Zeer goede en vriendelijke service

Tot nu toe is een klein deeltje bezorgd bij mij en hopelijk komen dinsdag mijn catbacksysteem en 200cells sport katalysator binnen. Service is super, vraagje, wordt goed en duidelijk beantwoord. Ik kan niet wachten op hoe mijn audi a5 cabrio gaat klinken.

Michael super bedankt voor je toffe beoordeling πŸ˜„ Je bent geweldig! Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met al je mooie nieuwe upgrades en graag tot ziens πŸ’™

Snelle levering met leuk kaartje

Snelle levering en een leuk persoonlijk geschreven bedankje erbij!

Super bedankt voor je toffe beoordeling Jeroen πŸ˜„ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de mooie Ramair air intake en graag tot ziens πŸ’™

Prima bedrijf, zeer netjes verpakt

Een milltek demper besteld, kwam met iets vertraging aan maar netjes op de hoogte gehouden. De demper kwam keurig verpakt aan. Net briefje er bij in met de groeten van de eigenaar.

Super bedankt voor je mooie beoordeling Jeroen πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de Milten middendemper en graag tot ziens πŸ˜„

Achat admission Ramair

Tout a Γ©tΓ© parfait,rien a reprocher,que ca soit au niveau produit,livraison,info. Je recommande ce site. Merci 24Tuned !

Bunyamin merci beaucoup pour votre avis πŸ˜„ Heureux que tout se soit dΓ©roulΓ© Γ  votre satisfaction. πŸ’™

Ik had een diffuser voor mijn vriend gekocht, volgende dag stond het al voor z’n deur. En hoe blij hij er mee was is niet op te noemen. Top lever werk.

Super bedankt voor je mooie beoordeling Famke πŸ˜„ Die vriend van jou zal toch heel blij zijn met zo'n lieve vriendin! Zo fijn dat alles naar tevredenheid is en je vriend helemaal happy is met de Maxton Design Diffuser. Graag tot ziens 🀍

Ondanks dat ik even moest wachten op mijn bestelling heb ik het netjes binnengekregen en ziet het er top uit en nog bedankt voor het kaartje erbij gr ramon

Super bedankt voor je mooie beoordeling Ramon πŸ˜„ Zo fijn dat alles alsnog naar tevredenheid is. Veel plezier met je mooie nieuwe air intake en graag tot ziens.πŸ’™

Snelle levering product voldoet aan verwachtingen

Snelle levering product voldoet aan verwachtingen

Super bedankt voor je mooie beoordeling πŸ˜„ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier ermee en graag tot ziens.πŸ’™

Vrijdag besteld zaterdag binnen past perfect tevreden mee

Super bedankt voor je mooie beoordeling Timo πŸ˜„ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is en het goed past. Veel plezier met de Ramair air intake en graag tot ziens.πŸ’™

Goede communicatie en hulp achteraf maar verkeerd onderdeel

Ik werd enorm goed geholpen via mail, snelle reacties, vriendelijk, behulpzaam maar het onderdeel dat ze voor mijn wagen verkopen klopt niet, het past niet, zelf aangepast zodat het wel fit nochtans opvoorhand gemeten en nog via mail besproken.

Oei Tibor dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat mijn collega je hier reeds al over gemaild heeft. Mocht je de volgende keer tegen een probleempje aanlopen met een onderdeel, neem dan gerust voorafgaand het monteren contact met ons en we lossen het graag zo snel mogelijk voor je op. Alsnog heel veel plezier ermee gewenst en graag tot ziens πŸ’™

Too

Air intake bestelt , Het was goed verpakt en direct verzonden. Zelfs informatie gekregen over de intake ( Of er een tune nodig zijn zijn of niet ) ... Werkt perfect makkelijk te installeren Top mensen daar bij tuned24 A++++

Jonas, je bent geweldig! πŸ’™ Super bedankt voor je mooie beoordeling πŸ˜„ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met al je APR Air intake en graag tot ziens.

Een geweldig bedrijf !

Het is altijd goed , goede kwaliteit producten. Netjes geleverd met een persoonlijk kaartje erbij. Ik heb volle lof voor hoe hun het doen , gewoon top. 24 tuned bedankt.

Super bedankt voor je mooie beoordeling Mark πŸ˜„ Je bent geweldig! πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met al je mooie top upgrades en graag tot ziens.

Had verkeerde darm besteld en dus mailtje gekregen of dit wel de juiste was en ze hadden gelijk het was de verkeerde Echt zalige service en snelle levering

Super bedankt voor je mooie beoordeling Roberto πŸ˜„ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met al je mooie nieuwe RacingLine Upgrades en graag tot ziens. πŸ’™

Service op hoog niveau

GOED advies en redelijk op tijd geleverd

Super bedankt voor je mooie beoordeling Roberto πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met de bobines en graag tot ziens. πŸ˜„

Super set, helaas niet p&p voor de Passat B6 3.2

Helaas niet geheel p&p op de Passat B6 3.2. De kabel van de lmm is te kort dus even op zoek naar een verlengkabel dat het wel p&p blijft. De kwaliteit van de set is verder wel uitmuntend en het persoonlijke kaartje erbij van 24tuned was een zeer leuke verrassing.

Super bedankt voor je mooie beoordeling Roy πŸ’™ Dat is natuurlijk de bedoeling. Mijn collega neemt hierover per e-mail contact met je op om te kijken waar het probleem zich heeft bevonden. Alsnog heel veel plezier met de Air intake en graag tot ziens πŸ˜„

Snel geleverd, goed verpakt

Snel geleverd, goed verpakt, duidelijke uodates

Super bedankt voor je mooie beoordeling Robert πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je Pipercross sportluchtfilter en graag tot ziens. πŸ˜„

Top bedrijf

Ik heb wat spullen besteld bij 24 tuned en had perongelijk een verkeerde spoiler aan geklikt en zijn sturen gewoon netjes een mailtje van gaat dit wel goed u heeft voor een golf 7.5 dit besteld en je bestel een spoiler voor een golf 7 dus ik tegen hun zeggen die spoiler moet een 7.5 zij hun geen probleem we hallen hem er uit en ze sturen wat spoilers op voor een golf 7.5 en die doen ze dan in de order ik zeg top bedrijf goed betrouwbaar en goed spul gras vrij

Danny je bent geweldig. Super bedankt voor je mooie beoordeling πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je Maxton Design upgrades en graag tot ziens. πŸ˜„

Perfecte afhandeling van mijn bestelling

Perfecte afhandeling en een persoonlijk kaartje bij de bestelling

Super bedankt voor je mooie beoordeling Marco πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je Eventuri vervangingsfilter en graag tot ziens. πŸ˜„

Persoonlijke top service en snelle levering!

Ik had een oversized intake voor mijn Cupra besteld, deze was na 1 dag gelijk bezorgd, ook zat er een leuk persoonlijk kaartje bij! Zeker vaker bestellen :)

Darryl, super bedankt voor je mooie beoordeling πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je mooie nieuwe Air Intake en graag tot ziens. πŸ˜„

Goed maar vrij laat

De ervaring was prima, goed op de hoogte gehouden maar het duurde een ruime week voor de voorraad weer aangevuld was, dus olgende keer daar beter op letten

Super bedankt voor je mooie beoordeling Yoran πŸ’™ Helaas zijn wij af en toe ook afhankelijk van factoren waar we geen invloed op hebben. Maar we gaan natuurlijk kijken hoe we het kunnen verbeteren. Heel veel plezier met je mooie nieuwe diverter valve en graag tot ziens. πŸ˜„

Zeer vriendelijke mensen

Heb hier een boost outled pipe besteld super snel geleverd gekregen en een mooie handgeschreven kaart erg leuk !!!

Super bedankt voor je mooie beoordeling Yannick πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je Turbo Outlet pipe set en graag tot ziens. πŸ˜„

Sérieux, rapide, pièces de bonne qualité.

Sérieux, rapide, pièces de bonne qualité.

Thank you for your beautiful review Eric πŸ˜„ We are so glad that you are happy. Have fun with your new MST Performance upgrade and hopefully till the next time πŸ’™

Top en snelle levering

Top spullen mooie prijs ga zeker meer bestellen

Super bedankt voor je mooie beoordeling Luuk πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je mooie Maxton Design Diffuser en graag tot ziens. πŸ˜„

Goede service en geweldige producten

Had de Racing line Oliedop nodig doordat mijn eigen oliedop het had begeven, via 24Tuned een mooie Racing line Oliedop besteld die perfect past en makkelijk los te maken is als dat nodig is! Is mooi en super strak en is een waardevolle bijdrage aan het motorruim!

Super bedankt voor je mooie beoordeling Remi πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is en het product goed bevalt. Veel plezier met je RacingLine upgrade en graag tot ziens. πŸ˜„

Zoals het hoort

Bestelling wordt kort nadat je de bestelling hebt gedaan al vereerkt. Je wordt goed op de hoogte gehouden wat er gebeurd met je bestelling. Bij elke update krijg je netjes een mail over hoe ver je bestelling in de verzendprocedure zit. Ga zo door. Van dit soort webshops zouden er meer moeten zijn.

Wauw Yasmin, super bedankt voor je mooie beoordeling πŸ˜„ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je RacingLine bestelling en graag tot ziens 🀍

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

Super bedankt voor je toffe beoordeling Niels πŸ’™ Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Veel plezier met je MST Performance upgrade en graag tot ziens.