Très réactif

Très réactif

De bestelling kwam op tijd en was prima

Denken met je mee.

Advies en meedenken

Had een vraag toen ik op de website aan het kijken was, besloot om te bellen, werd snel opgenomen, persoon zei dat het moest nakijken en mij zou terugbellen....Binnen enkele minuten idd belletje met t antwoord op mijn vraag. Service en t meedenken is Top. Ben er blij mee, ga de volgende aankoop zeker weer daar plaatsen.

Hoi Jacky. Bedankt voor de leuke review! Wij proberen altijd zo snel mogelijk onze klanten te helpen. Helaas lukt dit door drukte niet altijd. Wij waarderen deze review zeer.

Correcte geduldige medewerkers.

Bij het orienteren naar enkele van jullie producten, werd ik deskundig te woord gestaan en geadviseerd. Helaas is na een dag de harde schijf (vermoedelijk opmerking Ronald) stuk gegaan. Helaas is het daardoor niet mogelijk om de installatie compleet te krijgen voor mijn asnstasnde vakantie, jammer. Masr de service is klasse.

Prettig, professioneel, kundig en vriendelijk!

Prettig, professioneel, kundig en vriendelijk!

Beste Evers, Bedankt voor uw vriendelijk reactie! We doen ons best.

Slecht

Er staat chat online, dan wordt er automatisch gevraagd achter uw e-mailadres, maar er wordt gewoon niet gereageerd. Zeer spijtig maar kan niet anders als zeggen over de gehele lijn gebuisd.

Beste Jan, U stuurde ons een bericht op Pinkstermaandag, dan zijn wij gesloten. Dat is ook de reden dat er niet is gereageerd en dat u van ons een bericht kreeg met de vraag of u uw email achter wilde laten, zodat we u kunnen bereiken als we weer aanwezig zijn!

Duidelijke site, snel in levering!

Duidelijke site, snel in levering

Montage en installatie zijn goed en gebeurde in goed overleg met de monteur (Danny). Bij overstap van telefoon naar een nieuwer model had ik een probleem de nieuwe telefoon accepteerde de verbinding niet, na een mailtje kreeg ik niet snel genoeg antwoord maar na een belletje kreeg ik het gewenste antwoord en functioneerde het systeem wel. Een verbeterpuntje, alle (herstel) codes achterlaten zou de oplossing kunnen zijn.

Hoi B.J Bedankt voor de feedback! Zo kunnen wij onszelf verbeteren.

Snel geleverd en scherp geprijsd

Pijnloze bestelling en levering van apparatuur. Goed verpakt en op tijd geleverd.

Leuk dat u ons beoordeelt, Bedankt Paul!

snelle levering, correct gedaan

snelle levering, correct gedaan

Mijn probleem is nog niet opgelost

Type camera gekocht op jullie advies maar werkt nog steeds niet op mijn recorder.

Beste Kanoclub, Wij hebben u meerdere malen proberen te bellen helaas kregen wij u niet te pakken. Wij hebben u daarom een mail gestuurd met de info voor technische support. In het geval van problemen kunt u ons het beste bellen dan kunnen we u namelijk direct de hulp bieden die u nodig heeft! Ik hoop dat u toch nog de tijd neemt om met ons in contact te komen u kunt ons bereiken op: +31 (0)85-0160316

Goede prijs en snelle levering.

Betrouwbare webshop. Camera’s werden goed verpakt en snel geleverd. Bestellen ging eenvoudig.

Alles bestens.

Sehr schnelle lieferung Alles bestens kann ich nur empfehlen.

Prima product, duidelijk omschreven

Bedankt John!

Goede camera voor overdag en bij strastverlichting

Als digibeet lastig in te stellen ondanks goede omschrijving

Hoi J.N.B.M, Bedankt voor uw review, als u hulp nodig heeft kunt u ons altijd bellen hoor!

Na aanleiding van mijn eerdere goede ervaring bij AlarmsysteemExpert heb ik, wederom een nieuw alarmsysteem aangeschaft. Ook bij deze bestelling ben zeer goed geholpen! Mvg, Steven.

Hoi Steven, Wij stellen het zeer op prijs dat u de tijd neemt om ons te beoordelen. Bedankt!

Levering snel en goed verlopen.

Levering was snel na bestelling, werd netjes gemeld dat bezorger kwam en kwartier vooruit nog een melding. Dus zeer tevreden.

Spulletjes snel geleverd binnen 24 uur.

Geen betrouwbare informatie over levering

I heb twee keer bestelling gemaakt aangezien op uw website staan informatie dat bestelling wordt bezorgd volgende dag. Maar helaas duurt dat toch te lang en het informatie over levering klopt niet. Als ik dat voorhand zou kunnen weten, bestel ik dan nodige goederen bij andere winkel.

Uitstekende uitleg

Prettig gesprek

Top kwaliteit

Product binnengekregen zoals beschreven, alles aangesloten en ook zeer professionele kwaliteit. Top service

Ronald heeft er alles aan gedaan om onze buitencamera aan de praat te krijgen. Veel kennis van de producten!

Super bedrijf, goed geholpen door Mario & Danny. Mario heeft mij goed geholpen met het Oriënteren van het juiste systeem. Danny heeft dit systeem professioneel & netjes aangesloten. Alles werkt naar wens!

Papland 19 4206CK Gorinchem

Over H&V Beveiliging

AlarmsysteemExpert.nl staat garant voor kwalitatief hoogstaande producten, professionele installatie en heldere prijsafspraken. Wij benaderen de markt op een nieuwe manier, waardoor beveiliging voor iedereen toegankelijk wordt. Met ruim 20 jaar ervaring bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben voor zowel de zakelijke als de particuliere klant interessante all-in pakketten samengesteld, waardoor voor iedereen een gepast systeem te vinden is. Wanneer u specifieke wensen heeft, kunnen wij voor u een pakket op maat samenstellen.U bent bij ons verzekerd van de scherpste prijs, hoge kwaliteit, professionele installatie en uitstekende service, dus wacht niet langer en neem contact op voor vrijblijvend advies of kom langs in onze showroom