Heel tevreden over de juices

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Goede service, alles was er.

Heerlijke sapjes.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Erg goede kuur (goede resultaten)

Ik vond drie dagen 'sappen' goed vol te houden. Ik vond het wel jammer dat de soepjes ook eigenlijk niets anders waren dan slowjuice, maar dan warm. Van te voren keek ik uit naar de soepjes, maar de smaak was (zoals jullie zeggen) erg gezond.... ;) Ik vond het aantal sapjes per dag vrij veel. Ik had er altijd 1 of 2 over.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Je proeft gewoon dat je gezond bezig bent!

Heb al 3 jaar een abonnement, ik kan niet meer zonder!

Makkelijk en gezond

Gezonde sapjes en fijne bezorging

Smaakvol en goeie informatie

Iedere keer is de smaak goed van de diverse drankjes. Fijn dat er verschillende keuzes zijn. Ook de levering verliep wederom snel en met duidelijke communicatie.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Goede service, ruime keus, waar voor je geld

Er is ruime keus op de overzichtelijke website.

Goed te doen

Er moest iets gebeuren..... Samen met vriendin begonnen. Sapjes zijn heerlijk. Recepten heerlijk en makkelijk. We houden het daardoor goed vol.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Volle sappen met fijne uitleg en recepten

We hebben al eens eerder een sapkuurtje van Frecious gedaan. Heerlijke 'volle' sappen ofwel met lekker veel groenten en niet van die slappe sapjes met vooral fruit(suiker). We deden een milde detox, heel fijn om wat te blijven eten gedurende dag, er zaten veel recepten bij de handleiding en ook bij de afterdetox, heel fijn. Iedere dag andere recepten en genoeg inspiratie om af te wisselen. Heel tevreden.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Levering volgende dag al bij eerste bestelling. Voel me super gezond met deze sappen.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

vorige week zaterdag een vraag gesteld omtrent de bestelling. geen reactie ontvangen. zit nog steeds te wachten

• Heb je het gevoel dat je gezonde sapjes hebt gedronken? N.v.t.
  • Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? N.v.t.

Hi Priscilla, Bedankt voor je review! Wat jammer dat je onze producten zo'n laag cijfer geeft :-( Je geeft aan dat je al een week wacht op antwoord van ons, super vervelend natuurlijk, dat is nooit de bedoeling. Wij streven ernaar de mails binnen een paar uur beantwoord te hebben! Ik kan je bevestigen dat er op 17 februari om 14:50 dan ook een antwoord aan jou is gestuurd. Zou het kunnen dat deze in de spam box is terecht gekomen? Hieronder nog even het gestuurde antwoord voor je: ********** Hi Priscilla, Bedankt voor je berichtje. Ik heb het even nagekeken en in jouw membership levering zit een Beauty Box en een Cadeau box. Mocht dit niet zijn wat je wilt ontvangen op 20 februari, dan kun je dat uiterlijk 18 februari nog wijzigen. Ik heb hier een handig stappenplan voor je :-) Fijne dag! ********** Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dit graag! Anouchka Frecious Customer Experience

Bestelling goed te volgen en op tijd geleverd. Sapjes zijn lekker en gezond. Wat wil je nog meer!

Handig en duidelijke site

Makkelijk te bestellen (ook als gast); smaakvolle sapjes en uitgebreide beschrijving.

Verfrissend en gezond.

De sappen zijn handig verpakt. Het is makkelijk een flesje in de avond in de koelkast te zetten. Bij het ontbijt heb je dan een verfrissend en gezond drankje .

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Gezonden juices, top service en begeleiding bij detox

Meerder detox kuren al gedaan en sapjes besteld bij verschillende partijen maar vaak was de basis appelsap (min 20% of meer) Bij frecious echt het gevoel dat ik pure en gezonde sapjes ontvang die goed voor mij zijn

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

En zo is het Viv! Dank voor je eerlijke review ;-) Stay Healthy, Nathalie Frecious Customer Experience

Heerlijke sapjes, goede en snelle levering.

Top detox

De milde detox had echt veel lekkere recepten. Heb nul honger gehad, soms was het zelfs te veel met alle sapjes erbij. Echt wen aanrader dit

fijne ervaring

algemeen ben ik heel tevreden van deze leverancier. Goede service, goede bezorger

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Carine, Bedankt voor je fijne review, wij zijn ook heel blij met jou ;-) Stay Healthy, Nathalie Frecious Customer Experience

Van Frecious word ik heel blij

Al jaren drinken wij iedere ochtend een sapje van Frecious. Je krijgt op deze manier veel variaties aan groente en fruit binnen. Het geeft je een boost aan energie. Ook zijn de sapjes lekker. Voor het slapen gaan drinken we een glaasje organic green poeder. De smaak is lekker en het is heel erg gezond voor je.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Ellen, Jullie zijn supergoed bezig, keep it up! Bedankt voor de review ;-) Stay Healthy, Nathalie Frecious Customer Experience

Klantenservice is top

Al vaak besteld, Klantenservice is uitstelend. De sapjes ook. Vwrbeterçunt is de bezorgdienst!! Belt aan en loopt na 1 min naar zijn auto, was boven en gelukkig uitbhetbraam kunnen roepen. Waa ik meteen de trap af gegaan had hij weg geweest.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Nee

Hi Maria, Bedankt voor je feedback. Oei, het is uiteraard niet de bedoeling dat de chauffeur zo snel na het aanbellen weer wegloopt met je box. Ik heb het doorgegeven aan onze vervoerder Leen Menken en zij zullen het opnemen met de chauffeur. We gaan er vanuit dat hij de volgende keer wat langer wacht of je in ieder geval even belt. Mocht het nog eens voorkomen laat je het ons dan weten? Tel# 020 - 237 4762 of via [email protected] Fijne dag! Nathalie Frecious Customer Experience

De geleverde juices klopten niet met de app

Ik had 3daagse sapkuur gekozen in de app. Van de juices daar genoemd werden had ik diverse niet. Wel anderen 3x zoals 3x zuchini soep. Maw had ik 3 keer met avondeten hetzelfde. In de app stond 3x anders, zoals pompoensoep, die was niet geleverd.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Christel, Bedankt voor je review! Wat super dat je een detox doet! Ik heb gezien dat je voor de Advanced versie hebt gekozen, deze detox daagt je uit om met alleen groene sappen te detoxen, zoals aangegeven; alleen voor de gevorderde sapvasters! De Advanced detox wordt niet in de app ondersteund, je kunt natuurlijk wel alle tips enz. gebruiken, maar de app is echt gebouwd op de Intermediate. Vandaar dat er andere juices staan dan jij in jouw box hebt zitten. Omdat we eer boxen hebben toegevoegd aan ons assortiment zijn we op dit moment een eigen omgeving aan het ontwikkelen op onze website zodat we de detox begeleiding voor alle detoxen daar kunnen gaan doen in de toekomst :-) Voor nu gebruik je bij de Advanced detox de PDF, daar staat ook alles in. Mocht je nog contact op willen nemen, laat dan iets van je horen door te antwoorden op deze mail! We horen graag van je! Anouchka Frecious Customer Experience

Op zich heel gezond maar de begeleiding wordt minder in de jaren

App, is erg traag en doet geen pushmeldingen meer ondanks telefoon instellingen. Mails krijg je ook niet meer iedere dag dus je.moet ook wel op de app. Krijg nu voor derde keer wel een mail om te beoordelen.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Sanne, Bedankt voor het achterlaten van je review! Fijn dat je weer een detox hebt gedaan! Wat jammer dat je vind dat de begeleiding met de jaren minder wordt, we doen juist ons best om te zorgen dat alles steeds completer wordt. Hierdoor zijn we ook op dit moment een eigen omgeving aan het ontwikkelen op onze website zodat we de detox begeleiding daar kunnen gaan doen :-) Onze mails worden tijdens de detox dagelijks verzonden, is het wellicht mogelijk dat ze in je spam-box zijn binnen gekomen? Ik zie dat er op 8-02, 24-02, 25-02 en 26-02 een mail naar je is uit gegaan. Ik vind het echt heel vervelend dat je deze detox niet optimaal hebt ervaren, we hopen dat dat de volgende keer beter gaat! Mocht je nog contact op willen nemen, laat dan iets van je horen door te antwoorden op deze mail! We horen graag van je! Anouchka Frecious Customer Experience

Heerlijke sapjes en wat een geweldig effect op mijn lichaam en welbevinden.

Fantastische service

Ik ben erg tevreden over de sapjes van frecious. Ik voel me altijd super gezond wanneer ik een sapje drink.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ik gebruik al jaren Frecious en voel me er telkens weer goed bij heel blij mee.

Zie tekst hierboven

Over Frecious

Het gezondste sap van Nederland

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.