Okay

3 dagen advanced detox gedaan. Sapjes en shotjes zijn ok. Maar 119 euro voor 3 dagen echt veel te duur, niks afgevallen en de koffie vind ik heel vies had liever twee keer thee gehad. Ik doe het niet weer.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Moeilijk maar trots op mezelf dat ik volgehouden heb !

Niet makkelijk voor de eerste keer , maar de volhouder wint ! Voel me goed en vol energie

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ik voel me zoveel beter!

Het vasten ging goed. Ik had alleen de 2e middag hoofdpijn, maar deze verdween ook weer. Nu 4 dagen na het vasten voel ik me zoveel beter! Ik voel me lichter, schoner, energieker en gezonder. Ook ziet mijn huid er een stuk beter uit, heb ik geen cravings naar ongezond eten meer (en geloof me, die waren er) en voel ik me mentaal helderder. Ik ga dit blijven doen, ik heb een haat-liefde relatie met eten en ik ervaar zoveel voordelen van het vasten dat ik dit wel elke kwartaal ga doen. Het is even doorzetten, maar is het helemaal waard.

Heerlijk spul!

Heerlijke sapjes, super makkelijk in gebruik. Enige nadeel vind ik de plastic flesjes (liever glas) en het bezinkt heeeel snel. Je moet tijdens het drinken een aantal keer het flesje weer dicht doen en schudden. Dat vind ik onhandig.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Sapvasten is heel goed bevallen, mede door de goede begeleiding

Het was de 1e keer in mijn leven dat ik dit gedaan heb. Ik heb de 3 dagen beginners detox gedaan. Door de vele informatie die je krijgt, was ik goed voorbereid en is het me met gemak gelukt! Ik heb me heel fit en alert gevoeld en heb als een roosje geslapen! Heel fijn.

Super sapjes

Lekker en voedzaam. Blij mee

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Duidelijke website keuze en hele goede bezorgservice. Bij vragen ook een snelle en vriendelijke klantenservice.

Super goed bevallen

Ik wilde een opstart maken voor een langere kuur. Vanwege een auto-immune ziekte leek het me handig met de juice and dinner te beginnen. Dit is heel goed bevallen. De service en levering waren uitstekend. Maaltijden waren goed en meer dan voldoende voor mij. De sappen lekker en goed aangegeven hoeveel % concentratie groenten. Het zijn uitgebalanceerde combinaties. Resultaat is dat ik fitter ben, goed slaap. Darmen ( Crohn ) zijn rustig en mijn suikerspiegel is super goed ( diabetes type 1 ). Geen moment honger of hoofdpijn gehad heb. Mijn kuur ga ik nu voortzetten met enkel sappen voor 7 dagen

Snelle service Flexibiliteit Ruim assortiment Lekker

Makkelijk, puur en gezond

Duidelijke website met veel informatie. Bestelling en bezorging verliepen vlekkeloos. Fijne actie waardoor de kosten ook meevielen en de sapjes zoals altijd heel goed.

Super geregeld!

Eerste keer besteld, en erg tevreden. Het bestelproces is duidelijk en simpel, mede door een hele goede en informatieve website. Bezorging is top, regelmatige updates en afgehandeld door een zeer vriendelijke chauffeur die met een lach je bezorging overhandigt! Voor herhaling vatbaar!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Goed voor bewustwording in voeding

Bereid jezelf goed voor, voordat je hier aan gaat beginnen. Maar als je dat doet: geweldige ervaring!

Juice & Dinner: lekker en goed vol te houden

De ideale combinatie om als eerste sapkuur mee te beginnen. Ik was bang het op alleen sappen niet vol te houden en dit bleek een goede, gezonde reset. En best lekker ook. Mijn huid ziet er gezond uit en voel me fit!

Lekkere juice

Lekker en goede afwisselend wel net te weinige afwisseling

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Top service en lekkere sapjes

Goede service en prijskwaliteit

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Levering netjes, producten goed, maar heftige ervaring met de detox op zich.

Alles werd netjes geleverd. Sapjes zijn ook lekker, de maaltijden vond ik ook goed. Maar al op de eerste dag werd ik aan het einde van de dag zo ziek, dat ik de hele avond heb overgegeven. Ik had extreme hoofdpijn en was erg misselijk. Ik had goed de adviezen opgevolgd in de voorbereidende mails. De volgende dag besloot ik toch ontbijt of lunch ook te gaan eten. Kortom, ik denk dat het voor sommige mensen heel fijn zou kunnen werken, maar voor mijn lichaam is de detox met sappen te heftig.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Maaike, Dankjewel voor je berichtje. Wat vervelend om te horen dat je zo misselijk bent geweest, niet fijn! Tijdens een detox komen er afvalstoffen vrij. Hierbij kunnen klachten ontstaan. De heftige klachten die je omschrijft duiden erop dat de afvoer van de vrijgekomen afvalstoffen niet optimaal verloopt. Wanneer de uitscheiding van afvalstoffen in je lijf al niet helemaal optimaal gaat, en je stimuleert via een detox ook nog extra om afvalstoffen vrij te laten komen, dan kunnen dit soort klachten ontstaan. Ik kan vanaf hier niet zeggen waar dit bij jou aan ligt. Vooraf een gezond voedingspatroon hebben, helpt natuurlijk mee voor een gezond lijf! Maar het kan ook aan andere dingen liggen. Bijvoorbeeld wanneer de darmen niet optimaal functioneren en of als de stoelgang niet goed loopt, wanneer je een hoge stressbelasting hebt, wanneer de afbouwperiode niet juist of niet voldoende is geweest, wanneer je veel zorgen hebt / je overvraagd voelt, wanneer je een lever/nierbelasting hebt, wanneer er eventuele andere ziekten / chronische aandoeningen zijn, wanneer er niet voldoende vochtinname is geweest, etc. Je kunt je lichaam verder goed ondersteunen in het afvoeren van afvalstoffen door onder andere veel brandnetel-/detox-/lever-en-nier-/paardenbloemthee te drinken, door dagelijks veel (maar rustig) te bewegen (yoga, zwemmen, fietsen, wandelen), door voldoende rustmomenten te nemen (sommige mensen werken tijdens hun detox hard door, dit helpt niet mee), door vroeg naar bed te gaan voor een goede kwaliteit slaap, door je huid te borstelen / te masseren (dit stimuleert ook de afvoer van afvalstoffen), door de darmen te ondersteunen, door van je af te schrijven (bij een druk hoofd), door bepaalde kruiden te gebruiken, door een magnesiumzoutbad te nemen... Met dit soort dingen help je ontgiftingsverschijnselen verminderen. Wat ook een hele goede tip is, is het nemen van bouillon. Door het spugen ben je vocht verloren dus wat extra zout helpt om het vocht beter vast te houden. Daarnaast kan iets hartigs ontzettend helpen tegen de misselijkheid. Sowieso kan een detox best pittig zijn als je te snel van gewone voeding naar een sapvastenkuur overstapt. Wij adviseren om 5 - 7 dagen van tevoren geen te starten met het afbouwen. Heb je het afbouwschema helemaal kunnen volgen? Zoals je hebt kunnen lezen kunnen er vele oorzaken zijn en kan ik niet 1,2,3 zeggen wat bij jou de oorzaak is. Misschien heb je er zelf nu al een gedachte bij. Mocht je behoefte hebben dan zouden we nog even kunnen bellen! Wat je voor nu kunt doen, mocht je besluiten de detox niet voort te zetten, is de sappen die je nog hebt nemen voor dagelijks gebruik en kijken hoe je de komende tijd je lijf kan helpen in het optimaliseren van de afvoer van afvalstoffen. Daarna weer even evalueren en kijken hoe het gaat en of je gaat voor een nieuwe poging of het liever wat milder aanpakt, bijvoorbeeld via de milde detox. Hierbij ontgift je maar op een rustigere manier. Die handleiding kan ik jou t.z.t. dan ook even sturen. Mocht je besluiten te stoppen, besteed voor nu dan ook even goed aandacht aan de opbouw van je voeding. Ook erg belangrijk om dit gedegen te doen. Heb je zo iets gehad aan de info en check je nog even bij ons in? Laat me gerust weten als ik nog iets voor je kan doen. Anouchka Frecious Customer Experience

Gezondheidsbommetjes

Fantastisch lekker spul. Voel me fitter, energieker, mijn huid is gezonder, slaap beter!

• Heb je het gevoel dat je gezonde sapjes hebt gedronken? N.v.t.

Lekker en makkelijk

Ik vind het fijn om altijd flesjes in de vriezer te hebben liggen voor een gezonde dagelijkse boost.

Lekker groentesapjes

Ik vond groentesapjes een straf om te drinken. Deze sapjes voegen net genoeg zoet toe door de toevoeging van genoeg fruit, dat ik ze wel te drinken vind. Durf zelfs te zeggen bijna dat ze lekker zijn

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Goed geregeld, lekker, goed rekening gehouden met dieet wensen

Prima te doen, lekkere maaltijden en na sapjes prima te drinken

Heerlijke gezonde sappen

Fijne juice & detox kuur gedaan van sappen in combinatie met een gezonde avondmaaltijd. Heel goed vol te houden en voel me een stuk beter!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Waardeloos besteld weken geleden nog niks binnen

Slecht

• Heb je het gevoel dat je gezonde sapjes hebt gedronken? N.v.t.
  • Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? N.v.t.

heerlijke sappen, makkelijk, soepele levering

heerlijke sappen, makkelijk, soepele levering

Topproducten!

Overzichtelijke site, heldere informatie, superservice en levering! Ik ben fan van de 3daagse derox advanced. Ik heb ik het gevoel dat mijn lichaam weer even helemaal op 0 staat, een heerlijke reset!

Het voelt goed!

Het viel me alles mee qua honger gevoel. Heb dat nooit gehad en vond de sapjes ook wel vullend. Omdat je wat langer over de sapjes doet, hier ook moet kauwen en je bewust bezig bent met je sap moment heb ik weer even een wake up call gekregen om meer stil te staan bij je eet momenten gedurende de dag. En hoe fijn het eigenlijk is dat je verschillende texturen en smaken mag ervaren ;)

Bedrijfsgegevens

Flevolaan 13

1382JX Weesp

020-2374762

[email protected]

Over Frecious

Het gezondste sap van Nederland

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.