Goede verkoop en levering serice

Deskundig advies over het aan te schaffen product Snelle service mbt de aankoop en de levering ervan......ook worden producten aangeboden tegen een zeer nette prijs!! Technische ondersteuning vind ik om eerlijk te zijn niet bijzonder sterk. Beetje de gangbare zaken kan snel, prima service op verleend worden. Alleen wanneer er specifieke problemen zich voordoen, vind ik de ondersteuning/oplossing niet echt bevredigend.....en ben dan toch genoodzaakt om contact met support (fabrikant) op te nemen. Alhoewel dat laatste (helaas) bij Hikvision niet meer mogelijk is......

Top. Prima zaak met echt kwalitatief goed personeel en producten

Zeer prettig en vakkundig begleid in de juiste keuze. Top bedrijf

Geweldig snel en correct

Goed advies gekregen van vriendelijke medewerker, Toen heb ik besteld werd snel geleverd en duidelijke communicatie over hoe de verzending er voor stond. Toen ik het pakket thuis had bleek alles netjes ingepakt. Kortom alles is gewoon zo het hoort in mijn beleving.

Hoi Davey, Bedankt voor uw leuke review!!

Vakkundig advies, scherpe prijs

Reeds meerdere malen volledige set camerabewaking gekocht en steeds met vakkundige informatie geholpen geweest. Er wordt mee nagedacht over de inplanting van de camera's en er wordt advies gegeven over het te kiezen type en lensgrootte. Top service!

Beste Tom, Dat vinden wij erg fijn om te horen! Wij doen hier erg ons best voor, daarom willen wij u bedanken voor uw leuke review!

slecht

Dit zegt voldoende

Beste Rob, Vervelend dat u zo ontevreden bent! Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en zijn samen met u hard bezig om er voor te zorgen dat u weer een goed gevoel krijgt bij ons.

Al jarenlang tevreden

Men is nooit te beroerd om support te leveren. Prijs kwaliteit is prima!

pacco maltrattato

Pacco arrivato abbastanza velocemente, peccato che alcune viti in plastica erano rotte durante il viaggio. Mi sono arrangiato lo stesso in qualche modo.

• Ci consiglieresti? Si

Professioneel betrouwbare onderneming

De afgelopen jaren al veel gekocht en nog steeds dik tevreden.

Beste Paul, Wij vinden het erg leuk dat u deze review stuurt. Wij doen erg ons best voor onze klanten en dan is dit natuurlijk een heerlijke opsteker!

Alles werkt perfect

Beste W.H, Dat vinden wij fijn om te horen, bedankt!

Supergoede service

Bedankt Rob!

De medewerker Ronald heeft op zeer deskundige wijze de problematiek opgelost, daarnaast was hij gedurende het proces de rust zelve en toonde begrip voor mij als klant. nogmaals bedankt voor de service Ronald.

Beste Robert, Bedankt voor uw leuke reactie! Wij gaan de boodschap doorgeven aan Ronald.

zeer vriendelijk en behulpzaam

Ik kreeg snel antwoord op mijn vragen. Goede prijzen en correcte levering. Bij problemen kon ik hun dadelijk bellen voor hulp. Top!

Beste Jimmy, Bedankt voor uw spontane review!

Professioneel, vriendelijk, correct volgens de afspraken en alles werkt prima!

Hoi Johan, Wij zijn heel blij dat u de tijd neemt om ons te beoordelen, bedankt!

Prima en snelle service

Goed advies gekregen, via de telefoon en de volgende dag bezorgd..

Goede service, ook nu weer goed geholpen.

Goed advies,duidelijke uitleg en goede producten.

Goede voorlichting Nette prijzen Zeer klantvriendelijk

Helemaal top. Kan voor mij als leek niet beter.

Voor het eerst dat ik een camera met recorder heb aangeschaft. Er komt best nog wel wat bij kijken, Maar als ik tegen problemen aan liep kon ik via de site direct vragen stellen die dan werden beantwoord. Waar ik het meeste profijt bij had was de afspraak met een medewerker die dan via teamviewer, mee keek op mijn computer en daar instellingen voor mij verzorgde, waardoor alles prima ging werken. Raad deze firma dan ook aan bij iedereen die overweegt een alarminstallatie of bewakingssysteem aan te schaffen.

Beste Bram, Wij hebben u met veel plezier geholpen, wij zijn daarom ook erg blij dat u onze deze beoordeling geeft. Hier werken wij hard voor! Mocht u ooit nog vragen hebben dan staan wij natuurlijk voor u klaar! Mvg, Team ASE

Al meerdere artikelen besteld. En elke keer weer super service. Klant vriendelijk en iets niet goed of verkeerd dan wordt het meteen opgelost. Zeker een aanrader. Ik zal ook hier blijven bestellen in de toekomst.

Duidelijke uitleg, goede service

Mooi op tijd, na goede voorbereiding alles snel gemonteerd en geprogrammeerd!! Een update van de centrale geïnstalleerd dus kortom perfect

Keurig geleverd

Levering is keurig verzorgd. Producten zijn prima. Persoonlijk vind ik de bijgeleverde instructie te beperkt. Na wat zoeken heb ik de benodigde instructies op de website onder support gevonden. Tip: verwijs actief met QR-codes/ URL's naar de benodigde documenten en/of filmpjes.

Hoi Jacques, Heel erg bedankt voor uw feedback, wij gaan dit gelijk meenemen en intern bespreken hoe we dit kunnen verbeteren! In de tussentijd kunt u ons ook altijd bellen voor hulp.

Top bedrijf

Al 10 jaar ben ik een regelmatig terugkerende en tevreden klant in Gorinchem. De mannen staan altijd klaar met goed advies en ook de aftersales met o.a. installatie hulp op afstand is naar volle tevredenheid.

Hoi Leo, Wat een fantastisch leuke review heeft u ons gegeven. Hartstikke bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf!

Pünktliche und schnelle Lieferung

Alles angekommen, wie bestellt: schnell, unkompliziert und pünktlich.

Hi Werner, Thanks for you're purchase and review!

Zeer vriendelijke en kundige monteur.

De problemen die wij hadden zijn keurig opgelost.

Beste Herman, Bedankt voor uw review, wij zijn hier erg blij mee!

een nvr 32 kanalen besteld

een nvr 32 kanalen besteld . en het was weer goed geregeld dank aan mario :)

exemplary

Everything about their service is first class, they make sure you get the right product though good advise, and their after sales service is perfect with experts in every field to help through any problems you may encounter

Hi Dominic, We really appreciate you're review of our site. Thanks for your purchase if there are any questions let us know!

Over H&V Beveiliging

AlarmsysteemExpert.nl staat garant voor kwalitatief hoogstaande producten, professionele installatie en heldere prijsafspraken. Wij benaderen de markt op een nieuwe manier, waardoor beveiliging voor iedereen toegankelijk wordt. Met ruim 20 jaar ervaring bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben voor zowel de zakelijke als de particuliere klant interessante all-in pakketten samengesteld, waardoor voor iedereen een gepast systeem te vinden is. Wanneer u specifieke wensen heeft, kunnen wij voor u een pakket op maat samenstellen.U bent bij ons verzekerd van de scherpste prijs, hoge kwaliteit, professionele installatie en uitstekende service, dus wacht niet langer en neem contact op voor vrijblijvend advies of kom langs in onze showroom