Prima product, duidelijk omschreven

Goede camera voor overdag en bij strastverlichting

Als digibeet lastig in te stellen ondanks goede omschrijving

Na aanleiding van mijn eerdere goede ervaring bij AlarmsysteemExpert heb ik, wederom een nieuw alarmsysteem aangeschaft. Ook bij deze bestelling ben zeer goed geholpen! Mvg, Steven.

Hoi Steven, Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd neemt om ons te beoordelen. Bedankt!

Levering snel en goed verlopen.

Levering was snel na bestelling, werd netjes gemeld dat bezorger kwam en kwartier vooruit nog een melding. Dus zeer tevreden.

Spulletjes snel geleverd binnen 24 uur.

Geen betrouwbare informatie over levering

I heb twee keer bestelling gemaakt aangezien op uw website staan informatie dat bestelling wordt bezorgd volgende dag. Maar helaas duurt dat toch te lang en het informatie over levering klopt niet. Als ik dat voorhand zou kunnen weten, bestel ik dan nodige goederen bij andere winkel.

Uitstekende uitleg

Prettig gesprek

Top kwaliteit

Product binnengekregen zoals beschreven, alles aangesloten en ook zeer professionele kwaliteit. Top service

Ronald heeft er alles aan gedaan om onze buitencamera aan de praat te krijgen. Veel kennis van de producten!

Super bedrijf, goed geholpen door Mario & Danny. Mario heeft mij goed geholpen met het Oriënteren van het juiste systeem. Danny heeft dit systeem professioneel & netjes aangesloten. Alles werkt naar wens!

Perfecte en snelle levering.

Een vriend van ons had jullie aanbevolen en ik moet bevestigen dat jullie service alsook jullie producten TOP zijn, waarvoor dank!

Hoi Gwen, Bedankt voor uw leuke berichtje!

Alles gut gelaufen

Es gab keinerlei Probleme

Hey Georg, Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir arbeiten jeden Tag hart daran, dass unsere Kunden zufrieden sind! Wir freuen uns sehr über solche Bewertungen.

Klantgericht denken is hier een vanzelfsprekendheid !

Op 29 april j.l. naar showroom gekomen om de hier gekochte ptz-camera aan te passen aan een nieuwe situatie in nieuwe woning. Adviseur Erwin heeft zeer goed geluisterd naar mijn wensen en zorgvuldig advies gegeven. Door heel creatief te mixen met materialen op mijn bestaande ptz-camera, kreeg ik precies wat ik voor ogen had. Als blije en dankbare klant verliet ik het pand. Mocht ik weer wat nodig hebben, haal ik het zeker weer hier !

Hoi Peter, Wat een ontzettend leuke review! Bedankt hiervoor, wij zien u graag terug bij verdere vagen of verkoopadviezen. Team ASE

Bestellung hat wunderbar geklappt.

Sehr schnelle Lieferung Ich bin voll zufrieden mit dem Touch Display von Hikvision.

Geweldig goede service

Goed geholpen bij het installeren

Prima bedrijf, goede service

Eenvoudig bestelproces en snelle levering. Een Mobeye waterguard besteld met 2 sensoren. Als gevolg van een onduidelijke omschrijving helaas een verkeerde sensor besteld. De juiste sensor stond niet in het leveringsprogramma, maar werd zeer vlot via de fabrikant alsnog geleverd. Terugzending van de verkeerde sensor was geen probleem. Prettige en meedenkende klantenservice.

Beste Marten, Bedankt voor uw eerlijke en warme review! Wij zullen deze feedback meenemen en de producten van een nog duidelijkere beschrijving voorzien!

Netjes en zeer vriendelijk en correct bedrijf en zeer klantvriendelijk

Hoi Hendrie, Bedankt voor uw leuke review! Mochten er ooit vragen zijn schroom dan niet om ons te bellen!

Goed bedrijf

fijne behandeling via telefoon

Snelle levering, het product werkt prima

Snelle levering, prima product

Goede service en vriendelijke mensen.

Regelmatig word ik uitstekend geholpen met verschillende vragen.

Hoi Marcel, Geen probleem hoor! We helpen u graag. Bedankt voor uw review.

Attraktive Preise und schnellste Lieferung

Sehr gut sortierter Online Shop mit attraktiven Preisen und schnellster Lieferung.

Goede uitleg en demo

Ik had wat besteld in de webshop en kon het 15 min later ophalen op de vestiging. Ik had nog een paar vragen en die werden door Peter uitvoerig beantwoord voorzien van demo op telefoon en showroom

Beste René, Bedankt voor uw leuke review! Peter heeft u met plezier geholpen.

Goed geholpen, product snel ontvangen

Goed geholpen, product snel ontvangen

Leuk Marcel dat u de tijd neemt om ons te beoordelen!

Over H&V Beveiliging

AlarmsysteemExpert.nl staat garant voor kwalitatief hoogstaande producten, professionele installatie en heldere prijsafspraken. Wij benaderen de markt op een nieuwe manier, waardoor beveiliging voor iedereen toegankelijk wordt. Met ruim 20 jaar ervaring bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben voor zowel de zakelijke als de particuliere klant interessante all-in pakketten samengesteld, waardoor voor iedereen een gepast systeem te vinden is. Wanneer u specifieke wensen heeft, kunnen wij voor u een pakket op maat samenstellen.U bent bij ons verzekerd van de scherpste prijs, hoge kwaliteit, professionele installatie en uitstekende service, dus wacht niet langer en neem contact op voor vrijblijvend advies of kom langs in onze showroom