Duidelijk aangegeven

Op tijd geleverd

Precies wat ik zocht. Snel bezorgd.

Ik werd fantastisch geholpen

Snel antwoord op mijn mail. Heb ook even gebeld. Vriendelijk te woord gestaan. Goede uitleg. Echt fantastisch

Top bedrijf.

Ik had de verkeerde deksel besteld mail gestuurd kreeg alles vergoed ook verzend kosten. Nieuwe deksel meteen besteld en deze paste. Ze reageren ook meteen op mailtjes. Toppie.

Artikel past niet

Mes besteld voor Bosch keukenmachine aan de hand van de originele typenummers. Bij onze machine paste het helaas niet. artikel teruggestuurd en geld stond snel weer op de rekening.

Bestelling online 's avonds gedaan. Artikel kon ik 's morgens al ophalen in het magazijn.

Droger was vies en zat zand in, niet netjes

Snelle levering. Keurig af geleverd. Droger was vies en zat zand in, niet netjes.

Keurig geld ontvangen bij retour zending

Snel geld ontvangen bij retour zending.

Snel, duidelijk en klantvriendelijk

Positief , super website voor mensen die nieuwe producten met een klein krasje willen bestellen

Zeer snel geholpen. Volgende dag al in huis.

Uitstekende service.

Snelle levering !

Besteld en de volgende dag geleverd!

Een dag later geleverd dan was aangegeven

Correct maar zuinig

Ik heb een deurveer voor mijn diepvrieskast. Het geleverde onderdeel was prima en op tijd geleverd. Echter er zaten geen bijpassende schroefjes en geen afdekplaatjes bij. Dus moest ik de oude weer gebruiken. Dat ging moeilijk en staat nu een beetje gek. Maar het werkt wel. Daarom correct maar zuinig.

Fout besteld

Telefonisch goed geholpen

Fantastische service, snelle levering!

Top!!

Zeer slecht

Zeer slechte service

Top ervaring: snel, bij prijs en het juiste onderdeel. Meer moet het niet zijn

Makkelijk gevonden, snel bestellen en daags nadien al inde bus. Top.

Doen wat er geschreven wordt

Doen wat er geschreven wordt

Niks op aan te merken

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Minder goed

Vondt de omschrijving voor de juiste warmtewisselaar niet echt duidelijk waar door ik de verkeerde type bestelde waar ik achter kwam toen ik hem thuis uitpakte. Waar door mij het nu €8 retour zenden kosten

Snelle bezorging

Snel en vakkundig

Onze droger heeft weer een deurgreep en kan nu weer gebruiken . De service is top. Dankjewel.

En goede Service product naar bestelling geleverd

Super snelle levering!

Super snelle levering, erg fijn!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.