Heeeeel misselijk

Hier kan Frecious niets aan doen, maar ondanks dat ik redelijk gezond leef en de afbouwfase heb gevolgd ben ik na amper een dag gestopt. De misselijkheid was niet normaal. Eerste dag maar 3 sapjes en 2 shots gehad. Tweede dag nog 1 slok geprobeerd, maar ik moet van de smaak bijna overgeven dus gestopt. Ik was twee dagen daarna nog steeds misselijk. Ondanks dat het bijna nooit voorkomt (stond op de website) vind ik wel dat het gezegd moet worden. Voor velen misschien een uitkomst, maar voor mij niet.

Fantastisch!

Energieker en Krachtiger in de loop van drie dagen en 3 kilo lichter

Positief

Ik ben zeer positief, lekkere sappen en soepen! Ik vond het wel jammer dat ik niet op alle dagen een mail heb ontvangen met de voortgang. Dat werkt denk ik meer motiverend!

Detox en afterdetox = herboren!

Ik heb echt een top detox mogen beleven door jullie geweldige 3 daagse kuur. Door alle info goed afgebouwd ook. En daarna met de afterdetox nog een paar dagen dit nieuwe leven beter leren kennen. Goede begeleiding, veel info, heerlijke sapjes en health bars. Stap voor stap dagschema's. Het ging erg goed! Geen honger gevoel gehad. Mijn huid is mooier, ik ben kilos kwijt, voel mij energiek. Eet kleinere porties en kies bewuster. Voeden ipv vullen, daar wilde ik weer naar toe na de lock down en dat is heerlijk gelukt!

Heerlijke sapjes met een gewenst resultaat

Vanwege darmklachten de drie daagse detox en de afterdetox kuur gedaan. Wilde ook van m’n suikerbehoefte af. Prima vol te houden en heerlijke gezonde groente sapjes. Na die 8 dagen geen opgeblazen gevoel meer en geen behoefte meer aan suiker.

Lekkere sapjes, nooit honger, goede uitleg en goede boost voor mijn lichaam.

Ik heb de 3-daagse sapkuur gedaan, om me weer energieker te voelen en minder vol. Goed gelukt. Doordat je op de sapjes moet kauwen doe je best lang met een flesje, daardoor heb ik ook nooit honger gehad. Wel waren de laatste groente sapjes wel heftig / kreeg ik er minder zin in. Na de keer ben ik bewuster wat ik eet, voel me energieker en lekkerder in mijn lichaam.

Smaak was afschuwelijk

Hoewel ik zelf gezond eet en regelmatig groente en fruit smoothies maak was het tijd om een keer voor de gemakkelijkere weg te gaan en bestelde ik een aantal sapjes. Helaas verwachte dit niet aan mijn verwachting, de smaak was ongelofelijk smerig, het smaakte bedorven en zo rook het ook, ik heb geen sapje weg kunnen drinken, daarbij vond ik de prijs ook erg hoog. Na alle sapjes geprobeerd te hebben wat teleurstellend was, zijn de andere regelrecht de gootsteen in gegaan. Voor mij nooit meer!

Echt goed te doen

Ik heb de 3-daagse kuur kort geleden gedaan en heb de datum voor de nieuwe kuur meteen genoteerd in mijn kalender. Uiteraard is het niet makkelijk om 3 dagen niet te eten, maar het is echt goed te doen. De sapjes vullen echt goed en van een echt hongergevoel heb ik geen last gehad. Vooral op mijn darmen had de kuur een positief effect.

Intense ervaring resultaat is goed

Eerste dagen waren zwaar. Ik denk dat het voornamelijk komt omdat ik veel koffie normaal drink. Na de 3 daagse kuur 2.8kg verloren waarvan 2kg blijvend. Betere huid. Darmenstelsel heeft een goede reset gehad. Voelde veel energie op bepaalde momenten tijdens het vasten. Ik denk goed om een paar keer te doen per jaar. Ik ben ook benieuwd naar de resultaten van de 5 daagse kuur.

Hele lekkere gezonde sapjes

Ik heb de 3 daagse kuur gedaan. De sapjes waren over het algemeen best lekker, wel moet je voor elk slokje even schudden. De shots heb ik altijd in warmwater opgelost, dus ik vond het meevallen hoe heftig ik ze vond. Ik had wel 3 dagen lang de behoefte om iets te “eten”, om op iets te kauwen. Wel volgehouden, ik had weinig last van honger. Sapjes kwamen telkens op het goede moment. Goede effecten: plattere buik, 2 kg kwijt (ook nog na 2 weken), goede “reset” voor weer gezonder leven. Het was fijn geweest om het after detox plan eerder te krijgen, nu ging ik op dag 3 boodschappen doen maar wist ik eigenlijk niet goed wat wel/niet verstandig was.

Zeer goed ervaren!

Hele prettige communicatie via de mail, je ontvangt goede mails met instructies. De 3 daagse detox heb ikzelf als zeer prettig ervaren. Aanrader is wel dat er duidelijker aangegeven mag worden dat je eerst een afbouw week hebt. Wanneer je dit over het hoofd hebt gezien, kom je wellicht voor een verrassing te staan als je de detox al eerder wilt doen

Ik heb weer een platte buik!

Ik heb de milde 7 dagen detox gedaan en dat is mij erg goed bevallen Daarna de 5 dagen after detox, ook prima alleen wat ik zo leuk vond aan de 7 daagse milde detox was dat er voor elk eetmoment, ontbijt, lunch, avond eten een recept zat met boodschappenlijst Bij de after detox stond er alleen ‘gezond ontbijt, lunch’ zonder recept, wel avondeten recept gelukkig Waarom ik het zo goed vol kon houden was, dat alles ingevuld was, zodat ik geen verkeerde dingen kon gaan eten Verder helemaal tevreden met het resultaat! Ik zal het zeker vaker gaan doen!

Heerlijk

Heb voor een 3-daagse detox abonnement gekozen! Erg aan te raden en de sapjes zijn goed geselecteerd voor de dagen! Fijn dat er een tijdindicatie is gegeven en dat je per dag een mail ontvangt om je gemotiveerd te houden en ervoor zorgt dat je de dag goed voorbereid kan beginnen. De 3 dagen vlogen voorbij en ik had nog veel profijt ervan de dagen erna! Zal dit zeker blijven doen

Nog wat verbeteringen maar blij met het resultaat!

Tips: Goede instructies vooraf! Geleverde boxen zijn goed georganiseerd. Bezorger is live te volgen. We zijn erg blij met het detox effect! Goed vol te houden ook. Tips: Hoeveelheden in recepten zijn niet altijd helder genoeg/consistent. Zou fijn zijn als je bij bestellen al te horen krijgt dat je een aantal dagen moet afbouwen qua eetpatroon. Sommige flesjes lekten na levering. Kurkuma-Shot laat ernstige vlekken achter. Een waarschuwing was fijn geweest... Ph strips in detoxboosters zijn nutteloos: kloppen niet met uitleg op verpakking (daar worden cijfers genoemd, maar je krijgt alleen kleuren). Uitleg over de werking van de stofjes per sapje zou verhelderend zijn.

Topsapjes.

Veel variatie per flesje en per doos. Ik heb de detox gedaan met maaltijdplan erbij. Duidelijke handleiding inclusief.

Kwaliteit goed/betrouwbaar, verpakking kan/moet beter

De kwaliteit van de shots zijn boven verwachting en bevallen uitstekend. Service is prima en levering keurig. Echter is het met bijvoorbeeld knoeien van kurkuma belangrijk dat de manier van schudden en drinken makkelijk zou moeten zijn. Helaas levert Frecious haar shots in hele kleine plastic bakjes. Wanneer dit echte shotflesjes zouden zijn, zou er ook minder worden gemorst tijdens het schudden en opdrinken. Enige, maar wel belangrijke verbetering imo

Wauw wat een product, Ik ben verliefd...super lekkere start van he dag, heb de 7dagen detox gedaan en daarna 5dagen After detox, lekkere recepten en goede begeleiding , geen 1x een honger gevoel gehad, dat is fijn dan houd je t ook goed vol, zeker een aanrader!!

Beste detoxplan tot nu toe

Ik heb de milde detox van 7 dagen gedaan. Goede begeleidende informatie erbij, lekkere recepten en er wordt slim omgegaan met de inkopen, zodat je niet met heel veel boodschappen over blijft. Ik zou dit zeker aanraden. Ik ga nu nog de 5 dagen after detox doen.

Hele lekkere gezonde sapjes

Fijn dat er ook soep bij zit. Ik zat gewoon vol van alle sappen.

Heerlijk smaakvol!

De flesjes zijn makkelijk vanwege ingevroren vers garantie. Volsmaak is dit een goed begin voor de dag.

Schema drie daagse sapkuur frescious

Goedenavond, Heeft iemand voor mij het dagschema van de drie daagse sapkuur? Ik heb de box ontvangen maar mis de handleiding en wil graag morgenvroeg starten. Bedankt alvast!

Darmen zijn tot rust gekomen

Ik heb de 3 daagse detox gedaan om meer rust in mijn darmen te krijgen en meer energie. Rust in mijn darmen was zeker te merken, ook het overtollig vocht was ik kwijt maar de energie bleef wel een beetje weg. Eerste dag enorme hoofdpijn gehad, 2de en 3de dag was al een stuk beter. Bij hongergevoel gewoon bezig blijven, bv Een bad nemen, yoga...en als je kan vroeg gaan slapen. In totaal 2,5kg minder in gewicht en 13cm minder over gans men lichaam.

Lekker, gezond en makkelijk.

De sapjes zijn gezond en daarnaast ook best lekker. Je hebt in een paar slokken veel groentes binnen. De prijs per flesje is wel relatief duur, maar dat is dan ook het enige nadeel.

sapjes geven enorme boost!

via Lighthouseworks heb ik een detox weekend gedaan waarop de Frecious sapjes werden gebruikt. het viel me erg mee, zowel qua smaak, afwisseling van smaken en hongergevoel. ik was zelfs zo enthousiast dat ik een box heb besteld zodat ik iedere dag een flesje kan drinken. vooral als ik trek heb in iets lekkers of een zwak moment, is het handig een gezond flesje te kunnen pakken.

Waardering voor gezonde voeding

De eerste maaltijd na 3 dagen sapjes, is een sensatie! Dankzij deze sapvastkuur ben ik enorm dankbaar dat er gezonde voeding voor ons. En ga met ik liefde de keuken in om een maaltijd te maken!

Over Frecious

Het gezondste sap van Nederland