Perfecte en snelle levering.

Een vriend van ons had jullie aanbevolen en ik moet bevestigen dat jullie service alsook jullie producten TOP zijn, waarvoor dank!

Hoi Gwen, Bedankt voor uw leuke berichtje!

Alles gut gelaufen

Es gab keinerlei Probleme

Hey Georg, Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir arbeiten jeden Tag hart daran, dass unsere Kunden zufrieden sind! Wir freuen uns sehr über solche Bewertungen.

Klantgericht denken is hier een vanzelfsprekendheid !

Op 29 april j.l. naar showroom gekomen om de hier gekochte ptz-camera aan te passen aan een nieuwe situatie in nieuwe woning. Adviseur Erwin heeft zeer goed geluisterd naar mijn wensen en zorgvuldig advies gegeven. Door heel creatief te mixen met materialen op mijn bestaande ptz-camera, kreeg ik precies wat ik voor ogen had. Als blije en dankbare klant verliet ik het pand. Mocht ik weer wat nodig hebben, haal ik het zeker weer hier !

Hoi Peter, Wat een ontzettend leuke review! Bedankt hiervoor, wij zien u graag terug bij verdere vagen of verkoopadviezen. Team ASE

Bestellung hat wunderbar geklappt.

Sehr schnelle Lieferung Ich bin voll zufrieden mit dem Touch Display von Hikvision.

Geweldig goede service

Goed geholpen bij het installeren

Prima bedrijf, goede service

Eenvoudig bestelproces en snelle levering. Een Mobeye waterguard besteld met 2 sensoren. Als gevolg van een onduidelijke omschrijving helaas een verkeerde sensor besteld. De juiste sensor stond niet in het leveringsprogramma, maar werd zeer vlot via de fabrikant alsnog geleverd. Terugzending van de verkeerde sensor was geen probleem. Prettige en meedenkende klantenservice.

Beste Marten, Bedankt voor uw eerlijke en warme review! Wij zullen deze feedback meenemen en de producten van een nog duidelijkere beschrijving voorzien!

Netjes en zeer vriendelijk en correct bedrijf en zeer klantvriendelijk

Hoi Hendrie, Bedankt voor uw leuke review! Mochten er ooit vragen zijn schroom dan niet om ons te bellen!

Goed bedrijf

fijne behandeling via telefoon

Snelle levering, het product werkt prima

Snelle levering, prima product

Goede service en vriendelijke mensen.

Regelmatig word ik uitstekend geholpen met verschillende vragen.

Hoi Marcel, Geen probleem hoor! we helpen u graag. Bedankt voor uw review.

Attraktive Preise und schnellste Lieferung

Sehr gut sortierter Online Shop mit attraktiven Preisen und schnellster Lieferung.

Goede uitleg en demo

Ik had wat besteld in de webshop en kon het 15 min later ophalen op de vestiging. Ik had nog een paar vragen en die werden door Peter uitvoerig beantwoord voorzien van demo op telefoon en showroom

Beste René, Bedankt voor uw leuke review! Peter heeft u met plezier geholpen.

Goed geholpen, product snel ontvangen

Goed geholpen, product snel ontvangen

Leuk Marcel dat u de tijd neemt om ons te beoordelen!

prima in orde alleen zelf niet opgelet met AC of DC

Betrouwbaar en duidelijk

Met vragen kon ik bij ze terecht en duidelijk en helder antwoord gekregen.

Prima prijzen, levering was iets verlaat

Prijzen en service waren prima. Een product was verlaat waardoor de hele zending een dag moest wachten, dat even melden zou netjes zijn. Verder top

Hoi Jan, Bedankt voor uw feedback, Dit is inderdaad een verbeterpuntje bedankt voor het melden!

Defect snel opgelost

Onlangs een probleem gehad met een product, duidelijke fout omschrijving doorgegeven en de volgende dag bericht dat het artikel onder garantie omgeruild zou worden. Woensdag het defecte product verstuurd, en vrijdag het nieuwe product in al huis. Fijn dat het zo snel opgelost wordt.

Hoi Harm, Wij vinden het jammer dat het zo is gelopen. Wij zijn blij dat u tevreden bent over onze werkwijze en de goede afronding van het proces!

Netter Kontakt schnell und zuverlässig.

Es kam immer eine Info für den Bestellverlauf. Auch bei einer Verzögerung. Lief alles zur vollsten Zufriedenheit.

Vielen Dank für Ihre Bewertung, Wir halten immer alle über den gesamten Bestellvorgang auf dem Laufenden!

Prima service en advies, TOP!

Prima bedrijf, ik word er steeds goed geholpen.

Hoi Magnus, Harstikke bedankt. En de volgende keer zal u ook weer goed geholpen worden!

Dit bedrijf geeft een zeer goed advies bij een prima produkt.

De order is met 1 dag uitgeleverd.

Hoi Ton, Bedankt, we doen ons best!

Behulpzame klantenservice

Helaas voldoet het produkt niet, maar de technische medewerker was zeer behulpzaam.

Hey Wim, Vervelend dat het product niet aan uw wensen voldoet. U hebt natuurlijk herroepingsrecht, als u even contact met ons opneemt dan kunt u het met een gerust hart terugsturen.

Kennis van zaken, betrouwbaar en professioneel.

Hoi Ron, Wat een mooie review bedankt hiervoor!

Zeer goede expertise en service, uitstekend product

HIK Vision camera en DVD recorder aangeschaft, zeer goed product, (vooraf) goede telefonische support van mensen die echt weten waar ze over praten, en zeer goede support bij installatie.

Hey Jan, Wij waarderen het zeer dat u zo'n leuke review voor ons achterlaat!

Snelle levering en uiterste vriendelijke klantenservice

De levering was al goed en snel, maar ik ben ook heel snel geholpen toen ik een probleem had om de Hub 2 online te krijgen. Ik werd dezelfde dag nog teruggebeld met de juiste informatie. Dus gewoon hele goede service waarvoor mijn dank!

Beste Henk-Jan, Heel erg bedankt voor deze spontane en leuke review! Wij doen erg ons best om deze service te leveren. En het is voor ons daarom erg leuk zulke reviews terug te lezen.

Papland 19

4206CK Gorinchem

Over H&V Beveiliging

AlarmsysteemExpert.nl staat garant voor kwalitatief hoogstaande producten, professionele installatie en heldere prijsafspraken. Wij benaderen de markt op een nieuwe manier, waardoor beveiliging voor iedereen toegankelijk wordt. Met ruim 20 jaar ervaring bent u bij ons aan het juiste adres! Wij hebben voor zowel de zakelijke als de particuliere klant interessante all-in pakketten samengesteld, waardoor voor iedereen een gepast systeem te vinden is. Wanneer u specifieke wensen heeft, kunnen wij voor u een pakket op maat samenstellen.U bent bij ons verzekerd van de scherpste prijs, hoge kwaliteit, professionele installatie en uitstekende service, dus wacht niet langer en neem contact op voor vrijblijvend advies of kom langs in onze showroom