Prima oprijd en gunstige prijzen

Goede afwikkeling juiste materiaal zoals besteld

Sehr flexibel!

Lieferung nach Österreich hat per Webshop nicht funktioniert. Nach Email-Anfrage wurde dann sehr flexibel reagiert und nach Vorauskasse geliefert. Andere Zahlungsarten waren in diesem Fall aber leider nicht möglich.

ottima

Mi trovo abbastanza bene un tardi per le consegne

• Ci consiglieresti? Si

Goede verkoper, snelle levering.

Toen mijn bestelling de volgende dag nog niet verzonden was, een berichtje gestuurd en dezelfde dag nog antwoord en het artikel werd gelijk verzonden.

Redelijk

Ik had een storing ( e 36 ) op mijn remeha ketel van 1.5 jaar oud en heeft werkzaamheden vericht en iets vervangen waarvoor ik 113 euro aan arbeidskosten kwijt was ,vervolgens kwam de storing alsnog terug en is hij weer terug gekomen en uiteindelijk het probleem verholpen . Was blij dat de monteur snel na zijn eerste bezoek terug kwam ,maar vind het eigenlijk gek dat ik nu kosten heb gehad aan een ketel van 1,5 jaar oud ( augustus 2018) en ik kosten heb gehad aan iets wat eigenlijk de oorzaak van de storing niet was bij nader inzien .Ik zie graag een reactie terug. Met vriendelijke groet Daniël Schneijderberg

Een zeer goede service

Ik heb er helemaal niks op aan temerken Alles heel goed uit gelegd. Het was klasse

Snelle en goede levering

Top👍

Ik reageer nooit op verzoeken tot beoordeling maar ik maak nu maar eens een uitzondering. Ik heb al voldoende slechte ervaringen met cv.bedrijven maar nu hebben we klima-Parts, Wij zijn er blij mee😀

Via het internet een condensator set voor een Stork ventilator besteld. Binnen twee dagen werd het setje bezorgd. De montage was erg een voudig zodat de ventilator weer prima draait!

Alles netjes geleverd

Alles netjes geleverd en op tijd.

Snel en goed geholpen

Ik ben snel, netjes en goed geholpen door Klima.

Gerard is een goede betrouwbare vakman.

Gerard is een goede betrouwbare vakman.

Beste prijs kwaliteit

Is niet mijn eerste keer dat ik hier iets aanschaf en zeker niet mijn laatste keer. TOP !

Betrouwbaar, professioneel en klantvriendelijk.

Beter dan verwacht!

Eerlijk zonder onnodige reparaties

De ketel werd up to date gemaakt en van alle eisen voorzien. De monteur nam echt de tijd en liet mij zien wat er allemaal gedaan werd en in de toekomst vervangen zou moeten worden. Kortom, eerlijke, goede en betrouwbare service.

Altijd goed!

Komt professioneel over en altijd vriendelijk. Kortom: prima!!!

Gewoon alles goed zoals beloofd

Gewoon alles goed zoals beloofd

Effectieve communicatie en professionele afwerking

Niets te klagen. Alles ging volgens afspraak. E.e.a. werd ook keurig achtergelaten door de monteur nadat hij klaar was. Enige verbeterpunt is de digitale 'pakbon' een 'factuur' te noemen, omdat dat wat onduidelijk was.

Keurig geholpen en verstand van zaken

Makkelijk en snel een afspraak gepland. Netjes afgehandelde onderhoudsbeurt van ketel, met uitgebreid digitaal verslag van gedane zaken. Inclusief foto’s van vervangen items

Keurige afhandeling van d3 bestelling

Keurige reacties. Goede afspraken aangaande afhalen bestelling. Uitstekende prijs.

Fast and professional service.

Ordered an original electronic part at a competitive price. Order was dispatched next day, very well protected (package) as it was fragile, this arrived in Poland within 3 working days. Definitely recommend and would use again. Thank you for your professionalism.

In een zin goed

Nette en vlotte levering.

Juiste onderdeel makkelijk gevonden

Juiste onderdeel makkelijk gevonden. Gemonteerd en apparaat werkt weer perfect. Bezorging door DPD was minimaal. DPD laat briefje achter dat om 1800 niemand thuis is maar er waren 2 personen in huis. Moest nu per fiets een dag later pakje ophalen. Maar de leverancier is gelukkig wel prima.

Heel goed geholpen!

Heel goed geholpen!