5 daagse detox

Ik heb een 5 daagse detox gedaan. Was van tevoren bang dat het moeilijk zou zijn maar het viel reuze mee! Sapjes zijn lekker de shots zijn ook prima te doen alleen de aloe vera is echt vies. Ik heb het opgelost in water. Ben na de detox duidelijk minder gaan eten. Mijn smaak is ook verandert, ik heb minder behoefte aan hele zoete dingen. Mag wel zoet zijn hoor, maar niet zoals voor de detox. Wil nu elke 3 maanden een paar dagen detoxen om het bij te houden. Ik heb nu meer energie en mijn bloedsuiker is nog steeds ( na 1 maand) stabiel.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Paula, Bedankt voor je positieve feedback en wat fijn dat je 5 daagse detox zou goed is bevallen. De Aloë Vera zou je eventueel bij je volgende kuur kunnen mengen met 1 van de juices dan scheelt dat weer qua smaak ;-) Fijne dag! Nathalie Freecious Customer Experience

Super sapjes

Ik geniet enorm van de sapjes en soepjes. Na een stevige griep voelt het als een weldaad om met de sapjes weer op krachten te komen.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Marianne, Bedankt voor je review en namens ons allen heel veel beterschap! Fijne dag! Team Frecious

Mooie producten en uniek concept

De sapjes van frecious en ook de andere producten zijn uniek qua voedingsstoffen en smaken ook nog eens erg lekker. Echter de bezorging kon iets beter. In mijn instructies staat dat de doos direct achter de voordeur gezet mag worden (ik doe de deur op afstand open als ik toch niet thuis ben). De bezorger was echter helemaal de gang ons huis ingelopen, dat vond ik niet prettIg.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Annelies, Bedankt voor je review en superfijn dat onze juices zo goed bevallen. Wat betreft je ervaring met de bezorging snappen we dat dit niet prettig is. We hebben het gemeld bij onze vervoerder en zij zullen dit verder opnemen met de chauffeur. We hebben voor de zekerheid je leverinstructie aangepast: 'Doen deur op afstand open (duurt even), doos mag direct achter de deur in hal.' Uiteraard kun je deze zelf ook nog naar wens aanpassen voor je volgende levering als je dat wil. Zo moet het goed gaan ;-) Fijne dag! Nathalie Frecious Customer Experience

Top product

Onze studerende kinderen nemen graag deze praktiksche gezonde boost, zowel thuis als op hun studentenkamer.

Heerlijke sappen en supergezond

Sappen worden bevroren geleverd en gaan direct je eigen vriezer in. Elke dag verplaats je er 1 naar je koelkast. Volgende ochtend: heerlijk sapje bij je ontbijt!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Zo doe je dat, goed bezig Jan! Bedankt voor je review ;-) Nathalie Frecious Customer Experience

Muy perfecto

Mn lievelingssapjes krijgen is altijd mijn favo day

Hi Monique, Muchas gracias! ;-) Team Frecious

Heerlijke gezonde sapjes & soepjes

Lekker, gezond en ideaal als tussendoortje en aanvulling van mijn normale maaltijden. De zomer komt er weer aan en dan let ik altijd extra op wat ik binnenkrijg. De sapjes en soepjes van Frecious passen perfect bij een gezondere levensstijl.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Madeleine, Bedankt voor je review. Op naar een zonnige en gezonde zomer! Team Frecious

Lekkere sapjes

Voor een mooie prijs iedere dag een vleugje gezondheid. Het voorziet in veel gemak

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Goede kwaliteit én veel nuttige informatie

Zeer tevreden met mijn zwangerschapsbox vol gezonde sapjes, granola, soepjes en gembershots. Veel goede tips en informatie ontvangen voor het gebruiken van. Ik ben enthousiast!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Nee

Hi Lyzanne, Bedankt voor je enthousiaste review. Fijn dat alles zo goed bevalt ;-) Ik zie dat je bezorging door Leen Menken niet goed is verlopen, kunnen wij je hier nog mee helpen of kunnen we iets doorgeven aan Leen Menken ter verbetering? Lettuce know, je mag altijd even contact met ons opnemen. Fijne dag! Nathalie Frecious Customer Experience

Al jaren favoriete groentesapjes!

Vanuit bevroren levering zo de vriezer in. Makkelijk in gebruik, voldoende variatie, prima samenstelling van ingrediënten.

Heerlijke verse sappen

Heerlijk verse sappen met voldoende variatie

Geen goede smaak

Ik maak zelf al lange tijd pure bleekselderijsap. Omdat dit bewerkelijk is, wilde ik een keer bestellen. De smaak is echter zuur en de echte lekkere smaak van bleekselderijsap proef ik niet terug. Als ik het zelf maak, betaal ik heel veel minder geld maar is de smaak beter.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Britt, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de smaak je is tegengevallen! Ik vermoed dat het zou kunnen komen omdat wij ook de bladeren slowjuicen, die kunnen de smaak wat beïnvloeden. We doen dat niet bij elke stengel, omdat dan de smaak te bitter wordt. De voedingsstoffen die in het groene blad zitten willen we wel graag aanspreken en gebruiken! Het is inderdaad vrij bewerkelijk om zelf bleekselderijsap te maken, daardoor kunnen onze juices een goede optie zijn Ik hoop je op deze manier toch een beetje inzicht te hebben gegeven, wie weet zien we je nog wel eens terug voor 1 van onze andere producten! Fijne dag, Anouchka Frecious Customer Experience

Heerlijk gevarieerde combinatie aan biologische groenten/fruit sapjes!

Ik heb inmiddels 6 boxen met 30 flesjes heerlijk gecombineerde biologische groenten/fruit sapjes ontvangen. Deze zijn een weldadige aanvulling op mijn dagelijkse biologische voeding. Vooral in periodes waarin mijn gezondheid wel een extra boost kan gebruiken ervaar ik deze sappen als een grote meerwaarde!! Voel gelijk hoe het mij ondersteunt!! Heerlijke smaken, ik proef de puurheid :) Dank

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Joke, Bedankt voor je fijne review en leuk om te lezen dat onze juices je zo goed bevallen! We doen het met liefde, jij bedankt voor je vertrouwen ;-) Fijne dag! Nathalie Frecious Customer Experience

Hoogwaardige producten altijd op het afgesproken moment geleverd

Fijn om altijd deze gezonde opties achter de hand te hebben!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

product is smaakvol en eenvoudig om te gebruiken

goede kwaliteit van het product. Goede service. Gemak, producten worden automatisch verzonden aan het einde van de periode. Hierover wordt goed gecommuniceerd. De transporteur van de producten geeft heldere informatie over de status van de levering. In de nieuwsbrieven staat bruikbare informatie.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Ans, Bedankt voor je uitgebreide en lovende review! Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor ;-) Fijne middag! Nathalie Frecious Customer Experience

Betrouwbaar & smaakvol

Lekkere sapjes, goede kwaliteit. Bezorging goed goed.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ik koop gezond eten graag af

Ik koop mijn discipline om gezond te eten graag af. Ik kan zelf smoothies en sapjes gaan maken en heel veel verschillende soorten gronete gaan bestellen, of ik kan één keer bij Frecious bestellen en heb de hele maand makkelijk meer groente.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Maarten, Bedankt voor je eerlijke review. Wij maken met liefde jouw juices ;-) Stay Healthy, Nathalie Frecious Customer Experience

Goede manier om goed te resetten

De milde detox gedaan. Het ging me makkelijk af, de sappen zijn lekker, de shotjes goed te doen, eventueel samen met water en honing. De bijgeleverde recepten waren ook erg lekker. Daarvan zal ik er sommige nog wel eens maken.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Super snelle levering en goede sapjes

De levering ging heel vlot en snel. We werden netjes op de hoogte gehouden. De sapjes zijn niet allemaal even lekker maar wel gezond haha!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Lisa, Bedankt voor je eerlijke review. Sommige smaken kunnen inderdaad best pittig zijn. Zoals je wellicht weet is de functionaliteit van onze juices de voornaamste reden dat we ze met zoveel zorg maken. En dan is de smaak niet voor iedereen gelijk, maar de voedingsstoffen die je binnen krijgt gelukkig wel ;-) Stay Healthy, Nathalie Frecious Customer Experience

Zoals beloofd

We website is duidelijk en je krijgt wat je verwacht.

Makkelijk en goede begeleiding

Via app goede begeleiding, welke wanneer te nemen en extra tips Bakjes van de shots zijn groot nadeel - kapot na ontdooien dan niet meer te schudden want lekkage.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Judith, Bedankt voor je feedback en allereerst excuus voor het kapot gaan van de bakjes van de shots, dit is natuurlijk niet fijn! Je mag altijd even een mail naar ons sturen (liefste met foto's) als zoiets gebeurt (mocht je dit nog niet al gedaan hebben) dan vinden we in overleg met jou een passende oplossing ;-) Laat je het nog even weten? [email protected] Ter info: Wij zijn op dit moment druk bezig met de ontwikkeling van een nieuwe verpakking voor onze shots. Over een poosje zullen we deze nieuwe verpakking in gebruik gaan nemen, we vernemen dan graag van je hoe deze bevalt. Fijne dag! Nathalie Frecious Customer Care

Uitstekend!

Wat ik al eerder schreef: een fijne manier om wat af te vallen. Ik vind het ene sapje wel lekkerder dan het andere sapje.

goede ervaring

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Lekkere sapjes en goed vol te houden

Tweede dag was pittig en soms ook last van wat weinig energie. Maar over het algemeen ging het goed en mooi opstapje naar een gezondere leefstijl.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Onduidelijk welke vitamines en hoeveelheid ADH vitamines

Onduidelijk welke vitamines en mineralen erin zitten per flesje. Daarnaast zit er in sommige sappen veel zout en sommige ook (natuurlijke) suikers Voor de rest smaakt het goed en levering en kwaliteit lijkt super te zijn

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Albert, Bedankt voor je eerlijke review! Je kunt de vitamines en mineralen per flesje bekijken op onze website, bijvoorbeeld de Glorious Green: https://www.frecious.bio/nl/producten/glorious-green Rechts naast het flesje kun je op zowel 'Ingrediënten' als op 'Voedingswaarde' klikken. Daar onder staat een schema met alle vitamines en mineralen. Zo zou het moeten lukken ;-) Heb je nog vragen dan mag je ons altijd even mailen. Fijne dag! Nathalie Frecious Customer Experience

Over Frecious

Het gezondste sap van Nederland

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.