Prima site. Levering te laat

Product is goed. Jammer dat op de site niet wordt aangegeven dat deze niet op voorraad was. Daarmee hebben wij onze collega enigszins moeten teleurstellen vanwege de late levering.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

super

ik bestelde bij de kinderwagen de verkeerde adaptors, de dag na de bestelling belde ik om dit aan te geven, en ze hadden de factuur al klaar liggen om te bellen omdat ze gezien hadden dat het niet klopt. vriendelijk personeel aan de lijn feliciteerde me met mijn zwangerschap wat ik er leuk vond kinderwagen super snel in huis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De communicatie over mijn bestelling was heel fijn en duidelijk. Er was een artikel niet mee gezonden en na mailcontact had ik dat alsnog de volgende dag in huis. Super!

Heel goed!

Snelle levering!

Heel fijn bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en houden je op de hoogte

Een geweldige shop, die als er iets niet voorradig is je de keus geeft om je geld terug te krijgen. Bij ons was de voorraad vertraagd met 3 dagen en nog houden ze je op de hoogte. Kortom dikke pluim

Goede ervaringen!!

Zeer snelle levering, zelfs sneller dan aangegeven stond. Onze 2 autostoeltjes waren keurig verpakt en zonder schade geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede en snelle levering. er was zelfs een handgeschreven berichtje bij!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Babyplus had een product op voorraad wat bij een andere winkel 4 weken levertijd had. Snel en niet duurder geprijsd is het product geleverd. Dik tevreden dus

Positief

Snelle levering en spullen zijn zoals verwacht!

Super snelle levering

👍🏼

Snelle accurate afhandeling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg klant vriendelijk en behulpzaam de inpakservice was perfect erg leuk ingepakt ! Zeker waard

Een product wat ik bestelde bleek niet voorradig maar dit is netjes opgelost

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Actueel assortiment, vriendelijke klantenservice, snelle bezorging

Iets netter inpakken (zaten scheuren in cadeauverpakking) en duidelijkheid over hoe de spullen worden bezorgd. Mijn bestelling zat in een doos van een ander product waardoor ik dacht dat het verkeerde geleverd was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service Betaalbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ruim assortiment, bestelling kwam op tijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede prijs, vriendelijke mails en telefoniste

Verzend tijd indicatie bij product klopte niet (3-5 werkdagen). Er werd netjes dag na bestelling wel gemaild dat ze hoopten dat met 5 dagen bij hen binnen was, maar toen dat voorbij ging hoorde ik niets. Heb zelf op werkdag 8 gebeld en toen werd het dezelfde dag nog verzonden. Wel vriendelijk geholpen. Maar betere schatting op site zou fijn zijn (bijv ook ivm cadeaus)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Is perfect op tijd bezorgd, zal zeker nog eens wat bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fast delivery and well communciated.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en alles keurig verpakt

Blijf zo doorgaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leuke actie op het artikel. Snelle en duidelijke communicatie via e-mail. Tevreden over product!

Eventueel een mogelijkheid om te kiezen voor een ophaalmoment/tijd ivm handtekening aan de deur waardoor je aanwezig moet zijn bij ontvangst.

Over BabyPlus

Filter op Taal