Snel en betrouwbaar

Ik ben zeer tevreden over Alarmsysteem Expert.nl!

Ze hebben er een tevreden klant bij!

Beste De Hart, Goed om te horen! Hartstikke bedankt voor uw Review.

Goede service. Snelle levering

Leuk om te horen John!

Directe reactie met support vragen voor installatie. Uiteindelijk bleek camera defect en kon deze omruilen. Goede service

Hoi Robert, Erg vervelend dat de camera defect was bij aankoop. Deze ruilen we natuurlijk meteen om! geen probleem bij ASE.

Perfect.

Prima geleverd, helaas dag te laat

Spullen keurig compleet uitgeleverd, maar dag te laat verzonden. Voor 23.59 besteld, de volgende dag in huis is iets te enthousiast. Verder prima tevreden.

Hoi Kevin, Bedankt voor uw Review, We proberen altijd alles op voorraad te hebben zodat we snel kunnen leveren. In dit geval lukte dit helaas niet excuus voor de onduidelijkheid. De levertijd staat naast de prijs bij de producten om de volgende keer onenigheid te voorkomen!

dit is echt top service

Uitgebreid telefonisch advies gevraagd en gekregen. Daarna een duidelijke offerte gekregen. Snel geleverd. Echt aan te raden.

Hoi Coen, Dat is goed om te horen. Mochten er nog vragen zijn, staan we voor u klaar!

Goede service en snelle levering

Afgelopen week een hikvision camera opgehaald Superstrak beeld zodoende heb ik er nog 1 besteld en voor de prijs! Heren en dames van h&v beveiliging......bedankt Een tevreden klant uit Deventer

Beste Eric, Wij bedanken u terug voor deze leuke Review! Topper!

Zeer behulpzaam en snel

Duidelijke website en ook via de chat goed geholpen met advies over de producten. Na het bestellen duidelijke statusmails en het pakket snel ontvangen.

Hoi Jacob, Leuk dat je ons beoordeelt! Mochten er nog vragen zijn laat ons dat dan weten.

Gewoonweg perfect

Ik had enkele problemen met mijn camera en ik vin niet meteen een oplossing en zij waren de eerste die me wilde helpen en mijn probleem is inderdaad verholpen top service

Kijk eens aan Whesley, leuk dat u ons beoordeelt. Wij hebben u met plezier geholpen!

Very good price, good quality

Nice communication, quick delivery, all good

Uitstekend!

Een hele goede service en ondersteuning! Altijd prettig contact. Ik kan H&V zeker aanbevelen.

Ouderwetse service bij aanschaf van een modern alarmsysteem

Hier terecht gekomen naar aanleiding van de positieve ervaringen van onze buren. Bij bezoek van de showroom werd alle tijd genomen om onze situatie En de opties te bespreken. Vakkundige installatie van het systeem (inclusief camera’s) en ook daarbij was alle tijd voor uitleg en onze vragen. Blij met de geadviseerde installatie en geboden service! Aanrader!

Hey Ron, Wat een ontzettend leuke en originele review, Wij zijn hier erg blij mee. We werken erg hard om al onze klanten het beste te geven. Bedankt!

‘S Avonds besteld volgende dag on huis.

Super schnelle Lieferung

Goed geprobeerd maar helaas niet gekrtegen wat ik wilde

Prima bedrijf waar mensen werken die graag in oplossingen denken , na een wat moeizame start was ik in eerste instantie niet geheel gelukkig met het eindresultaat. Door de goede nazorg voldoend het nu aan mijn verwachtingen. Top gedaan mannen !

Snel vlot en scherpe prijs

Snel vlot en scherpe prijs Goede communicatie met Gijs Je ziet ons terug Ramont Eurofish

Beste Ramont, Leuk dat we u terug gaan zien! En bedankt voor de review.

Snelle service, mooie prijs

Vlotte en adequate response op mijn reactie over de prijs van een concurrent. Na mijn accoord werden de volgende dag de bestelde artikelen geleverd.

Hoi Peter, We doen ons best om de goedkoopste en de beste te zijn, De goedkoopste lukt niet altijd maar de beste zijn we zeker!

Het lampje brand perfect

Hey Theo, Goed om te horen!

Alles gut gemacht.

Schnelle Lieferung

Heel fijn en goed contact met een snelle oplossing

Heb gebeld of ze tijd hadden en of er voorraad was. Ja hoor geen probleem goede uitleg gekregen spullen meegenomen. De volgende dag draaide het. Top

Hey Eric, Fijn van u te vernemen dat het systeem zo snel werkt. Mochten er vragen zijn bel ons gerust op!

TOPSERVICE

Ik moest met spoed een voedingskabel hebben voor een camera. Het werd gewoon op dezelfde dag geleverd. Mooier kan niet :-) Keep up the good work H&V Beveiliging

Bedankt Thenu! We helpen u graag.

Misleidend

Foto op de website van een merk, maar een aliexpress camera leveren vav €25.00 voor €119,00

Beste Jaap, Wij vinden het erg vervelend dat dit is gebeurd, het product is onmiddellijk aangepast. Mocht u niet tevreden zijn dan kunt u het product natuurlijk gratis terug sturen. Wij ruilen het met liefde om of crediteren uw geld. Ons excuus voor deze fout. Mvg, Team ASE

Over H&V Beveiliging

AlarmsysteemExpert.nl staat garant voor kwalitatief hoogstaande producten, professionele installatie en heldere prijsafspraken. Wij benaderen de markt op een nieuwe manier, waardoor beveiliging voor iedereen toegankelijk wordt. Met ruim 20 jaar ervaring bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben voor zowel de zakelijke als de particuliere klant interessante all-in pakketten samengesteld, waardoor voor iedereen een gepast systeem te vinden is. Wanneer u specifieke wensen heeft, kunnen wij voor u een pakket op maat samenstellen.U bent bij ons verzekerd van de scherpste prijs, hoge kwaliteit, professionele installatie en uitstekende service, dus wacht niet langer en neem contact op voor vrijblijvend advies of kom langs in onze showroom