Prima geleverd, helaas dag te laat

Spullen keurig compleet uitgeleverd, maar dag te laat verzonden. Voor 23.59 besteld, de volgende dag in huis is iets te enthousiast. Verder prima tevreden.

dit is echt top service

Uitgebreid telefonisch advies gevraagd en gekregen. Daarna een duidelijke offerte gekregen. Snel geleverd. Echt aan te raden.

Goede service en snelle levering

Afgelopen week een hikvision camera opgehaald Superstrak beeld zodoende heb ik er nog 1 besteld en voor de prijs! Heren en dames van h&v beveiliging......bedankt Een tevreden klant uit Deventer

Zeer behulpzaam en snel

Duidelijke website en ook via de chat goed geholpen met advies over de producten. Na het bestellen duidelijke statusmails en het pakket snel ontvangen.

Gewoonweg perfect

Ik had enkele problemen met mijn camera en ik vin niet meteen een oplossing en zij waren de eerste die me wilde helpen en mijn probleem is inderdaad verholpen top service

Very good price, good quality

Nice communication, quick delivery, all good

Uitstekend!

Een hele goede service en ondersteuning! Altijd prettig contact. Ik kan H&V zeker aanbevelen.

Ouderwetse service bij aanschaf van een modern alarmsysteem

Hier terecht gekomen naar aanleiding van de positieve ervaringen van onze buren. Bij bezoek van de showroom werd alle tijd genomen om onze situatie En de opties te bespreken. Vakkundige installatie van het systeem (inclusief camera’s) en ook daarbij was alle tijd voor uitleg en onze vragen. Blij met de geadviseerde installatie en geboden service! Aanrader!

Hey Ron, Wat een ontzettend leuke en originele review, Wij zijn hier erg blij mee. We werken erg hard om al onze klanten het beste te geven. Bedankt!

‘S Avonds besteld volgende dag on huis.

Super schnelle Lieferung

Goed geprobeerd maar helaas niet gekrtegen wat ik wilde

Prima bedrijf waar mensen werken die graag in oplossingen denken , na een wat moeizame start was ik in eerste instantie niet geheel gelukkig met het eindresultaat. Door de goede nazorg voldoend het nu aan mijn verwachtingen. Top gedaan mannen !

Snel vlot en scherpe prijs

Snel vlot en scherpe prijs Goede communicatie met Gijs Je ziet ons terug Ramont Eurofish

Beste Ramont, Leuk dat we u terug gaan zien! En bedankt voor de review.

Snelle service, mooie prijs

Vlotte en adequate response op mijn reactie over de prijs van een concurrent. Na mijn accoord werden de volgende dag de bestelde artikelen geleverd.

Hoi Peter, We doen ons best om de goedkoopste en de beste te zijn, De goedkoopste lukt niet altijd maar de beste zijn we zeker!

Het lampje brand perfect

Hey Theo, Goed om te horen!

Alles gut gemacht.

Schnelle Lieferung

Heel fijn en goed contact met een snelle oplossing

Heb gebeld of ze tijd hadden en of er voorraad was. Ja hoor geen probleem goede uitleg gekregen spullen meegenomen. De volgende dag draaide het. Top

Hey Eric, Fijn van u te vernemen dat het systeem zo snel werkt. Mochten er vragen zijn bel ons gerust op!

TOPSERVICE

Ik moest met spoed een voedingskabel hebben voor een camera. Het werd gewoon op dezelfde dag geleverd. Mooier kan niet :-) Keep up the good work H&V Beveiliging

Bedankt Thenu! We helpen u graag.

Misleidend

Foto op de website van een merk, maar een aliexpress camera leveren vav €25.00 voor €119,00

Beste Jaap, Wij vinden het erg vervelend dat dit is gebeurd, het product is onmiddellijk aangepast. Mocht u niet tevreden zijn dan kunt u het product natuurlijk gratis terug sturen. Wij ruilen het met liefde om of crediteren uw geld. Ons excuus voor deze fout. Mvg, Team ASE

Tip top

Tip top

Zeer deskundig personeel en de door mij gekochte artikelen werken boven verwachting. Ze hebben er weer een vaste klant bij

Hoi Hans, Dat is nog eens leuk om te horen! We zien u graag terug. Als er problemen zijn kunt u ook bij ons terecht.

Attent en Behulpzaam

De deurbel en smartplug van Ezviz gekocht. Een issue geweest met de levertijden van de leverancier. Niets van de vertragingen gemerkt. Dit door de goede aangeboden alternatieven en zeker een pluim mbt afspraken “afspraak is afspraak”. Keuring optijd gecommuniceerd. De beloofde levertijd is ruimschoots goedgemaakt door de vriendelijkheid een zorgzaamheid.

Hoi Rinaldo, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze oplossingen betreft de levertijd. Helaas kunnen dingen niet altijd op tijd geleverd worden dit valt helaas buiten onze macht. Wij bedanken u voor uw geduld en als er nog vragen zijn horen we dat graag!

Steeds goede service

Al enkele keren besteld en nog niet beklaagd. Het team beantwoord steeds je vragen en is zeer vriendelijk. Toen bepaalde info online niet duidelijk bleek te zijn, hebben ze deze achteraf aangepast.

Heel netjes gewerkt, en prima systeem

We zijn perfect geholpen, dachten goed met ons mee, mooi en gebruikersvriendelijke systeem, installatie is keurig gedaan, veel aandacht voor de klant. Was een genoegen.

Beste Annemarie, Leuk dat je de tijd voor ons neemt om een beoordeling te geven! Veel plezier ermee, Mochten er nog vragen zijn horen we dat graag.

Over H&V Beveiliging

AlarmsysteemExpert.nl staat garant voor kwalitatief hoogstaande producten, professionele installatie en heldere prijsafspraken. Wij benaderen de markt op een nieuwe manier, waardoor beveiliging voor iedereen toegankelijk wordt. Met ruim 20 jaar ervaring bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben voor zowel de zakelijke als de particuliere klant interessante all-in pakketten samengesteld, waardoor voor iedereen een gepast systeem te vinden is. Wanneer u specifieke wensen heeft, kunnen wij voor u een pakket op maat samenstellen.U bent bij ons verzekerd van de scherpste prijs, hoge kwaliteit, professionele installatie en uitstekende service, dus wacht niet langer en neem contact op voor vrijblijvend advies of kom langs in onze showroom