Overtrof mijn verwachting

Kernwoorden: prettige online organisatie- goede service - duidelijk - aantrekkelijke site. Was mijn 1e kennismaking. Niet alle sapjes vond ik prettig. Ik had een 3daagse detox pakket.

super

Super producten, fijne service. Leren kennen via Lighthouse Works, nu voor het eerst zelf thuis, helemaal prima. Shotjes niet zo makkelijk te openen inderdaad, kurkuma, wit keukenblad... maar kwam nog goed. Zijn pipetjes of iets dergelijks misschien een idee?

Heerlijke pure sappen!

Helemaal fan! En heb al anderen zover gekregen om dit ook te gaan doen! Heb zelf een 3daagse sapkuur gedaan en ben heel blij met de pure en smaakvolle sappen en soepen! Je proeft echt dat het pure ingrediënten zijn! De kuur zelf is ook heel goed vol te houden doordat het over de dag verdeeld is. Zeker voor herhaling vatbaar!

Lekker en goed te doen!

Ik heb ook de 7 daagse detox met eten gedaan en is goed vol te houden. Recept wat je erbij krijgt is duidelijk. Ik heb me niet elke dag eraan gehouden, ik wisselde de maaltijden. Geen honger gehad! Zoetbehoefte is totaal weg gegaan. Sapjes zijn lekker alleen sommige shots zijn erg sterk ;) maar dat weet je. Zeker een aanrader deze milde detox.

Lekker, gezond en voel me top!

Meestal ben ik kritisch, maar de reviews van Frecious waren niet gelogen. Ik heb de 7-daagse detox met maaltijden gedaan omdat ik erbij wilde blijven sporten. Het is nu inmiddels ruim een week na de detox en ik heb zoveel minder zoetbehoefte. Ik ben echt uit mijn patronen, dat voelt fijn. De producten zijn heerlijk en ik heb geen honger gehad. Sterker nog, de trek verminderde aanzienlijk. Ook heb ik er leuke recepten aan over gehouden en ben ik nu 2,5kg kwijt. Aanrader!

Bestelproces en de info (telefonisch bij mij) is uitstekend.

Ik heb de Daily Box Weerstand gekozen. Het merendeel van de smaken is lekker. De Daily Digest viel bij mij niet goed en ik had uren last van mijn maag.

top kwaliteit produkten!

mooie, hoogwaardige produkten (t belangrijkste natuurlijk), goede, afwisselende, informatieve nieuwsbrieven (altijd weer iets interessants te melden) en de bestelprocedure is eenvoudig en verloopt (bij mij althans) altijd vlekkeloos; bestellingen worden altijd op afgesproken datum/tijd afgeleverd. je weet waar je aan toe bent. allemaal heel professioneel! Frecious... what else?!

Zwaar maar wel tevreden!

Blij dat ik het heb ervaren. Ik denk dat ik volgende keer voor een milde detox ga (niet eten vond ik mentaal wel zwaar).

3-daagse sapkuur was echt super!

Ik heb een 3daagse sapkuur gedaan met de sapjes van Frecious. Het is een absolute aanrader. Je krijgt per mail iedere dag een duidelijke uitleg en de sapjes zijn stuk voor stuk van super goede kwaliteit. Ik vind het het geld meer dan waard.

topservice en topproducten

ik geniet er elke dag van. dikke dank

Matig tevreden over milde detox

Was eens benieuwd naar de milde detox van frecious. Matig tevreden over de milde detox! Weinig feedback! Jammer geen support! Bieten en worteltjessap de lekkerste! Rest valt tegen! Ook de shotjes lekte allemaal. Jammer dat me meer van voorstelt van de milde detox! Met vriendelijke groeNten gezond en heerlijk

Prima vol te houden

De 3-daagse kuur zelf is goed vol te houden. De pre- en post-detox vond ik persoonlijk zwaarder. Vooral omdat je goed moet nadenken over wat je kunt eten en wat niet. Een week na de detox weer gewogen, 2-2.5 kilo afgevallen. Sapjes vond ik persoonlijk prima smaken, tijdens de drie dagen geen honger gevoel.

Niet goed voorbereid

Ik dacht dat ik mij goed had voorbereid , maar niet dus. Ik dacht alles goed te hebben gelezen maar de dagelijkse calorieën waren voor mij te laag ! Ik zou de 5 daagse kuur doen maar dat zijn er 3 geworden. Niet omdat ik het niet lekker vond maar meer omdat ik te weinig calorieën naar binnen kreeg. Ik heb daarom besloten om 4x per dag een flesje te nemen en tussendoor gezonde voeding. Voor mij was de basis om weer even weg te zijn van het zoete. Vaak gaat dit goed maar 1 a 2 keer in het jaar moet ik gereset worden . De drankjes zelf waren allemaal lekker maar dat kan voor iedereen verschillend zijn. Ik heb telefonisch contact gehad met één van de medewerkers en zij stond mij vriendelijk te woord. Wat ik wel een minpuntje vond is de hoeveelheid. 200ml is best weinig. Toch krijgen ze van mij 4,5 sterren. Ik heb een flex abonnement en de volgende die ik zou bestellen zou op aanvulling van het eten zijn.

Het beste detox-programma

Wat mij direct aanspraak was de duidelijkheid op de website. Alles is gemakkelijk te vinden. De producten worden zeer snel geleverd. Alles is van topkwaliteit. De bijgeleverde informatie, de recepten en de begeleidende e-mails maakten de detox-periode heel aangenaam. Ik was aangenaam verrast over de fantastische smaak van de juices en de aanbevolen recepten. Ik ben nu 3 kg lichter geworden op een hele aangename manier. Ik ben hierdoor gemotiveerd om mijn levensstyle duurzaam te veranderen.

Verschrikkelijk

Ik zou 3 dagen detoxen. Heb het 1 dag volgehouden. In alle sapjes zit een soort zuurtje waar ik verchrikkelijk misselijk van werd. Boerde het contant op. Geen pretje. Ik heb jullie toen gemaild en het advies was om dan af en toe een flesje te nemen. Dit heb ik 1 keer gedaan. Neus dicht en met rietje..ik vind het echt zo vies! En ik ben wel wat gewend. Maarja smaken verschillen natuurlijk. Nu een vriezer vol met erg dure sapjes wat ik niet drink. Weggegooid geld..Tegenvaller!!

Niet alle sapjes en shots zijn heel lekker,maar je krijgt wel een heel puur product,bomvol vitamines!!

De sappen zijn echt heel vies.

Ik heb nog nooit mijn lichaam ontgiften heb daarom ook veel onderzoek gedaan. Toch niet genoeg blijkbaar. Ik ben normaal echt een doorzetter in alles en wist dat het natuurlijk geen heerlijke fruitsappen waren. Maar dit kreeg ik echt niet weg en heb daarom de kuur van 3 dagen ook niet afgemaakt. Zonde van het geld want het is belachelijk duur. Nu met iets anders begonnen, dat werkt mega goed en is te betalen.

Dankjewel voor je reactie. Dat horen we niet vaak. Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat jouw bedoeling is met het drinken van de juices? Wij maken de juices vooral met veel groente, en die smaken soms uitdagend. We hebben een functioneel doel met de juices. Het lukt ons (voor bijna alle klanten;)) wel een aangename balans in de juices te houden, zodat ze 'rond' smaken. Ikzelf drink sommige sappen ook met dichtgeknepen ogen weg. Maar ik denk dan "Zo, ik sta direct weer met 3-0 voor qua groenteintake". Als ik een lekker sapje wil, dan koop ik gewoon iets uit het koelschap in de supermarkt; dat is lekker zoet met fruit. Fijn om te horen dat je een goed werkend alternatief gevonden hebt. We proberen onze producten continu te verbeteren dus mocht je nog tips voor ons hebben, dan horen we het heel graag :-)

Ontzettend goed bevallen

Geen hongergevoel gehad en toen ik het gevoel had dat ik er wel ‘klaar’ mee was, moest ik ook nog maar 1,5 dag (van de 5-daagde). Niet teveel bij nadenken en gewoon lekker bezig gaan (afleiding) helpt goed. Ik had me goed voorbereid, alles goed doorgenomen. Goed begin is het halve werk ;-)

Uitstekend te doen

Ik heb de detox van drie dag gedaan, voor het eerst. Dit was uitstekend te doen. Mijn buik voelt veel beter en is een stuk platter. Ik voel me beter. En nu dagen later eet ik nog steeds heel weinig, kleine porties

Als herboren voel ik me, na een detox kuur!

Sapjes smaken echt goed! Zeker iets om dagelijks te gaan gebruiken.

Dagelijks voldoende vitamientjes binnen!

Via mijn vriend Dean kreeg ik de informatie van Frecious. Ik was meteen geïnteresseerd. Ik heb gekozen voor Daily Box weerstand want ik ben niet zo'n goede groente-eter. Soms wel bepaalde groenten zoals raapstelen en porcelein in een salade maar ik krijg toch te weinig binnen aan vitamientjes. Elke dag, soms 1 dag niet, en een frecious flesje is méér dan voldoende voor gezondheid. Allemaal goed te drinken en sommige écht lekker. Dus ik ga vooralsnog door met deze aanvullingen. Top!

Het heeft het gewenste effect gehad

3 daagse kuur. Was goed te doen . Genoeg afwisseling en duidelijke beschrijving. Ik voelde me erna lichter en opgeruimd. Daarnaast 2.5 kg eraf was ook fijn.

Een goede reset van lichaam en geest

Ik was er al bekend mee, twee keer in een kuuroord en nu voor de tweede keer zelf. Deze keer drie dagen ipv vijf. Het is me niet meegevallen, het was moeilijk vol te houden en vanaf dag twee moest ik een cracker nemen om de misselijkheid te laten verdwijnen. De hoeveelheid sapjes op 1 dag is voor mij echt te veel, hier was ik op voorbereid en heb het aantal aangepast naar eigen inzicht. Het fijne van een kuur is dat je je weer bewust wordt van je eetpatroon, na de kuur ga je bewuster met eten om en luister je beter naar je lichaam. Ik heb nog aardig wat flesjes over en nu pak ik met regelmaat een flesje, wat heerlijk is. Nadeel dat het in plastic flesjes geleverd wordt, zou fijn zijn als hier een betere oplossing voor komt. De sapjes op zich zijn prima te doen, sommige zelfs best lekker. Wat ik wel miste is een “zoetje” in de zin van fruit. Ik begrijp dat vanwege de Corona crisis de smaken wat beperkt waren.

In een woord geweldig

Blij verrast door de geweldige smaak van de drankjes. Prima aangegeven door schema voor iedere dag. 5 kg afgevallen en niets aangekomen sinds de detox. Ik zal het iedereen aanraden .

Supervriendelijke service en heerlijke sapjes

Top service. Ik werd goed geholpen omdat ik bepaalde ingrediënten niet kan verdragen. Ik moet nog starten met de detox, maar ik heb al eerder sapjes besteld en ik vind ze heerlijk.

Over Frecious

Het gezondste sap van Nederland