Product defect binnen 3 weken

Product defect binnen 3 weken, retour van het artikel kost geld.... Consument moet betalen voor het retouren van een defect artikel binnen de garantietermijn. Dat is tegen de regels in maar wordt hier wel gehanteerd.

goede en praktische hulp

Na een langslepende storing met ons ongeveer 5 jaar oude alarmsysteem hebben we hulp gevraagd aan Ronald van Alarmsysteemexpert. Heel fijn om te ervaren dat zelfs na een jaren geleden aankoop bij alarmsysteemexpert de service niet minder is. Ronald heeft alle moeite gedaan om ons te helpen het systeem weer in orde te krijgen. Het heeft even geduurd, maar het werkt weer perfect! Het is aan te bevelen om bij dit bedrijf uw aankopen te doen. Nogmaals hartelijk dank Ronald.

Deskundig

Snelle levering top advies

Voldeed geheel aan de verwachtingen.

De levering was binnen 24 uur en de Dahua PTZ camera voldoet geheel aan de verwachtingen. Blij mee.

Danke!

Gute Ware schnell geliefert. Wir sagen danke!

Geweldige service voor een prima prijs

Snelle levering, goed advies tegen prima prijs. Echt een aanrader

Hoi Henk, Scherpe review! Bedankt daarvoor.

Vriendelijk aan de tel,behulpzaam,snelle levering

Hoi P, Bedankt voor de vriendelijke review.

Prima bedrijf

Jammer dat de harde schijf niet in de recorder gezet is. Gek dat jullie niet vragen of ik data kabel nodig heb denk ik achteraf. Ik heb niets nodig maar toch....

Misleid, geen originele accu

De accu is geen originele Jablotron SA-21426 accu van Alarmguard zoals op de site staat. De foto op de site is de originele, maar die wordt niet geleverd. Ik heb de accu bewust besteld omdat ik dan dezelfde, originele accu zou hebben. Er wordt echter betreft een “vergelijkbare” 12V-2.6Ah accu, geleverd, maar een vergelijkbare 12V-2.6Ah accu had ik ook elders, dichterbij en goedkoper en met 5 jaar garantie kunnen kopen. Bovendien is de geleverde accu, zoals op de site vermeld staat ook nog eens gerecycled en ziet er gebruikt uit. Al met al viel ik me misleid. Graag eerlijke informatie. Dan had ik de accu elders gekocht.

Info top !!!

Staan altijd klaar om u vragen te beantwoorden .

Goed, alleen het vandaag besteld morgen in huis is niet helemaal waar. Waarschijnlijk ligt dit aan de bezorgdienst.

Goed advies en kwalitatief goede apparatuur.

Als particuliere klant goed geinformeerd en advies gekregen wat er in mijn situatie nodig was.

Conforme à la description.

Commande reçue très rapidement avec un suivi. Le colis est très bien emballé. Le produit correspond à la description et est de qualité.

Snel en goed advies en aftercare

Ik zoek graag veel zelf uit m.b.v. Google, alleen is het dan toch fijn een second opinion te krijgen van een medewerker. Contact zoek ik per mail en heb het gevoel dat men meedenkt en een ander advies durft te geven dan de combinatie van producten waar ik zelf aan dacht. Dit getuigt m.i. van klantgerichtheid. Het installeren en koppelen aan het netwerk is voor mij redelijk te doen. In het verleden weleens mee vastgelopen en ook hierbij de juiste support gekregen van de medewerkers.

Hoi Ike, Dit is nog eens een leuke review! Wij doen erg ons best en vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze service!

Prima prijs en snel geleverd

Goede prijs en snelle afhandeling vragen over de offerte en het aangeschaft Ajax alarm. Alles snel geleverd.

Verkoop is perfect verlopen

Geweldig mee denken, naar de juiste oplossing

In verband met verhuizing van een Hikvision recorder, was ik de voeding kwijt geraakt. Na contact te hebben gehad met een medewerker, heeft hij het voor me uitgezocht, en belden mij terug met de het bericht dat ze een juiste voeding voor me hadden. Ik kreeg een linkje in de mail, en je klikte door voor betaling, en de andere dag in huis. Een service die welkom is! Ga zo door!

Hoi Willem, Wat fijn dat wij deze leuke review van u mogen ontvangen! We helpen u graag.

De installatie is goed en snel geregeld.

De monteur was keurig op de afgesproken tijd en nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden. Dus wat ons betreft is het aan te bevelen om een monteur hier voor in te huren. Overigens was de schatting dat de afbraak van het oude systeem en het installeren van het nieuwe systeem 4 uur werk zal zijn maar het is 3 uur geworden, dus keurig en voor ons nog een meevaller.

Hoi Dick, Onze Monteur is blij met het compliment. Daarnaast zijn wij heel blij met deze review! Bedankt, en veel plezier met het nieuwe systeem.

Geleverd zoals beschreven

Parfait

Envoi rapide et très bien emballé, je recommande

Salut Axel, Merci pour votre avis! Nous apprécions beaucoup cela.

Schnell, Seriös, Kompetent - TOP

sehr professionelle Firma!

Hallo Adam, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Dies wissen wir sehr zu schätzen.

vlotte en snelle service

vlotte en snelle service

Hoi Anthonis, Leuk dat u ons beoordeelt!

Gedaan wat er beloofd was

Goede info. Snel geleverd zoals beloofd.

Hoi Ben, Leuk dat u ons een review toeschrijft!

Sehr gut

Ich brauchte ein Ersatz NG, habe es bei euch gefunden und eine schnelle Lieferung. Sehr gut, so muß es sein. LG M.Tietz

Hallo Michael, Danke für die netten Worte! Dies wissen wir sehr zu schätzen.

Lieferverzögerung

Die Liefertermine nicht eingehalten Telefongespräch angenommen,in die Warteschleife gehängt und nach über 13 Minuten einfach aufgelegt. Auf die letzten eMails nicht mehr geantwortet. Ware habe ich noch immer nicht. Bin bedient von dieser Firma!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo Thomas, Das Leben ist manchmal gegen Sie, ärgerlich, dass Sie das Produkt schneller brauchten, als es geliefert werden konnte. Ein Schluckauf bei DHL kam uns in die Quere.

Over H&V Beveiliging

AlarmsysteemExpert.nl staat garant voor kwalitatief hoogstaande producten, professionele installatie en heldere prijsafspraken. Wij benaderen de markt op een nieuwe manier, waardoor beveiliging voor iedereen toegankelijk wordt. Met ruim 20 jaar ervaring bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben voor zowel de zakelijke als de particuliere klant interessante all-in pakketten samengesteld, waardoor voor iedereen een gepast systeem te vinden is. Wanneer u specifieke wensen heeft, kunnen wij voor u een pakket op maat samenstellen.U bent bij ons verzekerd van de scherpste prijs, hoge kwaliteit, professionele installatie en uitstekende service, dus wacht niet langer en neem contact op voor vrijblijvend advies of kom langs in onze showroom