heb geen op- of aanmerkingen, alles volgens afspraak.

….

Healthiness for grabs

This is my favorite way of easily taking in all my vegetables and adding lemon juice to all my salads and bowls, spicing up my breakfast cereals with acai, this is really great stuff

super

Duidelijke melding van de vries - levering Sapjes zijn stuk voor stuk heerlijk en passen goed bij een gezonde leefstijl.

Wederom Uitstekend

Twee boxen weer aangeleverd! Prima op tijd en de vriezer ligt weer vol met vitamientjes… Tot de volgende keer!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Paul, Bedankt voor je leuke review, daar worden we helemaal vrolijk van ;-) Geniet van je juices en graag weer tot de volgende keer! Fijne middag! Nathalie Frecious Customer Experience

Heel fijn en simpel

Heel fijn te gebruiken, goede omschrijving en makkelijk te bestellen. Echter is de app soms wat onoverzichtelijk, wellicht een extra tab maken met daarin de items voor de dag inclusief tijd. Nu gaat dit nog via navigatie.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Rens, Bedankt voor je review en je feedback met betrekking tot onze app. We hebben net de nieuwe Frecious App en tips van onze gebruikers hoe we onze diensten hierop kunnen verbeteren zijn altijd welkom ;-) Fijne middag! Nathalie Frecious Customer Experience

Best pittig die 3 dagen, maar uiteindelijk blij met resultaat!

Bij het uitkiezen van de 3 daagse sapkuur had ik niet in de gaten dat ik een ‘intermediate’ kuur had gekozen. Ik had ook niet door dat ik eerst moest voorbereiden voordat ik zou beginnen. daardoor heb ik denk ik wel een hele zware eerste dag gehad. De koffie en thee die erbij werden geleverd waren heel fijn. Sapjes waren ook wel lekker (niet allemaal) en vooral heel gezond. Tijdens de kuur vond ik het heel zwaar maar ben toch heel blij dat ik mijn lichaam en eetpatroon heb gereset.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Laura, Bedankt voor je eerlijke review. Wat knap dat je, ondanks dat je onbedoeld de Intermediate kuur hebt besteld, de kuur hebt volgehouden en met succes hebt afgerond! Superstoer, we zijn trots op je! We kunnen ons voorstellen dat dit even pittig geweest moet zijn... ;-) Fijne dag! Nathalie Frecious Customer Experience

Vakkundige receptuur

Super gebalanceerd per sapje, zuivere producten en variërend aanbod. Aangename detoxkuur ter voorbereiding en na afsluiting van een detox vakantieweek. Ga zo door

Snelle goede levering

Nog niet alles geproefd. Producten lijken allemaal zuiver, Word bevroren en snel en goed aangeleverd. Tot op heden is, de kwaliteit prijs verhouding lijkt mij super goed op orde

Perfect!

Lekkere en hele gezonde sapjes waardoor ik mij minimale groente behoefte nu wel behaal. Fijne communicatie en ook achteraf met leuke en interessante informatie.

Heerlijke sapjes

De sap opties zijn goed. Er is veel keuze en goede smaken. Een minpunt is de bezorging. Het is vervelend dat je op de dag zelf pas hoort hoe laat ze komen, en de tijd wordt regelmatig aangepast. Daarnaast heb ik een aantal keer meegemaakt dat er iets was waardoor ze toch niet kwamen. Dit kan een keer gebeuren natuurlijk, maar de laatste keer had de bezorger genoteerd dat ik er niet was terwijl ik er de hele dag voor thuis bleef. Bij de nabezorging was de doos helemaal kapot (hij was nat en viel daardoor uit elkaar) waardoor de sappen er uit vielen. Door meerdere niet positieve ervaringen met de bezorgdienst heb ik mijn abonnement opgezegd. Over Frecious zelf ben ik erg tevreden.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Nee

Zoveel lekkerder dan ik had verwacht!

Op advies van een vriendin de flesjes besteld, maar tot nu toe zij alle samen verrassend lekker. Ik heb zelfs mijn dochter aan de groente gekregen op deze manier. De volgende bestelling komt er snel aan!

Blij met frecious.

bij frecious krijg je waar voor je geld er zitten veel verschillende groente vitamines mineralen in de sappen en heel fijn dat er ook 100% groentesappen zijn die neem ik vaak ter aanvulling. Ook fan van de granola( waar ook groente aan toegevoegd is) de gember-shots en selderijsap voor de mensen die geen tijd hebben om dit zelf te maken is dit een uitkomst. vind je bijna nergens zo puur.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Helpt je lichaam te resetten.

Zo’n 1 daagse sapkuur helpt je lichaam te resetten nadat je je weer te buiten bent gegaan aan lekker eten en drinken.

Super makkelijk

Fijn dat er dingen in n pakket aangepast kunnen worden. En levering zoals altijd binnen de afgesproken tijd. Heel fijn dat je de dag voor de levering al n indicatie krijgt van de bezorgtijd.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Heerlijke start van de dag!

Ik vind de slowjuices van Frecious een uitkomst! Om zelf deze juices te maken is erg bewerkelijk, dus dankbaar dat ik gezondheid in een flesje kan bestellen. Inmiddels mijn 15e bestelling ontvangen, heel leuk dat Frecious mij ook als klant waardeert. Aanrader!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Lekkere sapjes, goed schema en makkelijk te volgen.

Echt een aanrader dus!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Pascale, Bedankt voor je review, fijn om te horen dat alles je zo goed is bevallen! We wensen je een fijne zomer toe! Stay healthy! Nathalie Frecious Customer Experience

Verfrissend, lekker, energyboost!

Lekkere, gezonde sapjes. Voel me er blijer en fitter door! Aanrader.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Lisanne, Bedankt voor je fijne review! Wij worden er ook blij van ;-) Fijne zomer! Nathalie Frecious Customer Experience

Heerlijke gezonde sapjes

Gezond en makkelijk

Top producten

Fijne producten en goede service!

Altijd weer super!

opnieuw hele lekkere sappen gekregen, heel blij mee! zo ga je goed de zomer in. De holy ginger en berry ginger zijn een aanrader

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Ellen, Bedankt voor je vrolijke review, daar worden we helemaal blij van! Zo te zien ben jij een van onze die-hard Ginger fans ;-) Keep up the good work en fijne zomer gewenst! Nathalie Frecious Customer Experience

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Normaal doe ik niet aan reviews, maar ik ben echt heel enthousiast over frecious. Bestellen is makkelijk en snel, nooit gedoe met betalen en de klantenservice is snel met antwoorden en denkt goed met je mee. Goede communicatie over de bezorging en bezorging is ook daadwerkelijk vinnen het gegeven tijdvak. De sapjes zijn soms even wennen qua smaak, maar inmiddels ben ik al een jaar verder en vind ik de meeste zelfs lekker.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Sylvie, Wat fijn dat je toch een review hebt achter gelaten, ondanks dat je dit normaliter niet doet. We zijn heel blij hiermee en willen je bedanken dat je toch de moeite hebt genomen om ons van een uitgebreide review te voorzien. We hebben met groeiende trots zitten lezen hoe enthousiast en tevreden je bent met Frecious, daar doen we 't voor! We wensen je voor nu een stralende zomer toe en tot snel! Nathalie Frecious Customer Experience

Ik heb een maandabonnement met 30 sapjes. De sapjes worden telkens keurig volgens afspraak diepgevroren bezorgd. De maandvoorraad past in 1 diepvrieslade. Het assortiment sapjes is heel gevarieerd en smakelijk. Zo krijg ik supergezonde groenten en fruitsapjes dagelijks binnen. Aan te raden!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Monique, Bedankt voor je fijne review! Wij zijn heel blij met jou! Fijne zomer en tot snel! Nathalie Frecious Customer Experience

Blij mee!

Fijne aanvulling op drukke dagen!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Fijn en goed en snel geregeld

Flevolaan 13

1382JX Weesp