Snelle levering.

Snelle levering van de hik-vision bewakingscamera. De prijs was ook wel gunstig. Ik zal vast nog wel een keer wat bestellen.

snel bezorgd

produkt geleverd binnen een dag .

goede,snelle service

ik werd teruggebeld om de juiste artikelen te leveren.

Goede en snelle service en het is op voorraad

Goede en snelle service

Perfekt!

Beste Beratung, die richtigen Produkte und eine schnelle Lieferung. Einfach nur perfekt!

Goed advies en behulpzaam

Bedankt Henk!

goed advies en snelle service

Advies gevraagd, besteld en bezorgd, alles binnen 1 dag.

Uitstekend advies en service!

Bij de aankoop van nieuw alarmsysteem prima advies gekregen, en bij de installatieinstellingen concrete hulp volgens afspraak. Top!

Geweldige service

Perfect geadviseerd, en snel geholpen

Hoi Henri, Bedankt voor de Review!

Verkeerde beschrijving van product

Product verkeerd omschreven in webshop.

Hoi Rene, Maakt u zich vooral geen zorgen, we hebben het product aangepast! Mocht het product niet bevallen kunt u het altijd retourneren.

Echt heel goede service en ook heel deskundig

De service is echt geweldig en leveren zeer snel. De deskundigheid is erg goed weten echt waar ze het over hebben. Goed tips en denken met je mee om een juiste aankoop te doen. Ben erg tevreden over alarmsysteemexpert.nl

Hoi Anton, Wat ontzettend leuk om deze review te lezen! Hier doen wij het voor. Bedankt!

Veloce

Tutto senza problemi

• Ci consiglieresti? Si

Snelle levering!!

Snelle levering dus dat was top. Nog niet geïnstalleerd dus inhoudelijk over het product weet ik nog niet veel.

Hoi Olaf, Bedankt voor uw bericht!

Slecht en goed

Ik zou de volgende dag mijn camera geleverd Hebben maar dat was niet gebeurd dus had ik een mailtje geschreven van dat ik op vakantie zou gaan en hebben ze me gelijk gebeld en op de hoogte gesteld.

Hoi Efekan, Vervelend dat het product niet geleverd was de volgende dag, Als u bij ons op de site boven de prijs kijkt ziet u de levertijd. Deze was in dit geval 1 a 2 werkdagen.

Top, helemaal tevreden!

Heldere website met kwaliteitsproducten in een goede prijsverhouding, die goed verpakt en snel geleverd zijn! Voorafgaand werd via email en telefonisch contact de tijd genomen om ons deskundig te adviseren om een voor ons geschikt product te kiezen! De bekabeling om te installeren via de kruipruimte was echter een dingetje! We hebben door de vloeren van de meterkast en huiskamer moeten boren. Maar het is ons uiteindelijk wel gelukt om de camera's te installeren! Mede dankzij de hele goede professionele helpdesk van teamviewer! Top!!!! We zullen H.V. Beveiliging zeker aan bevelen!

Hoi Ria en Hub, Wat een ontzettend leuke review, We hebben u met zeer veel plezier geholpen. En daarom vinden wij het erg leuk om deze fijne review te lezen!

Service is echt uitstekend. Prijzen zijn ook goed! Bij eerst volgende opdracht, neem ik ongetwijfeld contact met jullie op!

Hoi Trayan, Bedankt voor de mooie woorden!

Parfait!

Très bon matériel, au bon prix et avec des délais bien respectés. Impeccable

TOP

Hele goede professionele helpdesk via team viewer.

Bedankt Fred!

Duidelijk advies

Na de website te hebben bezocht toch besloten naar Gorichem af te reizen om de componenten van het Jablotron systeem te bekijken en voor advies. Het was druk in de zaak dus we moesten enige tijd wachten. Geen probleem want er staat een koffieautomaat en gekoeld water is beschikbaar. Al snel werd duidelijk dat voor ons een Jablotron systeem minder geschikt is en een Ajax systeem beter bij onze wensen aansluit. De adviseur nam alle tijd om de mogelijkheden goed uit te leggen. Alle componenten waren op voorraad en konden gelijk worden meegenomen. Binnen 3 uur heb ik het systeem geïnstalleerd. De app werkt fantastisch bij de installatie en de bediening. Ik ben heel tevreden over het gegeven advies en het Ajax alarmsysteem.

Hoi Dirk, Vervelend dat u even heeft moeten wachten. Wij zijn erg blij dat u geduld had en we u daardoor alsnog hebben kunnen helpen! We zijn erg blij me deze review! En wij willen u hiervoor bedanken. We horen graag u vragen mochten deze er zijn.

Heel erg prettig

Goede en duidelijke uitleg. Er wordt goed tijd voor je genomen om goed te helpen en te adviseren. Top service

Bedankt Stefan! Topper!

Snelle levering , goed product,

Alleen goede ervaring

volgens verwachting

bestel-info duidelijk, goede prijs en razendsnelle verzending. In de doos naast de camera ook nog stickers die ik op de raam kan plakken. Top !

Hoi Peter, Wat leuk dat u de tijd neemt om ons te beoordelen! Bedankt.

zeer prettig

prettige samenwerking met bedrijf en installateur

Hoi Ton, Dit is wederzijds!

leuk en leerzaam

leuke dag, goede uitleg en een mooie lokatie!

Hoi Arie, Wij vonden het ook erg leuk dat u in onze showroom was!

Ik ben een tevreden klant

Omdat mijn piston camera door vocht niet meer goed functioneerde heb ik contact gezocht met Rene. Hij heeft de camera omgeruild voor een duurdere camera zonder bijbetaling. Chapeau!

Hoi Joost, Bedankt voor de mooie woorden!

Over H&V Beveiliging

AlarmsysteemExpert.nl staat garant voor kwalitatief hoogstaande producten, professionele installatie en heldere prijsafspraken. Wij benaderen de markt op een nieuwe manier, waardoor beveiliging voor iedereen toegankelijk wordt. Met ruim 20 jaar ervaring bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben voor zowel de zakelijke als de particuliere klant interessante all-in pakketten samengesteld, waardoor voor iedereen een gepast systeem te vinden is. Wanneer u specifieke wensen heeft, kunnen wij voor u een pakket op maat samenstellen.U bent bij ons verzekerd van de scherpste prijs, hoge kwaliteit, professionele installatie en uitstekende service, dus wacht niet langer en neem contact op voor vrijblijvend advies of kom langs in onze showroom