goed service

Geweldige en snelle service

Perfect!

Perfect!

top service

snelle levering, onderdeel was mooi verpakt zeer goede service en zeer scherpe prijs TOP!

Super snel

Supersnel en goed geleverd

Vlotte service, snel geleverd

Besteld, betaald en binnen de 2 dagen geleverd

Het bestelde product liet op zich wachten maar werd wel geleverd dus geduld wordt wel gevraagd

kortaf maar zakelijk

Ik werd zeer goed geholpen. zonder er veel worden aan vuil te maken, en de bestelde spullen waren er de volgende dag. Het kan niet beter. Fred van der Knaap

Prima product en levering

Prima product wat snel geleverd werd. Goed verpakt.

Onderdeel defect geleverd, contactverzoek genegeerd

Dat een lampje defect geleverd wordt kan gebeuren, is tenslotte kwetsbaar. Direct foto verstuurd met verzoek om een oplossing. Niks op gehoord, evenmin op tweede bericht.

Snelle levering, prima nieuw onderdeel voor mijn oven, makkelijk te bestellen.

Pico bello

Niettegenstaande ik 4 dagen gewacht heb op mijn pakje, dat zogezegd binnen de 24 uur zou geleverd worden, werd ik goed op de hoogte gehouden van de dagelijkse vertragingen.

The Product doesn´t fit

I bought a "Flessenbak " for my fridge but it doesn´t fit. I called the customer service to get the right Item but the answer was basically that I have to send it back and order a new one on the website. So there was no real intention to help. It would have been helpful to put Measurement Information into the Product description because now I paid 12€ extra as receiving the Product via PostNL also cost extra. Really not consumer friendly if you are not able to drive the Store by yourself

Prima ervaring

Onderdeel op dinsdag besteld en woensdagochtend in mijn bezit. Daar houdt ik van, beloftes nakomen. Al ben je wel afhankelijk van de vervoerder natuurlijk

Zeer goed en snel

Snelle afhandeling

Geleverd zoals gevraagd

Wat ik wou hebben kwam snel en volledig.

Prettig contact, snelle levering

Ook al had ik verkeerd product besteld, zowel levering als reactie op retourzenden snel en duidelijk

Goed product, dag later al geleverd. Fijn bedrijf

Snel en goed verzonden

Keurige, snelle servie

Het opzoeken kostte eerst wat moeite, maar toen ik het gewenste artikel eenmaal gevonden had, was het een fluitje van een cent. Duidelijke vlotte afhandeling tegen een redelijke prijs.

Verzending duurt een eewigheid

Verzending duurde 2 weken. Echt bagger dit.

Goede en snelle service!

Komt op tijd en ziet snel wat er aan de hand is. Geeft goed advies ook qua onderhoud vd machine. Wij bellen altijd Marcel vd Broek, aanrader dus!

Scherpakkerweg 7

5616 HP Eindhoven