Snelle wn goede service!

Superbedankt voor je toffe beoordeling Andy. Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je GFB upgrade en een geweldige dag gewenst πŸ’™πŸ˜„

Helemaal top

Top bedrijf , snelle levering en goed contact !

Jij bent top Sander! Superbedankt voor je leuke beoordeling. Geniet van je Ramair Performance intake en heel veel rijplezier gewenst πŸ’™πŸ˜„

Was super snel en goed bezorgd 24 Tuned en het product was top kwaliteit!

Sonny

Beste tunning bedrijf vriendelijk en alles is perfect groetjes Sonny

Je bent geweldig Soner! Superbedankt voor je leuke beoordeling. Zo fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je Milltek Sportuitlaat en een geweldige dag gewenst πŸ’™πŸ˜„

Top kwaliteit met snelle levering

Site was duidelijk en overzichtelijk Snelle levering met duidelijke omschrijving

Superbedankt voor je leuke beoordeling. Zo fijn dat alles naar tevredenheid is en duidelijk is. Geniet van je Pipercross filter upgrade en een geweldige dag gewenst πŸ’™πŸ˜„

Wat fijn dat alles naar tevredenheid is Jaimy. Superbedankt voor je beoordeling en geniet van je upgrades πŸ’™πŸ˜„

Altijd goeie service!

De aantal dingen die ik hier heb besteld kwamen op tijd binnen, aardige medewerkers en word altijd goed en netjes geholpen!

Je bent geweldig, Daan! Superbedankt voor je toffe beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Ook superleuk om je altijd weer te zien winkelen bij ons. Geniet van al je toffe upgrades en van je snelle auto πŸ’™πŸ˜„

Top bedrijf

Pakketten goed verzorgd !!

Jij bent top Roger! Superbedankt voor je leuke beoordeling. Zo fijn dat alles naar tevredenheid is en altijd leuk om je weer te zien winkelen bij ons. Geniet van je upgrades en een geweldige dag gewenst πŸ’™πŸ˜„

Website zéér overzichtelijk, bestelling ook snel afgehandeld en verzonden. Eenmaal toen de onderdelen binnen kwamen een persoonlijk kaartje erbij, het is al leuk als de bestelde onderdelen binnen komen maar dat kaartje maakt het net nog wat leuker. Keep on going 24Tuned!

Wauw Randy je bent geweldig! Superbedankt voor je toffe beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Heel veel plezier met je Bull-X en HF-series upgrades. Maak er een top dag van πŸ’™πŸ˜„

Nice

Prompt delivery. I got what I ordered. Very good.

Thank you very much for your amazing review Tiplea πŸ’™πŸ˜„ So happy to read you are happy. Have fun with your new upgrades and enjoy your day.

Goede product informatie. Gekregen en vervolgen het product van top kwaliteit snel thuis bezorgt

Gekregen en vervolgen het product van top kwaliteit snel thuis bezorgt. Ook was het zeer leuk om een kaartje erbij te krijgen met mijn naam het maakt het echt een persoonlijk en leuke ervaring. Simpelweg koop je een Product en de rest eromheen zorgt ervoor dat ik erg positief bent over 24 tuned

Wauw, superbedankt voor je mooie beoordeling Jimmi. Wat zijn we blij dat jij blij bent. Geniet van je CTS en NGK upgrades en een geweldige dag gewenst πŸ’™πŸ˜„

Alles duidelijk omschreven op de site met foto's erbij levering ook binnen de aangegeven tijd en een leuk filmpje van hoe alles werd ingepakt

Jij bent geweldig Rick! Superbedankt voor je toffe beoordeling πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Geniet van je RacingLine R600 Ultra pakket en een top dag gewenst.

Kwaliteit met professionele uitleg indien nodig!

Medewerker was zeer behulpzaam waardoor je als minder ervaren persoon er toch uitkomt wat je nodig hebt en hoe het eventueel bevestigd moet worden.

Superbedankt voor je toffe beoordeling Ruben πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn om te lezen dat we je hebben kunnen helpen. Geniet van je NGK & CTS upgrades en héél veel rijplezier.

Positief

Ik heb hij 24tuned een spoiler verlengstuk besteld waar in eerste instantie stond voor nabestelling en dat hij 19 april gekeverd zou worden wat ik niet verwacht had was dat hij al eerder was binnengekomen! Goed in gepakt en mooi op maat ik ben erg tevreden met het product Bedankt

Superbedankt voor je toffe beoordeling Britt πŸ˜„ Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en dat de Maxton Design spoiler goed bevalt. Geniet ervan en veel rijplezier gewenst ❀️

Super goeie communicatie

Goeie ervaring helpen netjes en goeie communicatie

Superbedankt voor je toffe beoordeling Donny πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Geniet van je Pipercross upgrade en veel rijplezier gewenst.

Goede service.

Goede service. Verwachte leverdatum was ook wat er aan was gegeven.

Superbedankt voor je toffe beoordeling Dave πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Geniet van je Forge Motorsport en SF Hoses upgrades. Veel rijplezier!

Top service en snelle levering

Klantenservice reageert altijd in korte tijd, en heeft ook verstand van de auto's of onderdelen die geleverd zijn

Jij bent top, Tom! Superbedankt voor je leuke beoordeling πŸ˜„πŸ’™ Veel plezier met je Ramair, Forge en Bull-X upgrades en een geweldige dag gewenst.

Fijne communicatie

Ik had een intercooler besteld. Volgens de site zou hij enkele dagen later worden bezorgd. Ik kreeg helaas op de vooraf bepaalde dag geen pakket, maar ik wachtte nog een paar dagen af. Uiteindelijk gemaild en ik kreeg heel snel duidelijk antwoord. Door problemen bij de (Wagner)fabriek, zaten bij 24tuned al enkele weken op bestellingen te wachten. Uiteindelijk kwam de intercooler een stuk later aan, maar door de eerlijke en duidelijke communicatie was het probleem voor mij niet zo groot

Hey topper Tim! Superbedankt voor je beoordeling πŸ˜„ Wat zijn we blij met je begrip en superblij je altijd weer te zien winkelen bij ons πŸ’™ Geniet van al je toffe upgrades en heel veel rijplezier.

Altijd een top service

Alles word heel snel verzonden en geleverd

Jij bent top Bart! Superbedankt voor je leuke beoordeling πŸ’™ Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is en heel leuk om je steeds weer bij ons te zien winkelen. Geniet van al je toffe upgrades en een mooie dag gewenst. πŸ˜„

niet alleen woorden, maar ook daden!

Was mij niet duidelijk zat of het product ook voor mijn auto was. Dus even chaten. En meteen binnen 5 minuten antwoord. Dus meteen maar bestellen. En de dag erna had ik het al in huis. Als dat geen service is:-)

Wauw, superbedankt voor je toffe beoordeling Rene! Wat fijn om te lezen dat we je snel hebben kunnen helpen en alles naar tevredenheid is. Geniet van je CTS Upgrade bobines en een mooie dag gewenst πŸ’™πŸ˜„

Heel goede ervaring

Ik bestelde de R600 racingline air intake met siliconen darm alles heel goed ontvangen en netjes in orde wagen draaid nu veel beter door de betere lucht door stroom Ook lang getwijfeld wat ik best zou bestellen super goede communicatie met de personne van.24 tuned ze helpen met plezier echt een aanrader Hartelijk dank aan jullie

Nee, jij bedankt Maverick πŸ˜„ Superbedankt voor je toffe beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de RacingLine upgrades goed bevallen. Geniet van al je toffe upgrades en een mooie dag gewenst πŸ’™

Helemaal top

Ik heb al vaker wat spullen besteld bij 24tuned. Dat ging altijd super goed. Ze helpen je graag en zijn altijd erg vriendelijk. Via Instagram @24tuned kan je al je vragen stellen. En krijg je de zelfde dag nog antwoord.

Dylan jij bent helemaal top! Superbedankt voor je mooie beoordeling πŸ’™ Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Geniet van al je leuke upgrades en een geweldige dag gewenst πŸ˜„

Redelijk

Pasvorm afsluitrubber niet toereikend waardoor vervelend aanzuig geluid. Rubber zou groter moeten en afsluitbaar met bv. klemband. Nu met alutape gedaan en resultaat van geluid stuk beter.

Superbedankt voor je beoordeling Arno πŸ˜„ Wat vervelend dat je problemen ervaarde met je upgrade. Stuur bij problemen en/of vragen vooral even contact met onze klantenservice op en we kijken graag met je mee hoe we je kunnen helpen. πŸ’™

Uiteindelijk toppertje

Duurde wat langer maar hij is er en nu ervan gaan genieten

Superbedankt voor je beoordeling Marco πŸ˜„ Wat geweldig om te lezen dat je volop van je nieuwe upgrade aan het genieten bent. Veel plezier ermee en een geweldige dag gewenst πŸ’™

ngk bougies

Snelle levering, top producten!

Superbedankt voor je toffe beoordeling Gido πŸ’™πŸ˜„ Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de NGK Iridium bougies. Geniet ervan en veel rijplezier gewenst.