Really Good

Very attentive, they respond quickly and all the support you need

Snel geleverd en goed materiaal

Snel bezorgd

Heel snel bezorgd in de winkel, makkelijk te bereiken. Leuke winkel

Heel blij met onze maxi cosi marble! Wij zijn ook zeer tevreden over de klantenservice

Waar blijft mijn kinderstoel ?

Dames heren, ik zit nog steeds te wachten op de door mij bij u bestelde Yriptrap kinderstoel. Ik hoor (al geruime tijd) en zie niets van uw bedrijf. Graag met spoed bericht over wanneer ik de (reeds betaalde ! ) kinderstoel mag verwachten.

Great experience

Verry kind and professional attitude. Perfect quality at good price. Although it took 2 months to receive our stroller (it hadn't been in stock) the stuff was so kind and made their best for us. We received the stroller and all the accessories in time only for 3 working days to Bulgaria. We really appreciate all the efforts and thank you for the good experience.

Received order after 3 months instead of 3-5 business days as advertised

I made my order 29 March and was informed that I would receive the delivery within 3-5 business days. My package only arrived 28 June!! I did not receive any communication about the delay!

• Would you recommend us? No

Perfekt

Verry fast delivery.

Excellent service!

Fast shipping, great products!

Geweldige snelle en vriendelijke afhandeling van mijn bestelling

Bestelling trybike zeer snel in huis en helaas een kleine beschadiging op het frame ( Waar BabyPlus zelf niets aan kan doen omdat het rechtstreeks van de fabrikant komt). Mailtje gestuurd en een paar uur later een antwoord gekregen waarin een oplossing werdt geboden naar onze tevredenheid. Ik zal zeker een eventuele volgende bestelling bij BabyPlus plaatsen en het bedrijf aanprijzen bij anderen. Top gewoon.

De levering was niet overeenkomstig wat ik besteld (dacht te hebben) had. op het plaatje stond een witte kinderstoel met wit blad, maar ik kreeg een off-white kinderstoel. Blijkbaar correspondeert het plaatje niet met wat je bestelt. Verwarrend. De stoel is geaccepteerd maar eigenlijk niet wat ik besteld had.

Perfecte service en super klantvriendelijk.

Helaas was mijn pakket door DPD zoek geraakt, maar Babyplus heeft het de zelfde dag nog opgelost. Goede service, super klantvriendelijk en heel professioneel! Ik raad deze winkel aan iedereen aan!

Snelle en correcte levering! Artikelen tip top in orde.

Niet goed

Ik werd nadat ik via jullie website voor de eerste keer besteld, en betaald heb, via een valse e-mail van de Zgn. Rabobank bijna opgelicht. Doorgespeeld naar de Rabobank. Alle gegevens van mij, maar ik denk dan ook van andere worden onderschept. Ik denk dat u daar eens naar moet kijken, ik heb telefonisch contact opgenomen met u bedrijf, maar daar werd een beetje laconiek over gedaan, Menzis' ,nog nooit eerder gehoord. Helaas ga ik via u website niet meer bestellen.

Beste B. Langbroek, Bedankt voor uw recensie en de verdere conversatie via email. Zoals aangegeven zijn wij erg geschrokken van de recensie en de mail die wij ontvangen over een potentieel datalek op de Baby Plus-webshop. Wij vinden dit ten eerste erg vervelend voor u. Deze meldingen nemen wij zeer serieus en onze Data Privacy Officer is daarom ook ingelicht. Er is geen datalek geconstateerd op de domeinnamen van Baby Plus (babyplus.nl en babyplus.store). Baby Plus maakt gebruik van premium beveiligingssoftware tegen hacking, Ddos, phishing en maakt gebruik van dagelijkse scans om eventuele veiligheidsissues te detecteren. Ook onze externe partners voor bijvoorbeeld online betalingen zijn gecertificeerd en maken gebruik van intensieve beveiligingsprotocollen. Mocht u daar meer informatie over willen ontvangen dan horen wij dat graag. De phishing-mail die in uw mailbox is beland lijkt geen correlatie te hebben met de bestelling op de Baby Plus-website. We hopen daarom dat u in de toekomst alsnog met een gerust hart een bestelling durft te plaatsen op onze webshop. Met vriendelijke groet, Baby Plus-team

Heel erg goed.

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijn dat je met ouders voor nu voordeelpas 10% korting krijgt op alles.

Tevreden snelle levering

Zeer snelle levering, mooie degelijke site.

Snel & betrouwbaar

Snel & betrouwbaar

Fast and convenient!!

I ordered a high chair for my son the delivery date was for June but it came faster!! Super convenient

Duidelijk en snel.

Precies wat ik nodig had.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Super mooie speelgoed

Prachtig materiaal. Zeker een aanrader

Chaise Nomi

Chaise conforme à notre attente, très facile à monter. Livraison vraiment très rapide.

Goede sevice

Helaas paste de autostoel niet in onze auto. Wel was de service van Babyplus erg fijn! Makkelijk retour gestuurd en deskundig advies.

Snelle levering en goed verpakt.