Gezonde ervaring

Correcte service Goede en gezonde producten Lekker om te drinken Makkelijk om te bewaren

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ik ben erg tevreden over frecious

Momenteel ben ik zwanger en door de sapjes heb ik meer energie. Zo smaken ook erg lekker.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Een hele fijne bestelervaring, omdat het mij niet lukte, snelle levering van mijn favoriete tarwegras, goed afgeleverd met track & trve, kortom prima bedrijf!!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Lekker, vers en super gezond!

Het gevoel dat ik in ieder geval elke dag een supper gezond drankje drink.

Lekker en gezond

Frecious doet wat ze belooft. Duidelijke en tijdige berichtgeving. Alleen het bezorgen zou wat klantvriendelijker kunnen. Je krijgt nu een tijdslot van 3-4 uur. Een telefoontje een half uur voor bezorging zou fijn zijn. De laatste keer heb ik de bel gemist, terwijl ik wel thuis was.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Nee

Een sapje van Frecious is altijd een lekkere en makkelijke voedingsboost!

De sappen van Frecious zijn echt lekker. En er zijn veel soorten waardoor je altijd kunt variëren. Ik voel me energieker als ik ze drink. Perfect voor de momenten dat je honger hebt, maar er geen gezond eten voorhanden is. Zoals in de trein aan het eind van een werkdag. Ik neem dan een sapje. Het voorkomt (ongezonde) impuls aankopen op het station en ik heb energie genoeg om thuis te komen. Maar ook zo rond 11 uur in de ochtend vind ik een sapje heel fijn. Ik ben al jaren fan van Frecious en dat zal ook wel zo blijven :-)

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

T lijkt gezond maar smaakt niet echt

Nog geen duidelijk effect maar ben pas een paar dagen begonnen. Neem de flesjes in aanvulling op m’n dagelijkse menu om m’n immuunsysteem te boosten. Met het oog op gegezondheid neem ik het voor lief dat het niet te hachelen is.

Echt heel blij met Frecious

En sap of smoothie vinden is niet zo moeilijk maar wél als je er meer groente dan fruit in wilt én biologisch hoog in het vaandel hebt staan. Met Frecious is dat gelukt, ik heb ze altijd in de vriezer liggen en begin er standaard mijn dag mee. Het zijn echt wel kostbare sapjes maar ik vind m’n gezondheid belangrijk dus it was a done deal!

Kerngezond

Levering altijd stipt en goed te volgen. Leuk dat er soms een kleinigheidje bij zit (zoals houten maatlepeltje). Info over proces netjes en helder.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Heerlijk met het warme weer

Ik kan echt genieten van een heerlijk koud sapje met het warme weer afgelopen dagen. Lekker ter afwisseling en echt even een opkikker.

Zeer goede ervaring,

Alles is zeer goed verzorgd, goede begeleiding En nuttige tips waardoor ik het goed vol heb gehouden.

Fris vers en gezond

De drankjes smaken fris en vers. Makkelijk te drinken en makkelijk in de vriezer te bewaren.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, heel geconcentreerd, de ene smaak is lekkerder dan de ander maar ik ben heel tevreden over de kwaliteit, het gebruiksgemak en het effect.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Zoals altijd precies zoals verwacht, heel fijn!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Heerlijke sapjes, goede begeleiding via app

lekkere groente sapjes

Best zwaar een 5 daagse detox kuur, maar gelukkig waren de groente sapjes lekker, de shotjes best in te nemen, en de soepjes hearlik. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heel blij mee

Al een tijdje bestel ik de groentesapjes van Frecious. Ze zijn oprecht heel erg lekker en écht vers. Mijn favoriet is de heart beet, normaliter niet zo’n fan van bieten maar deze? Jongens echt goed!! Ook de granola gemaakt van pompoen pulp is yummie. Zonder toegevoegde suikers, super lekker! Ook de bezorging is altijd netjes op tijd en prima gecommuniceerd via mail/sms. Kortom: ik ben fan!

Heerlijke gezonde sappen

Ik gebruik ze al 2 jaar meerdere keren per week. Nog steeds erg tevreden met de kwaliteit!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Sappenkuur kikker je van op

De detoxbox van frecious, zijn goed gebalanceerd. Lekker gevarieerde sapjes.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Er was wat misgegaan bij ons thuis en er was daarom niemand thuis toen de chauffeur kwam met frecious! Super opgelost door frecious en nu alsnog in huis

Gezond, duidelijk en lekker

Sapvasten 5 daagse kuur gedaan. Duidelijke instructies met app en video boodschap heel fijn. De juices zijn super gezond en lekker.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Gezond, lekker en levering altijd op tijd

Levering van de flesjes is altijd goed, vriendelijke mensen. Inhoud van de flesjes is goed en gezond. Ben erg tevreden en knap er van op als ik ze heb gedronken :).

makkelijk en gezond

Niet alle sappen vind ik even lekker, maar over het algemeen zijn ze lekker als je ze maar koud drinkt (en kauwt). Na een kuurtje merk ik altijd dat ik meer energie heb en mijn huid meer straalt. Ik doe paar keer jaar zelf een sapkuur als onderhoud en om mijn lijf weer even te resetten.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Goede ondersteuning en lekkere sapjes

Alles vlekkeloos gelopen met bezorging en bestellen. Sapjes zijn lekker, voldoende informatie erbij. Was mijn 2e keer sapkuur en vond het deze keer wat zwaarder dus toch wat groenten en fruit erbij gegeten.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Super ervaring, herboren na het gebruik van de sapjes

Ik zou een sapvastenkuur iedereen aanraden

Flevolaan 13

1382JX Weesp