Goede service en het juiste product

Ik heb een positieve ervaring gehad met mijn bestelling. De communicatie was goed en het product werd snel geleverd.

Klantvriendelijk zeer tevreden

alles zeer goed

prima prijzen en snelle verzending

Prima en snel product ontvangen

Goed product echter een dag later geleverd

Product was netjes verpakt en werkte naar behoren. Echter op de website staat voor 1700 besteld de volgende dag geleverd. Helaas was dat niet het geval. Smorgens om 11.00 uur besteld. De volgende dag was het er niet. Een dag later wel

Perfect !

Heel vlugge service en het onderdeel past uitstekend.

Erg goede service

Zeer tevreden, erg goede service en communicatie toen er per abuis het verkeerde product geleverd werd

Na een vraag goede feed back snelle levering

Na een vraag goede feed back snelle levering

Geleverd zoals verwacht.

Besteld en op tijd binnen gekregen voor een goede prijs. Wat moet je nog meer zeggen.

Snel en correct

Snel en correct

Snelle levering en juiste artikel

Snelle levering en juiste artikel

snel vlot en juist

x

De originele onderdelen Siemens oven/magnetron ontvangen. Goed verpakt en snel geleverd. Zeer tevreden klant.

Snelle levering, kon gelijk weer wassen

Het pronkt zelf is een dingetje. Kwalitatief zo kapot, maar daar kunnen ze niks aan doen

Past goed en prima kwaliteit

uitstekend

Juist besteld stuk

Prima en snel geregeld. Verkeerde bestelling werd snel gecrediteerd enieuwe bestelling snel geleverd

Prima en snel geregeld. Verkeerde bestelling werd snel gecrediteerd en nieuwe bestelling snel geleverd. De telefonische hulplijn loste het foutje dat wij hadden gemaakt snel op. Hulde!

Prima. Snelle en correcte levering. Vriendelijk en hulpvaardig personeel met kennis van zaken.

Ik ben niet op de hoogt gehouden

Ik heb via de mail gevraagd hoe het gaat met de levering van mijn bestelde artikelen. Artikelen zijn inmiddels geleverd maar ik hen nooi antwoord op mijn mail gekregen.

Snel

Zoals verwacht

Fantastic. True to the size and accurate product with quality.

Good

Verkeerd onderdeel.

Wel snel geleverd maar past niet goed.

vlotte service

prijs/kwaliteit ok in combinatie met goede service