Verwachting overtroffen!

K

K

Blij met het resultaat.

Ondanks dat ik niet alle drankjes even lekker vond was het wel te doen. 3 kilo kwijt, maar voel me vooral ook fitter en gezonder.

Gezond én lekker

In een handomdraai de dag gezond beginnen, en tussendoor een gezonde snack: en veel lekkerder dan verwacht van een groentesap/snack! Makkelijk, heerlijk en gezond. Ik ben fan!

Heel goed produkt

Fijne uitleg, professioneel. Handig in gebruik.

Lekkere en gestructureerde sapkuur

Dit was de eerste keer dat ik een sapkuur volgde en de sapjes van Frecious hebben me er goed doorheen geloodst. Goede uitleg, fijn schema en lekker afwisselende sapjes. Originele recepten en mooie ingrediënten. Zeker een aanrader!

Altijd goed.

Fijn dat je precies de chauffeur kunt volgen bij de bezorging. Sapjes zijn divers en allemaal lekker. Ik heb een abonnement en dat bevalt heel goed.

Ronduit altijd fantastisch!

wanneer ik ook bel of mail, altijd direct goed en duidelijk antwoord. En ik word altijd heel lief enorm geholpen!

Goede kwaliteit en uitstekende service

De meeste sapjes zijn lekker. Gestart met een détox van 5 dagen en nu vervang ik mijn tussendoortjes door een sapje of een reep. Goed te doen en gezond. De wijzer van de weegschaal gaat ook langzaam maar zeker weer de goede kant op en mijn energieniveau is hoger. Dat in combinatie met een zeer stipte levering en een goede site, maakt me een zeer tevreden klant.

Lekker en gezond!

Toen ik nog in Amsterdam woonde, bestelde ik wekelijks nieuwe sapjes. De gember health shots zorgden altijd voor een goed begin van mijn dag. Wanneer ik weer terug ben in NL bestel ik weer een hele lading. Super!

Heerlijk en voel met direct gezond!

Lekkere sapjes, veel diversiteit. Voel dat ik direct iets gezonds drink zonder slechte toevoegingen. Aanrader voor iedereen die zijn levensstijl wil verbeteren!

Al jaren een tevreden klant

Heerlijke sapjes, levering altijd volgens afspraak, duidelijke mails, goede bereikbaarheid.

Gezond

Ben blij met mijn dagelijkse sapjes. Lekker makkelijk en goed voor mijn lijf. Niet goedkoop, maar bedenk dat het een investering in je eigen lijf is en dat is ook wat waard!

Goed product goede service

Al jaren abonnee. Zelfs keer mogen komen kijken

Heftig, goed van afgevallen maar ik weet niet of ik het nog een keer doe

Overgehaald door collega's die dat vaker doen heb ik dit jaar ook maar eens meegedaan. De 3 dagen zijn op zich goed vol te houden maar ik had veel minder energie dan anders. Ben wel lekker een kilo of 5 afgevallen maar ben erg benieuwd hoe lang dat zo blijft. Overigens heeft mijn vrouw ook meegedaan en zij is erg enthousiast. Die doet het graag nog een keer.

FRECIOUS I LOVE YOU!

Ik weet dat er soms mensen zijn die klagen over de smaak van de sapjes. Maar hier ben ik het zo niet mee eens. JA, het proeft gezond. MAAR het proeft tevens heerlijk. In mijn gezin is lang niet iedereen even 'healthy' maar zelfs mijn broertje en vader zijn dol op Frecious. Naast dat wij het allemaal heerlijk vinden 'gaan we er ook echt goed op'. Wij zetten Frecious in om dagelijks meer diverse groenten binnen te krijgen. Want dat kan met Frecious - het is namelijk niet zo alsof je alleen maar wortelsap drinkt. Dus we love it! En we voelen ons er stukken gezonder door. Mocht je nog niet helemaal thuis zijn in de smaak van groenten juices, is het wellicht handig om eerst de wat mildere sapjes te drinken (waar fruit in zit). En als je smaak wat meer toelaat dan kun je over op de sapjes die zelfs nog rijker zijn aan groenten. Voor ons is Frecious in ieder geval iets wat wij iedere maand in huis willen en dus ook krijgen. Want als je kiest voor een abonnement dan krijg je ook nog eens super veel voordeel. Niks dan positiefs over dit mooie product!

Beste detox tot nu toe!! Volgend seizoen bestel ik weer

Beste detox tot nu toe!! Volgend seizoen weer bij jullie!!!

Fijn dat je elke dag een mail krijgt met tips en welke sapjes je uit de vriezer moet halen. Enige nadeel vond ik dat je de mail met opbouw de dag na je laatste sapje krijgt. Die had ik graag eerder gehad ivm in huis halen van boodschappen. Voelde me super na de detox en doe het volgend kwartaal zeker weer!

Keurig geleverd maar sapjes zijn niet lekker

De service, uitleg, levering en hoe het geleverd is, is perfect maar de sapjes zijn echt vies. Met name de shots vond ik erg vies

Ontzettend onsmakelijke sapjes

Mijn zus en ik zijn verre van moeilijke eters. We houden van alle groente en fruit soorten. Toch vond ik de sapjes zo onsmakelijk dat ik tijdens het vasten zelfs een paar van de sapjes heb geskipt. De enige die naar mijn mening oke waren, waren de bietensapjes. De sapjes hadden een hele nare nasmaak en je moest er echt even doorheen.

Lekkere sapjes snelle levering

Ik heb ze al een keer eerder gehad. 2 keer per jaar ontgift ik 5 of 10 dagen. De sappen zijn goed en lekker, dus goed vol te houden. Behalve de gember, die heb ik verdund, was echt heel pittig. En ik hou echt wel van gember. Ook de begeleiding vooraf met de mails en achteraf was goed en duidelijk. Volgend jaar weer.

Uitstekende service, online begeleiding en heerlijke sapjes

Ik heb een 3-daagse sapkuur gedaan en dat was een feest! De e-mails zijn echt ondersteunend in het proces, heel motiverend alle informatie en tips. En de sapjes zijn heerlijk. Dankjewel!

Ik wil abonnement

Super goed! 7daagse detox met eetschema

De milde detox, Dat is voor mij een uitkomst. Mijn intensie lag vooral bij mijn huid, mind en energie niveau! Voordat ik aan de detox begon had ik al een gezond eetpatroon, en snapte niet waarom mijn huid zo onrustig was! Zoveel al uitgeprobeerd en nu mijn huid ziet er zo onwijs rustig uit ♡ whooohooo zo blij mee. Mijn mind is rustig en kalm, en kom makkelijker mijn bed uit! De groente sappen mis ik nu in mijn dagelijkse eetpatroon. Dus binnenkort ga ik een bestelling plaatsen, Om mijn dag een kickstart te geven!

Heel fijn, prima te doen

Fijne 3 detox kuur gedaan. Voor het eerst bij Frecious. Je krijgt flesjes bevroren. Ze kunnen meteen vriezer in. Tip: nummer meteen flesjes met 1,2,3 dan weet je welke dag je nodig hebt. Paar dagen voor start ontvang je mail met instructies. Ik had alleen startdatum zelf aangepast, maar systeem dacht dat ik die dag box had gehad, dus mails die ik tijdens kuur ontving liepen steeds dag achter. Dat is wel jammer. Fijne afsluitingsmail. Flesjes per dag genoeg. Van dag 2 en 3 zelfs flesje over. Deed ik in het weekend, door langer slapen, hoef je minder flesjes. Na drie dagen voel ik met licht, schoon en fijn.

Over Frecious

Het gezondste sap van Nederland