Goed materiaal en fijne hulp

Een dahua camera set gekocht, fijne telefonische uitleg, en na de installatie was iets niet duidelijk. Ook hier is snel en netjes op gereageerd.

Prima voorlichting en service en levering

Ik moet alles nog installeren maar heb heel goed advies gekregen van Mario en ook een snelle levering... Super

Producten zijn goed, service jammer!

Heb een camera gekocht. Werkt perfect, daar is verder niets van te zeggen. Alleen wilde graag de factuur op mijn bedrijfsnaam, maar omdat de order al verwerkt was kon en kan dat niet meer worden aangepast. Heel vreemd in mijn optiek, ik stuur de hele dag door facturen en krijg ook wel eens een klant die graag een andere tenaamstelling op zijn factuur wil. 5 min en het is aangepast. Mevrouw gaf aan dat ze het nu goed in het systeem hebben staan, de de volgende keer kan ik een factuur op bedrijfsnaam krijgen. Sorry maar dat vind ik echt heel raar dat de factuur niet meer kan worden aangepast. Het is niet dat ik wekelijks een camera koop ofzo. Het is niet te hopen dat ik een probleem met mijn camera krijg, want als ze de factuur al niet kunnen aanpassen, ben ik bang dat ook de service om dan het probleem op te lossen niet al te best zal zijn (aannamen, heb ik gelukkig nog geen ervaring mee ;-))

prima en snel geleverd

prima en snel

Tevreden klant

Ik had wat vragen en de chat reageerde snel en accuraat. Bestellen gaat makkelijk en aflevering verliep volgens plan. Wel vreemd dat de setprijs van een camera systeem niet wordt aangepast als onderdelen daarvan in de aanbieding zijn (Black Friday bijv). Let daar dus goed op voor je een complete set besteld.

Snelle levering en top service!

Snelle levering en top service!

Guter Service, schnelle Lieferung.

Meine Fragen vor Kauf wurden schnell und korrekt beantwortet, die Lieferung erfolgte schnell und transparent. Gerne wieder.

Heldere informatie en materialen zien er goed uit.

Duidelijke en klantgerichte informatie in de showroom. Snelle en correcte levering van de bestelde materialen, en adequate respons bij vragen of afleverproblemen. Omdat de installatie nog niet opgebouwd is, heb ik nog geen ervaring met de werking hiervan. Ik kreeg een goede indruk van dit bedrijf.

Vlotte levering, goed verpakt, voldoende en juiste info ivm levering. Zeer tevreden.

Praktisch, doeltreffend en eenvoudig

Het onderhoud ervaar ik als praktisch, men weet waarvoor men komt en men kan dus doeltreffend te werk gaan. Dit alles is voor mij als klant eenvoudig te regelen met 1 telefoontje

Prettig geholpen echter levert het niet het gewenste resultaat

Ik ben prettig geholpen, echter ook na de update blijft de intercom- buitenpost het zelfde probleem vertonen als ervoor, wat maakt dat het nog steeds niet werkt. Inmiddels is het apparaat teruggestuurd naar de leverancier.. ik ben in afwachting van een vervolg. Het is spijtig dat er geld en tijd zit vooraf.. wat helaas niet tot een gewenst resultaat heeft geleverd..

Ervaring is gewoon goed.

Ik word wel moe van al die enquetes die je na iedere aankoop krijgt. Ik koop gewoon wat bij deze webshop, die handelen dat keurig en professioneel af, maar heb ik niet te melden.

Goed georganiseerd bedrijf

Goed geholpen in de winkel, bestelde artikelen snel in huis en fijn dat opstand de instellingen op mijn PC werden gedaan. Vaklui.

Hoi Tom, We doen elke dag ons best om de service te leveren daarom zijn wij erg blij met uw Review!

Blijf terug komen

Mooi pakket, fijne klanten service, snelle antwoord via chat. Zeker een aanbeveling van mijn kant uit. En daarom 5 sterren.

Hey Arco, Leuk dat u de tijd voor ons neemt om ons te beoordelen! Bedankt hiervoor.

Op het afgesproken moment is het probleem netjes opgelost

Van koop tot werking een prettige ervaring.

Mij collega's vonden de ervaring met u ook zeer prettig, Bedankt voor uw review!

Super goed geholpen, aardige club, Mooi materiaal, goed bereikbaar

Goed geholpen, eerlijk verhaal, perfecte sales & after sales

Hey Jan, Leuk dat u ons beoordeelt met zo'n fijne Review bedankt!

Snel, handig plannen en deskundig

Het was even zoeken naar de oplossing, maar het is prima gelukt. Erg deskundige en heel aardige medewerkers.

Hey Marianne, Soms is het inderdaad even zoeken maar wij zullen het altijd vinden! Bedankt voor uw review,

Superschnelle Abwicklung des Bestellvorgangs; schnelle Lieferung

Superschnelle Abwicklung des Bestellvorgangs; schnelle Lieferung

Bijzonder prettige ontvangst en behandeling

Vandaag een artikel afgehaald in Gorinchem, ik werd bijzonder prettig ontvangen en te woord gestaan. Er werd meegedacht en nog een alternatieve optie aangereikt. In één woord fantastisch!

Hey Alexander, Wat leuk dat u ons op deze manier beoordeelt, we doen erg ons best om te zorgen dat iedereen met een tevreden gevoel naar huis gaat! Ik zal dit doorgeven aan mij collega die u geholpen heeft. Bedankt! Team ASE

Top product

In donker zeer goed beeld

Bedankt Anjo, Als er vragen zijn horen we dat graag!

Goede service en transparante contact mogelijkheden.

Hey Bryan, Leuk dat u de tijd neemt om ons te beoordelen! We zien u graag terug, En als er vragen zijn dan horen we dat graag!

Had niet alles goed doorgelezen

In de winkel en op internet was de bediening prima. Behalve het was mij niet bekend dat de servicedesk alleen maar van Maandag t/met vrijdag overdag bereikbaar was. Voor eventuele hulp moet je een snipperdag nemen. Ook moet je dan nog een afspraak inplannen. Dus bij een probleem wordt je niet gelijk geholpen. Hierbij een afspraak te hebben gemaakt werd ik 50 minuten later gebeld zonder excuses hiervoor. Hierbij had ik dan misschien ook nog de pech dat ik het een zeer vervelend gesprek met deze hulpdesk persoon had. Ik vond hem zeer denigrerend op mij overkomen. Mijn spullen die ik bij dit adres heb gekocht zijn wel prima maar de service en aftersales vind ik niet echt prima.

Beste Ron, Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Dat wij natuurlijk geen excuus aanbieden na u 50 minuten te hebben laten wachten kan natuurlijk echt niet. Dit is inmiddels ook intern besproken. Wij hebben u aanmerking meegenomen en zorgen ervoor dat er in de toekomst niet meer op deze manier gehandeld wordt!

Zeer snelle leveren en duidelijke productonschrijvingen

‘S ochtends besteld en ‘s middags kon ik de camera’s al ophangen. Super snel!

Top! Gute Ware, schneller Versand!

Sehr gute Ware, wurde sehr schnell geliefert. Ohne Beanstandungen. Wirklich zu empfehlen!

Over H&V Beveiliging

AlarmsysteemExpert.nl staat garant voor kwalitatief hoogstaande producten, professionele installatie en heldere prijsafspraken. Wij benaderen de markt op een nieuwe manier, waardoor beveiliging voor iedereen toegankelijk wordt. Met ruim 20 jaar ervaring bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben voor zowel de zakelijke als de particuliere klant interessante all-in pakketten samengesteld, waardoor voor iedereen een gepast systeem te vinden is. Wanneer u specifieke wensen heeft, kunnen wij voor u een pakket op maat samenstellen.U bent bij ons verzekerd van de scherpste prijs, hoge kwaliteit, professionele installatie en uitstekende service, dus wacht niet langer en neem contact op voor vrijblijvend advies of kom langs in onze showroom