Snelle levering en goede sapjes

Al enige jaren maak ik gebruik van Frecious en ik ben tot op de dag van vandaag nog steeds super tevreden. De sapjes zijn lekker, gezond en er komt vaak een nieuw tijdelijk smaakje bij. Mijn favoriet zijn de celery slim en de Liquid gold.

Gezonde sapjes en fijne bezorging

Ik ben fan van de Frecious sapjes! Na een aantal keer proberen heb ik een abonnement afgesloten. Veel smaken, nieuwigheidjes en interessante nieuwsbrieven. Iets aan de prijs maar voor mij is het dat waard.

Alle smaken zijn heerlijk en gezond. Gebruik het nu al 2 jaar en bevalt nog steeds erg goed.

Prima product

Ik bestel al een aantal jaren de groentesapjes en ik ben er erg tevreden over. De fruitsapjes kan ik nog wel zelf maken maar de groentesapjes maken vind ik een stuk moeilijker om ze smakelijk te maken. Dus gebruik ik die vaak als tussendoortje. Zojuist weer een zending ontvangen. Ik ben benieuwd naar de granola. De reep die jullie al eerder hadden vond ik niet zo geslaagd. Die heb ik verder ook niet meer besteld. Jullie bezorging is fantastisch. Zo fijn om een sms-je te krijgen vlak van te voren. Ik heb nu wel een klacht. Ik zag de hoesjes staan en die leken me erg handig, dus 2 besteld maar juist nu krijg ik allemaal nieuwe flesjes die breder zijn en waar de hoesjes niet lekker omheen passen. Ze moeten er ook een beetje makkelijk in en uit gaan. Dat is nu absoluut niet het geval. Je kunt ze erin persen maar krijgt ze er dan bijna niet meer uit. De oude flesjes passen er perfect in en uit. Ze zijn waarschijnlijk ook op de vorige flesjes gemaakt. Dus dit hadden jullie niet mee moeten geven. Die wil ik ook graag bij de volgende zending mee terug geven Dit werkt bij mij niet. Ik wacht wel tot er hoesjes waar de nieuwe flesjes inpassen. Ook graag dan het bedrag van de hoesjes de volgende keer crediteren. Vr.Gr. Mevr. M.J.Raymakers

Blij met zoveel variatie en vitamines in één flesje !

Ik ben zeer blij met Frecious. Niet alleen met de fantastische producten die ze leveren maar ook met het vriendelijke klantencontact, duidelijkheid omtrent bezorging en de flexibiliteit in de contracten die je af kan sluiten.

Gezond en lekker!

Gezond, lekker en makkelijk!

Goed product en goede service

Ik gebruiker nu een aantal jaar en het bevalt me prima!

Groente is ontzettend lekker!

Als je weet dat je niet dagelijks 300 gram groente eet, kan je jezelf best verwennen met een gezond sapje uit de schijf van 5.

Voor het eerst een driedaagse detox gedaan. Het was niet makkelijk, maar wel vol gehouden. Sap is over algemeen heerlijk. Net als de shots. Keurige levering, prima begeleiding, ook met de dagelijkse mails ter ondersteuning. Misschien niet ieder kwartaal, maar 1x per half jaar zeker voor herhaling vatbaar. Ik voel me erna energieker dan daarvoor. En ben ook nog wat kilo's kwijt. Aanrader.

Echt lekkere sapjes!!

Helemaal geen honger gehad! De meeste sapjes zijn echt lekker! Sommige shots zijn best heftig van smaak.. het viel me al met al erg mee! Ook na de 3 daagse detox eigenlijk nog niet veel honger!

Heftig maar effectief

Met 0% ervaring van sapjes was dit best heftige sapjes. Niet alle sapjes waren evenlekker. De driedaagse kuur heeft mijn maag wel goed gereinigd. Ik eet nu veel minder suikers, voel me energieker en dit geeft boots om meer groenten en fruit te eten. Ik zou het iedereen aanraden om dit een keer per jaar te doen de kuur.

Het is niet te drinken

De eerste slok ging nog wel, maar dan. Dat er iets gemaakt kan worden wat zo vies is. Het is niet vol te houden, ben na 2dagen toch maar gestopt.

Heerlijke sappen en je voelt je meteen goed

Fijn dat je niet zelf hoeft te blenden en persen. Gewoon heerlijke groentesappen waarbij je direct het resultaat voelt.

Zoveel variaties in een gezond sapje; Complimenten!

Ik ben ontzettend blij met Frecious. De sapjes zijn inhoudelijk vitaminerijk en daarbij divers én smakelijk! Hoop er nog jaren van te kunnen genieten! Emmy van Leeuwen

helaas maakt de afgelopen 2 keer , de chauffeur, erg lastig hij zei dat voor de dichte pal stond en niet wist hoe bij ons kan komen en dat tot 2 x toe pas 2 dagen later bezorgd , toen ook een probleem daarvoor nooit problemen gehad deze keer waren alles fles sapjes met veel ijs aan de buiten kant ! ik hoop dat het niet een teken is geweest dat ze ontdooit zijn en opnieuw bevroren !!!! nooit meegemaakt

Hoge kwaliteit in 1 flesje

Kwalitatief goede sappen, perfect op tijd, bevroren thuis geleverd.

Heerlijke sapjes en super snelle levering

Veel variatie en alle sapjes zijn even lekker. Ook de 100% groentesapjes zijn echt een aanrader!

Lekkere sappen, als aanvulling naast gezonde voeding. Fijne en persoonlijke benadering vanuit het team van Frecious bij contact. Bijzonder verrast door de Granola, erg lekker!!

Heerlijk!

Ik ben heel blij met de sapjes van Frecious. Het drinken van een sapje voelt als een gezonde kick off van mijn dag!

Goede service!

Erg duidelijke site, vriendelijk personeel! Als je iets wil wijzigen dan kan dat en wordt het direct aangepast.

Lekkere sapjes

Ik heb een week de milde detox gedaan. Dit was goed te doen. Het maaltijdplan was duidelijk. Makkelijke en lekkere recepten!

Goede ervaring, met gewenst resultaat: fit en afgevallen!

Ik heb de 3-daagse sapkuur als zeer positief ervaren. Het was goed te doen en weinig lichamelijke klachten (mede door de goede voorbereiding vooraf denk ik). De begeleidende e-mails tijdens de kuur zijn ook heel leuk en nuttig. Als ik dan nog een minpunt mag noemen: niet alle sappen zijn even smakelijk, maar dat nam ik op de koop toe, omdat ik weet hoe gezond ze zijn. Maar het resultaat was zoals gehoopt: energiek, geen trek meer in ongezonde snacks en een 2,2 kg lichter na de kuur.

Goede producten, maar maakt helaas niet waar wat ze zeggen

Over de kwaliteit van de sapjes, de levering en het hele informatie valt niks negatiefs te zeggen. Helaas ben ik 3 dagen alleen maar misselijk geweest.

Eerder enthousiast, nu minder.

Abonnement sinds mei 2019. Was oorspronkelijk zeer enthousiast over producten, dienstverlening, interessante mails en bezorging. De laatste tijd hapert het echter op sommige punten: - Sunny Celery (mijn favoriet) was uitverkocht, kan voorkomen. Helaas vervangen door een product wat absoluut mijn smaak niet is. - De bezorging is de laatste tijd niet wat ik gewend ben: niet binnen de afgesproken tijdvensters, te vroeg, te laat of helemaal niet. Laatste keer was de verbinding met tablet van medewerker niet mogelijk, waarbij gegevens niet konden worden bijgewerkt. Verder zie ik dat bezorging bij buren is toegestaan. Ik kan me niet voorstellen dat dat mijn keuze is geweest. Kan dat aangepast worden? Vriendelijke groet, Irene P.

Elke keer weer een smaaksensatie!

Elke sap is weer verrassend lekker. Elk ingrediënt komt tot zijn recht. Ondanks dat de health shots soms pittig zijn (gember) om weg te drinken, weet en voel je, dat het goed voor je is.

Over Frecious

Het gezondste sap van Nederland