Snelle levering en perfect ingepakt

Super quick delivery

Only two days delivery time. Good price and easy to navigate website.

Fantastisch!

De leukste babywinkel en webshop van Nederland! Lieve mensen, eerlijke adviezen, topservice en de beste en mooste producten!

Goede en snelle communicatie

Per abuis hadden we bij de Tripp trapp stoel niet het juiste kussen besteld. Doordat werd gevraagd of we dit wilden controleren hebben we het juiste kussen ontvangen. Bedankt Tim!!

Wederom super service!

Ik heb werkelijk niks te klagen over Babyplus. Snelle levering, super vriendelijk en altijd bereid te helpen!

Via de website een product besteld. Telefonisch contact gehad over het afhalen en kon het direct afhalen. Stond keurig klaar.

Top snel en gaaf

Mochten we weer wat nodig zijn, komen we zo weer

Snel geleverd en prima kwaliteit baby badje

Goede levering en prijs

Mooi kleed gekocht precies als het moest zijn

Goede communicatie en service

Boek besteld bij Baby plus. Via de mail kreeg ik bericht over de bestelling en de verzending. Pakketje werd keurig op tijd bezorgd. Het boek was met zorg en mooi cadeaupapier ingepakt!

Autostoel erg mooi en stevig. Top kwaliteit, voor een mooie prijs

Super, snelle levering

Blij met de snelle levering, en de juiste producten.

great products perfect communication

qualified service

It was all perfect

We are from Lisbon. Since the first communication we felt completely comfortable. We are so happy and excited with the itens we bought for our baby. Thank so much BabyPlus

Goede prijzen en snelle verzending

Inmiddels meerdere keren bij Babyplus besteld. Elke keer werd de bestelling snel verzonden, zelfs nog sneller dan was aangegeven bij sommige producten. De prijzen zijn prima, artikelen worden goed verpakt en je wordt duidelijk geïnformeerd over de status van je bestelling.

Spullen besteld en op tijd netjes binnen gekregen.

Deze mensen doen wat ze beloven

Lamp gekocht waarbij ik bij 2 andere winkels continue weer een maand verder werd 'opgeschoven' zonder dat ik daar van hen uit over werd ingelicht. Babyplus controleerde ter plekke of de lamp er inderdaad was. Ik plaatste de order en binnen twee dagen was deze op de plaats van bestemming. Aanrader als je niet wilt dat een kado arriveert wanneer de baby eindexamen middelbare school heeft gedaan.

Kan beter

Ik vind dat jullie de klant niet goed behandelen. Als je iets besteld en het artikel is niet op voorraad en pas veel later kan worden bezorgd moeten jullie dit melden vóórdat je betaalt en niet nádat je hebt betaald

Smooth transaction

Everything was easy and smooth when purchasing from BabyPlus! Great prices also.

Snelle levering, super product!

Er tevreden over de kinderstoel die wij bij Babyplus hebben besteld. Snelle levering en enorm blij met aanbod.

Uur na de bestelling kon ik het ophalen!

Aankoop prima en perfect verlopen. Correcte levering!

Snelle levering!

Snelle levering voor een product gekocht aan de laagste prijs!

Really Good

Very attentive, they respond quickly and all the support you need