Product voldoet 100%

Mooi product.

Tripp trapp stoel gekocht verwacht dat dit even ging duren voor levering maar een uur na het plaatsen van mijn order al het bericht dat deze verzonden was! Dag erna netjes afgeleverd door postnl. Doe zo verder!

Hele snelle verzending en afhandeling van de bestelling. Goede website, makkelijk te zoeken. jb

Iets vergeten, maar toch vergeven

Goede ervaring met babyplus. Bij levering was de babyset van de tripp trapp niet meegezonden, maar dit werd direct adequat opgelost door babyplus. Communicatie verliep prettig. Daarom een dikke 10!

Vlotte bestelling, vlotte levering, prima.

Alleen maar positief

Zeer prettige ervaring. Netjes op tijd bezorgd. Ook een klacht over de lakkwaliteit van enkele onderdelen van de stoel werd direct heel vriendelijk, adequaat en zonder enige moeite voor ons opgelost. Heel positief!

Mijn levering had vertraging. Na een mail te hebben gestuurd kreeg ik heel snel antwoord daarna is mijn product op de afgesproken dag geleverd

Heel erg goed .!

Het contact met Kim van de webwinkel was heel plezierig. Het pakket was tijdens het versturen met de post zoekgeraakt. Zij heeft ons toen geinformeerd welke kleuren wel voorradig waren en die zouden dan zo snel mogelijk opgestuurd worden. Nadat er een keus was gemaakt is het pakket dezelfde dag verzonden en de volgende dag bij de nieuwgeborene afgeleverd. Onze kleinzoon ligt nu heerlijk op zijn nieuwe boxkleed en zijn pappa en mamma zijn er ook heel blij mee. Dankzij de geweldige service van babyplus Met vriendelijke dank Yvonne van der Horst

Snelle levering, het geleverde product was geheel naar wens, mijn kleindochter is er heel blij mee!

Perfect!!

Nette, persoonlijke service

Heel netjes en correct. Ik moest iets retouren en dat ging snel en netjes.

Helemaal goed

Had per ongeluk verkeerde stoel besteld ( was een kado) dus erg vervelend, werd gelijk de volgende dag hersteld door Baby Plus. Zeer vriendelijk en correct!

Prima site, eenvoudig te bestellen

Alles verliep prima. Bestellen was eenvoudig en de betaling werd snel verwerkt. Na twee dagen een net bericht ontvangen dat het artikel helaas niet op voorraad was en pas 3 dagen later binnenkwam. Bij binnenkomst zou het artikel direct verzonden worden. Het bestelde was voor een verjaardag 4 dagen later. Het artikel is uiteindelijk toch nog op tijd bij ons afgeleverd. Prima service!

Een leuke handgeschreven kaart, erg attent! Enige minpunt, mijn product was niet geleverd, ik had ze gebeld en bleek dat de leverancier het product niet had gestuurd, dit hadden zij meteen goed opgelost, en zodra het product binnenkwam, hebben ze het meteen verstuurd, dus dat was top!

Top winkel

Makkelijke site en snelle levering. Ook leuke cadeauverpakking en lieve handgeschreven brief met de tekst: Veel plezier van uw aankoop.😊 Heel attent.

Super winkel en service!

Ze hebben een groot assortiment, verzenden snel en een goede service. Bij vragen zijn ze goed te bereiken en geven ze snel antwoord. Top!

Prima site. Levering te laat

Product is goed. Jammer dat op de site niet wordt aangegeven dat deze niet op voorraad was. Daarmee hebben wij onze collega enigszins moeten teleurstellen vanwege de late levering.

super

ik bestelde bij de kinderwagen de verkeerde adaptors, de dag na de bestelling belde ik om dit aan te geven, en ze hadden de factuur al klaar liggen om te bellen omdat ze gezien hadden dat het niet klopt. vriendelijk personeel aan de lijn feliciteerde me met mijn zwangerschap wat ik er leuk vond kinderwagen super snel in huis

De communicatie over mijn bestelling was heel fijn en duidelijk. Er was een artikel niet mee gezonden en na mailcontact had ik dat alsnog de volgende dag in huis. Super!

Heel goed!

Snelle levering!

Heel fijn bestellen

Snelle levering en houden je op de hoogte

Een geweldige shop, die als er iets niet voorradig is je de keus geeft om je geld terug te krijgen. Bij ons was de voorraad vertraagd met 3 dagen en nog houden ze je op de hoogte. Kortom dikke pluim

Goede ervaringen!!

Zeer snelle levering, zelfs sneller dan aangegeven stond. Onze 2 autostoeltjes waren keurig verpakt en zonder schade geleverd.

goede en snelle levering. er was zelfs een handgeschreven berichtje bij!

Babyplus had een product op voorraad wat bij een andere winkel 4 weken levertijd had. Snel en niet duurder geprijsd is het product geleverd. Dik tevreden dus

Positief

Snelle levering en spullen zijn zoals verwacht!

Over BabyPlus