Geweldig!!

Heerlijke “sapjes”. Bijna alle smaken geprobeerd. Allemaal even heerlijk van smaak. Eerste ervaring was een detox week met savonds een maaltijd. Heel goed vol te houden. Nu onderhoud met losse flesjes. Zo krijg je gelijk voldoende groenten en fruit binnen!!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Zooo blij met de raapstelen

De raapstelen sap is echt mijn favoriet. Ik houd enorm van raapstelen en dit sapje is voor mij echt altijd zo een verwennerij. Heerlijk verfrissend en ook nog eens super gezond.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

De dag fris en fruitig beginnen. Goede motivatie om de rest van de dag ook gezonder te eten!

Snel, lekker en gezond

Door mijn abonnement hou ik mijn gezondheid eenvoudig op peil. Soms plan ik een sapdagje in en soms drink ik een sapje tussendoor voor extra vitamines in mijn routine

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Zoals altijd, super service en top levering

Gisteren bestelling gedaan en meteen de dag er op geleverd. Na telefonisch overleg kon ik mijn extra bestelling onder mijn eigen abonnement doen, dus kreeg 2 gratis flesjes. :).

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Lekkere manier om gemakkelijk je dagelijkse portie groenten binnen te krijgen!

Bezorging is altijd goed geregeld. Lekkere sapjes!

Makkelijk, goed en lekker

Duidelijke site, klantvriendelijke service en de sapjes zijn helemaal top

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ik kan geen nadelen bedenken. De smaken en inhoud van de sapjes zijn perfect, de levering loopt soepel, de website/account werkt heel goed.

Eenvoudig extra gezondheid

Kwaliteit is goed. Op deze manier krijg ik op een eenvoudige wijze extra groenten en heel diverse groetes binnen. De informatie over de leveringen is super.

Wisselend

Ik heb al veel sapkuren gedaan maar voor mij was het de eerste keer dat ik bij Frecious heb besteld. Ik eet voornamelijk alleen maar groente en fruit dus kan wel zeggen dat ik veel gewend ben. Het is allemaal goed te doen (normaliter doe ik 7 dagen) alleen wil ik toch een opmerking plaatsen bij een aantal zaken. Namelijk: - de soepen. De courgette en pompoen waren echt niet lekker. De receptuur lijkt bij beide super compleet uit verhouding. Bij de courgette was het alleen maar een warme limoensmaak die ik aan het drinken was. Erg onaangenaam. Gezond kan ook lekker zijn ;) - het shotje gember. Deze is zo geconcentreerd dat het pijnlijk was. Het is echt raadzaam deze te verdunnen. Ik heb echt genoeg gembershotjes al op maar deze is echt te heftig. - de bakjes waar de shotjes in zitten zijn niet open te krijgen zonder dat er al een deel uitloopt. Dit is echt onhandig en ook niet mee te nemen naar werk. - de uitleg. Spiek voor de grap eens bij de concurrent sapje. Deze hebben een hele goede en heldere pre en aftertox. Ook de website waar ik nu de info vanaf moest halen voor de volgorde was enorm onduidelijk. De toegangscode heb ik nooit ontvangen en heb ik via de app van een medewerker moeten krijgen. + de sappen zijn erg lekker (mag van mij minder fruit in). + fijne levering.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Zoé Bedankt voor je eerlijke review en je feedback, dit stellen we altijd zeer op prijs! Wat ontzettend vervelend voor je dat de soepen niet naar je smaak waren. Ik kan me voorstellen dat je sapkuur dan een stukje lastiger wordt. Onze juices en soups zijn vooral erg gezond, en niet iedereen vindt ze persé allemaal even lekker, maar we hebben ook heel veel klanten die ze heerlijk vinden. Over smaak valt niet te twisten en dat doen we dan ook niet ;-) Zoals je wellicht weet is de functionaliteit van onze juices de voornaamste reden dat we ze met zoveel zorg maken. En dan is de smaak niet voor iedereen gelijk, maar de voe-dingsstoffen die onze klanten binnen krijgen gelukkig wel. Wat goed is om te weten, is dat je (ook bij een detox) je smaakvoorkeuren kan aange-ven. Als je in de bezorginstructies even aangeeft welke smaak je liever niet wil hebben in je (detox)box, dan vervangen wij deze voor zodat je alleen de juices ontvangt die wel in de smaak vallen. Alles is mogelijk! We weten dat de gembershots inderdaad heftig zijn, dit komt omdat je van 100% gember zijn gemaakt en dat is nou eenmaal een heftige/pittige smaak. Je zou het cupje in een warm glas water kunnen ploppen, dan drink je hem als gember thee of je verdunt deze met wat koud water voor een frisse kick en dat scheelt meteen een hoop in heftigheid. De shots zijn inderdaad niet handig mee te nemen, hier zijn we ons van bewust en we zijn een nieuwe verpakking aan het ontwikkelen waar ze makkelijker uit te halen zijn, zodat je ze zelf in een bakje o.i.d. kunt doen om ze wel makkelijk te vervoeren. In de mail na aankoop hebben wij je een handleiding gestuurd in een PDF bestand, hierin staat alles makkelijk bij elkaar, dat geeft je alle informatie die je nodig hebt om je detox tot een succes te maken. Op dit moment zijn wij ook druk bezig om een nieuwe detox omgeving te creëren op on-ze website, zodat wij je nog beter kunnen begeleiden tijdens je detox. We zijn blij om te horen dat je de juices erg lekker vond en hopelijk heeft de detox voor je gewerkt 😉 Wij blijven ontwikkelen en nogmaals, we zijn daarom ook erg blij met feedback van onze klanten! Fijne dag! Nathalie Frecious Customer Experience

Prima kwaliteit en service

Ik voel me er lekker en gezond bij.

Heerlijke flesjes

Het is goed te doen! Jullie beschrijven de dagen goed wat je moet doen! Top

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Helaas raakten mijn darmen enorm van streek

Helaas, ondanks dat alle producten (sappen en vegan maaltijden) mij enorm aanspraken en ik na mijn succesvolle 10 daagse ahorn citroensap kuur, na een rustige opbouw met de Frecious producten wilde verder opbouwen, raakten mijn darmen direct van streek. Ik moest vervroegd afbreken.

• Heb je het gevoel dat je gezonde sapjes hebt gedronken? Nee
  • Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Beste Vanessa, Wat vervelend om te horen dat je darmen van streek zijn geraakt. We lezen dat je zelf een citroen-ahorn kuur voorafgaand aan de juice & dinner hebt gedaan. In deze kuur heb je volledig gevast qua vaste voeding verwachten we. Na volledig vasten qua vaste voeding raden wij aan om zeer gericht en gedegen je voeding op te bouwen. De Juice & Dinner is hier niet de eerste keus voor. Je krijgt hier bonen, (glutenvrije) granen en peulvruchten binnen. Dat is geen geschikte voeding om mee op te bouwen na het vasten. Wanneer je bij ons een sapvastenkuur doet krijg je hele specifieke aanwijzingen om je voeding optimaal weer op te bouwen en zodoende ook darmklachten kunt voorkomen. J Je mag ons altijd mailen voor gericht advies afgepast op jouw persoonlijke situatie en jouw doelen! Stay healthy, Annick Adriaansz Orthomoleculair Therapeut Frecious

Frisse start van de dag

Elke dag een shot vitamines

Goede kwaliteit producten

Juices zijn kwalitatief erg goed en worden volgens afspraak geleverd. Chauffeurs zijn erg aardig en zetten de doos in mijn keuken omdat ik niet mag tillen. Sinds ik de Juices gebruik ben ik minder/ nauwelijks verkouden, goed voor de weerstand. Niet iedere smaak is favoriet maar een paar slokjes water na de Juice en het leed is geleden. De gezondheidsvoordelen wegen zwaarder dan soms een vieze smaak. Ik ben erg tevreden.

Helemaal top!

Qua bezorging top. Maar ook de smaken heerlijk. Gode combi waardoor het zich echt onderscheid van de supermarktsapjes en ondanks veel groente echt heel lekker!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Heerlijk, binnenkort weer een box :-)

Heerlijke sapjes! Wij gaan echt voor de groene 100% varianten. Zo lekker! Ook de 100% sellery is echt top. Je wordt altijd goed op de hoogte gehouden van de levering, kortom Frescious; ga zo door!

Helemaal top

Super vers en mega lekker en makkelijk

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Sapjes zijn goed van smaak. Ik heb niet echt honger ofzo, meer lekkere trek. Klantenservice top, gemaild op 2e paasdag omdat ik een code nodig had voor de app. Geen reactie verwacht die dag, maar wel gekregen. Oude app vind ik niks, maar de nieuwe ziet er goed uit. Helaas heb ik de app niet goed kunnen gebruiken. De eerste keer alle gegevens ingevuld en metingen gedaan. 2e keer dat ik er in keek moest ik alweer opnieuw inloggen en daar had ik op dat moment geen zin in. Dus op dag 3 opnieuw ingelogd en toen per ongeluk op ' ik heb mijn sapkuur al binnen ' geklikt en toen waren mijn eerder ingevoerde gegevens weg. Later ontdekte ik pas dat ik de app ook als echte app kon downloaden. Misschien wat instructies over de nieuwe app erbij, want het ziet er verder wel handig uit en het is zonde als je deze niet kan gebruiken zoals bedoeld.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Als ik op reis ben mis ik mijn vitamine shot

Fantastisch!

Iedere dag blij ontbijt met Fecious! Kan niet meer zonder!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Altijd goed, makkelijk en snel

Goed en snel

Zoals altijd TOP

Prima sapjes, nette levering en goede communicatie betreft levering. Leveringsdatum is makkelijk aan te passen, wat voor mij heel belangrijk is.

lekkere gezonde sappen

Lekkere sappen, veel diverse smaken, goede verzending, sapjes worden diepgevroren geleverd. Ben blij met wederom een maand lekkere en gezonde sapjes in mijn vriezer!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Inge, Bedankt voor je fijne review, wij zijn ook heel blij met jou ;-) Fijne dag! Nathalie Frecious Customer Experience

Precies wat ik nodig had!

Meer dan tevreden en een fijne aanvulling om met mijn gezonde leefstijl net even next level te gaan!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Marije, Bedankt voor je mooie review. Keep up the good work, we zijn blij met jou ;-) Fijne dag! Nathalie Frecious Customer Experience

Over Frecious

Het gezondste sap van Nederland