Vriendelijk en kundige vakman

Prima de klus geklaard! Nieuwe ketel geplaatst incl toebehoren en oude ketel netjes afgevoerd.

Overzichtelijk site alles netjes gerangschikt snelle levering

Snelle service helaas heb ik een CV monteur bij moeten halen. Blijkt dat de nieuw geleverde hoofd printplaat kapot is? INV13069 / ORD11884

Top Service

Na lang zoeken gevonden op internet bij klima Parts Geweldige service binnen 3 dagen in huis Top

Alles goed

Artikel zoals besteld en binnen de beloofde tijd, top

Juiste component snel in huis

Goed assortiment en overzichtelijke website. Goed verpakt en snel in huis.

Vakman

Goed en netjes vakwerk geleverd

Prima service.

Reageren vlot op mail of telefoontje. Nette en snelle service.

Alles meer dan correct geleverd

Alles meer dan correct geleverd

Alles in orde

Prima bedrijf

Duidelijke website en wordt vlot verzonden

Top geregeld

Top geregeld

Goed product, goede service.

Het product dat ik bestelde was op tijd binnen en van goede kwaliteit.

Goede service, duidelijke voorwaarden en redelijk prijzig qua verzendkosten

De bestelling kon eenvoudig geplaatst worden op de website. Alles wordt duidelijk weergegeven, zoals de voorwaarden en tijd van verzenden. Er hoeft niet perse een account aangemaakt te worden, dus dat is ook makkelijk. De verzendkosten zijn ook duidelijk vermeld, maar voor een brievenbuspakketje € 6.95 wel prijzig.

Net voldoende

Ik had een product besteld dat volgens de webshop op voorraad zou moeten zijn en dus binnen 2 dagen geleverd zou moeten zijn. Echter na 8 dagen niets gehoord te hebben van Klima-parts heb ik ze een mail gestuurd met de vraag waar het artikel bleef. Hierop kreek ik snel een antwoord dat het product dezelfde dag nog verzonden zou worden, en dit hebben ze ook gedaan. Ik het vervolg had ik het als klant prettig gevonden als Klima-parts zelf contact met mij had opgenomen dat ze later zouden uitleveren.

Goede en snelle service

Prettige en attente bestelling afhandeling.

Uitstekende service, klantvriendelijk, goede prijs/kwaliteitsverhouding

Zeer tevreden over Klima-Parts, elke keer weer. Kan ze iedereen aanbevelen

Duidelijke site. Op tijd bezorgd. Prijs okay.

Tevreden!

Goed product, goedkoop en snelle levering.

Zeer snelle levering

Zeer scherpe prijzen, goede klantenservice

Reageert snel en accuraat op vragen. Goede service

Das 3-Wegeventil arbeitet gut, muss aber nach 3 Jahren erneuert werden.

Kompetente Firma, guter Service, schnelle Lieferung

Super goed geholpen

Zal iedereen aanbevelen

goede service en snelle levering ondanks corona maatregelen

Levering was nog binnen de week !

Tevreden maar als je met defect toestel zit duurt wachten lang

Als je snelle webshops gewoon bent verwacht je je onderdelen sneller. Nu werd het pas verwerkt de dag ik het hoopte aan te krijgen. 12euro betaald voor een verzending van 3euro. Maar ze was er uiteindelijk snel en de onderdelen waren in orde. Uiteindelijk dus toch tevreden!

Wederom niks op aan te merken, prima service!

Goede communicatie, producten in orde, levering iets vertraagd door corona, maar daar kan Klima-parts ook niks aan doen.