De detox was pittig maar geweldig

Mijn lichaam had de eerste dagen veel last van het ontgiften van mijn lichaam. Klachten zoals hoofdpijn en vermoeidheid en ook prikkelbaar en emotioneel. Ook trek in vast voedsel werd met de dag meer!! Dag 3 voelde ik mij weer vol energie, en op dag 5 merkte ik dat mijn broek wat losser ging zitten!! Kortom een hele krachtige, pittige maar ook geweldige ervaring!! Zeker aan te raden!! Erg fijn dat ik mijn lichaam een boost heb kunnen geven in deze corona periode.

goede kwaliteit

ik heb de sapjes ter ondersteuning gebruikt van mijn al gezonde eetgewoontes, en neem het als eerste in de ochtend en ook als snack tussen door rond 16.00 u. Ik geloof niet zo in detoxen, meer in longlife een gezonde levensstijl. Af en toe een balans dagje prima, maar te lang alleen op sapjes, dan ben ik bang dat je op 'starvation mode' komt en je metabolisme in de war komt. Misschien heb ik makkelijk praten want ik hoef geen kilo's kwijt. Ik vind de sappen van een zeer goed kwaliteit, en ja niet elk sapje smaakt super lekker, en soms even slikken door de groenten smaak, maar ik denk dan ook altijd, die vitaminen en mineralen zijn inderdaad weer binnen. De levering bevroren is perfect en de kwaliteit is dan ook na ontdooien nog steeds perfect.

Lekker, voedzaam en goed georganiseerd

3 daagde detox gedaan Duidelijke instructie er bij

Van Pauline geweldig advies gekregen. Ik vind Pauline zeer deskundig!

Super fijn

Super makkelijk tot aan de deur bezorgd. En duidelijk wat je moet doen.

Zeer prettige en gezonde detox

Alle sapjes en soepen vond ik lekker. Bezorging volgens afspraak en fijne ondersteunende mails. Ik kreeg alleen de mail over het afbouwen niet, wat jammer was, want ik kon het eten na de detox slecht verdragen. Ik voelde me op dag 1 en 2 wat slap en ik had wat hoofdpijn. Vanaf dag drie voel ik me al een stuk energieker en heb ik veel minder (lekkere)trek sindsdien. Ik zou het zeker nog een keer doen!

Veel afgevallen, maar niet de dagelijkse mails die belofft waren

Ik ben bij de 5 daagse sapkuur in totaal 5,8kg afgevallen. Ik heb deze kuur van maandag tot vrijdag gevolgd en ben elke dag ook nog naar werk gefiest en heb ik van 9 tot 5 op kantoor gewerkt. Dit alles met de hoge tempraturen van afgelopen week; prima te doen. Je moet je over het honger gevoel heen zetten en vrorg naar bed gaan. Ik kreeg voor dag 1 en 2 een email met informatie over wat er nu precies gebeurde. Voor dag 5 kreeg ik een email dat ik de dag erna een mail zou krijgen om het normale eten weer op te bouwen. Deze mail heb ik nooit gekregen en dat vind ik erg slecht. Ik begon na de 5 dagen in de ochtend met een paar stukjes komkommer en daar raakte mijn lijf al helemaal van streek van; oncontroleerbare diaree. Dit gebeurde ook toen ik een halve perzik at en daarna wat water dronk. Pas toen ik crackers ging eten in de late middag was mijn lichaam weer rustig; van al het fruit en groente raakt mijn lijf nu na 2 dagen geen sap meer nog steeds van streek. Ik had een lichte salade gemaakt als avondeten en daar ben ik zo van gaan trillen en zweten dat ik 2 keer gisteravond ben flauw gevallen. Nu vandaag heb ik een partje appel gegeten en dat gaat tot nu goed. Ik schrik behoorlijk ervan dat in de handleiding vooraf aan de sapkuur stond dat je het eten weer rustig kan opbouwen met fruit en groente; mijn lichaam gaf dus extreem aan dat ik de eerste dag dus juist iets vasters als crackers moest kiezen. Grote minpunt is dus dat ik geen mail/begeleiding gehad had om weer normaal te gaan eten. Ik kreeg de hele periode de emails in mijn spam; daar zat de email ook niet. Pluspunt is het gewichtverlies en dat ik ernaast ook gewoon nog kon werken en fietsen etc.

Prima Detox

5 dagen detox gedaan voor een goede reiniging van mijn lichaam. Sappen waren allemaal lekker. Groene sappen lijken erg op elkaar qua smaak dus op dag 5 werd het wel erg saai... Ook de courgette soep lijkt op de groene sappen. Bij meer variatie in sappen zou ik graag nog de 7 daagse detox willen doen. En ik zou de shots 1 slag groter willen om het gevoel te krijgen dat ik echt een goed shot van iets binnen krijg. Voel me 100 x beter dan voor de detox. 3 kilo kwijt, gladde huid en geen opgeblazen gevoel meer.

Verantwoord en supergezond

Goede ervaring met perfecte combinatie sappen en shots. 3 dagen detox gedaan en even pittig maar goed te doen. 2.3 kg lichter, darmklachten weg en energieker en voel me supergezond! Informatie indeling sappen per dag e.d zou net nog wat uitgebreider kunnen hoe beste toe te passen. Verder zeker voor herhaling! Wel duur dus wacht aanbiedingen af.

goed samengestelde kuur

Ik heb de week detox-kuur gedaan, om mijn organen te zuiveren en het afvalproces te starten. Dit is gelukt! De helft van de kuur vond ik echt niet lekker, de andere helft van de sapjes was goed te doen. Het zal ongetwijfeld aan een persoonlijke smaak liggen. Het bijgeleverde maaltijdplan heeft me nieuwe inspiratie gegeven. Sommige onderdelen vond ik niet zo lekker, maar het merendeel wel. Goed om ook na de kuur vol te houden.

Fijne detox!

Ik heb de 5-daagse detox sapkuur gedaan. Omdat ik tijdens een eerdere detox (ander merk) erg misselijk was zag ik er een beetje tegenop, maar tijdens de detox van frecious ben ik helemaal niet misselijk geweest! Sapjes zijn ook prima te drinken en sommige zijn zelfs lekker (ik vond alleen de glorious green niet lekker). Ik heb eigenlijk alleen de eerste dag wat hoofdpijn gehad en verder heb ik me goed gevoeld. Ik zou deze detox aanraden! Wat betreft het gewichtsverlies; kort na de kuur lijkt het alsof je veel bent afgevallen. Maar na een paar dagen weer vast voedsel eten zat er bij mij al meer dan een kilo weer aan. Ik deed deze detox niet voor het afvallen, maar mochten er mensen zijn die het hiervoor zouden willen doen dan is dit wel goed om te weten.

Snel en behulpzaam

De mensen van Frecious gaan echt tot het uiterste om je te helpen. Ik vind ze enorm oplossingsgericht en snel reageren. Goede adviezen en smaakvolle producten.

Niet zwaar maar niet lekker

Ik vond de sapjes niet lekker. Veel smaakten hetzelfde. En ik vond het ook heel veel wat je moest drinken. Propvolle buik

Dankjewel voor je feedback. Sommige smaken kunnen inderdaad best pittig zijn. Zoals je weet is de functionaliteit van onze juices de voornaamste reden dat we ze met zoveel zorg maken. En dan is de smaak niet voor iedereen gelijk, maar de voedingsstoffen die onze klanten binnen krijgen gelukkig wel:) Wat goed is om te weten, is dat je (ook bij een detox) je smaakvoorkeuren kan aangeven. Als je in de bezorginstructies even aangeeft welke smaak je liever niet wil hebben in je (detox)box, dan vervangen wij deze voor zodat je alleen de juices ontvangt die wel in de smaak vallen. Verder mag je tijdens je detox gerust 1-2 juices per dag minder drinken. Die kan je daarna mooi gebruiken bij het opbouwen van je voeding na afloop van jouw detox. Overigens staat dit ook in de handleiding maar wellicht heb je daar overheen gekeken;) Mocht je nog vragen of tips hebben dan horen we het heel graag. Fijne dag!

Snel en gezond!

Mijn enige opmerking zou zijn, is dat er meer sapjes zonder de komkommer toeging fijn zouden zijn! Ik ben niet de grootste komkommer dan haha. Verder echt ideaal!

Zonder veel nadenken een 3 daagse detox gedaan

De bevroren flesjes zijn thuisbezorgd op het tijdstip dat was afgesproken. Heel fijn dat ik zelf niet hoef na te denken over wanneer ik welke juice of welk healthshot moet nemen; de toegezonden pdf heeft daarvoor een mooi schema. De aanloop week is ook helder toegelicht, al zou ik het prettig hebben gevonden wanneer daar nog meer voorbeelden van wat je wel mag eten en drinken in zou zijn meegenomen. Dat geldt trouwens ook voor de week na de detox. De juices en health shot hebben allemaal een eigen smaak, waarbij de 1 me meer aanspreekt dan de ander ;) Op dag 2 werd ik wat misselijk en was ik wat slap maar verder heb ik tijdens de detox geen klachten gehad. In de aanloop week wel wat hoofdpijn gehad. Ik ben sinds de start van de aanloopweek (nu bijna 2 weken geleden) bijna 4 kilo kwijt. Ik ervaar niet het hele energieke maar ben juist moe. Wel voelt het overall goed. De 3 daagse detox heeft mij een handvat gegeven om gezonder te eten en de overige coronakilos te lijf te gaan ;)

4 kilo kwijt en minder behoefte aan snacken!

Bij mij verliep het net ietsje anders dan hoe het omschreven stond. De eerste 3 dagen gingen hartstikke top, ik had geen last van honger en geen hoofdpijn of misselijk. De sapjes waren daarin tegen wel echt even wennen. Echt lekker vind ik ze niet, maar ze waren ook niet zo vies dat ik ze niet meer wou drinken. De 4e dag had ik het ineens echt heel zwaar. Ik had echt trek en zin om alles op te eten. Toch heb ik volgehouden en de 5e (laatste) dag was dat gevoel weer weg. Ik ben van 78.5 naar 74 kilo gegaan en hartstikke blij! Nu is het 10 dagen geleden dat ik de sapkuur heb afgemaakt en ben niks meer aangekomen! Voor mij heeft het sapkuur geholpen om een stap te maken naar afvallen en naar een gezondere levenswijze. Mijn drang naar snacks en eten is weg en daar ben ik heel erg blij mee. Ik zou iedereen zo'n sapkuur aanraden.

Op tijd geleverd . Meeste sappen waren goed van smaak

We hadden met een klein groepje een detox thuis gehouden mbv de sappen van Frecious . Het was prima te doen .

Top! Communicatie is goed, sapjes zijn ‘bijna’ allemaal lekker en het reset je lijf en mindset!

Het waren 3 mooie dagen. Je kijkt echt weer op een andere manier naar je standaard eet patroon en door de sapjes ben je ook nog is een aantal kg kwijt. Na dag was het ook prima vol te houden!

Smerig

Vandaag de eerste dag van de detox (driedaagse sapjes). Ik vind alle sapjes vies. Bij sommige zelfs kots neigingen en heb de helft laten staan omdat ik het echt niet wegkreeg. Heb de sapjes nu maar weggegeven aan iemand anders. Ik ben echt geen pieper met eten, lust eigenlijk alles en neem geregeld groente smoothies, dus niet totaal onervaren. Voor de prijs had ik echt iets meer verwacht qua smaak. Want het is behoorlijk duur, 100 euro voor drie dagen sapjes.

Dankjewel voor je reactie. Wat vervelend dat je zo hebt moeten spugen, niet fijn! Functionaliteit is belangrijker binnen ons concept dan de smaak. Uiteraard doen we er alles aan om een smakelijk én gezond product te maken, dus tips zijn meer dan welkom:) De lekkerste drankjes bevatten helaas veel suikers en/of zoetstoffen. Het is natuurlijk logisch dat we allemaal een voorkeur hebben voor zoete producten. Suikers waren vroeger (in de oertijd) ook veel wenselijker om voorhanden te hebben omdat dit een snelle energiebron was die nog wel eens zeer goed van pas kon komen. Vandaag de dag is een hoge suikerinname (in de meeste gevallen) helemaal niet meer zo wenselijk en moeten we ons juist focussen op het binnenkrijgen van een grote variatie vitamines en mineralen. Wij maken de juices vooral met veel groente, en die smaken soms uitdagend. We hebben een functioneel doel met de juices. Het lukt ons (voor bijna alle klanten;)) wel een aangename balans in de juices te houden, zodat ze 'rond' smaken. Ikzelf drink sommige sappen ook met dichtgeknepen ogen weg. Maar ik denk dan "Zo, ik sta direct weer met 3-0 voor qua groenteintake". :-)

Afzien, maar het is het waard....

Zoals beschreven is de tweede dag het zwaarst, na de derde dag (over de helft) wordt het “makkelijker” Het enige stukje kritiek wat ik heb is dat de laatste shot of sapje al om 19.00 uur is. Het is bijna niet te doen om tegen een uur of 10 met een lege maag naar bed gaan. Een, wat dan ook en iets steviger iets voor de maag zou voor het slapen gaan zeer welkom zijn. Heb de laatste dag gesmokkeld en ben om 5 uur s’morgens begonnen om dus om 17.00 uur klaar te zijn....

Erg tevreden

Goed begin van de dag, sapjes bevallen erg goed. Service is prima. Ik krijg er een goed gevoel van de sapjes.

Sapjes zijn echt heel vies.

Bezorging en info wel goed

Dankjewel voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat sommige smaken als pittig hebt kunnen ervaren. Meeste mensen zijn de “verse” fruitsappen of smoothies uit het koelschap van de supermarkt gewend. Deze bevatten vaak voornamelijk fruit en dus suikers. Frecious juices bevatten 70, 85 en sommige zelfs 100% groente. Sommige smaken kunnen daarom absoluut even wennen zijn. Ook hebben de supermarktsappen in de koeling vaak toevoegingen of worden ze HPP behandelt, wat ze langer houdbaar maakt. Wij vriezen het direct in, waardoor de voedingswaarde en smaak optimaal behouden wordt. Om 1 Frecious flesje te produceren, gebruiken wij gemiddeld 300 gram groente. De smaak is daarom aanzienlijk geconcentreerder.

Overtrof mijn verwachting

Kernwoorden: prettige online organisatie- goede service - duidelijk - aantrekkelijke site. Was mijn 1e kennismaking. Niet alle sapjes vond ik prettig. Ik had een 3daagse detox pakket.

super

Super producten, fijne service. Leren kennen via Lighthouse Works, nu voor het eerst zelf thuis, helemaal prima. Shotjes niet zo makkelijk te openen inderdaad, kurkuma, wit keukenblad... maar kwam nog goed. Zijn pipetjes of iets dergelijks misschien een idee?

Heerlijke pure sappen!

Helemaal fan! En heb al anderen zover gekregen om dit ook te gaan doen! Heb zelf een 3daagse sapkuur gedaan en ben heel blij met de pure en smaakvolle sappen en soepen! Je proeft echt dat het pure ingrediënten zijn! De kuur zelf is ook heel goed vol te houden doordat het over de dag verdeeld is. Zeker voor herhaling vatbaar!

Over Frecious

Het gezondste sap van Nederland