Vlotte levering, leuk in gepakt en een heel leuk persoonlijk berichtje. Het item nog niet bekeken, het is een cadeautje maar zal ongetwijfeld oké zijn.
Was top
Hoi Remie, Goed om te horen dat jou ervaring met Kado in Huis top was! Heeft de mooie vaas al een uniek plekje gekregen? Dank je voor je review. Groetjes Silvia van Kadoinhuis.nl
I am very happy with my order and the service provided.
Hi Vanessa, We’re so glad you’re happy with the Stamps clock and the great service from Kadoinhuis.nl. We hope to see you again? Best Regards, Lukas from Kadoinhuis.nl
Glasheldere communicatie, snelle levering én het breekbare vogelhuisje wat ik bestelde was uiterst zorgvuldig ingepakt. En ook zat er een leuk kaartje bij. Prima adres om iets moois bij te bestellen!
Dag Lian, Wat fijn dat je Kado in Huis adviseert om al je cadeautjes te kopen! Geniet je al heerlijk van de geweldige vogelgeluiden van de Zwitscherbox? Thanks voor je review! Groetjes Silvia van Kadoinhuis.nl
Volgende dag meteen bezorgd, netjes ingepakt en met een handgeschreven bedanknote. En de jarige was erg blij met zijn cadeau:) Bedankt!
Hoi Timmie, Super bedankt voor deze mooie 10! Fijn dat de jarige erg blij is met de leuke Zwitscherbox walnoot. Goed weekend alvast! Groetjes Lukas van Kadoinhuis.nl
Snel geleverd en precies zoals omschreven.
Hoi Jess, Fijn dat jij de goede service van Kado in Huis ook zo waardeert! Dank je voor je feedback. Vel plezier met de leuke Storytiles mini. Groetjes Silvia van Kadoinhuis.nl
Ik heb het kadootje nog niet kunnen geven aan mijn vriendin, maar verwacht dat ze het net zo mooi vindt als ik doe....
Hoi Ellen, Hopelijk gaat je vriendin net zo genieten van de leuke Zwitscherbox! Thanks voor je beoordeling. Hopelijk tot ziens. Groetjes Lukas van Kadoinhuis.nl
Snelle levering, duidelijke website en fijn op de hoogte gehouden via de mail met betrekking tot de levering. Daarnaast ook super blij met het product, had een Nijntje knuffel gekocht voor de geboorte van mijn nichtje en mijn zus was er super blij mee <3
Dag Jip, Wat geweldig dat je zo tevreden bent met de service van Kadoinhuis.nl. Super bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jou nichtje superblij was met de Grote Nijntje Knuffel! Groetjes Silvia van Kado in Huis
Heb het cadeau gedaan. Maar ontvanger was er blij mee.
Hoi Ineke, Super bedankt voor je rectie. Genieten jullie al van de geweldige Zwitscherbox? Hopelijk tot de volgende keer. Groetjes Lukas van Kadoinhuis.nl
Alles liep goed! Snelle service en zeer tevreden met product! Kon niet beter!
Hi Anna, Fijn dat alles goed verliep tijdens jou bestelling. En mooi dat je heel tevreden bent over de service van Kadoinhuis.nl En nu in de zomer lekker genieten van de mooie Okkia zonnebrillen. Thanks voor je beoordeling. Groetjes Lukas van Kado in Huis.
Leuke bril besteld, snelle levering en een leuk handgeschreven kaartje erbij☺️
Dag Linda, Nou dat is een heel mooi compliment voor Kado in Huis. En tof dat je onze persoonlijke service zo waardeert. Mooi dat je zo blij bent met de supergave OKkia zonnebril. Groetjes Silvia van Kadoinhuis.nl
Mijn favo brilletjes gekocht, omdat mn oude gesneuveld was! 2 werkdagen en het was binnen, fijn omdat de zon behoorlijk scheen!
Hoi Maaike, Super bedankt voor je review. Geweldig dat je ons assortiment zo leuk vindt. Fijn dat je nu weer kunt genieten van de mooie Okkia zonnebrillen! Groetjes Lukas van Kadoinhuis.nl
hele leuke accessoires die je niet snel ergens ander tegen komt
Hoi Gerard, Wat leuk dat je bij kadoinhuis.nl terecht kwam voor jouw cadeaus. We hebben een vrolijk kleurrijk en mooi assortiment. Dank je voor je beoordeling. Groetjes Lukas van Kado in huis.
Ik kon via jullie website mijn bestelling niet afronden. Ook ontvingen jullie mijn mails niet. Merkwaardig, want met niemand in mijn netwerk had en heb ik dit probleem. Gelukkig is alles telefonisch prima opgelost.
Dag Volkert, Gelukkig hebben we je telefonisch goed kunnen helpen met je bestelling. Onze mailtjes kwamen wel aan, maar jouw mailbox zat vol vandaar. Hopelijk ben je al aan het genieten van de superleuke Zwitscherbox. Groetjes Lukas van Kadoinhuis.nl
Duidelijke website, goede kwaliteit, snelle levering
Dag Jaap, Wat geweldig dat alles naar wens was. 😊 Zijn jullie al aan het genieten van de Leuke Zwitscherbox eiken? Hopelijk zien we je nog eens terug? Groetjes Silvia van Kadoinhuis.nl
Supersnelle verzending en een leur briefje van de verkopers. Schattig.
Hoi Caroline, Lief dat je onze persoonlijke service ook erg op prijs stelt! Heb je al kunnen genieten van de leuke keukengadgets? Thanks voor je review! Groetjes Lukas van Kadoinhuis.nl
Goed verpakt, snel geleverd.
Dag Noud, Fijn dat jouw pakketje snel werd geleverd. En dat je de service van Kado in huis zo waardeert. Heb je al kunnen genieten van de leuke tandenstokerhouder van Balvi? Groetjes Silvia van Kadoinhuis.nl
TOP!
Hoi Nethanja, Super bedankt voor je review. Het was vervelend dat jouw pakketje vertraging op liep bij PostNL! Maar we hebben je snel een nieuw pakketje kunnen opsturen. Fijn dat je blij bent met de service van Kadoinhuis.nl Groetjes Lukas van Kado in Huis
Heel snelle bezorging, goed ingepakt en duidelijke communicatie. Helemaal Top dus.
Hoi Mariejo, Wat goed dat je de duidelijke communicatie, snelheid en goede verpakking waardeert. Heb je de leuke vegan tas van Tinne Mia al in gebruik? Hopelijk zien we je nog eens terug. Groetjes Silvia van Kadoinhuis.nl
Leuke online kado winkel met verrassende producten.
Dag Geert, Top dat je Kadoinhuis.nl een leuke online winkel met mooie cadeaus vindt. Hebben de mooie posters van Cavallini al een mooi plekje gekregen? Thanks voor je review. Groetjes Lukas van Kado in Huis
Der gesamte Ablauf meiner Bestellung lief perfekt. Die Kommunikation war sehr gut. Auch meine Nachfrage, wegen einer kleinen Verzögerung beim Lieferanten, wurde sofort beantwortet und man kümmerte sich. Die Ware ist genauso wie beschrieben und kommt sehr gut verpackt an. Ich kann diesen Shop zu 100% empfehlen.
Hallo Günther, Schön zu hören, dass auch du mit dem Service von Kadoinhuis.nl so zufrieden bist. Und natürlich mit der Schnelligkeit und der korrekten Kundenbetreuung. Hoffentlich bis bald. Vielen Dank für deine Bewertung. MFG Silvia von Kadoinhuis.nl
Prima.
Hoi Dick, Bedankt voor je beoordeling. Genieten jullie al van de geweldige Birdybox dark oak? Tot de volgende keer. Groetjes Lukas van Kadoinhuis.nl
Fantastic experience! Unfortunately product I purchased had small production defect and after writing to the store , they responded immediately and send me a new item the same day. They were fast, responsive and very nice about the whole situation. Definitely will be buying more products from the store.
Hi Maria, We’re delighted that you’re so pleased with our service. We look forward to seeing you again at Kado in Huis. Now you can enjoy the beautiful Haines butter dish from Klevering. Warm Regards, Silvia from Kadoinhuis.nl
Mooi gratis ingepakte bestelling
Hoi Stephanie, Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze inpakservice! Super bedankt voor je review. Veel plezier nogmaals met de leuke gadgets van Balvi! Groetjes Lukas van Kadoinhuis.nl
heel tevreden over de service, communicatie en kwaliteit van het product. leuk persoonlijk kaartje erbij!
Hoi Tanja, Wat fijn dat jou ervaring met Kado in Huis top was. Vanaf deze week kun je extra genieten van de mooie Okkia zonnebril. 🌞 Thanks voor de beoordeling. Groetjes Silvia van Kadoinhuis.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.