De Bosch gasfornuisknoppen zijn de juiste knoppen en van goede kwaliteit.

Ik raad aan om klant te zijn van Witgoedparts.

Goede service ook als er iets misgaat

Super snelle levering en service

Goede informatie en levering zoals toegezegd met informatie vooraf.

Snel besteld en geleverd

Een duidelijke site. Snel en goed geleverd

Slechte ervaring

Wij hadden rubberen dopjes besteld,. helaas waren dit niet de juiste. Na contact konden deze retour sturen. Om dat het om kleine dopjes gewoon in een envelop retour gestuurd, na anderhalf week maar eens gebeld volgens hun niets ontvangen, helaas is brief post niet traceerbaar...... Zijn benieuwd of deze alsnog bij hun aankomt... Voorlopig kunnen wij hopen onze 35 euro nog een keer terug te zien op onze rekening.

Pluim voor snelle afhandeling.

Prima op tijd geleverd, vrijdags geretourneerd, de dinsdag erna gecrediteerd.

Snelle en correcte levering

Glasplaat voor koelkast besteld. Was zeer degelijk ingepakt zodat de glasplaat niet kon beschadigd worden tijdens het transport.

Goeie telf info

Zie boven vlotte afwikkeling

Prut

Het bestelde past totaal niet op mijn koelkastdeur. Weer iemand rijker door mijn weggegooid geld.

Beste Esther, Wat vervelend dat je (zelf) het verkeerde artikel hebt besteld. Wellicht was het verstandiger geweest contact met ons op te nemen dan hadden we met je mee kunnen kijken artikel in jouw koelkast past want helaas zijn onderdelen niet universeel. Ik vermoed dat je een artikel hebt besteld omdat deze op de afbeelding lijkt op het artikel wat je nodig hebt. We vinden het dan ook erg jammer dat je ons verantwoordelijk houd voor zelf verkeerd bestellen van een artikel.

Stofzuiger

Brede zuigmond vlot kunnen vervangen met de tip over verwijderen van de oude, met warm water

Doet wat is afgesproken

Heldere website en snelle service.

Slechte kwaliteit

Het product was kapot en dan moet je op eigen kosten het product retour sturen.

Niet Ontvangen Bestelling Ondanks Bevestigde Betaling - Teleurstellende Service

Op 2 April 2024,plaatste ik een bestelling bij Witgoedparts voor een Bosch Siemens deskel, met artikelnummer 00653178, onder bestelnummer 133750, voor een totaalbedrag van €12,87. Er werd mij beloofd dat mijn betaling de opvolgende dag zou worden verwerkt. Ondanks de bevestiging dat mijn betaling succesvol was afgerond en de belofte van snelle betalingsverwerking, heb ik mijn bestelde item tot op heden niet ontvangen. Dit heeft niet alleen voor frustratie gezorgd maar heeft ook mijn vertrouwen in de betrouwbaarheid van Witgoedparts aangetast, aangezien je mag verwachten dat, wanneer je voor een product betaalt, je dit ook daadwerkelijk ontvangt. Ik heb diverse pogingen ondernomen om contact op te nemen met de klantenservice van Witgoedparts om dit probleem te bespreken en een oplossing te zoeken, echter zonder enig succes. Deze ervaring heeft mij gedwongen om mijn teleurstelling publiekelijk te delen, in de hoop dat anderen zich bewust zijn van de potentiële risico's van bestellen bij dit bedrijf. Het is essentieel dat consumenten kunnen vertrouwen op de beloftes van een bedrijf, zeker bij online aankopen. Ik hoop van harte dat Witgoedparts dit probleem erkent, actie onderneemt om hun klantenservice en leveringsbetrouwbaarheid te verbeteren, en toekomstige klanten niet hetzelfde hoeven te ervaren.

Beste Sanaa, Bedankt voor je review, we vinden het uiteraard jammer dat je vertrouwen is aangetast. Je geeft aan dat er is beloofd dat het artikel de opvolgende dat zou worden verwerkt, echter heeft dit artikel een verwachte levertijd van circa 3 werkdagen zoals ook vermeld op de website. Overigens is onze klantenservice dagelijks van 09:00 tot 12:30 en 13:00 tot 17:30 telefonisch bereikbaar op 040-2870028. Gezien je teleurstelling hebben we je order geannuleerd en je aankoopbedrag teruggestort op je bankrekening. Met vriendelijke groet, Witgoedparts.nl

Snelle levering product volgens bestelling geleverd

Duidelijk aangegeven

Op tijd geleverd

Precies wat ik zocht. Snel bezorgd.

Ik werd fantastisch geholpen

Snel antwoord op mijn mail. Heb ook even gebeld. Vriendelijk te woord gestaan. Goede uitleg. Echt fantastisch

Top bedrijf.

Ik had de verkeerde deksel besteld mail gestuurd kreeg alles vergoed ook verzend kosten. Nieuwe deksel meteen besteld en deze paste. Ze reageren ook meteen op mailtjes. Toppie.

Artikel past niet

Mes besteld voor Bosch keukenmachine aan de hand van de originele typenummers. Bij onze machine paste het helaas niet. artikel teruggestuurd en geld stond snel weer op de rekening.

Bestelling online 's avonds gedaan. Artikel kon ik 's morgens al ophalen in het magazijn.

Droger was vies en zat zand in, niet netjes

Snelle levering. Keurig af geleverd. Droger was vies en zat zand in, niet netjes.

Keurig geld ontvangen bij retour zending

Snel geld ontvangen bij retour zending.

Snel, duidelijk en klantvriendelijk

Positief , super website voor mensen die nieuwe producten met een klein krasje willen bestellen

Zeer snel geholpen. Volgende dag al in huis.

Uitstekende service.