Bewust bezig met je lichaam

Mijn partner en ik hebben de 3 daagse Detox kuur gedaan. De levering was netjes gekoeld en op tijd geleverd. De sappen zijn allemaal anders en de een net iets smakelijker dan de ander. Vanwege mijn darmklachten de detox kuur gedaan. Het heeft echt geholpen want ik had geen last van een opgeblazen buik en ben daarnaast 3,5 kilo kwijtgeraakt. Af en toe een honger gevoel, zeker in de avond na de soep. Veel water drinken en op tijd naar bed gaan heeft ons goed geholpen. Wij vonden de 3 daagse kuur voldoende omdat wij ook de afbouw en opbouw erbij rekenen. Nu tijdens de opbouw fase telkens beoordelen hoe wij ons voelen na een maaltijd om zo te achterhalen waar mijn darmen op reageren. In de toekomst wil ik toch wel nogmaals een kuur doen want ik voelde mij echt veel energieker, frisser en ik was veel bewuster bezig met mijn bezigheden.

Wauw!

Heerlijke sapjes en goede begeleiding tijdens mijn detox en after detox. Heel fijn dat alles zo duidelijk wordt uitgelegd. Een dikke 10

Verrassend goed

Dit was de tweede detox kuur voor mij, een half jaar geleden deed ik de eerste in mijn leven. Heb toen zelf alles uitgezocht en gemixt; een heel gedoe en sommige van mijn zelfgemaakte sapjes waren ronduit vies. Deze dienst van Frecious is geweldig, op één na vond ik alle sapjes lekker. Het is weliswaar niet goedkoop maar het is het zeer zeker waard, mede door de bemoedigende en informatieve e-mails. Vond het niet bere moeilijk om vol te houden, maar ben nu toch blij dat ik weer een appeltje mag eten.

Gezond, gemakkelijk en genieten!!

Ik heb de Intermittent Fasting Box van Frecious geprobeerd en ben er super over te spreken. De juices zijn erg lekker en de uitgebreide & overzichtelijk tekst en uitleg over Intermittent Fasting en een gezonde leefstijl maakt dat je goed voorbereid van start kunt en er ook nog eens een hoop van opsteekt, waar je ook na afloop nog een leven lang profijt van zult hebben!! Absoluut een aanrader als je echt iets goeds wilt doen voor je lijf en jezelf naar een hoger energielevel wilt tillen!!

Verslaafd geworden :)

In het begin moest ik heel even wennen aan de juices, maar mijn milde 7 daagse detox was echt een succes. 3,5 kilo kwijt. Ik barst van ongekende energie en zit echt lekker in m’n vel. Het heeft ook effect om m’n zware PMS klachten gehad, want heb helemaal geen klachten gehad. Ik ben van mijn suikerverslaving af. Na 2 dagen geen juice gehad te hebben, merk ik dat ik het mis en ga door met 4x per week 1 juice.

Je valt echt af

Ik heb de 3 daagse juicefast gedaan. Mijn bestelling was gekoeld en op tijd bezorgd. De eerste dag ging gemakkelijk, de 2e dag ook goed, aan het einde van de 3e dag was ik er ook wel klaar mee. Ik ben in totaal 1,5 kg afgevallen en voelde mij lekkerder in m’n vel! Ik heb geen behoefte gehad om iets anders te eten en had geen hongergevoel.

Heerlijke en verrassende slow juces.

Mijn ervaring met Frecious is zeer goed. Elke nieuwe smaak verraste me positief. Daardoor was drie dagen sap vasten heel goed te doen.

Goed georganiseerd. Bevroren sapjes geleverd in abonnementsvorm. Erg blij met deze unieke dienst.

Hi Frank, Super om te horen. Hartstikke bedankt voor de mooie review, blijf vooral genieten van onze sapjes :) -Team Frecious

Wat is dit een goed idee, geweldig

Met verbazing heb ik jullie site bekeken en een bestelling gedaan van 20 flesjes om te proberen. Lekkervindik het niet maar ook beslist niet vies, kortom het is wennen. De combinaties vind ik verrassend. Zit daar echt 200gram groenten in, dat is fantastisch. Zo kom ik tenminste aan mijn groente quote.

Hi Yvonne, dank je wel voor de 10! Het klopt inderdaad dat onze sapjes voornamelijk functioneel zijn, ze hebben het doel jou zoveel mogelijk groente binnen te laten krijgen. Doordat onze sapjes minstens 70% groente bevatten zijn ze niet heel zoet, zoals je dat van andere sapjes gewend bent misschien en daardoor vinden sommige mensen ze niet altijd even lekker. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent :) -Team Frecious

Meedoen met mijn vrouw: 3-daagse detox

Hi Frecious, Jullie bedienen vast een leuk publiek met jullie interessante sapjes. Eerlijk gezegd vind ik ze een beetje waterig. Ik heb zelf wel een verse slowjuice gemaakt en daar zaten veel meer vezels in. Lijkt me ook goed om detox geïnteresseerden te wijzen op advies van diëtisten, die hebben de expertise namelijk.

3 dagen detox

De levering was goed, een niet te ruim tijdslot voor bezorging en een appje van de bezorger even voordat hij kwam. Goede inhoudelijke mails elke dag met tips en tricks. Het was mogelijk om een sapje te vervangen in de standaardbox, heel fijn! Tip: kijk goed bij de ingredienten van alle sapjes. Ik lust bijvoorbeeld echt geen anijs/venkel. Dat stond bij een van de sapjes in het verhaaltje (die mocht ik omwisselen), bij een aantal andere alleen in de ingredientenlijst. Veel sap met bleekselderij en/of biet, daar moet je van houden.

Hi Titia, Heel erg bedankt voor het mooie cijfer. Fijn om te horen dat onze sapjes jou zijn bevallen. We hopen je snel weer te mogen verblijden met een van onze boxen :)

Heerlijke juices! Alles goed geregeld, op tijd en netjes, helemaal prima. Ik heb nu twee keer besteld en ben echt heel enthousiast.

Hi Marco, wat super, een 10! Dat maakt ons bij Frecious ontzettend blij. Heel fijn om te horen dat de juices zijn bevallen. - Team Frecious

Prima sapjes!

Ik neem 1 shot en 1 sapje per dag, ik voel me er prima bij. Ze smaken mij allemaal even goed. Alleen het gember shot is pittig!

Hi Joanne, wat fijn om te horen dat jij jouw dagelijkse healthy habit hebt ontwikkeld met Frecious. Dat is precies waarom wij ons bedrijf hebben opgericht! De gember is inderdaad flink pittig, daar hebben wij op kantoor soms ook samen geknepen oogjes van. Wist je dat je deze ook als thee kan drinken? Gewoon het bevroren cupje in jouw glas doen en daar heet water over schenken, zo wordt het al iets minder pittig! Heel erg bedankt voor je mooie review. -Team Frecious

een heerlijke boost van binnen en buiten!

Een fantastische aamvulling op het dagelijks leven. De zwangerschaps box is erg fijn ook als postpartumbox te gwbruiken. Een goede aanvulling voor wanneer je borstvoeding geeft en daarnaast veel sport. Heerlijk om iets terug te geven aan mijn lijf!

Hi Josephine, gefeliciteerd met jouw (recente) zwangerschap en wat fijn om te horen dat je onze zwangerschapsbox zo goed kan gebruiken. Wij worden ontzettend blij van jouw 10, heel erg bedankt daar voor. -Team Frecious

Levering pas 1 week na afspraak ontvangen

Jammer , alles geregeld , reeds begonnen met de pre detox dagen en toen kwam de levering niet! Email gestuurd maar werd erg laconiek over gedaan!

Hi Esther, wat ontzettend jammer dat jij onze service als negatief hebt ervaren. Het is uiteraard nooit onze bedoeling om laconiek te reageren. We begrijpen heel goed dat het erg vervelend is als jouw box niet op tijd wordt geleverd, zeker met de voorbereidingen die je hiervoor hebt getroffen. Graag zouden wij nog even telefonisch contact met jou opnemen om de situatie nog eens door te bespreken met je en een passende oplossing te vinden. Hopelijk kunnen wij jouw ervaring dan wat positiever maken. We horen het graag. -Team Frecious

Prima vol te houden detox

Dit was de fijnste detox die ik tot nu toe heb ervaren. Geen honger gevoel. Makkelijke recepten, eerste twee dagen hoofdpijn (hoort erbij) en daarna mega energiek. Ik ga deze zeker herhalen. De sapjes waren (op 2 na :-)) prima te drinken. Ik ga een aantal recepten erin houden, welke licht zijn en verrukkelijk! Dikke 8!

Hi Miriam, Wat ontzettend fijn om te horen dat je onze detox zo positief hebt ervaren, jammer dat 2 sapjes net wat uit de smaak vielen. Onze sapjes bestaan voor minstens 70% uit groenten, waardoor niet alle sapjes de wat zoetere smaak hebben zoals gewend bij andere merken, maar dat maakt ze wel extra gezond. Mocht je voor de volgende keer weer bestellen kun je er ook voor kiezen om deze sapjes te vervangen. Zo hopen we de volgende keer op een dikke 10 natuurlijk ;). -Team Frecious.

Altijd lekker en gezond

Ik vind de sapjes erg lekker. We hebben nu een tijdje een abonnement en ik doe samen met mijn partner af en toe een sapje. Ik merk dan eigenlijk niks. Een kuur vind ik effectiever.

Hi Linda, goed om te horen dat je tevreden bent met Frecious. Onze sapjes hebben het meeste effect als je 1 sapje per dag drinkt, je zult dan dagelijks veel groente binnen krijgen waardoor je het effect na een tijd zeker gaat voelen. Uiteraard zijn onze detox een diepe cleanse van het lichaam en merk je direct na de kuur het verschil. Heel erg bedankt voor de 8 :-). -Team Frecious

Voor het eerst een sapkuur gedaan en het is ons alles meegevallen. De lekkere sapjes hebben daar goed aan bijgedragen :).

Hi Charlotte, WAUW! EEN 10! Heel erg bedankt en ontzettend fijn om te horen dat onze sapjes en de kuur jullie zo is bevallen. Hopelijk mogen wij jou in de toekomst weer van sapjes of een detox voorzien :). -Team Frecious.

Super service!

Heel tevreden over de sapjes! Ik ben een blije afnemer :-)

Hi Masja, YESSS! Dankjewel voor de 10! Van blije afnemers worden wij een erg blij team. Hopelijk mogen wij jou in de toekomst nogmaals verblijden met onze sapjes :). -Team Frecious

Snelle en erg vriendelijke (menselijke!!) reactie

Ik dacht er al een tijdje over om contact op te nemen omdat één van de sapjes opeens niet meer smaakte. Uiteindelijk gedaan, en kreeg snel een hele vriendelijke reactie. Een klantenservice waar mensen werken van vlees en bloed :-) complimenten voor jullie service!!

Hi Savannah, Heel erg bedankt voor jouw mooie cijfer en wat fijn om te horen dat je onze klantenservice zo positief hebt ervaren! Wij zitten inderdaad met een team van vlees en bloed (en af en toe zweet en tranen :-P) voor jullie klaar om jullie de beste service en sapjes te laten ervaren. Hopelijk mogen wij nog eens een box aan jou leveren! -Team Frecious

Heerlijk verse sappen

Ik heb n abonnement en vind het heerlijk om de sappen elke keer weer te ontvangen

Hi Kim, wat leuk dat je een abonnement bij ons hebt en daar zo positief over bent! Heel erg bedankt voor de prachtige 9 :-)! -Team Frecious

Ik ben erg tevreden over frecious

Al bijna 3 jaar heb ik een abonnement bij Frecious. De sapjes zijn supergezond. Ik voel me er heel goed bij. Een heel klein minpuntje vind ik dat de sapjes best prijzig zijn. De medewerkers zijn vriendelijk en de bestellingen komen altijd netjes op tijd. Alleen maar goede ervaringen.

Dankjewel voor jouw mooie beoordeling! Daar worden we blij van :-)

Ik verheug me iedere ochtend op een sapje

De sapjes zijn heerlijk en de levering gaat ook altijd goed. Ik verheug me iedere ochtend weer op een lekker sapje. Verder reageren ze snel op vragen en handelen ze het goed af

Dankjewel voor jouw prachtige beoordeling Joyce!

Fijn maar niet perfect ;)

Goed product, heb een abonnement en ben zeker tevreden. Alleen even contact opgenomen omdat ik helaas voor de 2e keer te weinig flesjes in mijn box heb ontvangen.

Hi Danien! Dankjewel voor je beoordeling. We hadden elkaar al even gesproken deze week en het mysterie opgelost. Op de pakbon worden alle items (dus niet alleen de sapjes maar ook de flyers e.d.) bij elkaar opgeteld. Dat kan inderdaad wat verwarrend zijn als het aantal sapjes niet overeen komt met het genoemde totaal aantal items op de pakbon. We gaan kijken of Leen Menken hier iets in kan wijzigen.

Betrouwbaar!

Ik bestel al een aantal jaren naar tevredenheid de sapjes. Snelle levering, super fijne service!! En de sapjes zijn smakelijk, afwisselend. En wat ik helemaal super tof vind is dat ze nieuwe producten ontwikkelen in Upcycyclen, de granola en de health bars.

Dankjewel voor jouw prachtige beoordeling Mariska!

Over Frecious

Het gezondste sap van Nederland