplezier gewenst.

Goede kwaliteit en goede service

Snelle levering goede kwaliteit en mooi

Superbedankt voor je leuke beoordeling πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn om te lezen dat de Maxton Design Diffuser goed bevalt en alles naar tevredenheid is. Geniet ervan en veel rijplezier.

NGK iridium bougies

Snelle levering en goed verpakt.

Superbedankt voor je beoordeling Ben πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van de NGK Iridium bougies en een geweldige dag gewenst.

Top service!

Service waar je blij van word :) Wist niet welke open luchtfilter ik wou en moest hebben. Samen met 24 Tuned heb ik er 1 kunnen uitkiezen ze denken goed met je mee en geven goed advies!

En wij worden blij van jou, Muris! πŸ’™πŸ˜„ Superbedankt voor je leuke beoordeling. Wat fijn dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Héél veel plezier met de Ramair Performance air intake en een geweldige dag gewenst.

Zeer goede beschrijving en goed product

Het installeren was zeer makelijk en alle onderdelen pasten perfect

Superbedankt voor je leuke beoordeling Gauke πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn dat alles naar tevredenheid is en de Ramair PRORAM Performance intake goed bevalt. Geniet ervan en héél veel rijplezier.

Veel keus en snelle levering

Ik bestel er vaker omdat het snel geleverd wordt.

Superbedankt voor je leuke beoordeling Eddy πŸ’™πŸ˜„ Super dat je vaker bij ons winkelt en alles naar tevredenheid is. Geniet van je upgrades en van je auto.