Lekker sapjes en je proeft meteen hoe voedzaam ze zijn!

Ik vond zowel de sapjes en shots als de recepten voor deze milde detox lekker en daardoor het kuurtje heel goed vol te houden. Zeker geen trek gehad, in de ochtend zelfs wat veel/snel achter elkaar.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hoogwaardige sapjes, goede start van de dag!

Vind het belangrijk dat de sapjes 100% biologisch zijn. Veel keus, voor een mooie variatie. Gemerkt dat het echt goed doet voor mijn weerstand. Bezorging verloopt altijd vlekkeloos. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer ze aankomen, zodat je niet de hele dag(deel) thuis hoeft wachten.

Gezond en leker

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Al jaren vaste klant, altijd goed!

Altijd lekkere verse smoothies

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Accurate levering, goede sappen.

Gemakkelijk

Een snelle en gemakkelijke manier om extra groente binnen te krijgen. Goede bezorging

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Heel klantvriendelijk zijn de dames aan de telefoon. Ik krijg altijd wel een extra bij me bestelling of korting.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Snelle levering en heerlijke sapjes!

Snelle levering en heerlijke sapjes!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Zeer tevreden met de sapjes van Frecious

Er is veel keuze in smaken en ingrediënten en de service is uitstekend.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Ik voel na drie weken dagelijks shotjes en sapjes te drinken verschil!

Meer energie en fysiek resultaat

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

De sappen zijn zeer goed. Uitgebalanceerd. De mails fijn als ondersteuning.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

De verse sapjes van Frecious smaken uitstekend gebalanceerd, zijn makkelijk mee te nemen en blijven

De verse sapjes van Frecious zijn absoluut een aanrader! De smaken zijn uitstekend gebalanceerd. Bovendien zijn ze heel handig mee te nemen, perfect voor onderweg of op het werk. Doordat ze uit de vriezer komen, blijven ze supervers en behouden ze hun voedingswaarde optimaal. Een heerlijke en gezonde keuze!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Sun, Whats in a name op zo'n prachtige zonnige dag als vandaag! ;-) Bedankt voor je fijne review! Geniet van je juices en de zon en graag tot gauw! Nathalie Frecious Customer Experience

Perfecte reset

Goede hoeveelheid en variatie Perfecte reset

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Super lekkere en gezonde drankjes

Elk drankje is heerlijk van smaak en bovendie supergezond. Wij drinken het (bijna) elke dag, als aanvulling op ons normale eetpatroon. En ze worden diepgevroren bij je thuisbezorgd. Direct na ontvangst gelijk de vriezer in.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Jan, Bedankt voor je fijne review en superleuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn! Fijne dag! Nathalie Frecious Customer Experience

Gezond

Ik heb gekozen voor frecious vanwege de gezondheid. Kritiek punt is de flesjes in de prullenbak, waarom geen statiegeld? En mijn ervaring over de detox was teleurstellend Het was al uitverkocht. Dat vond ik erg teleurstellend. Bezorging is heel goed!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Petra, Bedankt voor je eerlijke review. Helaas kunnen onze plastic flesjes niet meegegeven worden aan de vervoerder of ingeleverd worden door middel van statiegeld. Dit heeft te maken met het feit dat de flesjes niet hergebruikt kunnen worden. De flesjes moeten dan namelijk steriel uitgekookt worden en dan smelten ze. Indien mogelijk kunnen jullie de flesjes bij gescheiden plastic afval weggooien, dan worden ze voor 85% gerecycled. Het hangt van de gemeente af waar je het dient weg te gooien. Plastic container in je buurt? Gooi ze dan zelf gescheiden weg in de plastic container. Heb je in jouw gemeente geen plastic containers op straat? Dat betekent dat de afvalcentrale in jouw gemeente aan 'nascheiding' doet. Dit zijn moderne centrales waar het plastic zeer goed gescheiden wordt uit het restafval. Lees hier meer over de achterliggende reden waarom wij voor plastic flesjes hebben gekozen: https://www.frecious.bio/nl/blog/rpet-plastic-milieuvriendelijker-dan-glas Wat betreft de Juice & Dinner Box, we snappen je teleurstelling en vinden het uiteraard heel erg jammer dat we deze niet meer konden leveren zoals door jou gewenst. De Juice & Dinner gaat tot eind 2024 tijdelijk uit ons assortiment omdat wij een nieuwe box gaan ontwikkelen. Helaas was (overigens veel sneller dan door ons verwacht) door overweldigend succes de huidige Juice & Dinner box binnen no time uitverkocht. We beloven je dat we met een betere vervanger zullen komen... Houdt onze Nieuwbrief hiervoor goed in de gaten! Geniet van je dag en je geleverde juices ;-) Nathalie Frecious Customer Experience

Altijd goed

De kwaliteit en smaak zijn altijd super. Ik bestel regelmatig een daily box die ik zelf samenstel. Fijn dat er ook zo nu en dan een nieuwe smaak wordt toegevoegd!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Top geleverd en goede producten

Super goed

Makkelijk en gezonde sapjes

Fijn dat je ze in de vriezer kunt bewaren, handig voor af en toe tussendoor.

Prima service en kwaliteit

Prima service en kwaliteit

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Goede sappen, veel groenten (en fruit) keurig geleverd

Slecht

De sappen vullen niet en worden in plastic geleverd. Wat ik miste was een dagplan, wat je per dag kan drinken. Dat zat er niet bij. Dat bleek ooit gemaild te zijn en dan verstopt te zitten in een handleiding. Dit kostte erg veel tijd om op te zoeken.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Hi Elise, Bedankt voor je beoordeling. Dat de sapjes niet vullen, klopt. Het zijn slowjuices en deze bevatten geen vezels. Vezels zijn verantwoordelijk voor het verzadigde gevoel. Zoals we je via whatsapp al hebben beantwoord, vinden wij het oprecht erg vervelend dat het je zo heeft tegengestaan. We hebben je onze standpunten voor het gebruik van plastic geprobeerd duidelijk te maken. Dat je het daar niet mee eens bent is uiteraard geen probleem. Zoals ook aangegeven gaan wij de door jou gesuggereerde veranderingen in ons team bespreken. Mocht je nog iets aan ons kwijt willen, dan horen wij dit uiteraard graag! Anouchka Frecious Customer Experience

Alles naar wens !

Alles prima geregeld zoals gewoonlijk

Fijne sappen

De soepen waren niet fijn van smaak en erg weinig. De rest vast ik erg tecreden

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Makkelijk in gebruik, lekker en makkelijk vol te houden

Ik vond de detox kuur makkelijk in gebruik en makkelijk vol te houden door de diversiteit in de sapjes. De warme maaltijden waren allemaal heerlijk en zeer gevarieerd. Voor mij zeker iets om jaarlijks te herhalen!

Prettig

Heel goed begeleid