Vitaminen

30 sapjes besteld, heerlijke smaken en elke dag een vitaminen boost! Als aanvulling op mn dagelijkse voeding.Ik ga zeker weer bestellen!

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Dankzij mijn dagelijkse Frecious voel ik me energieker en gezonder

Elke dag start ik met een heerlijke Frecious. Sinds ik dit doe, is mijn energieniveau omhoog gegaan en krijg ik een groot deel van mijn dagelijkse groente binnen. In combinatie met de supplementen van Plnkt merk ik ook dat mijn huid en darmen hier goed op reageren. Het fijne aan Frecious is dat je de bestelling ingevroren krijgt bezorgd op een dag die jou uitkomt. Zelf heb ik een maandelijkse zending van 40 sapjes, die je elke maand kunt aanpassen qua smaken. Naast de voordelen voor je gezondheid, bieden ze ook goede deals. Ik maak gebruik van de Green+ deal, waarmee je je voor vijf leveringen aan Frecious committeert en hierdoor korting, gratis sapjes of gadgets ontvangt. Kortom, voor mij is Frecious super en raad ik het iedereen aan. Ook zakelijk kan ik ondernemers dit aanbevelen. Het stimuleert de gezondheid en uit ervaring weet ik dat het ziekteverzuim hiermee toch een paar procent verlaagt.

Nog steeds uitstekend

Geen klachten, nog steeds zeer tevreden over jullie producten.

Fijn produkt

Ik eet best wel groenten maar lust niet alles. En op deze manier krijg ik alle soorten groenten en fruit binnen...

Zeer tevreden over Frecious

Frecious heeft een leuke overzichtelijke website waar je erg veel keuze hebt in verschillende gezonde producten. De sappen zijn lekker en gezond. De klantenservice reageert snel op berichten.

Super lekkere sapjes

Mijn lichaam wordt na elk flesje weer blij

Lekker

Smaakvol en diverse smaken

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Een flinke boost voor mijn weerstand!

Even 3 dagen resetten als het ware. De sapjes zijn lekker en voel me weer schoon en fris van binnen en van buiten.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Bestelling werd tot 2x niet geleverd.

Ik ben een super enthousiaste Frecious drinker alleen deze keer ging het totaal mis. Vandaar mijn slechte beoordeling deze specifieke keer. Zeker als je een detox wilt doen, deze dus niet geleverd wordt door domme pech van de vrachtwagen, en vervolgens wel alle dagelijkse mails en zelfs de eind mail wordt verzonden aan je.

• Heb je het gevoel dat je gezonde sapjes hebt gedronken? N.v.t.
  • Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Nee

Ik ben een mega fan!

Ik ben echt mega fan; van de smaak van de producten, goede service, makkelijk bestellen en belangrijkste; lekker veel groenten in een sapje.

De beste sapjes ooit

Ik heb onlangs de sapjes van Frecious geprobeerd en ik ben meer dan tevreden! De variatie die ze bieden is fantastisch, waardoor je een breed scala aan vitamines binnenkrijgt. Tot nu toe zijn dit de beste biologische sapjes die ik ooit heb geproefd. De smaak is heerlijk fris en je proeft echt de kwaliteit van de biologische ingrediënten. Bovendien had ik totaal geen last van mijn buik, wat voor mij een groot pluspunt is omdat ik vaak gevoelig reageer op sapjes. Deze sapjes zijn een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een gezonde en energieke start van de dag!

Topservice

Altijd weer blij met jullie mooie producten !

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Elke 3 maanden neem ik een vitamine boost Heerlijk om de ochtend mee te starten in combinatie met de granola. Het enig wat ik eigenlijk zo goed als niet gebruik zijn de eiwitten. Verder is het goed van smaak, ik voel me beter en mijn huid knapt erweer flink van op

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Heerlijke sappen. Goede informatie betreffende de levering. Ik ben zeer tevreden

Heel goed bevallen

Het bestellen ging eenvoudig. De service vd koerier was uitstekend en het kwam goed ingevroren aan en kon dus meteen door in mijn vriezer. Voor herhaling vatbaar al dit gezonds.

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Fijne service en gezonde sapjes!

Deze gezonde sapjes maken het een stuk makkelijker om aan je dagelijkse groente dosis te komen wanneer je net even minder tijd hebt. Handig om mee te nemen en te bewaren. Super praktisch, zeker een aanrader!

Lekker gevarieerd

Gevarieerde sapjes, dagelijks een andere smoothie zonder er bij na te hoeven denken

Top en lekker

Bijna perfect ;)

Ik geef Frecious een 9,5, omdat de Pumpkin Power niet het gehele jaar te verkrijgen is, want het is seizoensgebonden. Zó lekker en dus zó jammer. Voor de rest geen klachten en ben ontzettend blij met Frecious.

Prima kwaliteit en service

Ik bestel al een paar jaar regelmatig flesjes groente, prima kwaliteit. Makkelijk aan te passen, heel tevreden.

Uistekende Klantenservice

De juices die ik daar koop .,zijn van zeer goede kwaliteit ,zijn vers ingevroren en dat proef je ook .Ben er altijd zeer tevreden over ,echter de laatste keer ging het mis met de levering ,maar daar kunnen zij uiteraard niets aan doen , Maar ze hebben dit wel zeer goed opgelost . echt een klantenservice die met je meedenkt en ook alles in het werk stelt om het op te lossen . Kortom van mij uit een dikke 10

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Nee

Vieze smaken

Tot nu toe vind ik de smaken echt vies en krijg ik overal pijn van in mijn maag.

• Heb je het gevoel dat je gezonde sapjes hebt gedronken? Nee
  • Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Lekkere sapjes en goed te doen!

Ik heb de 3-daagse advanced detox en meteen daaropvolgend de Afterdetox gedaan. Erg goed vol te houden met heerlijke shots, sapjes, die goed te drinken zijn en recepten + de gouden tips. Niet heel veel met de detox afgevallen maar mijn huid ziet er een stuk beter en prachtig uit met een glow zelfs. Dus zeker een aanrader! Ik het zeker 1 à 2 keer per jaar blijven doen.

Uitstekende sappenkuur

Heerlijke sappen, goed vol te houden met een prima resultaat

• Is jouw bezorging via Leen Menken goed verlopen? Ja

Begeleiding is on point, goeds smaak kwaliteit en handig gebruik van de app.

Zeer goede uitleg naar de voorbereiding, en een dag van te voren kan je lezen welke sapjes uit de vriezer kunnen. De begeleiding met extra uitleg vond ik zeer fijn om op die manier wat kennis op te doen en begrijpen wat er in mijn lijf gebeurde. Ik werd af en toe wat duizelig en toen las ik lat dit te maken kan hebben met bepaalde vetverbranding en werking in het lijf, gerustgesteld en eigenlijk juist power door gekregen!

Visseringweg 23-F

1112 AS Diemen