Helemaal Top

Super behulpzaam en snelle levering, mooie materialen Helpdesk is ook klasse.

Hoi Marty, Bedankt voor deze klasse review!

Super snel

Kreeg meteen bevestiging en track en trace. Het product was de volgende dag binnen. Echt super snel geleverd. Wordt ik heel vrolijk van.

Hoi Patrick, En wij worden erg vrolijk van deze Review!

Denken mee met de klant!

Snelle levering en goed advies

Camera detectie gekocht. Snel geleverd en op een gestelde vraag kreeg ik snel antwoord. Prima ervaring.

Zeer correct vlot en eerlijk

Overzichtelijk website Correcte prijzen Snelle levering En ook heel belangrijk——>>> een klantendienst/technische dienst waar je snel geholpen word.

Hoi Andy, Top, dat u de tijd neemt om ons te beoordelen! Bedankt hiervoor!

Verwachtingen werden ruimschoots overtroffen

Een review schrijven na een dergelijk positieve ervaring kost geen enkele moeite: Naast de verkoop en installatie van (in ons geval) een deurbelcamera/intercom bood AlarmsysteemExpert.nl tijdens het hele traject van oriëntatie tot installatie een erg goede service. In de showroom werd op een prettige manier meegedacht aan de samenstelling en de (on)mogelijkheden van de installatie in ons huis. Hierdoor kwamen we tot een heldere prijsafspraak. De monteur ontdekte tijdens de installatie al gauw een makkelijkere manier om de intercom aan te sluiten (lees: er hoefden geen geen grote gaten geboord te worden in onze muren en geen km lange kabels getrokken te worden). Gratis en voor niets kregen we nog enkele adviezen over onze huidige bekabeling. Na een duidelijke demo van de intercom functies en ook binnen de geschatte installatie tijd bleven we achter met een zeer prettig en veilig gevoel.

Hoi Mark, Dit is een hele leuke review om terug te lezen! Wij doen namelijk erg ons best om al onze klanten een goed gevoel te geven! En daarom vinden wij het natuurlijk erg leuk om te horen dat dit ook gelukt is.

Prettig geholpen goede installatie. Aanrader.

Ik ben netjes geholpen. Er is meegedacht aan de wensen die wij hadden en de mogelijkheden zijn netjes besproken. Fijn contact. Installeren van de producten netjes gedaan. En uitleg gekregen. Achteraf ook nog gebeld of alles naar wens is. Fijn bedrijf. Echt een aanrader.

Hoi Sabrina, Leuk dat u de tijd neemt om ons te beoordelen.

Goed, maar kon beter.

Was niet eenvoudig om vanuit de offerte de order te plaatsen.

Pose facile

Excellent matériel

Super goede service!!

Je kan altijd bellen en ze helpen je graag en met veel geduld. Zeker aan te raden!

Hoi Annie, Dat kan u zeker wij helpen u graag bij al uw vragen!

Alles bestens. Schnelle Abwicklung. Gerne wieder.

Schneller Kontakt, Guter Beratung.

Service was goed verzending was echt om te janken

Iets bestelt krijg je een berichtje dat het thuisbezorgd is. Kom je thuis ligt het gewoon voor je deur...

Hoi Yvo, Daar zijn wij inderdaad ook niet over te spreken! Wij gaan een klacht indienen bij DHL voor u. Dit is zeer vervelend voor u en voor ons.

Subliem advies en service

1. Goed advies 2. Snelle levering 3. Mogelijkheid voor support

Hoi Ruud, 1. Bedankt. 2. Fantastisch. 3. Geen probleem!

Snelle levering!

Geweldige service van deskundige mensen!

Bedankt Berry, Wat een heerlijke review!

Fantastische Service

Hallo Deze Mensen doen wat ze beloven snelle service. Alleen een minpuntje geen uitleg in het Nederlands of tekening wel wat uitleg gevonden op internet. Dank U Grt Paul.

Beste Paul, Bedankt voor uw review, het is helaas nu eenmaal zo dat de partijen weinig informatie in het Nederlands aan ons leveren. Hiervoor hebben wij een aftersalesafdeling zodat we iedereen service kunnen bieden. Bel dus gerust op of bekijk eens onze helpdesk! https://help.alarmsysteemexpert.nl/

goede service en snelle levering

Goed beeld en ben er heel tevreden mee

Zoals steeds, perfecte service! Prima kwaliteit! Top!

Snel - behulpzaam - duidelijk

vriendelijke en geduldige support en meedenkend

Ik had een slechte ervring bij andere installateur ivm storing in hikvision camera systeem. Ben door alarmsysteem.nl zeer prettig geholpen. en bij een onduidelijke mail aan hun word je gelijk gebeld . Top service bedankt

Beste Kees, Geen probleem hoor, we helpen u graag uit de put! Bedankt voor uw reviews.

Exzellenter Service

Sehr kompetente Beratung und extrem schnelle Lieferung. Die Ware war am nächsten Tag in Deutschland. Der Versand war kostenlos. Ein wirklich sehr guter Service.

Lieber Clemens Heddier, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns zu bewerten. Dafür arbeiten wir hart und das wird sehr geschätzt!

Einfach Top, Super Service, schnelle Lieferung

Ich habe ein Super Angebot für eine Hikvision Kamera bekommen. Hatte noch ein Paar fragen die innerhalb von ein paar Stunden beantwortet wurden. Sehr schnelle Lieferung und Kostenloser Versand. Alles Perfekt, werde dort wieder bestellen.

Lieber Markus, Wie nett von Ihnen, uns diese Bewertung zu geben. Dafür arbeiten wir hart und das wird sehr geschätzt!

Rapide

Rapide, clair et du stock

Salut Sébastien, merci pour la critique nous l'apprécions!

Correct, snel en service!!

Aankoop compleet systeem met advies. Snel reageren, goed advies. Nadien problemen met 1 camera, via afstandshulp hebben zij het proberen oplossen ipv direct te moeten opsturen) Toch moeten vervangen en ook dat werd snel en accuraat aangepakt

Beste Bart, Wij vinden het vervelend dat u een probleem had met de camera. Gelukkig is alles goed gekomen. Wij willen u bedanken voor deze leuke review!

geen klantgericht antwoord ontvangen

Op mijn vraag of er nog een bepaald onderdeel leverbaar was, kreeg ik als antwoord terug: is niet beschikbaar, en kan ook niet meer worden geleverd. Einde bericht. Dit is dan misschien helemaar waar, maar ook een antwoord waar ik helemaal niets mee kan. Hoe mooi zou het zijn geweest om een antwoord te krijgen in de zin van: is niet meer beschikbaar, maar we hebben eventueel wel dit of dat voor u. Voor mij een gemiste kans, daarom 2 sterren, en geen aanbeveling.

Beste Jan, Vervelend dat u niet het antwoord heeft gehad wat u graag had gewild. Helaas is hier ook geen passende oplossing voor omdat de producten simpelweg niet meer worden gemaakt. Ik zie wel in het mailcontact dat mij collega u nog 2 oplossingen heeft geboden, waarvan één om het product op te sturen zodat wij er naar kunnen kijken. We hebben u dus wel degelijk oplossingen geboden!

Schnelle Lieferung-guter Preis!

Gute Infos zum Lieferstatus!

Hallo Sebastian, danke für die Bewertung, die wir schätzen!

Zeer behulpzame mensen

Vragen werden onmiddellijk opgelost

Hoi Carl, Wat leuk dat u ons beoordeelt!

Over H&V Beveiliging

AlarmsysteemExpert.nl staat garant voor kwalitatief hoogstaande producten, professionele installatie en heldere prijsafspraken. Wij benaderen de markt op een nieuwe manier, waardoor beveiliging voor iedereen toegankelijk wordt. Met ruim 20 jaar ervaring bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben voor zowel de zakelijke als de particuliere klant interessante all-in pakketten samengesteld, waardoor voor iedereen een gepast systeem te vinden is. Wanneer u specifieke wensen heeft, kunnen wij voor u een pakket op maat samenstellen.U bent bij ons verzekerd van de scherpste prijs, hoge kwaliteit, professionele installatie en uitstekende service, dus wacht niet langer en neem contact op voor vrijblijvend advies of kom langs in onze showroom