Voeding besteld, binnen 48 uur in huis.

Nog even kort afstemming gezocht middels whatsapp, vriendelijk te woord gestaan..

Super service en advies.

Super service en advies. Bij bezoek aan de zaak wordt geen moeite gespaard om alles tot in detail uit te leggen. Zéér deskundige mensen...

Correct snel, oplossing denkend. Ik ben zeer tevreden

Na enkele mails belde een medewerker me op, we pasten de bon aan, ik kreeg direct antwoorden op al mijn vragen (technisch en praktisch). Top!!

Snel besteld en snel geleverd.

Top firma en top materiaal

We hebben een goed advies gekregen in de winkel en nu een camera hangen met een goede prijs/kwaliteit verhouding

Goed geholpen

Cameraset was in de aanbieding, maar de verkoper gaf aan dat camera's nu in de aanbieding waren en het voordeliger was om het los te kopen. Top!

Ruime aandacht voor de klant, gedegen uitleg en advies. Goede nazorg.

Ruime aandacht voor de klant, gedegen uitleg en advies. Goede nazorg. Vooralsnog alleen maar lof en complimenten!

toch nog tevreden

na wat strubbelingen alles toch nog goed opgelost. hulp van Ronald voor de camera te instaleren was supergoed

Onduidelijk

Een simkaart besteld voor in een jabotron systeem. Kwam netjes aan, echter met een uitleg over een ajax-systeem oid. En verder geen begeleidende brief met nummerinformatie. Bij navraag kreeg ik wel een mailtje met het betreffende telefoonnummer. Maar dit bleek niet correct. Uiteindelijk bleek dat het jabotron systeem dit zelf had gevonden.

Zeer brutalen verkopers

Zeer slechte ervaring. Niet reageren op mails. Telefonisch moeilijk te bereiken. Via chat geprobeerd en reageren niet terug. Paar keer beschadigd producten toegestuurd gekregen. Laatste telefoon gesprek zeiden ze dat ik maar ergens anders moet bestellen. Alles wat ik opgestuurd heb gekregen heb ik blijkbaar alles terug gestuurd! Is door hun schuld beschadigd. En geven de klant de schuld.

Goede service - goed advies

Prima afhandeling van mijn order. Nodige advies bij het maken van de juiste keuzes.

goede service

Monteur was aardig en netjes en had verstand van zaken problemen waren snel p[gelost

Heel goed, geen opmerkingen.

Alles ging vlot en hulp was duidelijk en snel daar.

Professioneel bedrijf

Ik ben naar de showroom geweest en werd daar zeer netjes en correct geholpen. Je merkt meteen dat de medewerkers een hoop vakkennis hebben. Ook fijn om te horen dat je bij installatie problemen hulp op afstand van één van hun techneuten in kunt schakelen.

Goed advies, goede prijs/kwaliteit

Snel en prettig geholpen in de winkel, duidelijk advies en uitleg. Kompleet systeem tegen redelijke prijs.

Goede adviezen, pre- en aftersales

Compleet systeem gekocht, na advies in de showroom, direct meegenomen en na een afspraak "droog "geconfigureerd" klaar om in te bouwen.

Goed advies in de winkel.

Ondanks drukte voldoende tijd voor advies. Ik heb een prachtige camera gekocht. Vlotte levering Alles naar tevredenheid.

Prettig geholpen

Prettig geholpen voor een goede prijs kwaliteit verhouding.

Top support met hulp op afstand!

Na aanschaf zelf het gehele Hikvision systeem geïnstalleerd. Echter doordat het niet mijn werk is toch even advies en hulp gevraagd bij de final installatie en settings van de recorder. De afspraak maken via de website en de daadwerkelijke afspraak zijn allemaal heel makkelijk en zeer goed verlopen, de techneut is een echte specialist en fijn om mee te communiceren op afstand.

Goede service, vriendelijke bediening, telefonisch erg slecht bereikbaar.

Dit is niet de eerste keer dat ik hier heb besteld. Al meerdere keren hier spullen besteld, voor mij zelf en voor andere waar ik installeer. Aanrader.

Super geregeld

Super geregeld allemaal

buitengewoon

Eenmaal aan de beurt werd er een goed advies gegeven , en uitgebreid in gegaan op onze vragen . EINDELIJK iemand die weet waar hij over praat, en op alle vragen een antwoord weet Tevens alles op voorraad tegen scherpe prijzen . ps.we werden geholpen door mario, een topkerel !! één minpuntje; te weinig stoelen

Alles in orde zoals afgesproken.

Ik heb alles aangekregen en ben zeer tevreden. Enkel de levertermijn was langer dan voorzien(tussen kerst en nieuwjaar). Ook is het echt plug en play.