Snel, op tijd en correct.

Super goede service!

Fijne en duidelijke communicatie!

Geweldige ervaring

Bugaboo Fox besteld maar deze was niet meer op voorraad. Hierdoor heb ik de Bugaboo Fox2 gekregen voor de prijs van de 'oude' Fox. Wat een service! Klantenservice reageert snel en zeer vriendelijk. Ik ga hier ook zeker in de toekomst mijn producten kopen. Ga zo door!

Netjes, snel

Heel prettig! Duidelijk en snelle service.

Groot assortiment, snelle levering en goede communicatie over de bestelling via de mail. Erg tevreden.

Wat een betrokken lief personeel

Al meteen toen ik belde voelde ik dat de telefoniste met me meedacht en wonder boven wonder was het artikel toch leverbaar en voor een beduidend lagere prijs dan elders in ons land.

In deze hectische tijden toch een dag na bestelling kunnen leveren. Dank jullie wel

De volgende dag al bezorgd. Ze waren een item vergeten, maar na contact met klantenservice adequaat opgelost en dag erop het artikel in huis!! Dank Babyplus

Snel, goed en lief ingepakt

Wat een leuke webshop. Breed assortiment, mooie merken, leuke spullies. Snel geleverd, zelfs in deze rare carona tijd. Lief briefje en leuk in gepakt.

Uitstekend!

Fijn product, goede service en snelle levering . Erg fijn!

Goede, snelle service!

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen. Heel blij mee!

Goede prijs, afleverproces kan beter

Voor onze dochter een playmat besteld, voor een goede prijs, goedkoper dan elders. Ivm Corona rekening houdend met eventueel langere levertijd. Echter schetst mijn verbazing dat de bestelling op donderdag al is afgrond maar ik op maandagavond nog geen bevestiging van verzending of track en tracé heb ontvangen. Daarom zelf contact opgenomen en blijkt dat mijn order administratief is afgerond, maar dat deze “vergeten” is te versturen. Er kan natuurlijk altijd iets misgaan, maar ik vraag mij wel af hoelang ik had moeten wachten als ik zelf geen contact had opgenomen. Moet wel zeggen dat ik daarvoor excuses gehad heb en dat deze alsnog snel verstuurd is, dus netjes opgelost. Conclusie: goede prijs maar afleverproces kan beter, ik hoop de mat vandaag te ontvangen.

Goede en snelle service

Naast dat het goede producten zijn die ze verkopen, wordt er ook snel geleverd. De bestelling wordt met aandacht samengesteld. Ze doen nog de moeite om met de hand op de pakbon te schrijven en je veel plezier met de aankoop te wensen. Dat ia leveren met zorg en aandacht.

Komen afspraken niet naar

Bij Babyplus een onderdeel voor de Stokke stoel besteld staat op hun website dus neem ik aan dat je die op voorraad hebt. Zou binnen 2 dagen verzonden worden na 2 dagen zelf maar eens gebeld ze hadden het product niet op voorraad maar zou morgen binnen komen en verzonden worden. Helaas hebben ze dit niet gedaan jammer dit zou hier nooit meer bestellen.

Hele fijne service

Mijn done by deer knuffel was bij aankomst al kapot en meteen is er fijn gehandeld! Nu kan mijn zoontje weer genieten van een hele knuffel!

Snelle bezorging fantastisch product

Makkelijk te bestellen en snel bezorgd. Kinderen zijn er heel blij mee

Leuke winkel met fantastische spullen

Echt een leuke winkel. Vriendelijk personeel en hele leuke spullen. De levering via internet was erg snel. En aanrader.

This company is quick to answer any questions you may have an the shipping was so fast.

Professionally!!

Professional, Fast Deliveries, Good Products, Quick Answers, Nice staff 👍👌

Mooie product!

Mooie product!

Snel geleverd en super service!

Een mooi stokke steps kussentje besteld met helaas een fabrieksfout waardoor het niet paste. Binnen vijf dagen hadden we een nieuw passend kussentje!

Goede service, goede prijs

Ik heb een flexi Bath van Stokke hier gekocht, was hier het goedkoopst. Had het pakket snel binnen ondanks de corona crisis. Echt super.

Goeie prijs, heel snel geleverd en to service!

Kortom ik ben heek tevreden.

Zeer goede service!

Snelle levering met een zeer goede service achteraf. Bij ons was er een deel van het artikel niet meegeleverd en dit hebben ze snel en vlot opgelost.