Laden reviews...
Laden reviews...
300 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen herhaaldelijk de snelle levering en de goede verpakking. De ervaringen benadrukken vriendelijke communicatie en betrouwbare service. Het persoonlijke kaartje bij het pakket wordt vaak genoemd als een aangename verrassing. De algemene ervaring is positief en consistent.
Beveelt aan
27 February 2017
Kristel
Serskamp
Pluspunten
Supersnelle levering maar wat het bestellen bij Kado in Huis zo bijzonder maakt is dat ze een handgeschreven bedank-briefje bij je bestelling toevoegen over de producten die jij hebt besteld. Dat maakt het zeer persoonlijk!!
Beveelt aan
27 February 2017
Janetta Bos-Veenhoven Nighthawk Productions Assen
Assen
Pluspunten
Snelle levering en goede verpakking.
VerbeterpuntenNiet nodig
Beveelt aan
25 February 2017
Kees
Ede
Beveelt aan
25 February 2017
José Verdult
Halsteren
Pluspunten
Duidelijk en snel
VerbeterpuntenDe verpakking mag veel kleiner. Dit pastte gewoon door de brievenbus. Dat is zonde van het geld!
Beveelt aan
24 February 2017
Annemiek
Gouda
Beste Annemiek,
Bedankt voor je feedback.
We zijn op dit moment bezig om artikelen die door de brievenbus gaan een andere verzendoptie mee te geven. Hier wordt dus hard aan gewerkt. Sorry voor het ongemak.
MVG Lukas van kado in Huis
Pluspunten
Persoonlijk briefje was heel leuk!
Verbeterpuntengeen
Beveelt aan
23 February 2017
Carla
Kwintsheul
Pluspunten
Goede service. Vriendelijk. Snel reageren. Mooi ingepakt! Een prachtige webwinkel met originele producten.
VerbeterpuntenGroter assortiment
Beveelt aan
23 February 2017
Timon
Heerhugowaard
Beveelt aan
20 February 2017
anoniem
Pluspunten
Was mijn eerste bestelling bij dit bedrijf, leuk detail is het persoonlijke kaartje bij de bestelling!
Beveelt aan
20 February 2017
Rian
Beveelt aan
19 February 2017
anoniem
Pluspunten
Niets leuker dan een prachtig ingepakt geschenk ontvangen met een leuk handgeschreven kaartje erbij, er zijn weinig webshops die het zo doen en dat maakt het des te leuker. Hartelijk bedankt voor de snelle levering en zeer graag tot een volgende keer!
Beveelt aan
14 February 2017
Maikel
Groot-Bijgaarden
Beveelt aan
12 February 2017
Liliane
Beveelt aan
11 February 2017
Chris
Antwerpen
Pluspunten
Ik heb hier wederom besteld en wat een fijne webwinkel. De kwailteit van de producten is super en de communicatie heel erg fijn. Ik had iets fout gestuurd gekregen en dit hebben ze op een hele fijne/snelle manier opgelost zonder de klant teveel te belasten. Ik kan alleen maar positief spreken! De producten waren snel geleverd en leuk ingepakt.
VerbeterpuntenIk zou graag een mail ontvangen of op de pakbon geschreven hebben wat alles gekost heeft. Een soort bonnetje!
Beveelt aan
11 February 2017
Deborah
Capelle aan den IJssel
Beste Deborah,
Bedankt voor je feedback en review.
We zullen voortaan een faktuur meesturen met de zending is voor iedere klant erg prettig.
Met hartelijke groet
Lukas van kado in Huis
Pluspunten
Snelle toezending
Beveelt aan
11 February 2017
anoniem
Verbesserungspunkte
Kleinere Fehler in den E-Mails (Name etc. nicht ausgeschrieben sondern als Markup/Platzhalter enthalten)
Beveelt aan
9 February 2017
Tim
Köln
Sehr geehrte Tim,
Wir haben einen update von unserem systeem gehabt. Wahrscheinlich sind dadurch die emails nicht gur durchgefürt. Entschüldigung dafür.
Danke für das melden.
Mit herzlichen grüssen,
Silvia von Kado in Huis
Pluspunten
Correcte beschrijving product Snelle afhandeling
Beveelt aan
6 February 2017
Liliane
Hamme
Pluspunten
Snel en acuraat tevens persoonlijke benadering
Beveelt aan
6 February 2017
joost
Made
Pluspunten
Supersnelle service, de volgende dag in huis met een persoonlijk kaartje van de eigenaren van de webshop. Top!
Beveelt aan
6 February 2017
Carina
Lichtenvoorde
Pluspunten
Goede communicatie, origineel en creatief
VerbeterpuntenOphaalpunt duidelijk vermelden op bon (bij afwezigheid in brievenbus). Nu toevallig eerst mail gecheckt anders naar verkeerde ophaalpunt gegaan.
Beveelt aan
5 February 2017
Irma
Middenmeer
Pluspunten
Prima service Perfecte levering
VerbeterpuntenNvt
Beveelt aan
3 February 2017
Temmink
Grathem
Pluspunten
leider kann ich kein niederländisch :-) Guter Preis, schnelle und sehr freundliche Bearbeitung mit einer persönlichen Note - hat uns sehr gefreut. Gerne wieder!
Beveelt aan
2 February 2017
Philipp
Kirchentellinsfurt Deutschland
Pluspunten
Super snelle service en verrast door het handgeschreven kaartje dat bij de bestelling zat! Leuke persoonlijke toevoeging :)
VerbeterpuntenGeen:)
Beveelt aan
2 February 2017
Vera
Maastricht
Verbeterpunten
Het bezorgbedrijf DPD schande. Al eerder problemen met ze gehad. Een briefje in de bus met alleen een krabbel alsof de balpen moest worden uitgeprobeerd. Wij weten zelf dan wel waar we het kunnen ophalen. Pas na 2 dagen gaf DPD een berichtje via de mail waar en wanneer
Beveelt aan
31 January 2017
Yvonne Zeegers
Epe
Pluspunten
Zeer persoonlijke aanpak
VerbeterpuntenNiet goedkoopste
Beveelt aan
15 January 2017
Dieter
Kessel-Lo
Klaasstraat 60
5911 JR Venlo
Branch
Kantoor, Boeken
Specializations
Geschenken, Cadeau
Webshops